SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hou het netjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanmiddag kerstbijeenkomst
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..quote:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellenquote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:18 schreef just me het volgende:
Hebben ze jou gisterenavond nog iets positiefs kunnen vertellen
Haha...quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kan nú al niet meer correct typen... dat belooft wat..
Veel plezierquote:
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet veel meer dan ik al wist. De sloop is over 2 tot 2enhalf jaar. Er komt nieuwbouw met voornamelijk koop en vrije sector "om de diversiteit in de wijk te vergroten" in de plaats. Urgentie krijgen we waarschijnlijk in de zomer en dan wordt het knokken om een leuk plekje.
Dank je. Maar de urgentie komt dus waarschijnlijk pas deze zomer en vanaf dan kan ik reageren op woningnet. Samen met 100 andere huishoudens. In deze woningnood. Nou ja, ik wil me er de komende maanden eigenlijk niet al te druk om maken. Ik kan er tot de zomer toch niks aan veranderen of doenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog veel onzekerheid dus... hopelijk krijg je snel duidelijkheid over een nieuw leuk plekje.
Bij knokkels heeft het uiteindelijk heel goed uitgepakt, die heeft zo’n mooi stekje nu, maar die heeft heel lang in een zowat lege flat gezetenquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dank je. Maar de urgentie komt dus waarschijnlijk pas deze zomer en vanaf dan kan ik reageren op woningnet. Samen met 100 andere huishoudens. In deze woningnood. Nou ja, ik wil me er de komende maanden eigenlijk niet al te druk om maken. Ik kan er tot de zomer toch niks aan veranderen of doen
Ik ben over een maand al aan de beurtquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar over drie maanden alweer jarig zijn
idemquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben dit jaar al jarig geweest. Ik vind het wel weer goed voor de komende 5 jaar.
Op zich boeit het mij niet eens zo heel veel als de douane de stroopwafels op zit te vreten, maar dat wil ik wel even weten, zeg maar. Dat postnl gewoon geen idee heeft hoe en wat is natuurlijk raar. To say the least.quote:
Dat zou ik mooi ff via social media nog een keer vragen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Na het versturen van mijn pakket naar de VS met postnl op 5 december kreeg ik de melding "afleverdatum tussen 9 en 12 december".
Op 13 december veranderde die status naar "aflevermoment nog niet bekend" en er staat "in transit". In transit vanaf 6 december dus.
Dus ik stuur postnl een bericht
1. Waar is mijn pakket?
2. Wanneer wordt het afgeleverd?
3. Waarom kreeg ik de melding dat het tussen 9 en 12 december afgeleverd zou worden?".
Antwoorden:
1. Geen idee, kunnen we niet zien
2. Geen idee, kunnen we niet zien
3. ... <geen antwoord>
We hopen dat het snel aankomt!
Ja wtf. Letterlijk geen enkel antwoord waar ik iets mee kan.
Bedankt PostNL.
Ik geef ze nog een kans. Ik heb erop gereageerd met iets als "Dus jullie weten niets. Zien jullie niet hoe nutteloos jullie antwoord is? Geef eens duidelijke antwoorden!"quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zou ik mooi ff via social media nog een keer vragen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?
Oh, maar dat moet je ook niet doen, die code geef je uiteindelijk via een pbquote:Op dinsdag 17 december 2019 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik geef ze nog een kans. Ik heb erop gereageerd met iets als "Dus jullie weten niets. Zien jullie niet hoe nutteloos jullie antwoord is? Geef eens duidelijke antwoorden!"
Ik wil eigenlijk de code niet openbaar versturen op social media, want dan kan in principe iedereen mijn NAW-gegevens zien en ook die van m'n vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Soap in wording.Neee, die mag wel eens op cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Soap in wording.Welk antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wachten op antwoord.
Ben weer in NL.
Lekker weertje, loop nog in shorts...![]()
Merci!quote:
Ja, t is altijd aan te raden meteen op de lokale tijd over te schakelen, ook al kan dat best lastig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci!
Koffers zijn al uitgepakt en de wasmachine doet z'n werk. Redelijk kunnen slapen aan boord en een uur voor schema geland.
Nu wakker zien te blijven tot 23.00 uur of zo...
Meestal valt het wel mee, ben inmiddels wel wat gewend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, t is altijd aan te raden meteen op de lokale tijd over te schakelen, ook al kan dat best lastig zijn.
Over het algemeen hebben mensen meer last van jetlag als ze van west naar oost reizen dan wanneer ze van oost naar west reizen, dus wat dat betreft klopt hetquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal valt het wel mee, ben inmiddels wel wat gewend.
Op de heenweg hebben we helemaal geen last gehad van het tijdsverschil, terwijl we om 4.00 uur 's nachts NL tijd aankwamen, mede door de vertraging.
Gelukkig kwamen we vandaag pas in de middag aan, dat scheelt weer wat uurtjes klok staren straks...
Daar ben ik heel slecht in, want ik ben altijd moe na reizen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, t is altijd aan te raden meteen op de lokale tijd over te schakelen, ook al kan dat best lastig zijn.
Ik kan me reizen naar de USA herinneren en laatst ook naar Canada dat we de dag/nacht na aankomst om 4.00 uur rechtop in bed zaten en er maar uit zijn gegaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Over het algemeen hebben mensen meer last van jetlag als ze van west naar oost reizen dan wanneer ze van oost naar west reizen, dus wat dat betreft klopt het
50"?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef Tailless het volgende:
Vrijdag hopelijk mijn monitors binnen
Wanneer je er op klopt krijg je geluid?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:20 schreef Tailless het volgende:
En heb ook wat akoestische panelen gekocht
Of juist niequote:Op dinsdag 17 december 2019 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wanneer je er op klopt krijg je geluid?
ik hoop dat het een verzamelaarsobject is waar je over 23 jaar je pensioen mee kunt betalen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Na het versturen van mijn pakket naar de VS met postnl op 5 december kreeg ik de melding "afleverdatum tussen 9 en 12 december".
Op 13 december veranderde die status naar "aflevermoment nog niet bekend" en er staat "in transit". In transit vanaf 6 december dus.
Dus ik stuur postnl een bericht
1. Waar is mijn pakket?
2. Wanneer wordt het afgeleverd?
3. Waarom kreeg ik de melding dat het tussen 9 en 12 december afgeleverd zou worden?".
Antwoorden:
1. Geen idee, kunnen we niet zien
2. Geen idee, kunnen we niet zien
3. ... <geen antwoord>
We hopen dat het snel aankomt!
Ja wtf. Letterlijk geen enkel antwoord waar ik iets mee kan.
Bedankt PostNL.
Volgens mij niet.quote:
Dan draai ik wel even vanaf 19.30.quote:
Dan schakel ik snel in.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan draai ik wel even vanaf 19.30.
No problem.....quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan schakel ik snel in.
Ondertussen nog met van alles bezig.
doe jij dat niet 1x per maandquote:
Worden automatisch gewassen wanneer het regentquote:
En de binnenkantquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Worden automatisch gewassen wanneer het regent
1 kant is genoeg toch?quote:
Precies anders is het zo'n verspilling van waterquote:
En hier is het altijd maar afwachten of we wel water hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:52 schreef just me het volgende:
[..]
Precies anders is het zo'n verspilling van water
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
En hier is het altijd maar afwachten of we wel water hebben
Alhoewel... kan het zo met een emmertje uit het IJsselmeer halen.
Water zat dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
Dit heet vast Don't mess with my tutu
Eerst de ramen ermee wassen, dan jezelf ermee wassen en dan de aardappelen erin koken. Bespaart veel!quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Artiest: de vrouw van Desmond Tutu.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
Dit heet vast Don't mess with my tutu
Kan ik beter 2 emmers halen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eerst de ramen ermee wassen, dan jezelf ermee wassen en dan de aardappelen erin koken. Bespaart veel!
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Artiest: de vrouw van Desmond Tutu.
Twee emmertjes water halenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
HEY BUURMAN DE FLAT WORDT GESLOOPT HOOR, JE HOEFT NIET MEER TE TIMMEREN!
Dom volk.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er, eens kijken of dat verschil in verbinding echt zo groot was...
Hij timmert de boel alvast in elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
HEY BUURMAN DE FLAT WORDT GESLOOPT HOOR, JE HOEFT NIET MEER TE TIMMEREN!
Dom volk.
In dat geval wil ik hem wel meehelpen om zijn appartement in elkaar te timmerenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij timmert de boel alvast in elkaar.
Het gaat gewoon over Heather Millsquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee emmertjes water halen
Twee emmertjes pompen
Meisjes op de klompen
Meisjes op een houten been
Rij maar door mijn straatje heen.
Van je ras, ras, ras
Rijdt de koning door de plas.
Van je voort, voort, voort
Rijdt de koning door de poort.
Van je erk, erk, erk
Rijdt de koning door de kerk.
Van je één, twee, drie!
Ain't schijnt ook best lastig te zijn.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon over Heather Mills
Ex van Paul McCartneyquote:
I know, I know.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ain't schijnt ook best lastig te zijn.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, hebben mensen hier tijd, geld en energie in gestoken?
Zo te horen niet al te veel in elk geval.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Jeetje, hebben mensen hier tijd, geld en energie in gestoken?
't Maakt me niet uit wat het is. Het enige dat ik hoor is slecht.quote:
Of erg laat?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:09 schreef brother52 het volgende:
Een kerstliedje? Nu al? Is dat niet wat vroeg?
kerstborrelquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Waar is Diaan als je d'r nodig hebt?
Dan zou het brik zijn, niet brekquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het origineel van Draffi Deutscher en dat heb ik simpelweg verAchterhoekst...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn de Groot - Het Regent in Antwerpen?
Dat verschil hoor je niet...quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan zou het brik zijn, niet brek
Die hoes klopt nietquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze niet achter de ramen zit, valt het wel mee...
Dit is geen single geweest, volgens mij, maar staat op deze cd.quote:
of achter de karaoke setquote:
Maar hij staat voor het glas!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is geen single geweest, volgens mij, maar staat op deze cd.
Misschien stond de schrijver van "achter glas" wel aan de andere kant van het glas.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Of The Star Sisters?
Ik hoor La Paay er doorheen...
van voor mijn tijd jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eindelijk iets van voor jouw tijd...
't Is even wennen, maar heel slecht is het niet idd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Het klinkt niet eens zo verkeerd...
Vette Pech?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Boudewijn de Groot - Het Regent in Antwerpen?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Angelique - Een Beetje Geld Voor Een Beetje Liefde
Pleister op je hand?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:31 schreef brother52 het volgende:
Ik heb deze single vandaag nog 2 keer door mijn handen gehad.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:31 schreef brother52 het volgende:
Ik heb deze single vandaag nog 2 keer door mijn handen gehad.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is er een manier om me bij uitzondering eens sporadisch te laten draaien?
Nee, natuurlijk niet. Dan hadden ze me meteen opgenomenquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Andy Williams zou dat dan moeten zijn, maar dit klinkt als iets van Henk achter z'n orgel...
quote:
ik twijfeldequote:
Bij mij ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
List?
Dat zijn dan altijd misheared lyrics geweest hier...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Drive Me Crazy - Fine Young Cannibals
Ahja, daar was ik mee in de warquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel zijn die 2 songs door Ben Liebrand aan elkaar geplakt in een minimix...
Ja, wat zijn dat nou weer voor excuses?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens wel gewoon om 21.00 uur stoppen.
Vandaag weer een lange dag achter de rug, dus ik ga zo meteen douchen en plat.
Scheelt dat je voor de rest hebt kunnen lamstralen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dat nou weer voor excuses?
Ik heb maar 4 uur geslapen in 48 uur...
Sister Sledge - Lost In Music
Werken doe je maar in je eigen tijdquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt dat je voor de rest hebt kunnen lamstralen.
Ik heb er 2 werkdagen van 6.30 - bijna 18.30 op zitten.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt dat je voor de rest hebt kunnen lamstralen.
Ik heb er 2 werkdagen van 6.30 - bijna 18.30 op zitten.
Oei, da's wel ernstig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik blijk nog donateur te zijn van Greenpeace.
schoon schip makenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Na afgelopen weekend kunnen ze m'n rug op, dus dat gaan we morgen even regelen...
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Na afgelopen weekend kunnen ze m'n rug op, dus dat gaan we morgen even regelen...
Ik ben best blij dat ik het niet weet.quote:
Mooi, dat is zo'n naam die over een uur vergeten ben.quote:
Bijna goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Lipstick On Your Collar - Conny Froboesch?
Prima!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, kerstkado van Symph’s werk besteld: nationale dinerbon. Afgelopen jaar daarmee bij een heel leuk restaurant beland, dus dat gaan we nog maar eens herhalen.
Hoe is het met jouw kerstdinerplannen afgelopen, MadMaster?
Niks voor mij, maar voor de liefhebber vast erg leuk. Zou die zaak van de aanbetaling de kerst nog halen, denk je?quote:
Ik zie ze nog steeds adverteren, dus ik denk het wel...quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks voor mij, maar voor de liefhebber vast erg leuk. Zou die zaak van de aanbetaling de kerst nog halen, denk je?
Goedemorgen Melting. Ik heb precies 3 uur geslapen of zo. Ik was pas laat thuis van het kerstdiner, dus ging na middernacht naar bed. En om 03.00 werd mijn man wakker gebeld vanwege een storing op zijn werk. Die ging vervolgens tot 04.00 druk aan het bellen en doen naast me en daarna kon ik niet meer slapen. Hij wel, want hij heeft vandaag vrijquote:
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 18 december 2019 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik heb precies 3 uur geslapen of zo. Ik was pas laat thuis van het kerstdiner, dus ging na middernacht naar bed. En om 03.00 werd mijn man wakker gebeld vanwege een storing op zijn werk. Die ging vervolgens tot 04.00 druk aan het bellen en doen naast me en daarna kon ik niet meer slapen. Hij wel, want hij heeft vandaag vrij
Ja, we kwamen om 04.00 ook tot de conclusie dat het handiger was geweest dat hij uit bed was gegaan. Maar ja, voor de volgende keer dan maar.quote:Op woensdag 18 december 2019 05:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.Dat is wel erg weinig.
Waarom gaat hij dan niet even naar de huiskamer of zo om te bellen.
Vandaag maar wat rustiger aan op het werk dan, en kijken of je op tijd naar huis kan?
quote:Op woensdag 18 december 2019 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we kwamen om 04.00 ook tot de conclusie dat het handiger was geweest dat hij uit bed was gegaan. Maar ja, voor de volgende keer dan maar.
Zonder te veel in details te treden; wij zijn een dochteronderneming van een bedrijf met nog 3 andere dochterondernemingen. En één van die andere dochterondernemingen heeft besloten net voor de kerstvakantie een hele grote wijziging door te voeren en heeft in al hun communicatie daarover gemeld dat ze ons moesten bellen met vragen of problemen. En 'ons' ben ik alleen op dit moment. Dus ik word al vanaf maandag gek gebeld.quote:Op woensdag 18 december 2019 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook mooi op tijd.
Vandaag op tijd naar huis een optie?
quote:Op woensdag 18 december 2019 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder te veel in details te treden; wij zijn een dochteronderneming van een bedrijf met nog 3 andere dochterondernemingen. En één van die andere dochterondernemingen heeft besloten net voor de kerstvakantie een hele grote wijziging door te voeren en heeft in al hun communicatie daarover gemeld dat ze ons moesten bellen met vragen of problemen. En 'ons' ben ik alleen op dit moment. Dus ik word al vanaf maandag gek gebeld.
En vooraf stuurden ze mij het bericht dat ze wilden sturen met het verzoek of ik er nog even naar wilde kijken. Ik gaf toen aan dat ze niet ons telefoonnummer er op moesten zetten en kreeg toen doodleuk als antwoord dat het al bij de drukker lag en dat ze het niet meer aan konden passen.
Gisteren hebben ze dan wel eindelijk online hun eigen telefoonnummer genoemd, dus het aantal telefoontjes is wel wat verminderd, maar toch nog wel zo veel dat ik echt niet weg kan.
quote:Op woensdag 18 december 2019 05:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Ik heb precies 3 uur geslapen of zo. Ik was pas laat thuis van het kerstdiner, dus ging na middernacht naar bed. En om 03.00 werd mijn man wakker gebeld vanwege een storing op zijn werk. Die ging vervolgens tot 04.00 druk aan het bellen en doen naast me en daarna kon ik niet meer slapen. Hij wel, want hij heeft vandaag vrij
Voor beiden geldt: lekker dan!quote:Op woensdag 18 december 2019 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder te veel in details te treden; wij zijn een dochteronderneming van een bedrijf met nog 3 andere dochterondernemingen. En één van die andere dochterondernemingen heeft besloten net voor de kerstvakantie een hele grote wijziging door te voeren en heeft in al hun communicatie daarover gemeld dat ze ons moesten bellen met vragen of problemen. En 'ons' ben ik alleen op dit moment. Dus ik word al vanaf maandag gek gebeld.
En vooraf stuurden ze mij het bericht dat ze wilden sturen met het verzoek of ik er nog even naar wilde kijken. Ik gaf toen aan dat ze niet ons telefoonnummer er op moesten zetten en kreeg toen doodleuk als antwoord dat het al bij de drukker lag en dat ze het niet meer aan konden passen.
Gisteren hebben ze dan wel eindelijk online hun eigen telefoonnummer genoemd, dus het aantal telefoontjes is wel wat verminderd, maar toch nog wel zo veel dat ik echt niet weg kan.
bon bon !quote:Op woensdag 18 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
seulement quatre jours pour travailler cette année
You go girlquote:Op woensdag 18 december 2019 09:48 schreef MadMaster het volgende:
En weer wakker.![]()
Bijna 10 uur geslapen. Zou ik vaker moeten doen...
En Greenpeace is een donateur kwijt...
Dat.....quote:Op woensdag 18 december 2019 09:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Meh, sterkte livelink. Laat je niet overdonderen. Je mag best die telefoon af en toe even op stil zetten en negeren hoor.
Belachelijk hoe ze zo maar even jouw nummer durven te gebruiken zonder overleg. Ik zou daar wel werk van maken hogerop.
Oh no! En die arme zeehondjes dan?! Dierenbeul!quote:Op woensdag 18 december 2019 09:48 schreef MadMaster het volgende:
En weer wakker.![]()
Bijna 10 uur geslapen. Zou ik vaker moeten doen...
En Greenpeace is een donateur kwijt...
Ik vermoed dat doorschakelen ook niet kan, omdat op dat nummer ook haar "echte" klanten binnenkomen. En dat dochterbedrijf B dus het nummer van dochterbedrijf A heeft gegeven aan haar klanten. Waardoor livelink de telefoon wel móet opnemen, want het zouden haar eigen klanten kunnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Allemaal leuk hoor, dat ze jouw telefoonnummer vermelden, maar dat is niet jouw probleem. Bandje aanzetten: dit nummer is per vergissing gedrukt, hierna volgt het juiste nummer. En als dat bandje niet kan, dan gewoon doorschakelen. Waarom laat jij toe dat anderen van hun probleem jouw probleem maken, livelink?
Ik heb een ex-collega die voor die toko werkt. Op een gegeven moment zat ze op elk van mijn Facebook posts te reageren dat het allemaal de schuld is van <vul maar in> en dat er actie gevoerd moest worden dat ik haar maar heb geblockt. Moe word je ervan.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken wat Greenpeace-activisten, er valt geen zinnig woord mee te wisselen
En dan uit principe geen auto hebben, maar wel vinden dat anderen met hun auto even een stuk kunnen omrijden om hen op te halen, want “wij hebben geen auto”. Ja daag, je gaat maar lopenquote:Op woensdag 18 december 2019 10:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een ex-collega die voor die toko werkt. Op een gegeven moment zat ze op elk van mijn Facebook posts te reageren dat het allemaal de schuld is van <vul maar in> en dat er actie gevoerd moest worden dat ik haar maar heb geblockt. Moe word je ervan.
We zijn ooit voor de zeehondjes donateur geworden, niet voor schuimbekkende activisten die verdommen te luisteren.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh no! En die arme zeehondjes dan?! Dierenbeul!
(Greenpeace vind ik zelf veel te radicaal dus die zou ik ook niet steunen)
Pak pasta en een blik saus. Gewoon als backupquote:Op woensdag 18 december 2019 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn echtgenoot wil voedsel gaan hamsteren, omdat hij bang is dat we met kerst anders geen eten zullen hebben
quote:Op woensdag 18 december 2019 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn echtgenoot wil voedsel gaan hamsteren, omdat hij bang is dat we met kerst anders geen eten zullen hebben
Wat stomquote:Op woensdag 18 december 2019 12:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Viel dat ff tegen, dat hamsteren, allerlei kerstproducten zijn maar tot de 23e houdbaar en de eieren waren helemaal op
De winkelschappen zijn ook altijd leeg rond deze tijd van het jaar en met die rare boeren weet je tegenwoordig maar nooit wanneer de winkels weer bevoorraad worden...quote:Op woensdag 18 december 2019 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had niet anders verwacht hoor, het duurt nog een week voordat het kerst is. Ik was ook niet diegene die wilde hamsteren. En no way dat ik nu al champignons ofzo voor over een week ga kopenquote:
Seulement un jour et demi pour travailler cette année.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
seulement quatre jours pour travailler cette année
Ik hoop dat Merel en Junior op tijd inkopen doen voor 1e kerstdag anders moeten we het alleen doen met de soep die ik gemaakt heb en al in de vriezer zitquote:Op woensdag 18 december 2019 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht hoor, het duurt nog een week voordat het kerst is. Ik was ook niet diegene die wilde hamsteren. En no way dat ik nu al champignons ofzo voor over een week ga kopen
Indien niet, ik weet nog een leuk restaurant in Oegstgeest...quote:Op woensdag 18 december 2019 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat Merel en Junior op tijd inkopen doen voor 1e kerstdag anders moeten we het alleen doen met de soep die ik gemaakt heb en al in de vriezer zit
Is dat waar jullie uiteindelijk niet naar toe gaanquote:Op woensdag 18 december 2019 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Indien niet, ik weet nog een leuk restaurant in Oegstgeest...
Juist wel...quote:Op woensdag 18 december 2019 13:15 schreef just me het volgende:
[..]
Is dat waar jullie uiteindelijk niet naar toe gaan
Met 3 kleinkindjes is het beter om gewoon thuis te blijven, kun je gasten in een restaurant niet aandoenquote:
Ik geef je volledig gelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:20 schreef just me het volgende:
[..]
Met 3 kleinkindjes is het beter om gewoon thuis te blijven, kun je gasten in een restaurant niet aandoen
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je volledig gelijk.
Vooral op 1e kerstdag moet je dat zeker niet doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |