Helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 16 december 2019 17:40 schreef Isabeau het volgende: [..] Stond niet slecht, vond ik ook al. En het is ook geen lelijk grijs, ik vond juist het gemêleerde mooi. Maar dit is wel zachter en maakt toch wat jonger.
Ja en dan?quote:Op maandag 16 december 2019 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als... ie uitgeleverd wordt en er een rechtszaak komt in Nederland zit de kans op levenslang er dik in.
Diezelfde markt gewoon bedienen met kaliumcyanide, heeft dezelfde kleur. Dan bestaat de markt ook niet meer.quote:Op maandag 16 december 2019 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dan?Geen moorden meer in Amsterdam? Of neemt gewoon iemand anders het over? Er moet blijkbaar wel nog steeds een bepaalde markt bediend worden
Het is een wat drastische maatregel, maar ja, soms moeten die gewoon genomen worden.quote:
bestaan dat soort wasbakken nog dan? (evengoed klote natuurlijk)quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
ooh lekker onderbuikgeleuter
Bloesfoto gemist!
Vandaag echt een vrijdag-de-dertiende vibe. Ik was onze twee autosleutels wel een uur of twee vrij, en ik moest weg, was in huis van schoonzus. Zaten uiteindelijk in de mouw van de jas van het kind en dat moet ik welhaast zelf gedaan hebben. Vervolgens naar mijn ouders waar mijn vader een flinke tijd de kraan aan had laten staan in een wasbak zonder overloop beveiliging. Dus liters en liters water over de vloer.
ja blijkbaar, is max 10 jaar geleden gekocht want toen is het huis gebouwd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
bestaan dat soort wasbakken nog dan? (evengoed klote natuurlijk)
jeumig zeg....en water kan echt mega schade gevenquote:Op maandag 16 december 2019 18:33 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja blijkbaar, is max 10 jaar geleden gekocht want toen is het huis gebouwd.
dat scheelt.....quote:Op maandag 16 december 2019 18:39 schreef Lot_1 het volgende:
ja, gelukkig was het in de garage en een deel doorgestroomd naar de keuken waar ze plavuizen op de vloer hebben. Had erger gekund dus.
Ik zag hem onderdaad weer bij 1Vandaag in de Calimero-rol kruipen en NPO als boze vijand aanvallen.quote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een akelig, nietszeggende en arrogant joch is die Baudet toch.
Net aan het woord, npo1. Den HaagVandaag.
Last van het zingen dan? Hopelijk nietquote:Op maandag 16 december 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
Wat een akelig, nietszeggende en arrogant joch is die Baudet toch.
Net aan het woord, npo1. Den HaagVandaag.
Sleutels zoek en water overlast: beiden balen.
Vreemd eigenlijk Blues, dat de eigen kleur niet ”past” bij de tei-eint..![]()
Mijn oren zijn net uitgepiept en vanavond weer koorrep.
Het is dat samen zingen zó leuk is. Badadatoodoobaada
Oh balenquote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
Bloesfoto gemist!
Vandaag echt een vrijdag-de-dertiende vibe. Ik was onze twee autosleutels wel een uur of twee vrij, en ik moest weg, was in huis van schoonzus. Zaten uiteindelijk in de mouw van de jas van het kind en dat moet ik welhaast zelf gedaan hebben. Vervolgens naar mijn ouders waar mijn vader een flinke tijd de kraan aan had laten staan in een wasbak zonder overloop beveiliging. Dus liters en liters water over de vloer.
Wat een dag. Op tijd naar bed voordat er nog meer vervelende dingenquote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Lot_1 het volgende:
Bloesfoto gemist!
zo ziet ze er toch nog steeds uit? of is het in jouw hoofd een puber (vind bluezz echt een jonge uitstraling en uiterlijk hebben)quote:
Ik denk dat ie refereert aan een foto van de berenkuilmeetquote:Op maandag 16 december 2019 19:38 schreef liedetector het volgende:
[..]
zo ziet ze er toch nog steeds uit? of is het in jouw hoofd een puber (vind bluezz echt een jonge uitstraling en uiterlijk hebben)
nou ja van die keer dat ik je IRL gezien heb jaquote:Op maandag 16 december 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat ie refereert aan een foto van de berenkuilmeet
Dat was idd iets van 15 jaar geleeeeeee overflakeeeee
Kerstpakkettenquote:Op maandag 16 december 2019 21:35 schreef Sarabi het volgende:
Kerstpakket van mijn ouders gekregen
Altijd leuk zo'n ouderwets pakket.
Mijn ouders kregen beide dezelfde pakketten, daarom kregen wij er nu een
Een grote houten borrelplankje.quote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kerstpakketten![]()
Wat zit erin?![]()
Ik heb tot dusver een tinteling. En krijg een bon van vrijwilligerswerk (ik was er niet toen ze die uitdeelden). En verwacht nog een tegoedbon. Allemaal leuk en zelf uitzoeken is fijn, maar ik mis even goed de grote dozen vol verrassingen![]()
Leuk!quote:Op maandag 16 december 2019 21:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een grote houten borrelplankje.
Qua hapjes: alles voor nachos te maken, verder nog gachpazo, nootjes, toastjes, kerrie mayo en vergeet nog van alles.
Mijn man krijgt ook zo'n tinteling. Ook leuk maar vind deze pakketten toch altijd wel wat hebben.
Leuk!quote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef Aure het volgende:
Leuk Cat
Jagär inspireerde mij dus ik ga dit morgen in blokjes snijden, leuk verpakken en aan de PM'ers van de opvang geven.
[ afbeelding ]
Kerstfudge
Tofquote:Op maandag 16 december 2019 21:43 schreef Aure het volgende:
Leuk Cat
Jagär inspireerde mij dus ik ga dit morgen in blokjes snijden, leuk verpakken en aan de PM'ers van de opvang geven.
[ afbeelding ]
Kerstfudge
ik krijg van mijn werk altijd een kerstkado dat wordt thuisbezorgd op de zaterdag na de kerstborrel. Maar ja die zaterdag ben ik op het hoofdkantoor druk met puinruimen van said kerstborrel dus dat kadootje mis ik dan ook weer. Moet ik daar weer achteraan. Maar altijd weer spannend wat het zal zijn en zoquote:Op maandag 16 december 2019 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kerstpakketten![]()
Wat zit erin?![]()
Ik heb tot dusver een tinteling. En krijg een bon van vrijwilligerswerk (ik was er niet toen ze die uitdeelden). En verwacht nog een tegoedbon. Allemaal leuk en zelf uitzoeken is fijn, maar ik mis even goed de grote dozen vol verrassingen![]()
Geeksquote:Op maandag 16 december 2019 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg van mijn werk altijd een kerstkado dat wordt thuisbezorgd op de zaterdag na de kerstborrel. Maar ja die zaterdag ben ik op het hoofdkantoor druk met puinruimen van said kerstborrel dus dat kadootje mis ik dan ook weer. Moet ik daar weer achteraan. Maar altijd weer spannend wat het zal zijn en zo![]()
2004 Bordspel: Lord of the Rings
2005 Walkie-talkie set
2006 RC Mini-Helikopter
2007 Lacie USB disk 160 GB
2008 Lego 8297 Technic Off Roader
2009 Luilak hangmat
2010 AC Ryan Playon!HD Mini
2011 Creative WP350 Bluetooth Headset
2012 Compleet Raspberry Pi pakket van Element14
2013 Xtorm PowerBank 11.000
2014 Hubsan x4 drone
2015 Denver action cam
2016 Kortingscode voor Coolblue (50 ¤)
2017 Ugears Safe
2018 Sphero Mini (app-enabled robotic ball)
Van de voorgaande 15 heb ik er geloof ik 4 zelf gebruikt en de rest weggegeven
ja IT-bedrijf he. En ik werk daar dus ook al fucking vet lang inderdaad. Eigenlijk nog langer trouwens. Weet niet wat er voor 2004 met de kerst gedaan werdquote:
Nicequote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
holy fuck@:Aure hadden we Raspberry Pi er al op staan?
edit: Nee dus![]()
Wauw! Daar zitten wel leuke dingen tussenquote:Op maandag 16 december 2019 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik krijg van mijn werk altijd een kerstkado dat wordt thuisbezorgd op de zaterdag na de kerstborrel. Maar ja die zaterdag ben ik op het hoofdkantoor druk met puinruimen van said kerstborrel dus dat kadootje mis ik dan ook weer. Moet ik daar weer achteraan. Maar altijd weer spannend wat het zal zijn en zo![]()
2005 Walkie-talkie set
2006 RC Mini-Helikopter
2009 Luilak hangmat
2014 Hubsan x4 drone
2015 Denver action cam
2017 Ugears Safe
quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg denk ik een zwarte lakstift.
Nee eindejaarsuitkering doen ze bij ons niet aan. Wel jammer op zich, veel mensen zouden daar meer aan hebben. Nou is het altijd gekonkel omdat een hoop mensen er niet tevreden mee zijn, het al hadden of anderszins gezanik.quote:Op maandag 16 december 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
[..]
Wauw! Daar zitten wel leuke dingen tussen
Nu al twee jaar niet echt een kerstcadeau gekregen, dit jaar krijgen we wel iets. Ben benieuwd. Maar ik heb wel altijd een eindejaarsuitkering. Die is dit jaar een paar honderd euro hoger dan ik dacht
Dat lijkt me dan waarschijnlijker..quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Ik krijg denk ik een lege zwarte lakstift.
Sowieso, een eindejaarsuitkering van een paar honderd euro lijkt me al behoorlijk substantieel eigenlijkquote:Op maandag 16 december 2019 22:00 schreef Aure het volgende:
Die is dit jaar een paar honderd euro hoger dan ik dacht
Lullig welquote:Op maandag 16 december 2019 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eindejaarsuitkering doen ze bij ons niet aan. Wel jammer op zich, veel mensen zouden daar meer aan hebben. Nou is het altijd gekonkel omdat een hoop mensen er niet tevreden mee zijn, het al hadden of anderszins gezanik.
Er is ook 1 collega die inmiddels geldt als een goede waarzegger voor wat het kerstkado wordt. De afgelopen 15 jaar is het 5 of 6 keer een gadget geweest dat hij in de loop van het jaar zelf al gekocht had![]()
Denk je niet dat die inmiddels op zijn?quote:Op maandag 16 december 2019 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Zo rijk is ons bedrijf op geen stukken naquote:Op maandag 16 december 2019 22:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Lullig wel
Eindejaarsuitkering is wel fijn jaen dit jaar is het bijna een hele maand extra
![]()
Zo rijk zijn wij ook nietquote:Op maandag 16 december 2019 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo rijk is ons bedrijf op geen stukken na![]()
Ter illustratie: in plaats van 51 moeten we tegenwoordig 54 maanden met een werklaptop doen voordat hij vervangen mag worden. De garantie en support stopt na 36.
Lekker hoorquote:Op maandag 16 december 2019 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Zo rijk zijn wij ook nietmaar het staat in onze CAO dus ze moeten wel
Oh dat is balenquote:Op maandag 16 december 2019 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn poets en ik hebben een communicatiemisverstand.
Zij kan de komende weken niet op haar vaste dag en vroeg of ze een dag eerder kon komen. Prima.
En met de feestdagen zou ik het zelf bijhouden.
Blijkbaar heeft zij eruit begrepen dat ze op die nieuwe dag sowieso niet welkom is.
Ik kom thuis van van vakantie en ipv een gepoetst huis vind ik haar kerstkadootje nog op tafel wat ik voor vertrek had klaargelegd
Maar eens even appen hoe het zit.
wat is de volledige lijst nu dan?quote:Op maandag 16 december 2019 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
holy fuck@:Aure hadden we Raspberry Pi er al op staan?
edit: Nee dus![]()
Dit zijn wel serieus leuke kerstpakket/cadeau'squote:Op maandag 16 december 2019 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2005 Walkie-talkie set
2006 RC Mini-Helikopter
2009 Luilak hangmat
2014 Hubsan x4 drone
2015 Denver action cam
2017 Ugears Safe
Ik weet van de helft (of meer) niet eens wat het isquote:Op maandag 16 december 2019 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2005 Walkie-talkie set
2006 RC Mini-Helikopter
2009 Luilak hangmat
2014 Hubsan x4 drone
2015 Denver action cam
2017 Ugears Safe
quote:Op maandag 16 december 2019 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg van Caprera voor al mijn vrijwilligerswerk ook gisteren een kerstpakket: een doosje Ferrero Rocher van het Kruitvat met de prijssticker van 6,79 er nog op.
Oooohhhh...dat is erg!quote:Op maandag 16 december 2019 23:12 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg van Caprera voor al mijn vrijwilligerswerk ook gisteren een kerstpakket: een doosje Ferrero Rocher van het Kruitvat met de prijssticker van 6,79 er nog op.
Download jij nog ff je foto’s? Link is maar een week geldigquote:Op dinsdag 17 december 2019 05:49 schreef Barreltje het volgende:
Altijd fijn als oplossingen ineens boven komen!![]()
Ik was om 4.30 al wakker omdat de oliebol van gister ( vol met gluten natuurlijk) toch niet zo goed verwerkt kon worden...
En dan lukt het niet meer om in slaap te komen voor de wekker
Ik moest goed nadenken wat een jan was, maar toen las ik verderquote:Op maandag 16 december 2019 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis van vve bestuursoverleg. Zo hoor je nog eens wat![]()
Kerstpakket, andere jaren een code voor een cadeau, of een voedselpakket naar keuze, maar ik heb begrepen dat we dit jaar een jan (met logo) krijgen.
Dat logo ga ik (als de jas leuk/fijn is) eraf pimpen. 30 jaar geleden kregen alle medewerkers van Akzo dezelfde (fijne) jas, halve stad liep ermee leek wel. Daar heb ik geen zin in
quote:According to this theory, what we call “chemistry” between people is nothing more than a dysfunctional attraction. There are two impulses in that chemistry: one of love and the other of war. To put it another way, we’re strongly attracted to people we’ll eventually have a problem with.
Wat zijn er voor ontwikkelingen dan?quote:Op maandag 16 december 2019 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit zijn wel serieus leuke kerstpakket/cadeau's
Ik heb in mijn werkend leven 1x een kerstpakket gekregen
Bij mn huidige werkgever doen ze niet aan kerstpakketten/13e maanden etc..
Al zijn er wat vrij recente ontwikkelingen die ik maar als 'kerstcadeau' zie
Dat is dus elk jaar weer spannend...quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Straks ga ik ook een kerstpakket ophalenvoor of na de nieuwe BHV cursus.
De helft heb ik in voorgaande jaren weg gegeven. Omdat het of niet in ons huis paste (altijd heel modern en strak) of in een tuin moest (geen tuin). Eén jaar kregen we twee dvd's. Eén met foto's van een personeelsfeest en één met een medisch spoedprogramma van tv, wat ik op tv nog niet eens had gekeken. En een aflevering van Gerard Joling en Gordon in ons ziekenhuis. Oh joy.
Twee keer een nuttig cadeau voor in de keuken. Een verrassend mooie ovenschaal en een keer een veel te dure, onhandige keukenweegschaal.
Vorig jaar een zacht plaid (die nu massaal voor 15 euro bij onze AH liggen en niet verkocht worden, zo een) in een vliegtuigkoffertje met wieltjes.
Wordt vervolgd...
Neuh, want het is 9 van de 10x rotzooi wat binnen een uur massaal op marktplaats staat.quote:
Keep us posted!quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Straks ga ik ook een kerstpakket ophalenvoor of na de nieuwe BHV cursus.
De helft heb ik in voorgaande jaren weg gegeven. Omdat het of niet in ons huis paste (altijd heel modern en strak) of in een tuin moest (geen tuin). Eén jaar kregen we twee dvd's. Eén met foto's van een personeelsfeest en één met een medisch spoedprogramma van tv, wat ik op tv nog niet eens had gekeken. En een aflevering van Gerard Joling en Gordon in ons ziekenhuis. Oh joy.
Twee keer een nuttig cadeau voor in de keuken. Een verrassend mooie ovenschaal en een keer een veel te dure, onhandige keukenweegschaal.
Vorig jaar een zacht plaid (die nu massaal voor 15 euro bij onze AH liggen en niet verkocht worden, zo een) in een vliegtuigkoffertje met wieltjes.
Wordt vervolgd...
Kregen ook ooit een oerlelijke, zwaar onhandige dik plastic (school?) tas. Gemaakt van de reclamebanners van één of ander cultureel festival in Barcelona. Waren heel duur. Van de paar duizend medewerkers heb ik er één met zijn tas zien lopen. De mijne eindigde bij de kringloopwinkel met labels er nog aan, want in mijn vrienden en kennissenkring schoot iedereen in de lach als ik dat lelijke ding probeerde te slijten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:32 schreef Myraela het volgende:
Keep us posted!![]()
Ik vind het klagen over/ horen van verhalen van andermans kerstpakketten echt deel van de kerstvreugde. Brengt ons samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |