Deze manquote:Op dinsdag 17 december 2019 09:31 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon.
Ja, het % criminele allochtonen vs autochtonen is inderdaad niet gelijk. Maar het feit dat je dure auto’s onder allochtonen vooral toeschrijft aan criminaliteit spreekt toch wel boekdelen. Iedereen met een allochtone vriend/kennis weet dat waar de gemiddelde autochtoon op zijn 18e 400e per maand begint te betalen voor een kamer van 10 bij 2, de gemiddelde Turk en Marokkaan juist tot z’n 30ste bij papa en mama blijft wonen en minimale vaste lasten heeft. En geloof me, dan heb je zelfs met een minimumloon makkelijk binnen paar jaar een dikke auto bij elkaar gespaard.
Het is niet de schuld van de allochtoon dat zij het thuis wel gezellig vinden en dat autochtonen ervoor kiezen om jaren lang geld uit te geven aan vieze gedeelde badkamers en keukens.
stikstofquote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Zonde van al die kilometers
Jij kent overduidelijk weinig Nederlanders.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:04 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
![]()
gewoon je ouders helpen dit dat
en sparen 1000 per maand en op je 23'e droom auto kopen
''
terwijl de hollanders met hun oude rot fiets naar supermarkt gaan voor een kratje pils
Meeste jongens die ik ken leasen gewoon, maar die paar honderd per maand kunnen ze missen omdat ze nog thuis wonenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:04 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
![]()
''
terwijl de hollanders met hun oude rot fiets naar supermarkt gaan voor een kratje pils
Jouw droomauto is een BMW uit 1993?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:04 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Deze man![]()
![]()
![]()
''
Is erg zonde, als je 4 jaar contract afsluit a 370 per maand ben je onderaan de streep veel geld kwijt, en eindstand zit je zonder autoquote:Op dinsdag 17 december 2019 23:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meeste jongens die ik ken leasen gewoon, maar die paar honderd per maand kunnen ze missen omdat ze nog thuis wonen
Rijden wel prima auto's
Een beetje late reactie, maar goed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Zij moeten het zelf weten als ze een grote auto verkiezen boven een fijne koopwoning, het is hun geld. Maar ik vind het nogal getuigen van een bepaald soort geestelijke armoede. En op je 30ste nog thuis wonen... tja. Ik zou zeggen probeer je te ontwikkelen als mens. Daar hoort eigen verantwoordelijkheid en voor jezelf zorgen ook bij.
NWS / Opsporingsbronnen: Kopstuk Mocro-maffia Razzouki opgepaktquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
De nummer 2, Saïd R, is aangehouden in Colombia!
quote:Op maandag 10 februari 2020 13:19 schreef Zipportal het volgende:
Topcrimineel Taghi heeft al vóór arrestatie betaald voor ontsnapping uit PI Vught
https://www.omroepbrabant(...)napping-uit-PI-Vught
Eng hoor zo'n muts...quote:na de komst van Ridouan Taghi als nieuwe bewoner werd de beveiliging zichtbaar opgevoerd. Er waren zwaar bewapende mannen met bivakmutsen te zien die de wacht hielden.
Met zo'n baantje is anonimiteit wel een must, als ze je van gezicht en naam zouden kennen als zijnde een bewaker van zo'n crimineel ben je meteen een schietschijf.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Eng hoor zo'n muts...
Ik zie het al voor me, we hebben de beveiliging zichtbaar opgevoerd, de bewakers dragen nu een bivakmuts!
quote:Op maandag 10 februari 2020 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Eng hoor zo'n muts...
Ik zie het al voor me, we hebben de beveiliging zichtbaar opgevoerd, de bewakers dragen nu een bivakmuts!
Ik denk eerder dat de mannen met bivakmutsen leden van een speciale eenheid zijn (BSB of DSI), ter vervanging cq aanvulling van de reeds bestaande bewaking.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Eng hoor zo'n muts...
Als crimineel moet je toch maar en hoop afkortingen kennen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
(BSB of DSI), ... het KCT en NLMarSof,
Wat een achterlijke opmerkingquote:Op maandag 10 februari 2020 13:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Eng hoor zo'n muts...
Dit zijn BOT-leden. Kan het ook wel aan het logo zien op andere foto's.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mannen met bivakmutsen leden van een speciale eenheid zijn (BSB of DSI)
Oh sorry das war ein witz.quote:
Raar kapselquote:Op maandag 10 februari 2020 17:34 schreef Zipportal het volgende:
Politie Dubai deelt details arrestatie Taghi: 'Hij was in totale shock'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)in-totale-shock.html
@:onlogisch
@:wereldgozer
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |