abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 december 2019 @ 08:26:03 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190490807
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 06:33 schreef Knudde het volgende:

[..]

Ondertussen hebben ze wel afbetaald dikke villa's langs de kust in hun thuisland.. terwijl jij levenslang in NL je appartementje moet aflossen :')
Tuurlijk jongen.
  dinsdag 17 december 2019 @ 08:56:22 #252
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190491074
Hij zou bij zijn aanhouding, volgens de lokale politiechef, zijn misdaden hebben bekend.
Als dat idd zo is, is dat geen zachtzinnige arrestatie geweest :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_190491163
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hij zou bij zijn aanhouding, volgens de lokale politiechef, zijn misdaden hebben bekend.
Als dat idd zo is, is dat geen zachtzinnige arrestatie geweest :7
Hij bekent direct dat hij inderdaad Ridouan Taghi is.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ouan-taghi~a3f992f5/
pi_190491395
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit.

Daarom zie je veel Turken en Marokkanen wel in dikke bakken rijden terwijl ze allemaal in sociale huurwoningen zitten.
Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon. :D

Ja, het % criminele allochtonen vs autochtonen is inderdaad niet gelijk. Maar het feit dat je dure auto’s onder allochtonen vooral toeschrijft aan criminaliteit spreekt toch wel boekdelen. Iedereen met een allochtone vriend/kennis weet dat waar de gemiddelde autochtoon op zijn 18e 400e per maand begint te betalen voor een kamer van 10 bij 2, de gemiddelde Turk en Marokkaan juist tot z’n 30ste bij papa en mama blijft wonen en minimale vaste lasten heeft. En geloof me, dan heb je zelfs met een minimumloon makkelijk binnen paar jaar een dikke auto bij elkaar gespaard.

Het is niet de schuld van de allochtoon dat zij het thuis wel gezellig vinden en dat autochtonen ervoor kiezen om jaren lang geld uit te geven aan vieze gedeelde badkamers en keukens. :D
  dinsdag 17 december 2019 @ 09:32:47 #256
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190491404
Marokko heeft overigens wel een uitleveringsverdrag met Dubai, in tegenstelling tot Nederland.
En zij willen hem ook graag ivm de (vergis)moord op de zoon van een hoge rechter.
En ik vermoed zo dat het Marokkaanse gevangenisleven een stuk zwaarder is dan de Nederlandse.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 december 2019 @ 10:24:11 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190491971
Ben wel benieuwd naar zijn villa in Dubai overigens.
A murky, forgotten land.
pi_190492390
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 09:31 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon. :D

Ja, het % criminele allochtonen vs autochtonen is inderdaad niet gelijk. Maar het feit dat je dure auto’s onder allochtonen vooral toeschrijft aan criminaliteit spreekt toch wel boekdelen. Iedereen met een allochtone vriend/kennis weet dat waar de gemiddelde autochtoon op zijn 18e 400e per maand begint te betalen voor een kamer van 10 bij 2, de gemiddelde Turk en Marokkaan juist tot z’n 30ste bij papa en mama blijft wonen en minimale vaste lasten heeft. En geloof me, dan heb je zelfs met een minimumloon makkelijk binnen paar jaar een dikke auto bij elkaar gespaard.

Het is niet de schuld van de allochtoon dat zij het thuis wel gezellig vinden en dat autochtonen ervoor kiezen om jaren lang geld uit te geven aan vieze gedeelde badkamers en keukens. :D
Als ze dat geld nou zouden steken in een fatsoenlijke woning ipv een dikke bak die je voor je sociale huurflat zet waar je op je 30e nog een slaapkamer deelt met je 2 broers waarvan de jongste half debiel is.

Maar goed, met een mooie koopwoning kun je natuurlijk je analfabete achterneven uit het geboortedorp van je vader niet de ogen uitsteken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_190492420
uitleveren aan Edam en in de grijze container ermee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 17 december 2019 @ 11:23:56 #260
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190492574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 09:31 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

En die Turk die op z'n 30ste nog thuiswoont hoeft natuurlijk geen badkamer en keuken te delen in de sociale huurwoning...

Verder reageerde ik vooral op user Knudde die maar blijft beweren dat alle Turken en Marokkanen een dikke villa in hun moederland hebben staan. Wat natuurlijk de grootste onzin is.
pi_190492733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

En die Turk die op z'n 30ste nog thuiswoont hoeft natuurlijk geen badkamer en keuken te delen in de sociale huurwoning...

Verder reageerde ik vooral op user Knudde die maar blijft beweren dat alle Turken en Marokkanen een dikke villa in hun moederland hebben staan. Wat natuurlijk de grootste onzin is.
Een badkamer delen met je familie (inclusief mama die elke dag alles poetst) =/= badkamer delen met vreemde 18-jarige pubers (en daar ook nog eens belachelijk veel voor betalen).....
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 11:40:57 #262
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190492820
Nog 6 anderen aangehouden verspreid over NL, gelieerd aan Taghi.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_190492978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als ze dat geld nou zouden steken in een fatsoenlijke woning ipv een dikke bak die je voor je sociale huurflat zet waar je op je 30e nog een slaapkamer deelt met je 2 broers waarvan de jongste half debiel is.

Maar goed, met een mooie koopwoning kun je natuurlijk je analfabete achterneven uit het geboortedorp van je vader niet de ogen uitsteken.
Jezus, de haat zit wel héél diep. Waarom maakt het je zo kwaad dat allochtonen langer thuis blijven wonen? Die koopwoning kopen ze ook, hoor. Alleen doen ze dat op een later tijdstip, vaak wanneer ze gaan trouwen. Dit is trouwens verder ook geen advies aan jou of wie dan ook om je leven op dezelfde wijze te leiden; ik gaf enkel aan dat het ook zonder dikke baan of criminele activiteiten mogelijk is om wat grotere uitgaven te doen, meer niet.

Maar goed, voor de gemiddelde NWS user is enkel het bestaan van allochtonen al genoeg reden voor haat. Ik ben mijn energie voor niks aan het verspillen. :)
pi_190493215
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

Jezus, de haat zit wel héél diep. Waarom maakt het je zo kwaad dat allochtonen langer thuis blijven wonen? Die koopwoning kopen ze ook, hoor. Alleen doen ze dat op een later tijdstip, vaak wanneer ze gaan trouwen. Dit is trouwens verder ook geen advies aan jou of wie dan ook om je leven op dezelfde wijze te leiden; ik gaf enkel aan dat het ook zonder dikke baan of criminele activiteiten mogelijk is om wat grotere uitgaven te doen, meer niet.

Maar goed, voor de gemiddelde NWS user is enkel het bestaan van allochtonen al genoeg reden voor haat. Ik ben mijn energie voor niks aan het verspillen. :)
Nee hoor ben niet kwaad. Ben zelf ook allochtoon.

Moet er alleen erg om lachen dat vooral voor Turken en Marokkanen dikke auto's zo belangrijk zijn.

Woon je op je 30e thuis in een gare huurflat, maar je hebt wel een dikke auto voor de deur :')

En als je neef gaat trouwen huur je een nog dikkere en voel je je helemaal het mannetje als je toeterend over straat rijdt :')

Om vervolgens weer thuis te komen in je tochtige sociale huurwoning waar je in je stapelbed kruipt zodat je nog even snel kunt rukken voordat je broer in het bed onder je kruipt.

Iedereen moet zijn leven hoe hij dat wil. Als jij dikke auto's wilt rijden em tot je 50e thuis wilt blijven moet je dat lekker zelf weten. Ik mag er toch wel om lachen en jet sneu vinden?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_190493374
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Moet er alleen erg om lachen dat vooral voor Turken en Marokkanen dikke auto's zo belangrijk zijn.

Woon je op je 30e thuis in een gare huurflat, maar je hebt wel een dikke auto voor de deur :')

En als je neef gaat trouwen huur je een nog dikkere en voel je je helemaal het mannetje als je toeterend over straat rijdt :')

Om vervolgens weer thuis te komen in je tochtige sociale huurwoning waar je in je stapelbed kruipt zodat je nog even snel kunt rukken voordat je broer in het bed onder je kruipt.

Iedereen moet zijn leven hoe hij dat wil. Als jij dikke auto's wilt rijden em tot je 50e thuis wilt blijven moet je dat lekker zelf weten. Ik mag er toch wel om lachen en jet sneu vinden?
:D
pi_190493426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

*Allochtone moslims.

De discussie ging niet over wie er een betere levensstijl op nahoudt, maar dat een (jonge) Marokkaan of Turk met een ‘dikke bak’ niet meteen betekent dat hij ook crimineel is. Dus dat je het punt voorbij ging, en de discussie alsnog verdraaide in een Turken/Marokkanen-bash, zegt inderdaad wel veel over hoe je over deze groepen denkt/voelt.

User: Turken en Marokkanen met dikke bak, crimineel, blabla
Ik: Nee, ze kiezen ervoor om niet belachelijk veel uit te geven aan kamers/woningen
User: Haha, samen op de kamer met je achterlijke broer blablabla

:’)

Dus tja, you do the math
pi_190493453
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

*Allochtone moslims.

De discussie ging niet over wie er een betere levensstijl op nahoudt, maar dat een (jonge) Marokkaan of Turk met een ‘dikke bak’ niet meteen betekent dat hij ook crimineel is. Dus dat je het punt voorbij ging, en de discussie alsnog verdraaide in een Turken/Marokkanen-bash, zegt inderdaad wel veel over hoe je over deze groepen denkt/voelt.
Nee dat betekent inderdaad niet automatisch dat hij crimineel is.

Dat laat zoals je constateert onverlet dat ik geen hoge pet op heb van deze groepen, als groep.
  dinsdag 17 december 2019 @ 12:41:37 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_190493638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dat betekent inderdaad niet automatisch dat hij crimineel is.

Dat laat zoals je constateert onverlet dat ik geen hoge pet op heb van deze groepen, als groep.
Hier sluit ik me bij aan.

Zij moeten het zelf weten als ze een grote auto verkiezen boven een fijne koopwoning, het is hun geld. Maar ik vind het nogal getuigen van een bepaald soort geestelijke armoede. En op je 30ste nog thuis wonen... tja. Ik zou zeggen probeer je te ontwikkelen als mens. Daar hoort eigen verantwoordelijkheid en voor jezelf zorgen ook bij.
pi_190493890
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.

Zij moeten het zelf weten als ze een grote auto verkiezen boven een fijne koopwoning, het is hun geld. Maar ik vind het nogal getuigen van een bepaald soort geestelijke armoede. En op je 30ste nog thuis wonen... tja. Ik zou zeggen probeer je te ontwikkelen als mens. Daar hoort eigen verantwoordelijkheid en voor jezelf zorgen ook bij.
Kip en het ei verhaal. Vroeger zorgden moeder voor de kinderen en nam hun vrouw het over, die dames hebben daar tegenwoordig geen zin meer in.
  dinsdag 17 december 2019 @ 14:48:54 #270
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_190495864
Wat is er bij de NOS aan de hand :r . Alweer een nutteloos nietszeggend push bericht over T.
Tijd om de app te verwijderen, maar ja, fomo :') .
pi_190498905
Ik denk dat het voor iedereen beter is als hij aan Marokko word overhandigd, daar is een celstraf nog een echte straf. Hier in NL zou hij vrolijk vanuit de cel door kunnen gaan met zijn handel, dat lijkt me daar een stuk lastiger.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190499452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:24 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen beter is als hij aan Marokko word overhandigd, daar is een celstraf nog een echte straf. Hier in NL zou hij vrolijk vanuit de cel door kunnen gaan met zijn handel, dat lijkt me daar een stuk lastiger.
Zou ie daar met een hoop geld achter de hand niet juist veel beter zitten dan hier?
  dinsdag 17 december 2019 @ 18:44:25 #273
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_190500199
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2019 17:56 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Zou ie daar met een hoop geld achter de hand niet juist veel beter zitten dan hier?
Hij heeft nu weinig meer aan zijn geld. Gevangenissen in Marokko lijken mij een hel. Smerig, overbevolkt etc.
Het lijkt me daar velen malen zwaarder dan in een Nederlandse gevangenis.
Plus dat hij hier natuurlijk onder veel gevangenen een heldenstatus heeft.
A murky, forgotten land.
pi_190500289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er bij de NOS aan de hand :r . Alweer een nutteloos nietszeggend push bericht over T.
Tijd om de app te verwijderen, maar ja, fomo :') .
Je kunt de berichten ook uitschakelen als ze je irriteren. Heb ik een tijd geleden gedaan toen ik ook push berichten kreeg over NL etappe overwinningen in de Tour de France. Zeker een aanrader als je "alweer" een nutteloos nietszeggend bericht krijgt.
  dinsdag 17 december 2019 @ 19:42:53 #275
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_190501526
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je kunt de berichten ook uitschakelen als ze je irriteren. Heb ik een tijd geleden gedaan toen ik ook push berichten kreeg over NL etappe overwinningen in de Tour de France. Zeker een aanrader als je "alweer" een nutteloos nietszeggend bericht krijgt.
De sport notificaties heb ik al uit staan. Maar 1 op de 5(?) notificaties is soms wel interessant dus die laat ik voor nu nog aan staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')