Tuurlijk jongen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:33 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze wel afbetaald dikke villa's langs de kust in hun thuisland.. terwijl jij levenslang in NL je appartementje moet aflossen
Hij bekent direct dat hij inderdaad Ridouan Taghi is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 08:56 schreef StateOfMind het volgende:
Hij zou bij zijn aanhouding, volgens de lokale politiechef, zijn misdaden hebben bekend.
Als dat idd zo is, is dat geen zachtzinnige arrestatie geweest
Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon.quote:Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit.
Daarom zie je veel Turken en Marokkanen wel in dikke bakken rijden terwijl ze allemaal in sociale huurwoningen zitten.
Als ze dat geld nou zouden steken in een fatsoenlijke woning ipv een dikke bak die je voor je sociale huurflat zet waar je op je 30e nog een slaapkamer deelt met je 2 broers waarvan de jongste half debiel is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:31 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon.
Ja, het % criminele allochtonen vs autochtonen is inderdaad niet gelijk. Maar het feit dat je dure auto’s onder allochtonen vooral toeschrijft aan criminaliteit spreekt toch wel boekdelen. Iedereen met een allochtone vriend/kennis weet dat waar de gemiddelde autochtoon op zijn 18e 400e per maand begint te betalen voor een kamer van 10 bij 2, de gemiddelde Turk en Marokkaan juist tot z’n 30ste bij papa en mama blijft wonen en minimale vaste lasten heeft. En geloof me, dan heb je zelfs met een minimumloon makkelijk binnen paar jaar een dikke auto bij elkaar gespaard.
Het is niet de schuld van de allochtoon dat zij het thuis wel gezellig vinden en dat autochtonen ervoor kiezen om jaren lang geld uit te geven aan vieze gedeelde badkamers en keukens.
En die Turk die op z'n 30ste nog thuiswoont hoeft natuurlijk geen badkamer en keuken te delen in de sociale huurwoning...quote:Op dinsdag 17 december 2019 09:31 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Dit is weer zo’n typische opmerking waaruit blijkt dat de persoon achter het scherm 0.0 contact en blijk heeft van de gemiddelde allochtoon.
Ja, het % criminele allochtonen vs autochtonen is inderdaad niet gelijk. Maar het feit dat je dure auto’s onder allochtonen vooral toeschrijft aan criminaliteit spreekt toch wel boekdelen. Iedereen met een allochtone vriend/kennis weet dat waar de gemiddelde autochtoon op zijn 18e 400e per maand begint te betalen voor een kamer van 10 bij 2, de gemiddelde Turk en Marokkaan juist tot z’n 30ste bij papa en mama blijft wonen en minimale vaste lasten heeft. En geloof me, dan heb je zelfs met een minimumloon makkelijk binnen paar jaar een dikke auto bij elkaar gespaard.
Het is niet de schuld van de allochtoon dat zij het thuis wel gezellig vinden en dat autochtonen ervoor kiezen om jaren lang geld uit te geven aan vieze gedeelde badkamers en keukens.
Een badkamer delen met je familie (inclusief mama die elke dag alles poetst) =/= badkamer delen met vreemde 18-jarige pubers (en daar ook nog eens belachelijk veel voor betalen).....quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En die Turk die op z'n 30ste nog thuiswoont hoeft natuurlijk geen badkamer en keuken te delen in de sociale huurwoning...
Verder reageerde ik vooral op user Knudde die maar blijft beweren dat alle Turken en Marokkanen een dikke villa in hun moederland hebben staan. Wat natuurlijk de grootste onzin is.
Jezus, de haat zit wel héél diep. Waarom maakt het je zo kwaad dat allochtonen langer thuis blijven wonen? Die koopwoning kopen ze ook, hoor. Alleen doen ze dat op een later tijdstip, vaak wanneer ze gaan trouwen. Dit is trouwens verder ook geen advies aan jou of wie dan ook om je leven op dezelfde wijze te leiden; ik gaf enkel aan dat het ook zonder dikke baan of criminele activiteiten mogelijk is om wat grotere uitgaven te doen, meer niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ze dat geld nou zouden steken in een fatsoenlijke woning ipv een dikke bak die je voor je sociale huurflat zet waar je op je 30e nog een slaapkamer deelt met je 2 broers waarvan de jongste half debiel is.
Maar goed, met een mooie koopwoning kun je natuurlijk je analfabete achterneven uit het geboortedorp van je vader niet de ogen uitsteken.
Nee hoor ben niet kwaad. Ben zelf ook allochtoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
Jezus, de haat zit wel héél diep. Waarom maakt het je zo kwaad dat allochtonen langer thuis blijven wonen? Die koopwoning kopen ze ook, hoor. Alleen doen ze dat op een later tijdstip, vaak wanneer ze gaan trouwen. Dit is trouwens verder ook geen advies aan jou of wie dan ook om je leven op dezelfde wijze te leiden; ik gaf enkel aan dat het ook zonder dikke baan of criminele activiteiten mogelijk is om wat grotere uitgaven te doen, meer niet.
Maar goed, voor de gemiddelde NWS user is enkel het bestaan van allochtonen al genoeg reden voor haat. Ik ben mijn energie voor niks aan het verspillen.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet kwaad. Ben zelf ook allochtoon.
Moet er alleen erg om lachen dat vooral voor Turken en Marokkanen dikke auto's zo belangrijk zijn.
Woon je op je 30e thuis in een gare huurflat, maar je hebt wel een dikke auto voor de deur
En als je neef gaat trouwen huur je een nog dikkere en voel je je helemaal het mannetje als je toeterend over straat rijdt
Om vervolgens weer thuis te komen in je tochtige sociale huurwoning waar je in je stapelbed kruipt zodat je nog even snel kunt rukken voordat je broer in het bed onder je kruipt.
Iedereen moet zijn leven hoe hij dat wil. Als jij dikke auto's wilt rijden em tot je 50e thuis wilt blijven moet je dat lekker zelf weten. Ik mag er toch wel om lachen en jet sneu vinden?
*Allochtone moslims.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet kwaad. Ben zelf ook allochtoon.
Moet er alleen erg om lachen dat vooral voor Turken en Marokkanen dikke auto's zo belangrijk zijn.
Woon je op je 30e thuis in een gare huurflat, maar je hebt wel een dikke auto voor de deur
En als je neef gaat trouwen huur je een nog dikkere en voel je je helemaal het mannetje als je toeterend over straat rijdt
Om vervolgens weer thuis te komen in je tochtige sociale huurwoning waar je in je stapelbed kruipt zodat je nog even snel kunt rukken voordat je broer in het bed onder je kruipt.
Iedereen moet zijn leven hoe hij dat wil. Als jij dikke auto's wilt rijden em tot je 50e thuis wilt blijven moet je dat lekker zelf weten. Ik mag er toch wel om lachen en jet sneu vinden?
Nee dat betekent inderdaad niet automatisch dat hij crimineel is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef xblahxblah het volgende:
[..]
*Allochtone moslims.
De discussie ging niet over wie er een betere levensstijl op nahoudt, maar dat een (jonge) Marokkaan of Turk met een ‘dikke bak’ niet meteen betekent dat hij ook crimineel is. Dus dat je het punt voorbij ging, en de discussie alsnog verdraaide in een Turken/Marokkanen-bash, zegt inderdaad wel veel over hoe je over deze groepen denkt/voelt.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee dat betekent inderdaad niet automatisch dat hij crimineel is.
Dat laat zoals je constateert onverlet dat ik geen hoge pet op heb van deze groepen, als groep.
Kip en het ei verhaal. Vroeger zorgden moeder voor de kinderen en nam hun vrouw het over, die dames hebben daar tegenwoordig geen zin meer in.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Zij moeten het zelf weten als ze een grote auto verkiezen boven een fijne koopwoning, het is hun geld. Maar ik vind het nogal getuigen van een bepaald soort geestelijke armoede. En op je 30ste nog thuis wonen... tja. Ik zou zeggen probeer je te ontwikkelen als mens. Daar hoort eigen verantwoordelijkheid en voor jezelf zorgen ook bij.
Zou ie daar met een hoop geld achter de hand niet juist veel beter zitten dan hier?quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:24 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat het voor iedereen beter is als hij aan Marokko word overhandigd, daar is een celstraf nog een echte straf. Hier in NL zou hij vrolijk vanuit de cel door kunnen gaan met zijn handel, dat lijkt me daar een stuk lastiger.
Hij heeft nu weinig meer aan zijn geld. Gevangenissen in Marokko lijken mij een hel. Smerig, overbevolkt etc.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:56 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Zou ie daar met een hoop geld achter de hand niet juist veel beter zitten dan hier?
Je kunt de berichten ook uitschakelen als ze je irriteren. Heb ik een tijd geleden gedaan toen ik ook push berichten kreeg over NL etappe overwinningen in de Tour de France. Zeker een aanrader als je "alweer" een nutteloos nietszeggend bericht krijgt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 14:48 schreef butz0rs het volgende:
Wat is er bij de NOS aan de hand. Alweer een nutteloos nietszeggend push bericht over T.
Tijd om de app te verwijderen, maar ja, fomo.
De sport notificaties heb ik al uit staan. Maar 1 op de 5(?) notificaties is soms wel interessant dus die laat ik voor nu nog aan staan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt de berichten ook uitschakelen als ze je irriteren. Heb ik een tijd geleden gedaan toen ik ook push berichten kreeg over NL etappe overwinningen in de Tour de France. Zeker een aanrader als je "alweer" een nutteloos nietszeggend bericht krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |