Natuurlijk niet.quote:
Daarom.quote:
Klopt, waren net ook 2 heli's in de luchtquote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij @:doublepain in de buurt
quote:
https://www.ad.nl/dossier(...)rs-gericht~a93d9c01/quote:22:10
Volgens een bron van Het Parool is de zus van Ridouan Taghi aangehouden bij de inval.
Talkshow lijkt me wel wat, hij heeft genoeg interessante connecties. Misschien iets voor Ongehoord Nederland.quote:Op maandag 16 december 2019 22:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Over een paar maanden zit 'ie in college tour, kort daarvoor als gastredacteur bij rtl boulefart om het zelf aan te kondigen.
Dit.quote:Op maandag 16 december 2019 21:31 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
In Nederland koop je niet zo makkelijk vastgoed met zwart geld.
Waarschijnlijk eerst in Nederland en daarna uitleveren aan Marokko.quote:Op maandag 16 december 2019 23:16 schreef dokter.knakworst het volgende:
Kunnen ze die zandsnorkel niet in Dubai berechten aub
Zonde van al die kilometersquote:Op maandag 16 december 2019 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst in Nederland en daarna uitleveren aan Marokko.
Uitleveringen naar Marokko liggen stil volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2019 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eerst in Nederland en daarna uitleveren aan Marokko.
DSIGODENquote:Op maandag 16 december 2019 22:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)rs-gericht~a93d9c01/
Jij zat op de beveiligde afdeling in vught jaquote:Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "als ik er 1 krijg zal dat wel normaal zijn". Maar jij had er dus geen?
Jep, valt weinig aan te doen helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2019 05:28 schreef Richestorags het volgende:
Op zich goed dat ze hem hebben aangehouden. Maar het blijft achter de feiten aanlopen en dweilen met de kraan open.
Omdat zijn familie waarschijnlijk grotendeels in de bijstand zit en dan valt het wel op wanneer ze ineens naar Wassenaar verhuizen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zijn flats. Waarom zit familie van hem in eenvoudige flats en niet gewoon in een dik huis?
Ondertussen hebben ze wel afbetaald dikke villa's langs de kust in hun thuisland.. terwijl jij levenslang in NL je appartementje moet aflossenquote:Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit.
Daarom zie je veel Turken en Marokkanen wel in dikke bakken rijden terwijl ze allemaal in sociale huurwoningen zitten.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 06:33 schreef Knudde het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze wel afbetaald dikke villa's langs de kust in hun thuisland.. terwijl jij levenslang in NL je appartementje moet aflossen
Dat speelt pas als hij hier zijn straf heeft uitgezeten.quote:Op maandag 16 december 2019 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uitleveringen naar Marokko liggen stil volgens mij.
Een verslaggever van AD is belaagd door omstanders en kon zijn werk niet meer doen. (bron ad.nl)quote:Op maandag 16 december 2019 23:39 schreef Hathor het volgende:
Dus die aanhouding heeft geleid tot spanningen in Vianen? Zegt wel weer alles over het soort volk wat daar woont dan.
En dan wel klagen dat er (behalve opsporing verzocht) zo weinig multiculturele programma's op tv zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 07:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het soort volk wat meteen 'oprotten met die camera' roept voordat ze weten waar of voor wie ze voor komen. Zie ook de documentaire van Danny Goossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |