Gelukkig voor die mevrouw ben ik niet zo hebberig dat ik oude dames zou willen bestelen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:40 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
geeft u mij de pincode maar, dan regel ik het wel voor u
Je kreeg een acceptgiro thuis bezorgd of betaalde contant.quote:Op maandag 16 december 2019 16:07 schreef Lunatiek het volgende:
In dat geval zouden bedrijven en overheden verplicht moeten zijn om PIN-betalingen etc te accepteren in dat tijdvak.
Dus als je een (verkeers)boete krijgt om middernacht, dat je die niet contant hoeft te betalen, want als je dat geld niet bij je hebt, kun je het ook niet uit de muur halen.
(Hoe deden ze dat voordat de flappentap bestond?)
kan me ook voorstellen dat, als je een boete krijgt, je gesommeerd wordt te pinnen bij een tankstation oid. En misschien kun je ook wel mobiel pinnen bij de popo??quote:Op maandag 16 december 2019 16:44 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je kreeg een acceptgiro thuis bezorgd of betaalde contant.
Bij zwarte taxi’s kan je doorgaans niet pinnenquote:Op maandag 16 december 2019 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit met een taxi, maar kun je bij de chauffeur pinnen of moet dat ook contant?
twitter:DeGelderlander twitterde op maandag 16-12-2019 om 16:46:53Kerstman plundert Duitse geldautomaathttps://t.co/KghsO482Q0 reageer retweet
Ik heb echt nog nooit wat voor boete dan ook contact moeten betalen, op welk tijdstip van de dag dan ook. Dus weet niet waar je het over hebt?quote:Op maandag 16 december 2019 16:07 schreef Lunatiek het volgende:
In dat geval zouden bedrijven en overheden verplicht moeten zijn om PIN-betalingen etc te accepteren in dat tijdvak.
Dus als je een (verkeers)boete krijgt om middernacht, dat je die niet contant hoeft te betalen, want als je dat geld niet bij je hebt, kun je het ook niet uit de muur halen.
(Hoe deden ze dat voordat de flappentap bestond?)
Als je er dan ook nog een deur of rolluik voor zet dan houdt het wel een keer op.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef borbit het volgende:
Gebruiken ze dan niet gewoon zwaardere explosieven?
Dit is waarom mensen als jij massaal geïmporteerd zijn. 0,0 vrijheidsbesef.quote:Op maandag 16 december 2019 17:12 schreef wollah het volgende:
Mensen die anno 2019 nog cash betalen![]()
Ga eens met de tijd mee ipv nog in 1990 te hangen
Pinnen is gewoon 100x beter en veiligerquote:Op maandag 16 december 2019 17:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is waarom mensen als jij massaal geïmporteerd zijn. 0,0 vrijheidsbesef.
Ja man, vet handig toch.quote:Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Pinnen is gewoon 100x beter en veiliger
quote:Op maandag 16 december 2019 16:53 schreef Caland het volgende:
twitter:DeGelderlander twitterde op maandag 16-12-2019 om 16:46:53Kerstman plundert Duitse geldautomaathttps://t.co/KghsO482Q0 reageer retweet
Daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 16 december 2019 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze willen ons echt van het contante geld af hebben hè
Ik pin ook nooit meer geld...quote:Op maandag 16 december 2019 16:09 schreef halfway het volgende:
Heb al een jaar of 5 geen contant geld meer gehad.
Ik meen dat als de geldlade opengaat ze explosieven erin stoppen.quote:Op maandag 16 december 2019 16:55 schreef borbit het volgende:
Gebruiken ze dan niet gewoon zwaardere explosieven?
Was wel een mooie uitvinding die chipknip... (vooral voor automaten)quote:Op maandag 16 december 2019 16:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat had je vroeger ook met de chipknip, maar blijkbaar vonden mensen het toch niet zo belangrijk, aangezien het product niet meer bestaat.
Nooit blik op de weg oid gezien waar buitenlanders dit wél moeten?quote:Op maandag 16 december 2019 16:56 schreef manifold het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat voor boete dan ook contact moeten betalen, op welk tijdstip van de dag dan ook. Dus weet niet waar je het over hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |