ik ben benieuwd naar de remake van Mulan, die zou ook best goed kunnen zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:57 schreef Karstman het volgende:
Ik vind Alladin met Jungle Book de meest geslaagde van de remakes.
Trailer gezien in de bios van de week maar het trekt me totaal niet. Krijg er een enorm The Great Wall gevoel bij.quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de remake van Mulan, die zou ook best goed kunnen zijn
Neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt Spider-Man eigenlijk naar Disney+ ?
Sony/Disney maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
nog steeds blij dat ik het opgezegd heb, geen boeiende contentquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:11 schreef Aether het volgende:
Eindelijk een overzicht wat nieuw is toegevoegd.
[ afbeelding ]
Sterker nog hij staat net nieuw op Netfix, far from home dan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:11 schreef Aether het volgende:
Eindelijk een overzicht wat nieuw is toegevoegd.
[ afbeelding ]
sonygodquote:Op maandag 2 maart 2020 08:37 schreef Karstman het volgende:
[..]
Sterker nog hij staat net nieuw op Netfix, far from home dan.
sow, dat even een dikke vinger naar retail verkopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:35 schreef KingRadler het volgende:
Wie gaat er morgen Frozen 2 kijken op D+
https://www.ad.nl/show/fr(...)-op-disney~adcbdd41/
Zo hopen ze veel nieuwe abonnees te krijgen als de scholen ook nog eens dicht gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sow, dat even een dikke vinger naar retail verkopen
Goed nieuws. Gemist in de bios. Hopelijk komt de 4k disc ook snel uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef KingRadler het volgende:
3 April = Onward op D+
https://www.comingsoon.ne(...)arly-digital-release
Echt? Wow. Die wilde ik heel graag zien in de bios Maar ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef KingRadler het volgende:
3 April = Onward op D+
Zo snel....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef KingRadler het volgende:
3 April = Onward op D+
Alleen VS waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef KingRadler het volgende:
3 April = Onward op D+
Tweet is erg onduidelijk:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef mschol het volgende:
[..]
met de huidige situatie van de biosocopen zou wereldwijd niet raar zijn
twitter:Pixar twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:00:03#PixarOnward is coming to the US tonight on digital download and will be streaming on #DisneyPlus on April 3rd. https://t.co/4j9xI6JZPZ reageer retweet
Dat lijkt me allemaal meer voor Hulu en niet voor het kindvriendelijke Disney+quote:Op maandag 23 maart 2020 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staan er inmiddels al meer x-men series en films op?
X-men evolution bijvoorbeeld ?
Legion
The gifted?
Onzin toch laat ze dan een apart kopje maken met volwassene series ofzo meer geld willen ze zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
Dat lijkt me allemaal meer voor Hulu en niet voor het kindvriendelijke Disney+
nope, hulu is alle R rated spul,quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Onzin toch laat ze dan een apart kopje maken met volwassene series ofzo meer geld willen ze zeker.
Maar kost weer een extra abonnement zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, hulu is alle R rated spul,
die zal in de EU uiteindelijk ook wel komen..
Uiteraard!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar kost weer een extra abonnement zeker.
in de US is er een combi pakket met D+, hulu en ESPNquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar kost weer een extra abonnement zeker.
Kost dat duur?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in de US is er een combi pakket met D+, hulu en ESPN
het is te hopen dat ze dat dan hier ook doen
Eens. Ik weiger daarom ook D+ te nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vindt dat maar onzin alle marvel dingen gewoon op disney plus doen ze maar een categorie R Rated hoor.
Mee eens. Een Disney Shorts collectie zoals je zoveel random collecties onder Search vindt zou heerlijk zijn! Plus voeg de Leonard Maltin intros van de Disney Treasurea DVD’s toe!quote:Op zondag 5 april 2020 14:07 schreef J83 het volgende:
Ik mis de categorie Shorts op de website en in de app, die van Disney bedoel ik dan.
Ook gisteren zijn er weer een aantal toegevoegd, maar die staan dan ook weer niet vermeld onder Nieuw op Disney+. Ik snap dus niet waarom die leuke korte filmpjes zo zijn weggestopt
Deze zijn toegevoegd:
- Donald's Dog Laundry (1940)
- Double Dribble (1946)
- All in a Nutshell (1949)
- Pluto's Party (1952)
Agents of Shield staat er dan wel weer op, en daar word ook wel eens een hoofd of arm afgehakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vindt dat maar onzin alle marvel dingen gewoon op disney plus doen ze maar een categorie R Rated hoor.
Dan heb je niks gemist.quote:
Dat heb ik ook begrepen. Ik heb Dark Phoenix al een tijdje geleden binnen, maar nog geen zin gehad om te kijkenquote:Op zondag 26 april 2020 13:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja dat zal ook best bij Dark Phoenix.
Ik weet dat die twee films erg sterk zijn, maar de rest heb ik wel gezien dus dat is een beetje altijd van ik wil het wel af zien.quote:Op zondag 26 april 2020 13:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook begrepen. Ik heb Dark Phoenix al een tijdje geleden binnen, maar nog geen zin gehad om te kijken
Dat kan ik goed begrijpenquote:Op zondag 26 april 2020 13:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik weet dat die twee films erg sterk zijn, maar de rest heb ik wel gezien dus dat is een beetje altijd van ik wil het wel af zien.
Oh je maakt me nu wel bangquote:Op zondag 26 april 2020 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen
Sterkte met die 2 films
Nice. Kan ik die ook eindelijk zien.quote:
Wait, whut? Jij bent vader geworden???quote:Op zondag 5 juli 2020 11:06 schreef Paul het volgende:
kheb het ook sinds gisteren hee
Heb 3 afleveringen mandolorian gekeken. Leuker dan verwacht.
Keek eigenlijk alleen voor de baby
nee gekke djeez, baby yoda natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2020 10:31 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wait, whut? Jij bent vader geworden???
Aha, ik dacht al 🤣quote:Op donderdag 16 juli 2020 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee gekke djeez, baby yoda natuurlijk
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Bioscoopfilms straks ook op D+
Kost wel wat extra.
Eigenlijk zonde voor al die lui die eraan meegewerkt hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
30 USD, das 25 euro
terwijl bioscoopkaartje $15-$20 / ~¤14 kost.. te duur, dat flopt dan wel..
Je berekening is verkeerd. Mensen kijken thuis niet alleen. Dit is ongeveer 2,5 ticket. Voor families en gezinnen een schijntje tov de bioscoop. De film komt wel in de bios waar mogelijk dus je kan ook daar naartoe gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:56 schreef mschol het volgende:
[..]
30 USD, das 25 euro
terwijl bioscoopkaartje $15-$20 / ~¤14 kost.. te duur, dat flopt dan wel..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ twitter ]
Bioscoopfilms straks ook op D+
Kost wel wat extra.
Duck Tales dan nog maar een keer helemaal doorkijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
25 euro betalen om een film te zien. Die zijn gek geworden daar.
Zo'n spijt dat ik deze troep heb genomen voor een jaarIk dacht die zullen wel enorm veel content gaan toevoegen over het jaar, maar we zijn een half jaar verder en echt niks.
Ik ben woedend.
Ach in usa betalen ze soms ook 80$ om een pvv card te zien van de ufc. Wat hier gewoon gratis isquote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
25 euro betalen om een film te zien. Die zijn gek geworden daar.
Zo'n spijt dat ik deze troep heb genomen voor een jaarIk dacht die zullen wel enorm veel content gaan toevoegen over het jaar, maar we zijn een half jaar verder en echt niks.
Ik ben woedend.
Enkel voor de bestaande catalogus is het idd de moeite waard en de Mandalorian. Voor 2 maanden kan je zo de reeks volgen en wat andere content zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
quote:Disney komt volgend jaar met nieuwe streamingdienst onder Star-merknaam
Disney komt in 2021 met een nieuwe internationale streamingdienst. De dienst wordt uitgebracht onder de Star-merknaam. Het bedrijf laat nog niet weten in welke landen de dienst beschikbaar komt. Ook de abonnementstarieven zijn nog niet bekend.
Zie: Nieuw te streamen in augustusquote:
quote:Disney heeft er helaas voor gekozen om hun nieuwe Muppets-miniserie Muppets Now, waarvan gisteren de eerste aflevering uitkwam in de VS, nog niet in Nederland te releasen. Mocht je daar dus naar uitkijken, dan moet je even wachten; volgens Disney wordt het waarschijnlijk pas in het najaar.
Blijf dat artikel pluggen jaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zie: Nieuw te streamen in augustus
[..]
Tuurlijk, waarom ook nietquote:
Communicatie van Disney buiten Noord-Amerika is wel erg slecht voor dit soort zaken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zie: Nieuw te streamen in augustus
[..]
Dat zal wel te maken hebben met het Disney-merk. Als je daarop ook veel series van niet-Disney hebt kan dat het imago van het merk verzwakken. Ik gok dat die nieuwe een soort Disney+ en Hulu combo gaat worden voor waar dat nog niet beschikbaar is.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom ook nietGaan ze met zichzelf concurreren. Als ze alles onderbrengen bij D+ zelf hebben ze toch een veel breder aanbod wat ze een grotere concurrent maakt van Amazon en Netflix?
Ik heb geen bedrijfskunde gestudeerd verder, dus ik zie vast iets over het hoofd
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
Ja, ik hou niet zo van Star Wars en Marvel
Wat mijn keuze voor dit abonnement overigens nog stompzinniger maakt ja.
Hiervoor heeft GGMM het zekerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:20 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer komt de nieuwe Lizzie McGuire nou dan?
Ze hadden toen net FOX gekocht en ik dacht ze zullen wel met behoorlijk wat content komen om te concurreren met Netflix.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |