SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Kraam op 16-12-2019 09:44:28 ]Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Vorig jaar Suljovic, Price, vBarneveld en Wright in de eerste ronde, en daarnaast nog Cross en Gurney voor de kwartfinale. Nu kunnen we Smiss en Cross al afschrijven na een weekendje, en daarnaast vBarneveld (ook al hadden we dat allemaal wel zien aankomen).quote:Op maandag 16 december 2019 06:43 schreef Pino112 het volgende:
Smith
Vorig jaar gingen er toch ook al vroeg toppers uit? Nu nog meer lijkt het.
Sowieso weer een droevig dagje, net als gisteren. Hearnquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij alvast de bijgewerkte administratie. We hebben nu al meer dan 100 users actief in DRT tijdens dit WK, lekker gewerkt mensen
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 13-12-2019 t/m 16-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
001 794 KennyPowers Michael van Gerwen
002 680 JR-Style-93 Rob Cross
003 597 Szura Gerwyn Price
004 578 El-Stinho Michael Smith
005 534 Zipportal Gary Anderson
006 353 MC-Morgan Daryl Gurney
007 324 Kopiko Peter Wright
008 311 Coco. James Wade
009 301 Tagliano Ian White
010 297 T3hTommay Dave Chisnall@Bonzi_Buddy blijft de pedofiel van de groep. @Wereldgozer de baas. Ik de obersturmbannführer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ik moet al die middagsessies missen deze week. Dus geen rampquote:
Ik ben een ADONISquote:Op maandag 16 december 2019 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:bonzi_buddy blijft de pedofiel van de groep. @:wereldgozer de baas. Ik de obersturmbannführer.
Bayern Munchen daarentegen wrijft in haar handjes.quote:Op maandag 16 december 2019 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fans van Feyenoord, AZ en Willem II zijn hier níét blij mee.
Schijnt dat Maaskant en Stam nog werk zoeken.quote:Op maandag 16 december 2019 09:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fans van Feyenoord, AZ en Willem II zijn hier níét blij mee.
Vergeet White niet, dat vind ik ook echt extreem verrassend. Die staat geweldig te speren, en zelfs op t podium gaat het steeds beter.quote:Op maandag 16 december 2019 08:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar Suljovic, Price, vBarneveld en Wright in de eerste ronde, en daarnaast nog Cross en Gurney voor de kwartfinale. Nu kunnen we Smiss en Cross al afschrijven na een weekendje, en daarnaast vBarneveld (ook al hadden we dat allemaal wel zien aankomen).
Verbaast mij ook dat heel veel mensen nog geen idee hadden, of ze vergeten het. Of de mensen weten niet dat het om het zusje van zijn vrouw ging.quote:Op maandag 16 december 2019 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees nu dat MvG na wedstrijd heeft verteld waarom hij Klaasen geen hand gaf enzovoorts. Dat is toch oud nieuws? Hoezo wist publiek dat niet... Dagjesvolk overal
Zeker, die man hoort de kwartfinales te bereiken.quote:Op maandag 16 december 2019 10:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vergeet White niet, dat vind ik ook echt extreem verrassend.
ja ik ook. Al had ik er juist vandaag wel mooi tijd voor gehad. Thuiswerken ftwquote:Op maandag 16 december 2019 08:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik moet al die middagsessies missen deze week. Dus geen ramp.
quote:Op maandag 16 december 2019 00:08 schreef Tagliano het volgende:
Hierbij alvast de bijgewerkte administratie. We hebben nu al meer dan 100 users actief in DRT tijdens dit WK, lekker gewerkt mensen
[ afbeelding ] Top 100 van forum Darts van 13-12-2019 t/m 16-12-2019
nr / aantal posts / gebruiker
001 794 KennyPowers Michael van Gerwen
002 680 JR-Style-93 Rob Cross
003 597 Szura Gerwyn Price
004 578 El-Stinho Michael Smith
005 534 Zipportal Gary Anderson
006 353 MC-Morgan Daryl Gurney
007 324 Kopiko Peter Wright
008 311 Coco. James Wade
009 301 Tagliano Ian White
010 297 T3hTommay Dave ChisnallKan die lijst dan niet wat uitgebreid worden. Mijn doel is toch nr 111 te worden ipv nobuddy Mark WilsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
Partnerruil genot.quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-wat-het-nu-is.html
"Wij hadden ontzettend veel lol in het circuit, tegenwoordig is het lang zo leuk niet meer. Het is nu 'serious business'. Ik heb hem na zijn overstap naar de PDC (de concurrerende bond van de BDO, die Adams altijd trouw is gebleven, red.) niet meer gevolgd. Zonder in details te treden, maar hij is niet eerlijk tegen mij geweest in die tijd. Dus daarna interesseerde zijn carrière me niet meer."
Wolfiegod
@de_boswachter weet dat soort dingen.quote:Op maandag 16 december 2019 12:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Sharon sharen? (en eventueel ook scharen).
Heeft allemaal in 2012 gespeeld. Jelle kreeg 16 uur werkstraf en 400 euro boete.quote:Op maandag 16 december 2019 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees nu dat MvG na wedstrijd heeft verteld waarom hij Klaasen geen hand gaf enzovoorts. Dat is toch oud nieuws? Hoezo wist publiek dat niet... Dagjesvolk overal
Het schijnt dat hijzelf pleitte voor 15 uur.quote:Op maandag 16 december 2019 12:39 schreef hole1988 het volgende:
Jelle kreeg 16 uur werkstraf en 400 euro boete.
Alleen een beetje discutabel dat hij zijn werkstraf bij een kleuterschool mocht doen.quote:Op maandag 16 december 2019 12:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heeft allemaal in 2012 gespeeld. Jelle kreeg 16 uur werkstraf en 400 euro boete.
Genotquote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
"Wij hadden ontzettend veel lol in het circuit, tegenwoordig is het lang zo leuk niet meer. Het is nu 'serious business'. Ik heb hem na zijn overstap naar de PDC (de concurrerende bond van de BDO, die Adams altijd trouw is gebleven, red.) niet meer gevolgd. Zonder in details te treden, maar hij is niet eerlijk tegen mij geweest in die tijd. Dus daarna interesseerde zijn carrière me niet meer."
Wolfiegod
Dat weet ik. Mijn punt is dat men die daar in zaal zaten/stonden dat kennelijk niet wisten. Als je beetje darts hebt gevolgd dan heb je dit wel vaker gezien. Het is niet alsof ze elkaar voor het eerst treffen.quote:Op maandag 16 december 2019 12:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heeft allemaal in 2012 gespeeld. Jelle kreeg 16 uur werkstraf en 400 euro boete.
quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wolfiegod
Dit zijn de leuke dingenquote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wolfiegod
Welk level is de BDO nu dan?quote:Op maandag 16 december 2019 13:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit zijn de leuke dingen
vBarneveld is wel meer dingen niet trouw gebleven. De BDO is met alle respect level 5 terwijl de PDC level 25 is
Level 2, maar wel met alle respect.quote:Op maandag 16 december 2019 13:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welk level is de BDO nu dan?
Dan moet de BDO gewoon even exp gaan grindenquote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Level 2, maar wel met alle respect.
twitter:nitintrbkumar twitterde op maandag 16-12-2019 om 11:54:05Thank you everyone for the amazing support during the last month.. I'm glad that I was able to perform and showcase a bit of what I can do on stage.. I know I can do better and I learned a lot from this game as well.. Now onto the Q-School and the PDC Asian Tour hopefully. Cheers reageer retweet
Idee: Alle uitgeschakelde seeds kunnen strijden om een laatste ticket voor de 3e ronde.quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou, ik zit al weer klaar voor de middag sessie.
Ooit zijn blog gezien? Wat een gastquote:Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:nitintrbkumar twitterde op maandag 16-12-2019 om 11:54:05Thank you everyone for the amazing support during the last month.. I'm glad that I was able to perform and showcase a bit of what I can do on stage.. I know I can do better and I learned a lot from this game as well.. Now onto the Q-School and the PDC Asian Tour hopefully. Cheers reageer retweet
Ik al vanaf 09:02 uur!!!quote:Op maandag 16 december 2019 13:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nou, ik zit al weer klaar voor de middag sessie.
Da's best een goed plan eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
Idee: Alle uitgeschakelde seeds kunnen strijden om een laatste ticket voor de 3e ronde.
Nog meer wedstrijden, elke seed speelt sowieso 2x.
Rydz is alleen een hele snelle gooier (vroeger nog sneller)quote:Op maandag 16 december 2019 14:36 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik hoop dat Rydz zorgt een lange partij, want ik ben pas om 22:30 thuis en ik wil natuurlijk niks missen van NANANANANA & hypetrain Barry.
Zolang hij er een 5 setter van maakt moet het wel goedkomen. O'Connor - Kantele verwacht ik een 3-0 dus Rydz moet ff tegenstand biedenquote:Op maandag 16 december 2019 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rydz is alleen een hele snelle gooier (vroeger nog sneller)
Heeft de Challenge Tour gewonnen. Deed het op Q-School best aardig, maar schroeide iedere dag vooral in de vroege rondes en laat op de dag had hij meer problemen.quote:Op maandag 16 december 2019 14:38 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Zolang hij er een 5 setter van maakt moet het wel goedkomen. O'Connor - Kantele verwacht ik een 3-0 dus Rydz moet ff tegenstand biedenJij zei dat hij wel talentvol was toch?
Ah oke ben benieuwd dan! 2 setjes schroeien, alles wat ik vraagquote:Op maandag 16 december 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft de Challenge Tour gewonnen. Deed het op Q-School best aardig, maar schroeide iedere dag vooral in de vroege rondes en laat op de dag had hij meer problemen.
http://www.dartsdatabase.(...)Stat=4#PlayerResultsquote:Op maandag 16 december 2019 14:41 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Ah oke ben benieuwd dan! 2 setjes schroeien, alles wat ik vraag
Price een constante? Hij heeft twee goede toernooien gedraaid in bloedvorm, verder is ie weinig constant. Hij is meermaals dit jaar de eerste ronde uitgeschakeld zelfs.quote:Op maandag 16 december 2019 15:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Luke Woodhouse is een leuke speler. De dart top is wel zwak dit jaar zeg. Toen met Phil, mvg, Ando en Wright had je 4 hele constante. Nu alleen maar mvg en Price.
Bedankt capuchon_jongenquote:Op maandag 16 december 2019 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Idee: Alle uitgeschakelde seeds kunnen strijden om een laatste ticket voor de 3e ronde.
Nog meer wedstrijden, elke seed speelt sowieso 2x.
Of gewoon double elimination ervan maken.
@:barryhearn
Ik voel nu wel de drang opkomen om dickpics rond te sturenquote:Op maandag 16 december 2019 08:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:bonzi_buddy blijft de pedofiel van de groep. @:wereldgozer de baas. Ik de obersturmbannführer.
@Zipportal kan niet wachten om er een aantal te ontvangen genot.quote:Op maandag 16 december 2019 15:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ik voel nu wel de drang opkomen om dickpics rond te sturen
mvg easy kampioen dusquote:Op maandag 16 december 2019 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price een constante? Hij heeft twee goede toernooien gedraaid in bloedvorm, verder is ie weinig constant. Hij is meermaals dit jaar de eerste ronde uitgeschakeld zelfs.
Past nét een BBW op.quote:Op maandag 16 december 2019 15:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Casting Couch op de achtergrond
Wie anders dan, uitgezonderd Price.quote:
Mooi ingelijst op z’n nachtkastjequote:Op maandag 16 december 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Zipportal kan niet wachten om er een aantal te ontvangen genot.
MvG gaat wel winnen, maar niet easy.quote:Op maandag 16 december 2019 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wie anders dan, uitgezonderd Price.
Stukje facesittingquote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zak je er zo doorheen @:anneloos
ONGEWENSTE MENTION.quote:Op maandag 16 december 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:Zipportal kan niet wachten om er een aantal te ontvangen genot.
quote:Op maandag 16 december 2019 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan zak je er zo doorheen @:anneloos
Is Zip een klein beetje homofiel Edgar?quote:Op maandag 16 december 2019 17:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zipportal krijgt het alleen warm van DSIGoden foto's
https://www.instagram.com/keaneandbarbora/?hl=enquote:Op maandag 16 december 2019 17:53 schreef LordVoldermort het volgende:
Barry lijkt op een wiskunde student
Gary speelt altijd wel goed op het WK. Enige toernooi waar hij moeite voor doet.quote:Op maandag 16 december 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Wat denken jullie van dolan-andersson? normaal zou ik meteen voor gary gaan maar hij is op het wk vaak een trage starter en gezien de loop van dit wk.......
Plus het feit dat hij zich snel ergert aan ellendig slome tegenstanders...quote:Op maandag 16 december 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Wat denken jullie van dolan-andersson? normaal zou ik meteen voor gary gaan maar hij is op het wk vaak een trage starter en gezien de loop van dit wk.......
Die daar achterin zit heeft haar net gehad, trekt net z'n broek omhoog zo te zien. Vinny is next.quote:Op maandag 16 december 2019 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit doet me op de een of andere manier denken aan die Blacked meme
10tje op Dolan kan geen kwaad.quote:Op maandag 16 december 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
De tietjes van Dolan dan weer wel.quote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
10tje op Dolan kan geen kwaad.
neeeeequote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
https://streamable.com/bj4bj
Dit is een goed stel hoor.
Kan dit? @:El-Stinho @:johannes_vermeer @:Mani89
Kan makkelijk op je joetoepquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
Tis maar een spelletje joh. Lagaan!quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
20 lagen KIPPENVEL.quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
Ik ben hier zo klaar mee nu.quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
1) Robin van Galenquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
Peter Gabrielgodquote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef wimderon het volgende:
Van jouw belastingcenten, radio 1.quote:Op maandag 16 december 2019 19:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1) Robin van Galen
2) Is dit je eigen selectie van fragmenten?
Ik heb even moeten zoeken, maar wolfie was wat opener in het programma hoge bomen, dat ging over Raymond. Vanaf min 30:40 https://www.npostart.nl/AVRO_1263410quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef KennyPowers het volgende:
Wolfiegod
Kouwe Arie is ook uit de gevangenis zag ik net.quote:Op maandag 16 december 2019 19:22 schreef Kopiko het volgende:
Er kantelt een Oost-Europese vrachtwagen op RTL7.
Ik kijk 1 seconde, zie Sylvia in de snackbar.quote:Op maandag 16 december 2019 19:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb even moeten zoeken, maar wolfie was wat opener in het programma hoge bomen, dat ging over Raymond. Vanaf min 30:40 https://www.npostart.nl/AVRO_1263410
Die hesjtek #IODW is trouwens op 7 november voor het laatst gebruikt.quote:Op maandag 16 december 2019 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kouwe Arie is ook uit de gevangenis zag ik net.
twitter:livedarts twitterde op maandag 16-12-2019 om 18:56:51"I've never seen him play or know what he looks like but I've heard he's a big talent so I have to show him respect." @VvdV180 looks ahead to tonight's clash with Keane Barry 🇳🇱🗣️Click below for full interview 👇 reageer retweet
Godverdomme zelfs te lui en lamlendig om in die paar weken ook maar 1 keer zijn naam te googelen om te zien wie het is.quote:Op maandag 16 december 2019 19:30 schreef Kopiko het volgende:
twitter:livedarts twitterde op maandag 16-12-2019 om 18:56:51"I've never seen him play or know what he looks like but I've heard he's a big talent so I have to show him respect."@:VvdV180 looks ahead to tonight's clash with Keane Barry 🇳🇱🗣️Click below for full interview 👇 reageer retweet
Hij had teveel last van zijn rug om dat allemaal te gaan ondernemen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme zelfs te lui en lamlendig om in die paar weken ook maar 1 keer zijn naam te googelen om te zien wie het is.
Deze vrouw is ook ernstig mongool. Die kinderen van haar dochter met MVG zullen niet de helderste lichten worden lol!quote:
En dat is analistquote:Op maandag 16 december 2019 19:30 schreef Kopiko het volgende:
twitter:livedarts twitterde op maandag 16-12-2019 om 18:56:51"I've never seen him play or know what he looks like but I've heard he's a big talent so I have to show him respect."@:VvdV180 looks ahead to tonight's clash with Keane Barry 🇳🇱🗣️Click below for full interview 👇 reageer retweet
Mindgames van de kroket.quote:Op maandag 16 december 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme zelfs te lui en lamlendig om in die paar weken ook maar 1 keer zijn naam te googelen om te zien wie het is.
Vincent is vast hard aan het trainen om Ton van zijn troon te stoten.quote:Op maandag 16 december 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Ton (18) wint WK Frikandellen eten: Niet misselijk geweest
Bijna achttien frikandellen eten in een kwartier tijd. Wie dat lukt, mag zich wereldkampioen noemen. Sinds zaterdag draagt Dordtenaar Ton Firing (18) die titel.
In een zaal in Schiedam verorberde hij in een kwartier tijd 17,5 frikandellen, ruim drie meer dan zijn directe concurrent. ,,Niet met mayo, maar met appelmoes. Dat glijdt beter.''
De zaal was zaterdag afgeladen met fans en op het podium staan de twintig deelnemers aan het WK Frikandellen eten, georganiseerd door een tattooshop. Het had een beetje het sfeertje van een dartwedstrijd. Er werd gejoeld en geroepen, de deelnemers aangemoedigd. Maar er was er maar een de beste. Ton Firing stak er met kop en schouders bovenuit.
In 'het wereldje' had niemand nog van hem gehoord, maar de Dordtse debutant vrat zijn concurrent uit België er met gemak uit. Die had het nakijken, terwijl hij er van tevoren van overtuigd was de 1.000 euro prijzengeld te winnen.
Misselijk
De Dordtenaar zelf blijft er wat nuchter onder. ,,Misselijk ben ik niet geweest, maar je merkt wel dat je maag vol komt te zitten. Als je jezelf over dat gevoel heen kunt zetten, gaat het wel weer. De eerste tien gaan sowieso gemakkelijk, daarna breek ik de frikandellen eerst in tweeën voor ik ze in mijn mond stop.''
Toch sleepte De Dordtenaar er een persoonlijk record uit, want het was hem tijdens zijn voorbereiding niet één keer gelukt om zoveel frikandellen in 15 minuten weg te happen. ,,Tijdens de training ging het na twaalf frikandellen vaak moeilijk'', zegt zijn coach Mervin Acoca. ,,Maar die laatste gingen echt op wilskracht.''
Acoca zegt het bloedserieus, want een WK is geen kinderspel. ,,We hebben flink getraind: frituur aan, frikandellen erbij en een stopwatch.''
Eigenwijs
Aan het 'trainingsschema' heeft de jonge Dordtenaar zich op het allerlaatste moment niet helemaal gehouden. ,,Ik had hem voor de wedstrijd gezegd dat hij alleen wat lichts mocht eten. Maar hij was een beetje eigenwijs. Ton zei me dat het bij de wedstrijd goed ging komen. En dat klopte.''
Het ging hem zó goed af dat hij op een feestje waar Ton na afloop van het WK nog naartoe moest, een frikandelletje toch niet kon laten staan. ,,Eentje maar hoor.''
De kans is groot dat Ton ook volgend jaar weer deelneemt om zijn titel te kunnen prolongeren.
https://www.bndestem.nl/b(...)ps://www.google.com/
Ik kon vannacht niet slapen vanwege de spanning.quote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Hoe weinig zin hebben jullie in Okonner tegen Kantele?
De zojuist kantelende Oost-Europese vrachtwagen op RTL7 was vermoedelijk boeiender.quote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef Slobeend het volgende:
Die knakker straalt één en al intelligentie uit.quote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vincent is vast hard aan het trainen om Ton van zijn troon te stoten.
[..]
[ afbeelding ]
Meer dan in Lennon - Rydzquote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef Slobeend het volgende:
quote:Interview met Ton Firing Junior
29/03/2018
Een nieuw aanstormend talent in de scene van eetwedstrijden is de nog jonge Ton Firing Junior! We stelden hem enkele vragen.
1. Hoe ben je uberhaupt in aanraking gekomen met eetwedstrijden?
Via vrienden. Die hebben mij opgegeven en in de aanloop daarvan heb natuurlijk ook allerlei video’s bekeken van de desbetreffende wedstrijd.
2. Welke eetuitdaging zou je nog eens willen aangaan?
Het NK Gehaktballen Eten, aangezien ik daar nipt 2e werd en ik voor de overwinning hoop te gaan. Maar een eetwedstrijd is de VS lijkt me helemaal geweldig. Wat voor soort eetwedstrijd weet ik nog niet, ik denk wel iets met vlees.
3. Zijn er dingen die je absoluut niet zou eten?
Ja, slakken. Dat ga ik absoluut nooit eten.
4. Hoe voel je je ‘s avonds of de volgende morgen na een eetwedstrijd? En, zijn er dingen die je na een wedstrijd (voorlopig)niet eet?
Je voelt je toch wel voller dan normaal, maar het is niet zo dat je daarna een week lang niks meer eet. Verder pik ik me normale ritme gewoon weer op.
5. Hoe bereid je je voor, voor een wedstrijd? (bijv. intensief sporten, of juist niet, of heel weinig eten x uur van te voren, etc?)
De voorbereiding valt mee. Een aantal weken van te voren kijken wat je top is en tijdens de wedstrijd boven je eigen record uit proberen te komen.
6. Zijn er dingen die je (na een eetwedstrijd) helemaal niet of nooit meer wilt eten? (bijv. omdat je je er ziek aan gegeten hebt)
Nee
7. Hoeveel sport je per week? (omdat de meeste eetwedstrijddeelnemers ook vrij fit lijken)
2x in de week, zo’n 1,5 uur per keer.
8. Ben je niet bang voor de gezondheidsgevaren op lange termijn?
(omdat je lichaam toch een enorme klap krijgt te verwerken in korte tijd)
Nee, daar maak ik me nog geen zorgen om. Ik ben ook nog erg jong en ik kan wel tegen een stootje.
9. Heb je het gevoel dat er meer fans of meer anti-fans zijn, als het op eetwedstrijden aankomt? (er zijn natuurlijk kritische noten als het gaat om zaken als obesitas of overdadig eten versus de armoede in de wereld)
Op straat alleen maar fans. Maar tussen de mensen die anoniem en veilig achter kun computertje zitten, zitten ook anti-fans.
10. Zijn er concurrenten waar je echt tegen op kijkt / respect voor hebt? Zo ja, wie, en waarom?
Ik heb pas meegedaan aan 2 eetwedstrijden. De 1e keer werd ik net 2e en de 2e eetwedstrijd werd ik ruimschoots 1e. Ik heb dus nog niet goed kunnen achterhalen wie wie is en wie mijn concurrenten zijn.
11. Wat voor tips zou je willen geven aan mensen die ook aan eetwedstrijden willen meedoen?
Als je het leuk vind, GEWOON DOEN!!!
https://eetwedstrijden.nl/interview-met-ton-firing-junior/
De kroketten bakken zichzelf niet hè. Wel terechte klacht.quote:Op maandag 16 december 2019 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maakt voor die kinderen niet uit als ze kunnen pijltjes gooien.quote:Op maandag 16 december 2019 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze vrouw is ook ernstig mongool. Die kinderen van haar dochter met MVG zullen niet de helderste lichten worden lol!
Gatverdamme.quote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Immer de beste toch?quote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb trouwens ooit een eetwedstrijd gewonnen
Welk voedsel?quote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
En een AA Drink, graag.quote:Op maandag 16 december 2019 19:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Immerdebestebobesitasquote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Haha jij bent Ton gezien je UIquote:Op maandag 16 december 2019 19:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat ook, schakelingen zijn ook eerder minder dan meer geworden.quote:Op maandag 16 december 2019 19:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind het vooral sneu voor Zjak en Frank dat ze hun safespace missen.
TONNEDquote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frikandel uiteraard. Naast Zanger Bob slaat het ook daar op
Goed hoor. Uitklokken bij de deurquote:Op maandag 16 december 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben vanavond voor 1,5 uur afwezig.
Je kan Vinnie niet aanzien?quote:Op maandag 16 december 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op maandag 16 december 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
TAGHIEDquote:Op maandag 16 december 2019 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Apologize is not enough. I'll make a phone call with justice to know what the price is.
Dat je dat ooit nog kan luchten of zien daarna.quote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frikandel uiteraard. Naast Zanger Bob slaat het ook daar op
Licht ik niet toe. Wel dat ik om 22u klaar ben en dan met een rotvaart naar huis fiets om de gele kroket te zien gooien.quote:Op maandag 16 december 2019 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ga je doen?
Date?quote:Op maandag 16 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Licht ik niet toe. Wel dat ik om 22u klaar ben en dan met een rotvaart naar huis fiets om de gele kroket te zien gooien.
Ervaren als-ie is kan hij de eindtijd goed inschatten.quote:Op maandag 16 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het dan wat vreemd is om een eindtijd af te spreken.
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsenquote:Op maandag 16 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het dan wat vreemd is om een eindtijd af te spreken.
Merel wil ook darten zienquote:Op maandag 16 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsen
Kan je dan toch romantisch samen doen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsen
Heb de dab als desktopimagequote:
quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens bol en vies hoofd.
En wat vind je van Vd Voort?quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een intens bol en vies hoofd.
Co is een lulquote:Op maandag 16 december 2019 20:12 schreef BB-King het volgende:
ib4
"Ik wil geen smoesjes gebruiken maar ik kreeg erg last van mijn rug."
Verzoekje aan jou. @1.28 "Ik vind dit zo'n leuke rubriek."quote:
Toch wel in iets hogere resolutie?quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb de dab als desktopimage
[ afbeelding ]
TibbeGodquote:Op maandag 16 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verzoekje aan jou. @:1.28 "Ik vind dit zo'n leuke rubriek."
Kunnen we wel gebruiken voor RTL Darts Spelletje.
quote:Op maandag 16 december 2019 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die knakker straalt één en al intelligentie uit.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb de dab als desktopimage
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 16 december 2019 20:15 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is dit een darter of gewoon een jongen met een beperking?
Geen vi, was dezequote:Op maandag 16 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Licht ik niet toe. Wel dat ik om 22u klaar ben en dan met een rotvaart naar huis fiets om de gele kroket te zien gooien.
Rood van boven en onder.quote:Op maandag 16 december 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ginger danseresje is helaas ongesteld vandaag.
Je bent nog wel zo op haar gesteld!quote:Op maandag 16 december 2019 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ginger danseresje is helaas ongesteld vandaag.
RIP Zuiderduinquote:Op maandag 16 december 2019 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Inb4 Jacques die begint over Rits bij de Zuiderduin.
Over Rits gesproken:quote:
twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 20:17:28Elke keer als ik Co zie moet ik denken aan zijn kwartfinale in 2000 op Embassy tegen King. Zijn beste wedstrijd dat ik ooit heb gezien. De ene na de ander 180 kreeg King om zijn oren. Jammer dat Co in de halve finale sneuvelde tegen Ronnie The Rocket. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op maandag 16 december 2019 20:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Over Rits gesproken:twitter:RitsdeBoer twitterde op maandag 16-12-2019 om 20:17:28Elke keer als ik Co zie moet ik denken aan zijn kwartfinale in 2000 op Embassy tegen King. Zijn beste wedstrijd dat ik ooit heb gezien. De ene na de ander 180 kreeg King om zijn oren. Jammer dat Co in de halve finale sneuvelde tegen Ronnie The Rocket. #rtl7darts reageer retweet
En bingo.quote:Op maandag 16 december 2019 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Inb4 Jacques die begint over Rits bij de Zuiderduin.
quote:Op maandag 16 december 2019 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verzoekje aan jou. @:1.28 "Ik vind dit zo'n leuke rubriek."
Kunnen we wel gebruiken voor RTL Darts Spelletje.
Daarover gesproken, doe mij eens een bijgewerkte kaartquote:
Die haarlijn had hij op zijn 15de al.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 20:24 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rydz werkt bij de Foot Locker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |