Je kan Vinnie niet aanzien?quote:Op maandag 16 december 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben vanavond voor 1,5 uur afwezig.
quote:Op maandag 16 december 2019 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben vanavond voor 1,5 uur afwezig.
TAGHIEDquote:Op maandag 16 december 2019 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Apologize is not enough. I'll make a phone call with justice to know what the price is.
Dat je dat ooit nog kan luchten of zien daarna.quote:Op maandag 16 december 2019 19:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Frikandel uiteraard. Naast Zanger Bob slaat het ook daar op
Licht ik niet toe. Wel dat ik om 22u klaar ben en dan met een rotvaart naar huis fiets om de gele kroket te zien gooien.quote:Op maandag 16 december 2019 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ga je doen?
Date?quote:Op maandag 16 december 2019 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Licht ik niet toe. Wel dat ik om 22u klaar ben en dan met een rotvaart naar huis fiets om de gele kroket te zien gooien.
Ervaren als-ie is kan hij de eindtijd goed inschatten.quote:Op maandag 16 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het dan wat vreemd is om een eindtijd af te spreken.
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsenquote:Op maandag 16 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alhoewel het dan wat vreemd is om een eindtijd af te spreken.
Merel wil ook darten zienquote:Op maandag 16 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsen
Kan je dan toch romantisch samen doen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tenzij je van tevoren bespreekt dat je graag Vincent van der Voort wil zien dartsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |