Haha, ja, we zaten klaar om Scream voor het eerst te horen. Het viel tegen, Rusland kelderde in de odds en toen zaten we echt met zijn allen te F5'en voor wanneer Nederland op 1 kwamquote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt feest in het Rusland topic toen
Hebben we deze ook ergens onwiebelend? Ja zij wel wiebelend maar het beeld niet.quote:
Nee. Ik heb 'm expres wiebelend gemaakt. Nu aan het broeden op een tweetje.quote:Op maandag 16 december 2019 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we deze ook ergens onwiebelend? Ja zij wel wiebelend maar het beeld niet.
twitter:IJzige twitterde op maandag 16-12-2019 om 22:48:45Just a little thread with gifs for you, just to make sure you are convinced that this years #eurvision hosts are really capable. #rotterdam2020 reageer retweet
quote:
Heeft al Euro ervaring:quote:Op maandag 16 december 2019 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:IJzige twitterde op maandag 16-12-2019 om 22:48:45Just a little thread with gifs for you, just to make sure you are convinced that this years #eurvision hosts are really capable. #rotterdam2020 reageer retweet
hahaha. Die mik er nog achteraan.quote:Op maandag 16 december 2019 22:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft al Euro ervaring:
[ afbeelding ]
Ik weet nog waar ik was op dat moment.quote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt feest in het Rusland topic toen
Alles beter dan regen. Tenzij het Anita Doth is die er over zingt.quote:
8 graden hier, daar warmer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
Moggeh!
Ja inderdaad warm.
Ik liep buiten met de honden vanmorgen en dacht wtf het lijkt wel een ochtend in de lente.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen!
Mondhygiëniste is weer beter, dus gelukkig gaat de afspraak straks door. Ben ik er meteen maar vanaf.
Goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |