Freddiequote:Op maandag 16 december 2019 20:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien kun je Freddie te logeren krijgen van @:Cee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelezen en driftig aantekeningen gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest toevallig vandaag ook weer, ik blijf er zenuwachtig voor. Zeker vandaag omdat ze weer nieuwe foto’s gingen maken en ik dan altijd bang ben dat ze ineens iets nieuws vinden. Ik heb vroeger zo veel gekloot en gedoe met mijn tanden gehad, ze zijn ook best zwak (relatief veel vullingen ook). Ik ben een tijdje een jaar of 3 niet geweest omdat ik echt niet meer durfde en het eerstvolgende bezoek had ik natuurlijk weer een gaatje.Sindsdien ga ik wel braaf elk half jaar naar de mondhygieniste, gecombineerd met tandarts controle en amper nog problemen gelukkig. Behalve dat er een 25 jaar oude vulling opnieuw moest worden gedaan en men er over blijft verbazen dat ik nog twee melkkiezen heb.
Ik zou graag van die facings/plaatjes willen hebben maar ik vrees dat dat er bij mij raar uit gaat zien en de tandarts raadde het ook een beetje af want je tanden moeten er wat voor worden ‘opgeschuurd’ en daarvoor zijn de mijne vrij zwak.
Dus ik doe het er maar mee. Het zit ook in de genen, mijn moeder had voor haar 30e al een kunstgebit dus ik mag mezelf gelukkig prijzen dat me dat nog bespaard is gebleven!
Sjezus wat een immens lang totaal niet boeiend verhaal. Sorry jongens.
Naar Maastricht, dit kan niet meer mis ditquote:
Niet normaal hoe vaak ik die pagina dit jaar heb bezochtquote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Schei uit, ik word meteen nerveus bij het zien van de odds
De oorlog is aan is het niet? Meteen de boel deporteren.quote:
En hoeveel screenshots ik er van op mijn telefoon heb staan.quote:Op maandag 16 december 2019 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet normaal hoe vaak ik die pagina dit jaar heb bezocht
Dit had ik geschreven kunnen hebben. Hier zitten zwakke tanden ook heel erg in de familie en ik heb ook echt heel veel vullingen. Ook nog 2 melkkiezen (waar ook niks onder zit, dus ik moet het er maar zo lang mogelijk mee doen). Mijn tandproblemen zitten er heel erg in dat ze snel verkleuren en er snel stukjes afbrokkelen; die kleine groefjes gaan dan weer extra verkleuren. Gek genoeg komen daar dan eigenlijk nooit gaatjes uit, maar het ziet er gewoon heel lelijk uit. Ook heb ik vrijwel geen glazuur meer op mijn tanden.quote:Op maandag 16 december 2019 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest toevallig vandaag ook weer, ik blijf er zenuwachtig voor. Zeker vandaag omdat ze weer nieuwe foto’s gingen maken en ik dan altijd bang ben dat ze ineens iets nieuws vinden. Ik heb vroeger zo veel gekloot en gedoe met mijn tanden gehad, ze zijn ook best zwak (relatief veel vullingen ook). Ik ben een tijdje een jaar of 3 niet geweest omdat ik echt niet meer durfde en het eerstvolgende bezoek had ik natuurlijk weer een gaatje.Sindsdien ga ik wel braaf elk half jaar naar de mondhygieniste, gecombineerd met tandarts controle en amper nog problemen gelukkig. Behalve dat er een 25 jaar oude vulling opnieuw moest worden gedaan en men er over blijft verbazen dat ik nog twee melkkiezen heb.
Ik zou graag van die facings/plaatjes willen hebben maar ik vrees dat dat er bij mij raar uit gaat zien en de tandarts raadde het ook een beetje af want je tanden moeten er wat voor worden ‘opgeschuurd’ en daarvoor zijn de mijne vrij zwak.
Dus ik doe het er maar mee. Het zit ook in de genen, mijn moeder had voor haar 30e al een kunstgebit dus ik mag mezelf gelukkig prijzen dat me dat nog bespaard is gebleven!
Sjezus wat een immens lang totaal niet boeiend verhaal. Sorry jongens.
Polonaise weer inzetten!quote:Op maandag 16 december 2019 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Schei uit, ik word meteen nerveus bij het zien van de odds
Dat moment dat we allemaal klaarstonden om een screenshot te maken voor wanneer Duncan op #1 zou komen in de odds blijft ook echt mooiquote:Op maandag 16 december 2019 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
En hoeveel screenshots ik er van op mijn telefoon heb staan.
Wat. Is. Ditquote:
Echt feest in het Rusland topic toenquote:Op maandag 16 december 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat moment dat we allemaal klaarstonden om een screenshot te maken voor wanneer Duncan op #1 zou komen in de odds blijft ook echt mooiIk heb hem nog
Haha, ja, we zaten klaar om Scream voor het eerst te horen. Het viel tegen, Rusland kelderde in de odds en toen zaten we echt met zijn allen te F5'en voor wanneer Nederland op 1 kwamquote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt feest in het Rusland topic toen
Hebben we deze ook ergens onwiebelend? Ja zij wel wiebelend maar het beeld niet.quote:
Nee. Ik heb 'm expres wiebelend gemaakt. Nu aan het broeden op een tweetje.quote:Op maandag 16 december 2019 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben we deze ook ergens onwiebelend? Ja zij wel wiebelend maar het beeld niet.
twitter:IJzige twitterde op maandag 16-12-2019 om 22:48:45Just a little thread with gifs for you, just to make sure you are convinced that this years #eurvision hosts are really capable. #rotterdam2020 reageer retweet
quote:
Heeft al Euro ervaring:quote:Op maandag 16 december 2019 22:51 schreef ijs_beer het volgende:
twitter:IJzige twitterde op maandag 16-12-2019 om 22:48:45Just a little thread with gifs for you, just to make sure you are convinced that this years #eurvision hosts are really capable. #rotterdam2020 reageer retweet
hahaha. Die mik er nog achteraan.quote:Op maandag 16 december 2019 22:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heeft al Euro ervaring:
[ afbeelding ]
Ik weet nog waar ik was op dat moment.quote:Op maandag 16 december 2019 22:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt feest in het Rusland topic toen
Alles beter dan regen. Tenzij het Anita Doth is die er over zingt.quote:
8 graden hier, daar warmer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:08 schreef Greys het volgende:
Moggeh!
Ja inderdaad warm.
Ik liep buiten met de honden vanmorgen en dacht wtf het lijkt wel een ochtend in de lente.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:36 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen!
Mondhygiëniste is weer beter, dus gelukkig gaat de afspraak straks door. Ben ik er meteen maar vanaf.
Goed ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |