SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoop dat het hier bij blijftquote:Op zondag 15 december 2019 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Blind de komende twee partijen er niet bij ivm de duizeligheid tegen Valencia. Wel een gemis...Groot fan van User Wotte![]()
Ik hoop maar dat het meevalt bij Daley, maar zomaar ineens neervallen en nu onderzoeken doet me vrezen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Maar goed. Nog steeds niet heel bezorgd over het kampioenschap. Met een half team aan geblesseerden had je nog steeds kunnen winnen bij AZ. In ieder geval niet hoeven verliezen. Vond AZ zeker voor rust bijzonder afwachtend spelen. De meeste spelers zijn er na de winterstop wel weer bij, hopelijk is het met Blind niet te ernstig. ADO is wel dusdanig slecht dat dat sowieso geen probleem mag opleveren volgende week.
Schuurs vond ik eigenlijk een van de weinige lichtpunten in de wedstrijd, maar dan laat ie zich zo wegzetten, onbegrijpelijk. Voor de rest vooral een boel tekortkomingen gezien. Marin heeft echt niets van een Ajax-speler. Belachelijk staaltje scouting. Huntelaar kan ook echt niet meer, vooral niet omdat Tadic aan de zijkant totaal niet (meer) uit de verf komt. Laat maar gewoon Lang of desnoods Kuhn op de flank spelen. Alvarez oogt elke wedstrijd ook als een dertien in een dozijn voetballer.![]()
Volgens Veltman had Daley gewoon buikgriep (en hijzelf ook) https://www.voetbalprimeu(...)en-wc-gehangen-.html
Maar idd beter even goed onderzoeken, je weet nooit.Carpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Op instagram staat een statement dat het met zijn duizeligheid tegen Valencia te maken heeft.quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens Veltman had Daley gewoon buikgriep (en hijzelf ook) https://www.voetbalprimeu(...)en-wc-gehangen-.html
Maar idd beter even goed onderzoeken, je weet nooit.
https://www.instagram.com/p/B6GrcIplUIC/?igshid=j35ufmewhgevOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja het onderzoek wel natuurlijk, maar dan kan hij evengoed ook nog buikgriep hebben, dat zei Veltman, dat het los van elkaar stond. Hoe dan ook, hopelijk komt iedereen na de winterstop weer gezond terug, want zo wordt het niks...quote:Op zondag 15 december 2019 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op instagram staat een statement dat het met zijn duizeligheid tegen Valencia te maken heeft.
https://www.instagram.com/p/B6GrcIplUIC/?igshid=j35ufmewhgevCarpe diem, quam minimum credula postero.![]()
Grotendeels eens ja. Ten Hag was zelf ook realistisch over deze pot en de rest van het seizoen. Selectie is op dit moment gewoon zwaar gehavend en als je dan een deel van de wedstrijd tegen de nummer twee aanspraak maakt op de winst is dat geen schande. Het feit dat er met Huntelaar voorin zo weinig gecreëerd wordt is echter wel echt problematisch zodra je creatieve spelers mist.quote:Op zondag 15 december 2019 21:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar goed. Nog steeds niet heel bezorgd over het kampioenschap. Met een half team aan geblesseerden had je nog steeds kunnen winnen bij AZ. In ieder geval niet hoeven verliezen. Vond AZ zeker voor rust bijzonder afwachtend spelen. De meeste spelers zijn er na de winterstop wel weer bij, hopelijk is het met Blind niet te ernstig. ADO is wel dusdanig slecht dat dat sowieso geen probleem mag opleveren volgende week.
Schuurs vond ik eigenlijk een van de weinige lichtpunten in de wedstrijd, maar dan laat ie zich zo wegzetten, onbegrijpelijk. Voor de rest vooral een boel tekortkomingen gezien. Marin heeft echt niets van een Ajax-speler. Belachelijk staaltje scouting. Huntelaar kan ook echt niet meer, vooral niet omdat Tadic aan de zijkant totaal niet (meer) uit de verf komt. Laat maar gewoon Lang of desnoods Kuhn op de flank spelen. Alvarez oogt elke wedstrijd ook als een dertien in een dozijn voetballer.
Marin is inderdaad echt Ajax-onwaardig. Echt heel schrijnend dat hij tegen Ajax één goede partij heeft gespeeld en dat hier miljoenen aan zijn weggegooid.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ergens had je misschien nog wel wat gehad aan Dolberg, al leek die echt klaar bij Ajax.quote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grotendeels eens ja. Ten Hag was zelf ook realistisch over deze pot en de rest van het seizoen. Selectie is op dit moment gewoon zwaar gehavend en als je dan een deel van de wedstrijd tegen de nummer twee aanspraak maakt op de winst is dat geen schande. Het feit dat er met Huntelaar voorin zo weinig gecreëerd wordt is echter wel echt problematisch zodra je creatieve spelers mist.
Marin is inderdaad echt Ajax-onwaardig. Echt heel schrijnend dat hij tegen Ajax één goede partij heeft gespeeld en dat hier miljoenen aan zijn weggegooid.
Zo'n geval Marin snap ik ook echt niet. Je hebt toch wel scouts zijn wedstrijden laten analyseren? In elke wedstrijd bij Ajax die ik van hem zie ik hem op alle fronten tekort komen; handelingssnelheid, techniek, passing duelkracht en ga zo maar door. En het is ook echt niet alsof dat enkel blijkt in de CL. Juist ook tegen marginale tegenstanders in de Eredivisie komt hij tekort.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Slechte fase van Ajax, maar desondanks kansen gehad op de winst. Jammer dat hij er op het laatste moment nog invliegt door geblunder, maar het was niet onverdiend voor AZ.
Ik vond wel dat er heel slecht gefloten werd. Niet zozeer ten nadele van Ajax of AZ, maar vooral ten nadele van de wedstrijd en de voetballers. Ik heb toch wel flink wat kaart-waardige overtredingen gezien. In deze fase van het seizoen waar de vermoeidheid van alle spelers flink is, mag je als scheidsrechter iets meer structuur en bescherming bieden.Life is what you make it.![]()
Goed is het niet natuurlijk, maar ik ben blij dat Ajax laat zien geleerd te hebben en de gezondheid van de speler voorop stelt. Zelfs als dat misschien punten kost.quote:Op zondag 15 december 2019 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat het meevalt bij Daley, maar zomaar ineens neervallen en nu onderzoeken doet me vrezen...Life is what you make it.![]()
Met een buikgriep zou je toch niet zomaar de komende twee wedstrijden laten liggen?quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef SaskiaR het volgende:
Maar idd beter even goed onderzoeken, je weet nooit.
Ik hoop wel dat er niks ernstigs aan de hand is met Blind en dat hij na de winterstop weer gezond op het veld staat.AZ
ALKMAAR![]()
Ik mag hopen dat ze hem een heel seizoen hebben gescout.quote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Grotendeels eens ja. Ten Hag was zelf ook realistisch over deze pot en de rest van het seizoen. Selectie is op dit moment gewoon zwaar gehavend en als je dan een deel van de wedstrijd tegen de nummer twee aanspraak maakt op de winst is dat geen schande. Het feit dat er met Huntelaar voorin zo weinig gecreëerd wordt is echter wel echt problematisch zodra je creatieve spelers mist.
Marin is inderdaad echt Ajax-onwaardig. Echt heel schrijnend dat hij tegen Ajax één goede partij heeft gespeeld en dat hier miljoenen aan zijn weggegooid.Oh.![]()
Dat zou het nog treuriger maken , dat je een heel jaar kan zien dat die tekort komt en hem alsnog haalt net zoals bij Maggelsjanquote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem een heel seizoen hebben gescout.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik denk als ze dat hadden gedaan dat ze 'm niet hadden gekocht.quote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem een heel seizoen hebben gescout.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij was wel de beste speler bij Standard blijkbaar, dus ik gok het er maar op dat hij het daar wel allemaal liet zien en ze hoopten dat hij hier kon doorgroeien.quote:Op zondag 15 december 2019 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk als ze dat hadden gedaan dat ze 'm niet hadden gekocht.Oh.![]()
Shownieuws geloof ik ^^. Maar wel zeer betrouwbare bron. Hmz..quote:
Toch zou het me niet verbazen als het zo is hoor![]()
dan hadden ze hem dinsdag meteen moeten wisselenquote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed is het niet natuurlijk, maar ik ben blij dat Ajax laat zien geleerd te hebben en de gezondheid van de speler voorop stelt. Zelfs als dat misschien punten kost.![]()
en de wedstrijd, niet best maar dan moet je wel dat punt pakken, jammer van Schuurs want die speelde verder prima![]()
Je wil 'm gewoon al kotsend op 20% opstellen terwijl het er ook achter uitloopt.quote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Met een buikgriep zou je toch niet zomaar de komende twee wedstrijden laten liggen?
Ik hoop wel dat er niks ernstigs aan de hand is met Blind en dat hij na de winterstop weer gezond op het veld staat.
Dan moet je als trainer wel heel desperaat zijn.![]()
het is uiteraard wel meer dan een buikgriepje, jammer dat je door die gebrekkige info tegenwoordig ivm privacy veel speculatie krijgtquote:Op zondag 15 december 2019 23:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je wil 'm gewoon al kotsend op 20% opstellen terwijl het er ook achter uitloopt.
Ziyech heeft ook deze wedstrijd weer eens laten zien waarom hij absoluut niet goed genoeg is voor de Europese top en een ploegje als Ajax zijn top is. Wat een afgangLaffe huichelaar![]()
madquote:Op maandag 16 december 2019 00:05 schreef timmmmm het volgende:
Ziyech heeft ook deze wedstrijd weer eens laten zien waarom hij absoluut niet goed genoeg is voor de Europese top en een ploegje als Ajax zijn top is. Wat een afgang
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 00:16:01 ]![]()
Iedereen is wel eens ziekquote:Op zondag 15 december 2019 23:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je wil 'm gewoon al kotsend op 20% opstellen terwijl het er ook achter uitloopt.
Als het een buikgriep betreft ga je niet nu al zeggen dat hij de er de komende wedstrijden niet bij zit.quote:Op zondag 15 december 2019 23:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan moet je als trainer wel heel desperaat zijn.AZ
ALKMAAR![]()
Ajax heeft inderdaad gezien hoe fout het kan lopen met Nouriquote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed is het niet natuurlijk, maar ik ben blij dat Ajax laat zien geleerd te hebben en de gezondheid van de speler voorop stelt. Zelfs als dat misschien punten kost.![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 22:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Goed is het niet natuurlijk, maar ik ben blij dat Ajax laat zien geleerd te hebben en de gezondheid van de speler voorop stelt. Zelfs als dat misschien punten kost.daarom lieten ze hem ook doorspelen, omdat ze er zoveel van hebben geleerd
die gast gaat gewoon zomaar neer op het veld, maar het gaat om de CL dus bleef hij staan
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2019 01:06:41 ]![]()
Idd. Vreemd. Het gaat echt niet alleen buikgriep.quote:Op maandag 16 december 2019 01:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]daarom lieten ze hem ook doorspelen, omdat ze er zoveel van hebben geleerd
die gast gaat gewoon zomaar neer op het veld, maar het gaat om de CL dus bleef hij staanLove is in the air!![]()
Veltman is dan ook een van de minst intelligente spelers....quote:Op zondag 15 december 2019 21:57 schreef SaskiaR het volgende:
Maar idd beter even goed onderzoeken, je weet nooit.Love is in the air!![]()
Marin op de positie van meest aanvallende middenvelder zie ik nog wel zitten... Het is daarnaast ook wel lastig als je er gisteren na een paar weken weer ineens instaat in een elftal zonder automatismenquote:Op zondag 15 december 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel de beste speler bij Standard blijkbaar, dus ik gok het er maar op dat hij het daar wel allemaal liet zien en ze hoopten dat hij hier kon doorgroeien.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik dacht zelf aan een paniekaanval/oververmoeidheid, is ook drukke periode voor hem geweest nu hij vader is geworden en bizar veel wedstrijden achter elkaar. Maar ik vond het ook enorm eng om te zien en gevaarlijk om hem te laten staanquote:Op maandag 16 december 2019 01:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]daarom lieten ze hem ook doorspelen, omdat ze er zoveel van hebben geleerd
die gast gaat gewoon zomaar neer op het veld, maar het gaat om de CL dus bleef hij staanAFCA!![]()
Ziyech is ineens ook weer de vervelende zeurmarokkaan hè.Als het even niet loopt is het snel klaar bij hem.
![]()
ondanks dat wel weer de beste speler van het veldquote:Op maandag 16 december 2019 08:25 schreef Generationalpha het volgende:
Ziyech is ineens ook weer de vervelende zeurmarokkaan hè.Als het even niet loopt is het snel klaar bij hem.
![]()
ander soort middenveld daarquote:Op zondag 15 december 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel de beste speler bij Standard blijkbaar, dus ik gok het er maar op dat hij het daar wel allemaal liet zien en ze hoopten dat hij hier kon doorgroeien.![]()
Misschien ook gewoon oververmoeidheid bij Blind? Afgelopen weken alleen maar lopen reizen met Ajax en Oranje en daarnaast ook vader geworden voor het eerst. Daarnaast volgens mij één van de spelers met de meeste wedstrijden dit seizoen. Prima dat hij nu wat eerder vrij heeft gekregen.![]()
Vorig seizoen een van de meeste wedstrijden van alle spelersquote:Op maandag 16 december 2019 08:49 schreef Simmertje het volgende:
Misschien ook gewoon oververmoeidheid bij Blind? Afgelopen weken alleen maar lopen reizen met Ajax en Oranje en daarnaast ook vader geworden voor het eerst. Daarnaast volgens mij één van de spelers met de meeste wedstrijden dit seizoen. Prima dat hij nu wat eerder vrij heeft gekregen.
https://sportnieuws.nl/vo(...)wedstrijden-seizoen/![]()
Volgens Transfermarkt in 18/19 op 2 na de meeste minuten van alle spelers ter wereld (en die 2 die boven hem staan spelen geen CL, dus dat scheelt).
https://www.transfermarkt(...)klasse=alle&yt0=ShowCarpe diem, quam minimum credula postero.![]()
quote:Winterkampioen
Door de zege van AZ op Ajax, waardoor de titelrace weer helemaal open ligt, is ondergesneeuwd dat Ajax winterkampioen is geworden als koploper na zeventien duels. Dat is vaak een voorbode voor de landstitel: in de laatste 25 seizoenen gebeurde het zeventien keer dat de ploeg die halverwege de competitie bovenaan stond aan het einde van het seizoen met de schaal in de handen stond.![]()
Nou zeg, dat zagen we niet aankomen he!quote:
En dan speelden ze gisteren ook nog eens hun beste wedstrijd van afgelopen maanden![]()
Magallán was 2 seizoenen lang gescout. Zegt helaas niks met de scouts die op dit moment in dienst zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem een heel seizoen hebben gescout.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Shit, PSV terug in de race om de titelquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Nog over gisteren. Bij het zien vd opstelling was een gelijkspel prima geweest en de hoop hierop werd ook steeds groter gedurende de match. Het frivole az voetbal was niet te zien. Ajax toch nog wel het meeste eruit weten te persen. Met het blok Alvarez-Marin heb je geen enkel voetballend vermogen. En Veltman op de back en Mous met zijn zwakke been op de andere kant zorgde ook niet voor diepgang. Dan is het klote dat je op t eind nog een goal tegen krijgt uit een dood spelmoment. Helemaal omdat Schuurs het meer dan prima deed. Zou hem naast mentor Blind gewoon laten staan. Van die laatste hoop ik dat het goed met hem gaat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar hoe ga je dan ooit hoge ogen gooien in de EL? Dan moet je toch kunnen winnen van de clubs in de categorie man utd, die winnen wel gewoon 4-0 van dit AZ.quote:Op maandag 16 december 2019 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
Nog over gisteren. Bij het zien vd opstelling was een gelijkspel prima geweest en de hoop hierop werd ook steeds groter gedurende de match. Het frivole az voetbal was niet te zien. Ajax toch nog wel het meeste eruit weten te persen. Met het blok Alvarez-Marin heb je geen enkel voetballend vermogen. En Veltman op de back en Mous met zijn zwakke been op de andere kant zorgde ook niet voor diepgang. Dan is het klote dat je op t eind nog een goal tegen krijgt uit een dood spelmoment. Helemaal omdat Schuurs het meer dan prima deed. Zou hem naast mentor Blind gewoon laten staan. Van die laatste hoop ik dat het goed met hem gaat.![]()
Dan is de basis weer terug.quote:Op maandag 16 december 2019 10:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan ooit hoge ogen gooien in de EL? Dan moet je toch kunnen winnen van de clubs in de categorie man utd, die winnen wel gewoon 4-0 van dit AZ.![]()
En PEC wint wel eens van Ajax en Ajax wel eens van Barcelona.quote:Op maandag 16 december 2019 10:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan ooit hoge ogen gooien in de EL? Dan moet je toch kunnen winnen van de clubs in de categorie man utd, die winnen wel gewoon 4-0 van dit AZ.
PEC is beter dan Barcelona!![]()
![]()
Wat is dan überhaupt de reden dat je zo'n brede basis hebt? Je mistte toch geen 8 spelers ofzo? Daarnaast: AZ mistte er volgens mij evenveel.quote:![]()
Die match van gisteren is toch niet de standaard voor wat t niveau van Ajax is. Je moest gisteren op zoveel plekken schuiven dat er weinig voetbal en automatismen meer inzaten.quote:Op maandag 16 december 2019 10:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan ooit hoge ogen gooien in de EL? Dan moet je toch kunnen winnen van de clubs in de categorie man utd, die winnen wel gewoon 4-0 van dit AZ.
Na de winterstop hopelijk iedereen weer fit. Misschien voor op 6 een speler erbij die echt ervaring heeft op die plek. Voor naast Martinez.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
13:00 uurquote:Op maandag 16 december 2019 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat is de loting vandaag?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Precies, en het grote verschil is Neres en Promes. Eentje eruit gaat nog wel, maar allebei is heel lastig voor Ajax. Zonder die jongens is er te weinig diepte, en juist dan is Ziyech zo gevaarlijk. Als ie lekker veel in de diepte kan geven. En als je dan ook nog zonder Blind en Tagliafico speelt, tja dan vind ik dat Ajax het nog knap gedaan heeft.quote:Op maandag 16 december 2019 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die match van gisteren is toch niet de standaard voor wat t niveau van Ajax is. Je moest gisteren op zoveel plekken schuiven dat er weinig voetbal en automatismen meer inzaten.
Na de winterstop hopelijk iedereen weer fit. Misschien voor op 6 een speler erbij die echt ervaring heeft op die plek. Voor naast Martinez.
En daarentegen speelde Ajax ook nog eens uit tegen AZ. United won thuis inderdaad met 4-0 voor ze, maar speelde uit ook gewoon 0-0.![]()
Ik vind iedereen echt enorm overdrijven ook weer, zie de nodige #tenhagout ook weer verschijnen op internet![]()
Zijn even vergeten dat we vorig jaar deze periodes ook hadden:
18. Ronde 20.01.2019 16:45 T sc Heerenveen sc Heerenveen 4:4 (3:1)
19. Ronde 27.01.2019 14:30 U Feyenoord Feyenoord 2:6 (2:3)
21. Ronde 09.02.2019 18:30 U Heracles Almelo Heracles Almelo 0:1 (0:1)
Om vervolgens de halve finale CL te halen. Toen hadden we overigens niet allemaal geblesseerden zoals nu.![]()
Eens ja. En in die periode zakte je finaal door het ijs omdat je in de omschakeling nul restverdediging had. Nu mis je veel geblesseerden die essentieel zijn in de manier van doelpunten maken.quote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind iedereen echt enorm overdrijven ook weer, zie de nodige #tenhagout ook weer verschijnen op internet![]()
Om vervolgens de halve finale CL te halen. Toen hadden we overigens niet allemaal geblesseerden zoals nu.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daarnaast hebben we kunnen zien tegen Chelsea uit en de nodige thuiswedstrijden rond die periode dat we een ijzersterk team hebben, dat is echt niet zomaar weg. Als Liverpool Salah, Mane en van Dijk kwijtraakt aan blessures moet ik ook maar eens zien of zij dit zo makkelijk kunnen opvangen.
We hebben gewoon bijna een jaar enorm geluk gehad met weinig blessures, pech dat het nu dan wel in zo'n cruciale maand is gebeurd. Maar ik maak mij echt geen zorgen, we staan er gewoon weer na de winterstop.
[ Bericht 0% gewijzigd door Simmertje op 16-12-2019 11:10:28 ]![]()
met je eens hoor en ik vond het gisteren naar omstandigheden ook helemaal niet zo slecht, het mentale aspect weegt ook zwaar, had je de CL gehaald dan trek je zo'n wedstrijd van gisteren nog over de streep, nu was dat teveel van het goede.quote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Om vervolgens de halve finale CL te halen. Toen hadden we overigens niet allemaal geblesseerden zoals nu.![]()
quote:Ik hoor het graag wie we treffen, kan zelf niet kijken.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ben ook benieuwd hoe AZ nu met deze nieuwe druk omgaat. Afgelopen weken was het allemaal leuk en kijken of ze Ajax konden bijbenen. Nu zijn ze officieel gewoon titelkandidaat en wil ik nog weleens zien of ze met deze druk om kunnen gaan.![]()
Ajax wordt gewoon kampioen hoor, daar twijfel ik (nog) niet aan.quote:Op maandag 16 december 2019 11:20 schreef Simmertje het volgende:
Ben ook benieuwd hoe AZ nu met deze nieuwe druk omgaat. Afgelopen weken was het allemaal leuk en kijken of ze Ajax konden bijbenen. Nu zijn ze officieel gewoon titelkandidaat en wil ik nog weleens zien of ze met deze druk om kunnen gaan.![]()
Je klinkt als Mark van Bommelquote:Op maandag 16 december 2019 11:02 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast hebben we kunnen zien tegen Chelsea uit en de nodige thuiswedstrijden rond die periode dat we een ijzersterk team hebben, dat is echt niet zomaar weg. Als Liverpool Salah, Mane en van Dijk kwijtraakt aan blessures moet ik ook maar eens zien of zij dit zo makkelijk kunnen opvangen.
We hebben gewoon bijna een jaar enorm geluk gehad met weinig blessures, pech dat het nu dan wel in zo'n cruciale maand is gebeurd. Maar ik maak mij echt geen zorgen, we staan er gewoon weer na de winterstop.![]()
![]()
wat wel tegenvalt is dat Ajax nog steeds alleen maar plan A heeft, als je die wedstrijden tegen Valencia en AZ neemt denk ik waarom willen domineren als het niet echt nodig is en je de vorm ook niet echt hebt?quote:![]()
Ik vond niet dat Ajax echt wilde domineren gisteren, liepen ook vaak genoeg terug om compact te staan.quote:Op maandag 16 december 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat wel tegenvalt is dat Ajax nog steeds alleen maar plan A heeft, als je die wedstrijden tegen Valencia en AZ neemt denk ik waarom willen domineren als het niet echt nodig is en je de vorm ook niet echt hebt?Oh.![]()
als je Boadu 3 keer een half veld over laat steken in z'n eentje?quote:Op maandag 16 december 2019 11:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Ajax echt wilde domineren gisteren, liepen ook vaak genoeg terug om compact te staan.![]()
Dat kwam vaak door ontzettend dom balverlies waar je het niet had verwacht.quote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je Boadu 3 keer een half veld over laat steken in z'n eentje?Oh.![]()
Kampioenschap van de armoede met een prijs van 40-45 miljoen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef Marsenal het volgende:
Dit seizoen een keertje kampioen van de armoede denk ik![]()
Thanks, wil hem op de TV.quote:
Odengaard nu in de samenvatting tegen barca. Was ook wel een lekker speler geweest voor ajax hoor...![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kwam vaak door ontzettend dom balverlies waar je het niet had verwacht.uiteraard maar wel op de helft van de tegenstander
![]()
Ja maar het is niet zo dat plan B moet zijn dat je de bal alleen maar rondtikt op eigen helft met elf van je eigen spelersquote:Op maandag 16 december 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]uiteraard maar wel op de helft van de tegenstander
![]()
Maar vond het qua druk zetten niet zo intens hoor, ze bleven echt wel gecontroleerd.Oh.![]()
Eens, Odegaard was een typische Ajax speler, maar vrij snel duidelijk dat Real Madrid hem niet zou laten gaan.quote:Op maandag 16 december 2019 11:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Thanks, wil hem op de TV.
Odengaard nu in de samenvatting tegen barca. Was ook wel een lekker speler geweest voor ajax hoor...![]()
waarom? Als de selectie weer compleet is loop je vanzelf weer uit hoorquote:Op maandag 16 december 2019 11:47 schreef Marsenal het volgende:
Dit seizoen een keertje kampioen van de armoede denk ik![]()
Vond het verdedigend gister vrij stabiel staan, overigens was dit tegen Valencia ook het geval. Normaal gesproken scoor je dan met Neres en Promes voorin genoeg om de wedstrijd te winnen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo dat plan B moet zijn dat je de bal alleen maar rondtikt op eigen helft met elf van je eigen spelers![]()
Maar vond het qua druk zetten niet zo intens hoor, ze bleven echt wel gecontroleerd.![]()
Laten we eerlijk zijn, het was toch wel promes die ze erin ramde in dit soort potjes.
Wie had dat ooit gedacht...![]()
Ja het was vooral het aanvallende gedeelte wat mij zorgen baarde.quote:Op maandag 16 december 2019 11:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vond het verdedigend gister vrij stabiel staan, overigens was dit tegen Valencia ook het geval. Normaal gesproken scoor je dan met Neres en Promes voorin genoeg om de wedstrijd te winnen.
Maar goed Ziyech was ook niet helemaal fit, Tadic is al tijden uit vorm en zal ook wel niet helemaal fit zijn na zijn lange seizoen, Huntelaar is wel gewoon klaar als basisspeler en v/d Beek is afhankelijk van andere spelers die hem op het juiste moment aanspelen.Oh.![]()
nee maar je moet niet proberen te forceren als het niet kan, dus de verkeerde mensen aan de bal komen, gewoon terug ipv toch proberen en in de val lopen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo dat plan B moet zijn dat je de bal alleen maar rondtikt op eigen helft met elf van je eigen spelers![]()
Maar vond het qua druk zetten niet zo intens hoor, ze bleven echt wel gecontroleerd.![]()
De mensen die zijn prestaties bij Sevilla in juiste context konden plaatsen.quote:Op maandag 16 december 2019 11:52 schreef Yreal het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het was toch wel promes die ze erin ramde in dit soort potjes.
Wie had dat ooit gedacht...![]()
Ik.quote:Op maandag 16 december 2019 11:52 schreef Yreal het volgende:
Wie had dat ooit gedacht...Oh.![]()
Daarnaast speelt Ziyech gewoon veel beter op 10. Het is gewoon hopen dat minimaal Promes en hopelijk snel weer Neres kunnen spelen. Daarnaast lekker een backup aankoop voor de flanken (Younes?) of ten Hag moet eens ballen tonen en Sontje Hansen bij de selectie halen.![]()
Younesquote:Op maandag 16 december 2019 11:58 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast speelt Ziyech gewoon veel beter op 10. Het is gewoon hopen dat minimaal Promes en hopelijk snel weer Neres kunnen spelen. Daarnaast lekker een backup aankoop voor de flanken (Younes?) of ten Hag moet eens ballen tonen en Sontje Hansen bij de selectie halen.![]()
![]()
Dolberg had je misschien nog wel wat aan gehadquote:Op maandag 16 december 2019 12:00 schreef Yreal het volgende:
Sightorson terug, voor dat scorende vermogen![]()
Die kon helaas echt niet meer.quote:Op maandag 16 december 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg had je misschien nog wel wat aan gehad![]()
het is niet goed dat we verloren hebben, maar met deze basis tegen het AZ van nu is het ook geen schande hoor. wel kut dat het in de laatste seconden gebeurt. na de winter afstand nemen en in ieder geval voor de EL winst gaan.quote:Op maandag 16 december 2019 10:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan ooit hoge ogen gooien in de EL? Dan moet je toch kunnen winnen van de clubs in de categorie man utd, die winnen wel gewoon 4-0 van dit AZ.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Omdat PSV en Feyenoord z’n trainers verliezen natuurlijk. Dit ga je het einde van het seizoen wel overal horen, daar kan je van uit gaan.quote:Op maandag 16 december 2019 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom? Als de selectie weer compleet is loop je vanzelf weer uit hoor-nee-![]()
zeg dat maar een vervanger is er ook niet gehaald, die Traore is toch meer een type als Huntelaarquote:![]()
op die manier, het zal me verder een worst wezen maar van " dit Ajax is onverslaanbaar want CL niveau naar kampioen van de armoede" vind ik toch wel een hele grote stapquote:Op maandag 16 december 2019 12:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Omdat PSV en Feyenoord z’n trainers verliezen natuurlijk. Dit ga je het einde van het seizoen wel overal horen, daar kan je van uit gaan.![]()
waan van de dag, win je dadelijk 5-0 tegen ado, dan is het ineens weer Ajax kampioen, Ten Hag is een wereldtrainer bla bla.quote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef Simmertje het volgende:
Om vervolgens de halve finale CL te halen. Toen hadden we overigens niet allemaal geblesseerden zoals nu.
ik vond het niet zo erg allemaal, als je zag wat er op het veld stond en je gewoon had kunnen winnen.
AZ steekt echt in de vorm van hun leven, waar er gewoon 4 spelers ver boven zichzelf uit steken.
dan nog is er 90 minuten voor nodig om te scoren.
na de winter een fitte selectie en dan kan je echt zien hoe het staat. eerste seizoenshelft duurde net ff te lang voor Ajax. we zijn geen Mancity met 3 basis elftallen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zo goed doet hij het ook weer niet bij Nice volgens mij.quote:Op maandag 16 december 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dolberg had je misschien nog wel wat aan gehadOh.![]()
Hou nou toch op met die Younes.quote:Op maandag 16 december 2019 11:58 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast speelt Ziyech gewoon veel beter op 10. Het is gewoon hopen dat minimaal Promes en hopelijk snel weer Neres kunnen spelen. Daarnaast lekker een backup aankoop voor de flanken (Younes?) of ten Hag moet eens ballen tonen en Sontje Hansen bij de selectie halen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: