SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat kun jijquote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik dit tot het einde ga trekken hoor
Je moet altijd tot het einde trekkenquote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef D. het volgende:
Weet niet of ik dit tot het einde ga trekken hoor
Andere jaren heeft ze nooit gewonnenquote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Shary-Ann als eerste. Wat betekent dat. Uit andere jaren?
Niets. Hoop ik.quote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meestal win je dan niet, maar dit kind heeft vaak genoeg vals gespeeld en gekonkeld.quote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
I knowquote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel, tot nu toe alles gewonnen wat 'ie moest winnen om in die finale te komen
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Magica het volgende:
Shary ann kwam binnen of ze gewonnen had
quote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Magica het volgende:
Hugo ookquote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Magica het volgende:
Ik weet het nog niet, maar vind het ook om te huilenquote:Op zondag 15 december 2019 20:11 schreef DKUp het volgende:
Hugo huilt al, hij weet al wat gaat komen.
ik een blikkie 7up sugarfreequote:Op zondag 15 december 2019 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb speciaal voor deze finale een McFlurry hier naast me staan. Dan kom ik er wel doorheen
quote:Op zondag 15 december 2019 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb speciaal voor deze finale een McFlurry hier naast me staan. Dan kom ik er wel doorheen
Oja, even wat drank pakkenquote:Op zondag 15 december 2019 20:11 schreef Prisha het volgende:
Een mcFlurry alcohol dan?quote:Op zondag 15 december 2019 20:11 schreef Prisha het volgende:
wtfquote:
Neuh. Was beter geweest. Wel boordevol suiker. I need itquote:
Nee misschien nietquote:Op zondag 15 december 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
Eva kwam ook als winnaar op. Dus dat zegt denk ik niks.
zei ze iets?quote:Op zondag 15 december 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor kwaliteiten benoemde Shary-An nou.![]()
exact de dingen die ze zelf heeft meegemaaktquote:Op zondag 15 december 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor kwaliteiten benoemde Shary-An nou.![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef Draak31 het volgende:
Eva is een lekkertje hoor. En ze heeft lekker met zichzelf gespeeld op het eiland dus je weet dat ze altijd klaar is voor actie.
De introductie duurt al 15 minquote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef ok01 het volgende:
Ik was even vergeten hoe langzaam de finale altijd is
Ja we krijgen alles mee...echt állesquote:
ja! Wie moest er ook al weer plassenquote:
Ja, idd. Het waren geen kwaliteiten die je moet bezitten om in de finale te komen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
exact de dingen die ze zelf heeft meegemaakt
Het komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja we krijgen alles mee...echt álles
ikkuh...nu ff douchenquote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Wie moest er ook al weer plassen
Plassen in de douche?quote:
quote:
plassen in de douche schijnt gezond te zijnquote:
Dan ben ik supergezondquote:Op zondag 15 december 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
plassen in de douche schijnt gezond te zijn
Ik dacht dat je net moest plassen, en daarom nu moest douchenquote:Op zondag 15 december 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
plassen in de douche schijnt gezond te zijn
Haar opmerking “ik ben heel trots op mezelf, maar ik ben ook heel trots op deze twee” deed me dat vermoeden.quote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Magica het volgende:
neequote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net moest plassen, en daarom nu moest douchen
quote:
gotsamme ja anders ga ik vanalles missenquote:
Geen tv onder de douche hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
gotsamme ja anders ga ik vanalles missen
SCHIET NOU EENS OP!! ZEKER EEN VROUW HEquote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
gotsamme ja anders ga ik vanalles missen
HET BEGINT!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2019 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ben naar HNTM gezapt, wil iemand ff roepen als 't weer begint?
Hee hee, het is geen widm he... klinkt toch gewoon logisch..quote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Haar opmerking “ik ben heel trots op mezelf, maar ik ben ook heel trots op deze twee” deed me dat vermoeden.
ff!quote:Op zondag 15 december 2019 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ben naar HNTM gezapt, wil iemand ff roepen als 't weer begint?
jaquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
janu vind ik al gauw iedereen lang....
Nu krijg ik de indruk dat jij vrij kort bent.quote:Op zondag 15 december 2019 20:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
janu vind ik al gauw iedereen lang....maar zij is wel heul lang
ik ben een kleintje (1.56 of zo)quote:Op zondag 15 december 2019 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu krijg ik de indruk dat jij vrij kort bent.
quote:
Heb je een huis met ronde deuren en ramen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogalquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef zoem het volgende:
ZO SPANNEND DIT ZOMG, IK TREK HET NIET MEERecht he man3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
neequote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Heb je een huis met ronde deuren en ramen?
Wie heeft er Shary-An gestemd?quote:Op zondag 15 december 2019 20:30 schreef Moira. het volgende:
Even een kek polletje:
Poll: Wie hoop je dat ER 2020 wint?
• Hugo
• Eva
• Shary-An
Tussenstand:
[ afbeelding ]
HUGOOOOOOOOO
ja dat zei ik net ook...wat is met d'r aan de hand johquote:Op zondag 15 december 2019 20:31 schreef Draak31 het volgende:
*edit: laten we het nog wel een beetje netjes houden*
Een of andere mafkees waarschijnlijkquote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er Shary-An gestemd?verkeerd geklikt?
Houd het wel een klein beetje netjes hequote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Draak31 het volgende:
Hoop dat Shary-An haar achillespees volledig scheurt als ze zo het podium afloopt. Wat een kater man dat wijf.
jijquote:Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een of andere mafkees waarschijnlijk
Geen idee vorig jaar had ze dat ook al.quote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat zei ik net ook...wat is met d'r aan de hand joh
Oke ik kalmeer even maar ze maakt zo veel emoties los in mijn kern.quote:Op zondag 15 december 2019 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Houd het wel een klein beetje netjes he
Strontlazerus misschienquote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja dat zei ik net ook...wat is met d'r aan de hand joh
Stond daar dat zaad-verhaal, of heb ik meer gemist?quote:Op zondag 15 december 2019 20:31 schreef Draak31 het volgende:
*edit: laten we het nog wel een beetje netjes houden*
Joh! Was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oke ik kalmeer even maar ze maakt zo veel emoties los in mijn kern.
quote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
HUGOOOOOO winnen bitch kom opmaak de climax van ons seizoen waar en maak jouw 20 jaar ER-kijken waar
Het fluffer verhaal inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stond daar dat zaad-verhaal, of heb ik meer gemist?
Dit inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
HUGOOOOOO winnen bitch kom opmaak de climax van ons seizoen waar en maak jouw 20 jaar ER-kijken waar
2xquote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er Shary-An gestemd?verkeerd geklikt?
yihaaaquote:
quote:
Er komt ook alleen maar nietszeggend geblaat uitquote:Op zondag 15 december 2019 20:38 schreef Moira. het volgende:
Hugo en Eva zijn ook echt aan het genieten van het feit dat ze daar staan. Shary-An staart gewoon een beetje schaapachtig Nicolette en Kaj aan
Ik vond hem in het seizoen wel tof en terechte finalist toenquote:
Volgens mij gaat de reclame beginnenquote:
prima snap de haat niet zo op hem.quote:
Afkijken dusquote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gezicht van SA bij het horen het het woord puzzel.
maar dan inééns snapt ze hetquote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gezicht van SA bij het horen het het woord puzzel.
jaquote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef Dagger87 het volgende:
Zucht weer zo'n domme target schiet proef. Kut slow motion steeds met spannende geluidseffecten en dan steeds missen.
Het is precies de proef van 2017 maar daar moesten ze nog mini-proeven afleggen voor de kogels.. hier moeten ze een beetje zwemmen als ik me niet vergis. Heel matig.quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het een beetje een matige finaleproef
Klopt, het zijn echt maar vijf onderdelen wat ze moeten doenquote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Shenti het volgende:
[..]
Het is precies de proef van 2017 maar daar moesten ze nog mini-proeven afleggen voor de kogels.. hier moeten ze een beetje zwemmen als ik me niet vergis. Heel matig.
Ze moesten zakjes met kogels verzamelen door te klimmen. Maar ik moest hier ook aan denken. Net als 2017 met die judoka die won.quote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Shenti het volgende:
[..]
Het is precies de proef van 2017 maar daar moesten ze nog mini-proeven afleggen voor de kogels.. hier moeten ze een beetje zwemmen als ik me niet vergis. Heel matig.
quote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een kut finale ik gun het ze alle drie niet
quote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Draak31 het volgende:
Shary-An gaat deze pakken hoor let maar op.
Het zou passen bij de toon van deze finale en het hele seizoen..quote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Draak31 het volgende:
Nee, nog niet. Die zit het douche putje ook vol te schijten denk ikquote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Reclame...is Char al terug uit de douche
quote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een kut finale ik gun het ze alle drie niet
Denk ik ook eigenlijkquote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Draak31 het volgende:
nog ff!quote:Op zondag 15 december 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
Willen jullie nog ff roepen als het weer begint? Ik ben nou naar de Maestro finale gezapt, die is ook nog bezig
HET BEGINT!!!!quote:Op zondag 15 december 2019 20:51 schreef Moira. het volgende:
Willen jullie nog ff roepen als het weer begint? Ik ben nou naar de Maestro finale gezapt, die is ook nog bezig
quote:
thx bbsquote:
Datquote:Op zondag 15 december 2019 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is promo voor ER met onbekende mensen op Videoland vanaf januari?
quote:
Als het echt op de Belg is kan je het waarschijnlijk ook op vier.be zienquote:Op zondag 15 december 2019 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh op videoland. Dat heb ik niet, dus dat kan ik niet zien.
dit was zó zwaarquote:
Via internet kijken dan. Wellicht....quote:Op zondag 15 december 2019 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het echt op de Belg is kan je het waarschijnlijk ook op vier.be zien
Geen pizza maar kip etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |