Nee misschien nietquote:Op zondag 15 december 2019 20:13 schreef Prisha het volgende:
Eva kwam ook als winnaar op. Dus dat zegt denk ik niks.
zei ze iets?quote:Op zondag 15 december 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor kwaliteiten benoemde Shary-An nou.![]()
exact de dingen die ze zelf heeft meegemaaktquote:Op zondag 15 december 2019 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Watvoor kwaliteiten benoemde Shary-An nou.![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef Draak31 het volgende:
Eva is een lekkertje hoor. En ze heeft lekker met zichzelf gespeeld op het eiland dus je weet dat ze altijd klaar is voor actie.
De introductie duurt al 15 minquote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef ok01 het volgende:
Ik was even vergeten hoe langzaam de finale altijd is
Ja we krijgen alles mee...echt állesquote:
ja! Wie moest er ook al weer plassenquote:
Ja, idd. Het waren geen kwaliteiten die je moet bezitten om in de finale te komen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
exact de dingen die ze zelf heeft meegemaakt
Het komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja we krijgen alles mee...echt álles
ikkuh...nu ff douchenquote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Wie moest er ook al weer plassen
Plassen in de douche?quote:
quote:
plassen in de douche schijnt gezond te zijnquote:
Dan ben ik supergezondquote:Op zondag 15 december 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
plassen in de douche schijnt gezond te zijn
Ik dacht dat je net moest plassen, en daarom nu moest douchenquote:Op zondag 15 december 2019 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
plassen in de douche schijnt gezond te zijn
Haar opmerking “ik ben heel trots op mezelf, maar ik ben ook heel trots op deze twee” deed me dat vermoeden.quote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Magica het volgende:
Shary ann kwam binnen of ze gewonnen had
neequote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net moest plassen, en daarom nu moest douchen
quote:
gotsamme ja anders ga ik vanalles missenquote:
Geen tv onder de douche hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
gotsamme ja anders ga ik vanalles missen
SCHIET NOU EENS OP!! ZEKER EEN VROUW HEquote:Op zondag 15 december 2019 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
gotsamme ja anders ga ik vanalles missen
HET BEGINT!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2019 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ben naar HNTM gezapt, wil iemand ff roepen als 't weer begint?
Hee hee, het is geen widm he... klinkt toch gewoon logisch..quote:Op zondag 15 december 2019 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Haar opmerking “ik ben heel trots op mezelf, maar ik ben ook heel trots op deze twee” deed me dat vermoeden.
ff!quote:Op zondag 15 december 2019 20:24 schreef Moira. het volgende:
Ik ben naar HNTM gezapt, wil iemand ff roepen als 't weer begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |