Stond daar dat zaad-verhaal, of heb ik meer gemist?quote:Op zondag 15 december 2019 20:31 schreef Draak31 het volgende:
*edit: laten we het nog wel een beetje netjes houden*
Joh! Was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oke ik kalmeer even maar ze maakt zo veel emoties los in mijn kern.
quote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
HUGOOOOOO winnen bitch kom opmaak de climax van ons seizoen waar en maak jouw 20 jaar ER-kijken waar
Het fluffer verhaal inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Stond daar dat zaad-verhaal, of heb ik meer gemist?
Dit inderdaadquote:Op zondag 15 december 2019 20:34 schreef Moira. het volgende:
HUGOOOOOO winnen bitch kom opmaak de climax van ons seizoen waar en maak jouw 20 jaar ER-kijken waar
2xquote:Op zondag 15 december 2019 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie heeft er Shary-An gestemd?verkeerd geklikt?
yihaaaquote:
quote:
Er komt ook alleen maar nietszeggend geblaat uitquote:Op zondag 15 december 2019 20:38 schreef Moira. het volgende:
Hugo en Eva zijn ook echt aan het genieten van het feit dat ze daar staan. Shary-An staart gewoon een beetje schaapachtig Nicolette en Kaj aan
Ik vond hem in het seizoen wel tof en terechte finalist toenquote:
Volgens mij gaat de reclame beginnenquote:
prima snap de haat niet zo op hem.quote:
Afkijken dusquote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gezicht van SA bij het horen het het woord puzzel.
maar dan inééns snapt ze hetquote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat gezicht van SA bij het horen het het woord puzzel.
jaquote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef Dagger87 het volgende:
Zucht weer zo'n domme target schiet proef. Kut slow motion steeds met spannende geluidseffecten en dan steeds missen.
Het is precies de proef van 2017 maar daar moesten ze nog mini-proeven afleggen voor de kogels.. hier moeten ze een beetje zwemmen als ik me niet vergis. Heel matig.quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef ok01 het volgende:
Ik vind het een beetje een matige finaleproef
Klopt, het zijn echt maar vijf onderdelen wat ze moeten doenquote:Op zondag 15 december 2019 20:43 schreef Shenti het volgende:
[..]
Het is precies de proef van 2017 maar daar moesten ze nog mini-proeven afleggen voor de kogels.. hier moeten ze een beetje zwemmen als ik me niet vergis. Heel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |