Omdat radio2 een doelgroep heeft die het leuk vindt om wansmaak er in te stemmen, daar waar radio10 publiek nog stemt omdat men de muziek ook echt waardeert.quote:Op zondag 15 december 2019 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Radio 10 draait altijd al muziek die iedereen kent. Alleen heet het nu Top 4000 en wordt er afgeteld. En de Top 2000 is ook niet veel anders dan het gebruikelijke Radio 2-format in een iets ander jasje.
Wie serieus denkt dat deze lijstjes op basis van stemgedrag tot stand komen, mag mij uitleggen waarom Always On My Mind van de Pet Shop Boys op #226 in de Top 4000 staat, terwijl dit nummer niet in de Top 2000 staat.
Dank voor je dappere poging.quote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat radio2 een doelgroep heeft die het leuk vindt om wansmaak er in te stemmen, daar waar radio10 publiek nog stemt omdat men de muziek ook echt waardeert.
En ja, daar zitten mensen tussen die dan ook Frans Bauer er in stemmen. Maar daar zijn gewoon veel fans van. Dat kan ik prima waarderen, in tegenstelling tot die pokemon hype, nu die normaal boeren, disturbed met hun sound of silence....
Radio 2 is sowieso hypocriet, want de actie van Ede Staal werd geboycot. Nu lijken ze dit soort acties onderhand aan te moedigen.
En top2000 krijgt natuurlijk ook veel meer aandacht dan de top 4000 en is dus makkelijker prooi voor manipulatie.
Je bent gewoon bitter omdat het een psb liedje is.... een liedje wat trouwens niet eens denderend is van zequote:
Nee, ik ben niet bitter. Ik weet dat dit soort lijstjes onzin zijn en in hoofdlijnen gewoon door de muziekredactie van de betreffende radiozender worden samengesteld. Mijn oog viel (niet geheel) toevallig op dat liedje; misschien zijn er zelfs nog wel extremere voorbeelden vindbaar.quote:Op zondag 15 december 2019 22:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je bent gewoon bitter omdat het een psb liedje is.... een liedje wat trouwens niet eens denderend is van ze
Als dat slappe geouwehoer met seniele belspelletjes er niet in voor zou komen en Rob van Someren tussen 6 planken definitief afgevoerd is, zou ik misschien best wel eens mee willen luisteren...quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef glittertje39 het volgende:
Wie luistert er nog meer naar deze gezellige top 4000?
Een verfrissende lijst met een leuke mix van stijlen en jaren muziek.
Wordt dit de vervanging van de aftakelende top 2000???
Onzin of niet, het merendeel van de mensen vermaakt zich bij dit soort lijstjes, om uiteenlopende redenen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bitter. Ik weet dat dit soort lijstjes onzin zijn en in hoofdlijnen gewoon door de muziekredactie van de betreffende radiozender worden samengesteld. Mijn oog viel (niet geheel) toevallig op dat liedje; misschien zijn er zelfs nog wel extremere voorbeelden vindbaar.
Jij kan Rob echt niet luchten he?quote:Op zondag 22 december 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat slappe geouwehoer met seniele belspelletjes er niet in voor zou komen en Rob van Someren tussen 6 planken definitief afgevoerd is, zou ik misschien best wel eens mee willen luisteren...
Haten op Rob van Someren.quote:Op zondag 22 december 2019 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kan Rob echt niet luchten he?
Nee, die man is 0,0 grappig, maar vindt van zichzelf precies het omgekeerde.quote:Op zondag 22 december 2019 10:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kan Rob echt niet luchten he?
Wat moet je anders met die kwal?quote:
Dat zijn inderdaad van die nummers die je alleen nog maar op Radio 10 hoort.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:45 schreef MielMonteur het volgende:
Dit vond ik gister wel een mooie om nog eens te horen trouwens, dat is ook al jaren geleê
Haten op Robquote:Op zondag 22 december 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat slappe geouwehoer met seniele belspelletjes er niet in voor zou komen en Rob van Someren tussen 6 planken definitief afgevoerd is, zou ik misschien best wel eens mee willen luisteren...
Dingetje was leuk in de 70's, Rob was dat nooit...quote:Op zondag 22 december 2019 13:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Haten op Rob
Verkeersinformatie met Dingetje
Volledig met je eens over van Someren...ik luister meestal niet als hij er is..quote:Op zondag 22 december 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dingetje ook nooitquote:Op zondag 22 december 2019 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dingetje was leuk in de 70's, Rob was dat nooit...
Dat doe ik dan ookquote:Op zondag 22 december 2019 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onzin of niet, het merendeel van de mensen vermaakt zich bij dit soort lijstjes, om uiteenlopende redenen.
Wat kan jou het boeien? Draai jij toch fijn je eigen, nieuwe muziek thuis? Iedereen blij...
Kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen.quote:Op zondag 22 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ik ga weg Leen' was nog origineel, daarna werd 'ie een parodie van zichzelf...
quote:Op dinsdag 24 december 2019 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh was je rond deze tijd drukker met de apotheose bij het Glazen Huis...
Precies. De Top4000 is nog geen slachtoffer van gehypt geneuzel. Ja, uiteraard wat hoge nieuwkomers van nieuwere populaire nummers, maar niet dat andere geneuzel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:46 schreef satecl het volgende:
Ik luister het dit jaar voor het eerst en ik moet zeggen dat ik mij prima vermaak. Geen gehypte nummers. Niks mis mee en een lekkere opwarmer voor de Top 2000. Ik heb eigenlijk wel het (voor)gevoel dat de populariteit vanaf dit jaar minder zal worden.
Top 4000quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. De Top4000 is nog geen slachtoffer van gehypt geneuzel. Ja, uiteraard wat hoge nieuwkomers van nieuwere populaire nummers, maar niet dat andere geneuzel.
En gelukkig nog veel echte klassiekers die in Top2000 niet meer voorkomen.
Jij denkt dat er daadwerkelijk genoeg mensen op de Top 4000 stemmen?quote:Op zondag 15 december 2019 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En top2000 krijgt natuurlijk ook veel meer aandacht dan de top 4000 en is dus makkelijker prooi voor manipulatie.
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:14 schreef asco het volgende:
Stemmen mag weer.
https://www.radio10.nl/top-4000
Alleen zo kut dat je moet registreren om te kunnen stemmenquote:Op donderdag 5 november 2020 08:14 schreef asco het volgende:
Stemmen mag weer.
https://www.radio10.nl/top-4000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |