Wel een rare bek tijdens het gooien.quote:
Bohquote:Op zondag 15 december 2019 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een rare bek tijdens het gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2019 15:07 schreef T3hTommay het volgende:
Feyenoord - PSVJaarlijkse traditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Feyenoord - PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als het een G-darter was geweest kon ik het wel hebben. Maar dit kan echt niet.quote:Op zondag 15 december 2019 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een rare bek tijdens het gooien.
Gaat zo de caller assrapen genotquote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf die blik van Teehan
Heeft hij een beroerte?
Feyenoord - PSV"Pleurt op hier man met dat voetbal."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat maat, aanpakken die handel.quote:Op zondag 15 december 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Pleurt op hier man met dat voetbal."
Ik mag dat. Ik mag alles.quote:Op zondag 15 december 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Pleurt op hier man met dat voetbal."
Ziedend.quote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een vloerpot op een groot podium.
Dan moet hij nog geld toeleggen. Alleen mensen zonder herpes rond hun mond zijn welkom.quote:Op zondag 15 december 2019 15:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Je mag je mondje opendoen voor Poepz0r.
Sow. Koekoek.
Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.quote:Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gast ziet er lichtelijk verstandelijk beperkt uit
Hij kijkt een beetje naar beneden ofzoquote:Op zondag 15 december 2019 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.
Voorbeeld van een G-darter?quote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het een G-darter was geweest kon ik het wel hebben. Maar dit kan echt niet.
Je bent erg lief voor hem.quote:Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gast ziet er lichtelijk verstandelijk beperkt uit
Briljante speler. De overstap maken naar de G-darters zodat je meer kans maakt om iets te winnen.quote:
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh bohquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef T3hTommay het volgende:
Ik moet eigenlijk een muur voorstrijken, maar dit is leuker.
Dat zou best kunnen. Misschien wat vrolijker ook dan.quote:Op zondag 15 december 2019 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.
Ik post regelmatig in VBL en DRT, wat geeft je het idee dat ik een vrouwtje hebquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh boh
Misschien zijn er dan geen kinderen in de buurtquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Misschien wat vrolijker ook dan.
The first PDC versus BDO match of the Slam saw the BDO #2 Richard Veenstra take on Daryl Gurney....yes Daryl...not Darry-el as that cunt on comms call him. Right away that thundering cunt Mardle started his shit hyping the BDO jobbers calling them "world class". This shit from him never ends. The "world class" Veenstra averaged 75 and came away with less legs than Toon Greebe. World class my hole.quote:
Moest gniffelen om woordkeus.quote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh boh
Teehan gaat dit gewoon winnen hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 15:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAA
Nee, dit is niet leuk
kan ook wel op papier dit potje.quote:Op zondag 15 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Teehan gaat dit gewoon winnen hoor.
Dit is duidelijk iemand die walgt van zichzelf.quote:
Ik zag een parfumreclame bij Sky met een man zonder borsthaar. Klaargekomen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie al je huidige lening overgesloten?
Photoshop even een touw rond zijn nek allen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is duidelijk iemand die walgt van zichzelf.
Sky nooit GENOT.quote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
TE LAAT TERUG voor de achtmiljardste keer
Die laat je zusje van 6 alle hoeken van de speeltuin zien ouwe reus.quote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik kan die Teehan niet serieus nemen.
Tijd voor Fallon Sherrockquote:Op zondag 15 december 2019 15:24 schreef DKUp het volgende:
Je wordt niet geil van het gezicht van Teehan tijdens het darten.
nooit grappigquote:Op zondag 15 december 2019 15:26 schreef Doevelaer het volgende:
Teehan doet Ted Hankey op de GSOD 2012 na
Shemale Suzuki vanavond allen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal Paula Jacklin genot
[ afbeelding ]
Over Kort Pittig gesprokenquote:Op zondag 15 december 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal Paula Jacklin genot
[ afbeelding ]
Iddquote:
Bek vol zetpillen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wangen vol met FOK!zaad GENOT
HET ZIJN DE HAMSTERWEKEN ALLEN.
Is dus wel wat voor jou.quote:Op zondag 15 december 2019 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BABY SHARK TUTUTUTU. Lekker erbij lopen als een meisje van 10
Volgens mij wel. Lijkt me niks.quote:Op zondag 15 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Hekel aan die shemale Aziaten die eruit zien als een 8-jarige. Is dat een fetishj?
Het valt wel op. Bijna al die Aziatische vrouwelijke spelers lopen er zo bij. Niemand die dat geil vind volgens mijquote:Op zondag 15 december 2019 15:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Lijkt me niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |