Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.quote:Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gast ziet er lichtelijk verstandelijk beperkt uit
Hij kijkt een beetje naar beneden ofzoquote:Op zondag 15 december 2019 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.
Voorbeeld van een G-darter?quote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het een G-darter was geweest kon ik het wel hebben. Maar dit kan echt niet.
Je bent erg lief voor hem.quote:Op zondag 15 december 2019 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
gast ziet er lichtelijk verstandelijk beperkt uit
Briljante speler. De overstap maken naar de G-darters zodat je meer kans maakt om iets te winnen.quote:
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh bohquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef T3hTommay het volgende:
Ik moet eigenlijk een muur voorstrijken, maar dit is leuker.
Dat zou best kunnen. Misschien wat vrolijker ook dan.quote:Op zondag 15 december 2019 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar als hij niet aan het darten is kijkt hij wel gewoon normaal.
Ik post regelmatig in VBL en DRT, wat geeft je het idee dat ik een vrouwtje hebquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh boh
Misschien zijn er dan geen kinderen in de buurtquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Misschien wat vrolijker ook dan.
The first PDC versus BDO match of the Slam saw the BDO #2 Richard Veenstra take on Daryl Gurney....yes Daryl...not Darry-el as that cunt on comms call him. Right away that thundering cunt Mardle started his shit hyping the BDO jobbers calling them "world class". This shit from him never ends. The "world class" Veenstra averaged 75 and came away with less legs than Toon Greebe. World class my hole.quote:
Moest gniffelen om woordkeus.quote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beetje opschieten, want ik ga straks je vrouwtje even platstrijken boh boh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |