Stukje borsthaarquote:Op zondag 15 december 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
Deze loting voor Beaton kan niet beter.
Volgens mij gewoon pure stress. Telkens veel te veel tijd nemen. Die begon met denken. Dan ben je klaar.quote:
Is die man recent ergens een keer ver gekomen? In mijn herinnering altijd redelijk goed, maar nooit ergens speciaal.quote:Op zondag 15 december 2019 14:58 schreef El-Stinho het volgende:
Deze loting voor Beaton kan niet beter.
Wel een rare bek tijdens het gooien.quote:
Bohquote:Op zondag 15 december 2019 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een rare bek tijdens het gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 december 2019 15:07 schreef T3hTommay het volgende:
Feyenoord - PSVJaarlijkse traditie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Feyenoord - PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Als het een G-darter was geweest kon ik het wel hebben. Maar dit kan echt niet.quote:Op zondag 15 december 2019 15:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel een rare bek tijdens het gooien.
Gaat zo de caller assrapen genotquote:Op zondag 15 december 2019 15:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf die blik van Teehan
Heeft hij een beroerte?
Feyenoord - PSV"Pleurt op hier man met dat voetbal."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat maat, aanpakken die handel.quote:Op zondag 15 december 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Pleurt op hier man met dat voetbal."
Ik mag dat. Ik mag alles.quote:Op zondag 15 december 2019 15:11 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
"Pleurt op hier man met dat voetbal."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |