abonnement Unibet Coolblue
pi_197743704
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Baudet kreeg al veel aandacht de laatste 5 jaar .
Al die talkshows .. soms 2x per week.
Als je die man aan tafel zet, vraag dan door ... Laat je niet afschepen door hem.
Huys wilde er gewoon wat opmerkingen ingooien over dat hij de cijfers niet op orde zou hebben om dan vervolgens het antwoord te onderbreken en het gesprek over de cijfers af te breken met 'we kunnen er eindeloos over doorgaan'.

Feit is dat het CBS claimt dat er 15000 mensen meer zijn overleden dan volgens hun verwachting. Dan is de vraag waar die verwachting op is gebaseerd, want als je de sterfte van de laatste twee jaar neemt en die vergelijkt met die van eerdere jaren en corrigeert voor de vergrijzing, is er niet of nauwelijks oversterfte. De ondersterfte van vorig jaar komt er dit jaar bij zoals dat bij een zwaar griepjaar doorgaans ook het geval is.

Maar we weten al langer dat ook het CBS ten prooi is gevallen aan de politisering van de overheid door de VVD.

Verder weer een fraai staaltje riooljournalistiek, het valt me nog mee dat hem geen woorden in de mond gelegd worden terwijl hij er zelf bijjzit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 31 januari 2021 @ 15:10:42 #202
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197744818
Niet dat die politisering van het CBS alles verklaart, Rutte maakt sowieso altijd zijn eigen werkelijkheid:

https://eenvandaag.avrotr(...)roeiende-van-europa/
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 31 januari 2021 @ 15:21:57 #203
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197745239
quote:
11s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:27 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Benieuwd of Van der Staaij, Segers en Wilders ook willen langskomen straks.
nee Baudet heeft een streepje voor bij de NPO , naast Kaag en slaafje Rob Jetten

raar zooitje die politiek , die Kaag is weer een vriendin van Margreet en de bazin van de NPO is ook een goede vriendin ,
Die bepalen naar wie we kijken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197745405
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Huys wilde er gewoon wat opmerkingen ingooien over dat hij de cijfers niet op orde zou hebben om dan vervolgens het antwoord te onderbreken en het gesprek over de cijfers af te breken met 'we kunnen er eindeloos over doorgaan'.

Feit is dat het CBS claimt dat er 15000 mensen meer zijn overleden dan volgens hun verwachting. Dan is de vraag waar die verwachting op is gebaseerd, want als je de sterfte van de laatste twee jaar neemt en die vergelijkt met die van eerdere jaren en corrigeert voor de vergrijzing, is er niet of nauwelijks oversterfte. De ondersterfte van vorig jaar komt er dit jaar bij zoals dat bij een zwaar griepjaar doorgaans ook het geval is.

Maar we weten al langer dat ook het CBS ten prooi is gevallen aan de politisering van de overheid door de VVD.

Verder weer een fraai staaltje riooljournalistiek, het valt me nog mee dat hem geen woorden in de mond gelegd worden terwijl hij er zelf bijjzit.
Word je er zelf ook niet moe van om elke keer in ieder denkbaar complot te trappen?
pi_197745885
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee Baudet heeft een streepje voor bij de NPO , naast Kaag en slaafje Rob Jetten

raar zooitje die politiek , die Kaag is weer een vriendin van Margreet en de bazin van de NPO is ook een goede vriendin ,
Die bepalen naar wie we kijken
Dat komt omdat Baudet het meeste kijkplezier oplevert. van Segers en Staaij weet je als dat het een 13 in dozijn praatje oplevert. Baudet had zelfs A4tjes uitgeprint met cijfers.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197746970
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 15:41 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat komt omdat Baudet het meeste kijkplezier oplevert. van Segers en Staaij weet je als dat het een 13 in dozijn praatje oplevert. Baudet had zelfs A4tjes uitgeprint met cijfers.
Hij biedt inderdaad garantie op spektakel en malle uitspraken. Dat hij geen flauw benul heeft waar hij over spreekt maakt dan ook niet uit :P.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 17:33:10 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197748612
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Huys wilde er gewoon wat opmerkingen ingooien over dat hij de cijfers niet op orde zou hebben om dan vervolgens het antwoord te onderbreken en het gesprek over de cijfers af te breken met 'we kunnen er eindeloos over doorgaan'.

Feit is dat het CBS claimt dat er 15000 mensen meer zijn overleden dan volgens hun verwachting. Dan is de vraag waar die verwachting op is gebaseerd, want als je de sterfte van de laatste twee jaar neemt en die vergelijkt met die van eerdere jaren en corrigeert voor de vergrijzing, is er niet of nauwelijks oversterfte. De ondersterfte van vorig jaar komt er dit jaar bij zoals dat bij een zwaar griepjaar doorgaans ook het geval is.

Maar we weten al langer dat ook het CBS ten prooi is gevallen aan de politisering van de overheid door de VVD.

Verder weer een fraai staaltje riooljournalistiek, het valt me nog mee dat hem geen woorden in de mond gelegd worden terwijl hij er zelf bijjzit.
Ah, een frisse zeewind blaast weer. Weg covid. Oh, wacht...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197751194
Dus geen goed gesprek over Soroscomplot en de 3 miljoen coronadoden?
Zou ik ook over heen lullen als ik Baudet was. Heel slecht voor zijn imago dat uit te spinnen.
Tenzij hij duidelijk door het stof gaat.
"sorry hoor... ik was even wappie... het gaat nu al weer beter met mij. Zegt de therapeut ook"
  zondag 31 januari 2021 @ 19:58:41 #209
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197751416
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 19:48 schreef Bluesdude het volgende:
Dus geen goed gesprek over Soroscomplot en de 3 miljoen coronadoden?
Zou ik ook over heen lullen als ik Baudet was. Heel slecht voor zijn imago dat uit te spinnen.
Tenzij hij duidelijk door het stof gaat.
"sorry hoor... ik was even wappie... het gaat nu al weer beter met mij. Zegt de therapeut ook"

Baudet die snuift teveel , hij heeft dezelfde dealer als Goor
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197753835
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon ontkennen.
Maar hoe reageerde hij dan op de bevestiging van de gang van zaken door Ephraim en het feit dat iig Vlaardingebroek, Pouw-Verweij en Ephraim totaal geen belang bij hadden (in tegendeel) bij zogenaamd liegen? En als het inderdaad allemaal provocatief bedoeld was van Baudet dit ongekend incapabel gedrag zou zijn?

Heb geen zin om terug te kijken eigenlijk, maar op dit punt kan je Baudet toch vrij eenvoudig schaakmat zetten lijkt me.
  zondag 31 januari 2021 @ 22:01:16 #211
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_197753943
O jee, mocht die wijnbarfascist weer ongebreideld wauwelen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 januari 2021 @ 22:08:06 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197754066
Nee Huys deed zijn werk itt tot Nieman bij WNL in de ochtend. Die liet diverse VVD'ers onzin uitkramen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 31 januari 2021 @ 22:31:11 #213
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197754512
VVD grossiert wel echt in zwakke (en corrupte) bestuurders. Nog veel meer dan het CDA en zelfs D66. Van Stef Blok tot Van Ark, wat een prutsers. Zitten alleen maar daar om Markie niet in de weg te lopen en omdat ze de juiste mensen kennen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_197755272
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 21:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar hoe reageerde hij dan op de bevestiging van de gang van zaken door Ephraim en het feit dat iig Vlaardingebroek, Pouw-Verweij en Ephraim totaal geen belang bij hadden (in tegendeel) bij zogenaamd liegen? En als het inderdaad allemaal provocatief bedoeld was van Baudet dit ongekend incapabel gedrag zou zijn?

Heb geen zin om terug te kijken eigenlijk, maar op dit punt kan je Baudet toch vrij eenvoudig schaakmat zetten lijkt me.
Ephraim zou hem volledig steunen. Twan zat vrij scherp in de wedstrijd en Baudet ontkende of ontweek steeds alles. Vrij beschamende vertoning.
  maandag 1 februari 2021 @ 10:13:06 #215
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197758518
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Feit is dat het CBS claimt dat er 15000 mensen meer zijn overleden dan volgens hun verwachting. Dan is de vraag waar die verwachting op is gebaseerd, want als je de sterfte van de laatste twee jaar neemt en die vergelijkt met die van eerdere jaren en corrigeert voor de vergrijzing, is er niet of nauwelijks oversterfte
Doe eens dan :')
En niet 'corrigeren' zoals huisfascist Thierry corrigeert, maar echt statistsich onderbouwt corrigeren. Dat zit er natuurlijk niet in he. Het is corrigeren door wat zaken bij elkaar te fantaseren, er is namelijk geen enkele reden om te geloven dat er afgelopen jaar door vergrijzing 10% meer mensen zouden overlijden dan het jaar ervoor, behalve als je achter een narcistische anti-semiet aanloopt die alles doet voor aandacht, dan kun je wel geloven in correcties. Hoe staat het met de zeewind trouwens, moeten we de windrozen ook statistisch corrigeren om die lulkoek van Thierry overeind te houden?
  maandag 1 februari 2021 @ 10:59:32 #216
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197759101
Prima dat de NPO harde vragen stelt aan Baudet en Marijnissen, maar dat zouden ze dus ook met de regeringspartijen en ministers vaker moeten doen. Mensen met daadwerkelijke beslissingsmacht.

Zie bijvoorbeeld Arie Slob bij Kokhalsman gisteren, en dan vervolgens de behandeling die Marijnissen kreeg (inclusief continue onderbreking e.d.).

Misschien worden dan ook eens wat mythes op de grill gelegd, zoals dat de VVD goed op de centjes zou letten en geen geld over de balk smijt.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 2 februari 2021 @ 22:35:57 #217
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_197789535
Ik erger me elke keer enorm aan Twan. Hij is echt heel matig.

“.. maar we hebben het voorgelegd aan het cbs...” verder kwam hij niet.
heitieh
pi_197790054
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik erger me elke keer enorm aan Twan. Hij is echt heel matig.

“.. maar we hebben het voorgelegd aan het cbs...” verder kwam hij niet.
Je bedoelt ... hij vraagt niet door.
Hij blijft te aardig voor de man met de fakenews en de alternative facts, dieje coronabagatellisant
pi_197791173
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik erger me elke keer enorm aan Twan. Hij is echt heel matig.

“.. maar we hebben het voorgelegd aan het cbs...” verder kwam hij niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je bedoelt ... hij vraagt niet door.
Hij blijft te aardig voor de man met de fakenews en de alternative facts, dieje coronabagatellisant
Sven Kockelman zou je daar tegenover moeten zetten.

Echt jammer dat het programma 'Oog in oog met...' niet meer op de buis komt. Sven rekende echt met de populisten en draaiers af.

Ik herinner me die uitzending nog met Jan Roos over dat Oekraine referendum. Zelden iemand zo van tafel geveegd zien worden met feiten.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_197796323
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik erger me elke keer enorm aan Twan. Hij is echt heel matig.

“.. maar we hebben het voorgelegd aan het cbs...” verder kwam hij niet.
Ja, jammer dat Twan ook niet op die A4tjes van Baudet inging.

Baudet had een tijdslijn van meer dan 2000 jaar (met de Romeinse tijd erbij) om aan te tonen dat het klimaat altijd verandert, en nou net de laatste 10 jaar ontbraken. :')
pi_197797699
Ik heb het toch maar even teruggekeken. Thierry kwam wat mij betreft prima naar voren uit het zeer matige interview van Buitenhof.*

Ik vind het onbegrijpelijk dat zelfs de redactie van Buitenhof niet inziet dat je juist met de verklaring van Ephraim Baudet klem kon zetten. Ephraim ontkende de gang van zaken namelijk helemaal niet, sterker nog, bevestigde dat Thierry provocerende uitspraken deed en adviseerde hem rust te nemen omdat hij battle fatigue was. Buitenhof gooide het dan op dat het onprofessioneel was om Vlaardingebroek, Pouw-Verweij en Eerdmans op de lijst te zetten, ik zou zeggen dat het vooral vrij onprofessioneel om op een strategisch etentje de nummer 3, 4 en 5 met provocerende anti-semitisch overkomende grapjes te verjagen uit je partij.

*Overigens wel met gewetensbezwaar, want kantiaanse principes volgend zou je zoiets natuurlijk niet moeten kijken als je verandering wil van de mediacratie.
pi_197797835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb het toch maar even teruggekeken. Thierry kwam wat mij betreft prima naar voren uit het zeer matige interview van Buitenhof.*

Ik vind het onbegrijpelijk dat zelfs de redactie van Buitenhof niet inziet dat je juist met de verklaring van Ephraim Baudet klem kon zetten. Ephraim ontkende de gang van zaken namelijk helemaal niet, sterker nog, bevestigde dat Thierry provocerende uitspraken deed en adviseerde hem rust te nemen omdat hij battle fatigue was.
Helemaal mee eens. Ik heb die verklaring van Ephraim ook meerdere keren hier gedeeld op fok.

Baudet gebruikt het om hem vrij te spreken, maar het pleit juist tegen hem. :')

Overigens denk ik dat het probleem is dat Baudet zoveel onzin uitkraamt, dat je alles wel kan ontkrachten. Echter wordt het dan natuurlijk ook een vreemd interview, als hij continu in de rede gevallen wordt.
pi_197797945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik heb die verklaring van Ephraim ook meerdere keren hier gedeeld op fok.

Baudet gebruikt het om hem vrij te spreken, maar het pleit juist tegen hem. :')

Overigens denk ik dat het probleem is dat Baudet zoveel onzin uitkraamt, dat je alles wel kan ontkrachten. Echter wordt het dan natuurlijk ook een vreemd interview, als hij continu in de rede gevallen wordt.
Het hele interview in het teken zetten van zijn complottheorie over Soros en dat hij deze booswicht wil bestrijden door de volksgezondheid te ondermijnen tot desnoods drie miljoen coronadoden in Nederland.
Notabene hebben we in Amerika gezien hoe massa's mensen hun grote leider met een complottheorie over een vijand volgen----> let us march to the Capitol
Tijd dat die rechtse media zich gaan bezinnen hoeveel platform ze willen geven aan Baudet, zeker nu met zijn complotbeschuldigingen en coronabevorderende plannen
Ik heb hem veel te vaak bij talkshows gezien de laatste 5 jaar
pi_197798193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 14:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik heb die verklaring van Ephraim ook meerdere keren hier gedeeld op fok.

Baudet gebruikt het om hem vrij te spreken, maar het pleit juist tegen hem. :')

Overigens denk ik dat het probleem is dat Baudet zoveel onzin uitkraamt, dat je alles wel kan ontkrachten. Echter wordt het dan natuurlijk ook een vreemd interview, als hij continu in de rede gevallen wordt.
Absoluut. Dat is de standaard bij Thierry, hij komt gewoon met onzin en de gesprekspartners raken in de war. Goed voorbeeld was ook Peter Pannekoek bij op1, die vroeg waarom Thierry tweette dat Trump de beste president ooit was (oid) nadat de bestorming van het Capitool had plaatsgevonden. Thierry beweert vervolgens dat dat ervoor was. Volgende dag lees je op Twitter dat het inderdaad erna was, maar het moment is dan al voorbij. Twan wordt hier aangevallen met dat CBS-verhaal, maar het is natuurlijk vrij onmogelijk om on the spot de details te gaan fact checken en ontkrachten. Dus zeggen dat ze de theorie gecheckt hebben gecheckt bij CBS en dat die het onzin vonden vond ik nog niet zo gek.
pi_197798506
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Absoluut. Dat is de standaard bij Thierry, hij komt gewoon met onzin en de gesprekspartners raken in de war. Goed voorbeeld was ook Peter Pannekoek bij op1, die vroeg waarom Thierry tweette dat Trump de beste president ooit was (oid) nadat de bestorming van het Capitool had plaatsgevonden. Thierry beweert vervolgens dat dat ervoor was. Volgende dag lees je op Twitter dat het inderdaad erna was, maar het moment is dan al voorbij. Twan wordt hier aangevallen met dat CBS-verhaal, maar het is natuurlijk vrij onmogelijk om on the spot de details te gaan fact checken en ontkrachten. Dus zeggen dat ze de theorie gecheckt hebben gecheckt bij CBS en dat die het onzin vonden vond ik nog niet zo gek.
Ja, ik vond Twan dus ook niet zo slecht. Vooral omdat Thierry een grote bak onzin bracht, en je ook niet continu je gast kan onderbreken. Op het youtubekanaal van FVD gaan ze toch al los op Twan:


Maar Twan had ook wat scherper kunnen zijn. Bijvoorbeeld, wat jij al zei, door in te haken op het verhaal van Ephraim. En dat kan ook, want Baudet gebruikte hem al vaker om zich vrij te spreken. Of daar te vragen waarom de laatste jaren eigenlijk ontbreken in zijn grafiek over het klimaat. Terwijl we het wel over de Romeinse tijd hebben, en hoezo is het relevant om terug te gaan tot de Romeinse tijd? Of door te vragen of Baudet nu serieus 'ontbrekende griepdoden' uit 2019 bij 2020 optelt? En hoe werkt dat dan voor 2018 (toen we veel griepdoden hadden), moet daar ook een jaar teruggeteld worden?
pi_197798937
Grappig om te lezen dat dit interview bijna exact hetzelfde verloopt https://www.volkskrant.nl(...)-het-leven~b40414a3/
pi_197799023
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2021 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Absoluut. Dat is de standaard bij Thierry, hij komt gewoon met onzin en de gesprekspartners raken in de war. Goed voorbeeld was ook Peter Pannekoek bij op1, die vroeg waarom Thierry tweette dat Trump de beste president ooit was (oid) nadat de bestorming van het Capitool had plaatsgevonden. Thierry beweert vervolgens dat dat ervoor was
Trump en Baudet zijn niet zuinig met een leugentje meer
Zie het Parool

quote:
Thierry Baudet ontkent dat hij tijdens de bestorming van het Capitool in Washington een oud bericht retweette waarin hij zijn steun voor vertrekkend president Donald Trump uitsprak. Uit de gegevens van Politwoops, een website waarop gewiste tweets van politici te vinden zijn, blijkt echter dat de bestorming al ruim een uur gaande was toen Baudet het inmiddels verwijderde bericht plaatste.
twitter
pi_197855184
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vergeet Ouwehand niet. Nog 6 weken dus Rutte, Hoekstra, Kaag, Ploumen, Marijnissen en Klaver? Onverklaarbaar waarom dan nu voor Baudet gekozen wordt.
Ouwehand wil wel langskomen ja, dat had ik ook wel verwacht:
quote:
Uitzending: zondag 12:10 uur NPO1 | Herhaling maandag 09:30 NPO2
Julie Blik / Uitgeverij Pluim

Viroloog en epidemioloog Jaap Goudsmit over zijn gloednieuwe boek Vrij van corona: het begin van een nieuw tijdperk.
Schrijver en journalist Pieter Waterdrinker over het Rusland van Poetin.
In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart elke week een gesprek met een lijsttrekker in Buitenhof. Deze week: Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren.
De nieuwsfoto met Ahmet Polat.

Presentatie: Pieter Jan Hagens
Eindredactie: Lieke Kwant
  zaterdag 6 februari 2021 @ 19:11:20 #229
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_197857166
gelukkig, PJH

Ouwehand :{
heitieh
  Moderator zondag 7 februari 2021 @ 12:20:48 #230
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 7 februari 2021 @ 12:26:02 #231
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197870579
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:20 schreef Slobeend het volgende:
Jaap Goudsmit beste viroloog.
Juist

Hugo zou zeggen eerst alle 95 plussers vaccineren en dan de 85 plussers en dan de 80plussers en dan de mensen van 75 met handicap
Dan alle 65 plussers met een handicap via de huisarts en dan de verplegers in de instellingen niet zijnde schoonmakers, dan de verpleegsters en dan de oudere verplegers
Dan de thuiszorg mensen die ook schoonmaken ouder dan 55 jaar
Vervolgens de mensen van 60 jaar en ouder die een slechte gezondheid hebben via de huisarts
En dan de mensen van 55 jaar en ouder die een auto hebben via de gemeente

Vervolgens alle buschauffeurs ouder dan 60 die in een kleine busje rijden en dan de mensen die met hem meerijden met uitzondering van degenen die al ingent zijn ouder dan 85 jaar
Vervolgens alle militairen ouder dan 55 jaar op 1 januari en de oudere huisartsen zelf via de gemeente

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 07-02-2021 12:57:45 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 7 februari 2021 @ 12:42:59 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197870863
Ze antwoordt helemaal niet ingewikkeld Hagens, je moet haar gewoon uit laten praten en beter luisteren
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197871224
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 12:42 schreef Szura het volgende:
Ze antwoordt helemaal niet ingewikkeld Hagens, je moet haar gewoon uit laten praten en beter luisteren
Inderdaad, flikker op met je jeugdjournaalmentaliteit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197871410
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Inderdaad, flikker op met je jeugdjournaalmentaliteit.
Wat is er fout aan het jeugdjournaal ?
pi_197871453
Buitenhof heeft weer eens een deskundige gevonden die wil praten over het Falend Overheidsbeleid. Vermoeiend.

Links moet eens ophouden met vingerwijzen en met een eigen verhaal komen.
'Dus u zegt:' 100x Zo doorzichtig... Alsof dit DE deskundige is die alles kan oplossen.
pi_197871455
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is er fout aan het jeugdjournaal ?
Sommige mensen kunnen wat meer complexiteit aan naarmate ze hun jeugd achter zich laten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197871480
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen wat meer complexiteit aan naarmate ze hun jeugd achter zich laten.
Dat is waar... Maar wat is er fout aan het jeugdjournaal ?
pi_197871566
PvdD eindelijk eens een podium in Buitenhof, na een jaar corona. Werd tijd.
Ze heeft een goed verhaal, op naar de oorzaak van de pandemien, als startpunt van de gesprekken.
Hier niet een journalist die zegt: 'dus u denkt' 100 x maar verschrikkelijke vijandige vraagstelling. Opvallend! Misschien omdat ze vrouw is? Goed hoe ze zich staande houdt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Mondkapje op 07-02-2021 13:34:50 ]
pi_197871708
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Mondkapje het volgende:
PvdD eindelijk eens een podium in Buitenhof, na een jaar corona. Werd tijd.
Ze heeft een goed verhaal, op naar de oorzaak van de pandemien, als startpunt van de gesprekken.
Hier niet een journalist die zegt: 'dus u denkt' 100 x maar verschrikkelijke vijandige vraagstelling. Opvallend! Misschien omdat ze vrouw is? Goed hoe ze zich staande houdt.
Baudet werd vorige week ook gewoon aangepakt. En ook de andere lijsttrekkers hoeven er niet op te rekenen dat ze zonder weerwoord hun verhaaltje mogen houden.
pi_197871860
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is waar... Maar wat is er fout aan het jeugdjournaal ?
De NOS kennende zal het ook wel manipulatief en indoctrinerend zijn, maar ik heb vooral problemen met het het gebrek aan een volwassenenjournaal en die schaamteloze zucht naar verdomming. Je hebt een uur lang op de zondagmiddag om over politiek te praten, hoezo is iets dat Ouwehand gewoon mondeling kan uitleggen te ingewikkeld?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197871914
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De NOS kennende zal het ook wel manipulatief en indoctrinerend zijn, maar ik heb vooral problemen met het het gebrek aan een volwassenenjournaal en die schaamteloze zucht naar verdomming. Je hebt een uur lang op de zondagmiddag om over politiek te praten, hoezo is iets dat Ouwehand gewoon mondeling kan uitleggen te ingewikkeld?
Dus je geeft toe dat je opmerking over het jeugdjournaal stupide is.

Ik heb het interview niet gezien , maar ik vind het wel gewenst dat een talkshowhost het besprokene aan tafel in de hand houdt en mensen moeten niet te warrig praten of moeilijke woorden gebruiken.
De talkshowhost moet de gasten om uitleg vragen of zelf in gewone mensentaal iets uitleggen
  zondag 7 februari 2021 @ 13:58:14 #242
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_197872000
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef Mondkapje het volgende:
PvdD eindelijk eens een podium in Buitenhof, na een jaar corona. Werd tijd.
Ze heeft een goed verhaal, op naar de oorzaak van de pandemien, als startpunt van de gesprekken.
Hier niet een journalist die zegt: 'dus u denkt' 100 x maar verschrikkelijke vijandige vraagstelling. Opvallend! Misschien omdat ze vrouw is? Goed hoe ze zich staande houdt.
Ze heeft een goed verhaal maar 75% minder dieren in Nederland is onhaalbaar , beter als ze haalbare doelstellingen neerlegt
Laat ze eerst maar eens 25 % minder koeien , varkens , nertsdieren en geiten in het program zetten

Het dierenslacht en opeet tijdperk is net als roken een beetje over , we hebben een beste les gehad nu
ALs we eerst 50% van de koeien afschaffen dan is de stikstof probleem ook opgelost

Beter een flinke vlees tax en de landbouwsubsidies afschaffen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 07-02-2021 14:06:06 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_197872083
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:38 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Baudet werd vorige week ook gewoon aangepakt. En ook de andere lijsttrekkers hoeven er niet op te rekenen dat ze zonder weerwoord hun verhaaltje mogen houden.
Ik vond het verschil met hoe de viroloog voor haar werd benaderd nogal groot.
pi_197872153
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik had het over jeugdjournaalmentaliteit.
Ok je geeft niet toe dat je opmerking denigrerend is voor het jeugdjournaal.
Ze moeten natuurlijk niet te moeilijke woorden gebruiken... lijkt me heel pedagogisch
Derhalve is jouw term heel onpedagogisch
pi_197872214
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ok je geeft niet toe dat je opmerking denigrerend is voor het jeugdjournaal.
Ze moeten natuurlijk niet te moeilijke woorden gebruiken... lijkt me heel pedagogisch
Derhalve is jouw term heel onpedagogisch
Nee, het is denigrerend over het als kinderen behandelen van volwassenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197872261
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, het is denigrerend over het als kinderen behandelen van volwassenen.
Jawel...je was denigrerend bezig,
Wat Hagens precies zei weet ik niet... maar in te begrijpen woorden uitleggen wat een gast bedoelde is soms echt hard nodig. Dat hoort bij zijn taak als presentator.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:17:23 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197872291
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je opmerking over het jeugdjournaal stupide is.

Ik heb het interview niet gezien , maar ik vind het wel gewenst dat een talkshowhost het besprokene aan tafel in de hand houdt en mensen moeten niet te warrig praten of moeilijke woorden gebruiken.
De talkshowhost moet de gasten om uitleg vragen of zelf in gewone mensentaal iets uitleggen
Maar het was niet warrig of moeilijk, hij liet haar gewoon niet uitpraten.

Hagens vroeg naar dierenrechten in de grondwet opnemen, wat PvdD wil. Andere partijen willen alleen gewone wetgeving. Wat doet PvdD als het erop aankomt: gaan ze dan mee met vastleggen in gewone wetgeving en laten ze de grondwet-variant varen?

Toen zei Ouwehand dat ze sowieso met een initiatiefwet (voor vastleggen in de Grondwet) zou komen. Ze haalde een ander voorbeeld aan waarbij van tevoren ook werd gezegd dat het ‘onhaalbaar’ was maar dat het uiteindelijk toch geregeld werd zoals PvdD wilde: de aanhouder wint. Maar voordat ze haar voorbeeld kon afmaken en volledig kon neerleggen als een succesvolle strategie, begon Hagens al te mekkeren dat hij ‘ja’ of ‘nee’ wilde horen.

Matig hoor.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197872337
quote:
85s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:17 schreef Szura het volgende:

Maar het was niet warrig of moeilijk, hij liet haar gewoon niet uitpraten.

Ok dat is een andere kwestie.
Dat heeft niks te maken met iets aan volwassen kijkers uitleggen op een kinderlijke manier.
pi_197872344
quote:
85s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:17 schreef Szura het volgende:

Maar voordat ze haar voorbeeld kon afmaken en volledig kon neerleggen als een succesvolle strategie, begon Hagens al te mekkeren dat hij ‘ja’ of ‘nee’ wilde horen.

Matig hoor.
Om dan iemand later af te rekenen als het niet precies ja of nee geworden is. Het gaat om de intenties, absolute beloften hebben sowieso geen waarde in de politiek.

Ik had alleen het geluid aan en dacht opeens: wat zit die man tegen haar te schelden! Als je het beeld erbij ziet, lacht ie er een beetje bij maar als je het alleen hoort is het bizar.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:22:40 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197872400
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:20 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Om dan iemand later af te rekenen als het niet precies ja of nee geworden is. Het gaat om de intenties, absolute beloften hebben sowieso geen waarde in de politiek.
Sowieso raar als je een lijsttrekker uitnodigen ihkv de verkiezingen en haar dan al vast willen leggen op beloften of ‘ja/nee’. Nee Hagens, dat is voor in de formatie. In de campagne willen we weten met welke standpunten en intenties de partijen de verkiezingen ingaan, wat er daarna voor compromis uitrolt is van latere zorg.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197872437
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef Szura het volgende:

[..]

Sowieso raar als je een lijsttrekker uitnodigen ihkv de verkiezingen en haar dan al vast willen leggen op beloften of ‘ja/nee’. Nee Hagens, dat is voor in de formatie. In de campagne willen we weten met welke standpunten en intenties de partijen de verkiezingen ingaan, wat er daarna voor compromis uitrolt is van latere zorg.
Ik vind momenteel alles beter zolang het over de inhoud gaat, ipv alleen maar veroordelen en de poppetjes aanvallen wat journalisten vanuit Amerika willen overnemen.

Dat geilen op 'falend overheidsbeleid' in dat interview met die viroloog, walgelijk. Je ziet ook dat relschoppers dit overnemen.
pi_197872520
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jawel...je was denigrerend bezig,
Wat Hagens precies zei weet ik niet... maar in te begrijpen woorden uitleggen wat een gast bedoelde is soms echt hard nodig. Dat hoort bij zijn taak als presentator.
Hij stelt een vraag en breekt dan het antwoord af omdat het te ingewikkeld zou worden. Dat vind ik denigrerend naar zowel de gast als het publiek van een programma als Buitenhof, dat er niet is voor de kijkbuiskindertjes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197872807
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:04 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik vond het verschil met hoe de viroloog voor haar werd benaderd nogal groot.
Dat is dan ook geen politicus in volle campagne :P.
pi_197872845
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij stelt een vraag en breekt dan het antwoord af omdat het te ingewikkeld zou worden. Dat vind ik denigrerend naar zowel de gast als het publiek van een programma als Buitenhof, dat er niet is voor de kijkbuiskindertjes.
Nee, hij kapte het af omdat ze probeerde het concreet beantwoorden van de vraag te ontwijken. Iets waar politici vaker last van hebben.
Maar goed, voor jou is het grotere complot natuurlijk een aantrekkelijker optie.
pi_197872874
De viroloog vond dat zorgmedewerkers 'getraind waren om zichzelf te beschermen' en daarom hoefden ze geen voorrang bij vaccinatie. ??? Geen n opmerking daarover, terwijl het schreeuwde om een reactie.
Geen n opmerking over wat de zorgmedewerkers zlf willen. Wat het met je doet als je de hele dag tussen coronapatienten zit en je wel gevaccinneerd kan kunnen zijn maar niet bent omdat deze viroloog dat niet belangrijk vindt. Falende viroloog ipv falend beleid!

Eerst hebben we een deskundige die zegt dat zorgmedewerkers te dom zijn om zichzelf te beschermen, en nu eentje die vindt dat ze te slim zijn en geen vaccinatie nodig hebben.
n opmerking die zijn hele verhaal onderuit haalt wat mij betreft. Zorgmedewerkers moeten juist als eerste een prik krijgen alleen al om ze gemotiveerd te houden, elke zieke zorgmedewerker is er een te veel bovendien.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mondkapje op 07-02-2021 15:06:15 ]
  zondag 7 februari 2021 @ 14:50:44 #256
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197872898
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:46 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Nee, hij kapte het af omdat ze probeerde het concreet beantwoorden van de vraag te ontwijken. Iets waar politici vaker last van hebben.
Maar goed, voor jou is het grotere complot natuurlijk een aantrekkelijker optie.
Ze was wel concreet en haar argumentatie nog aan het uitleggen, het antwoord stond hem alleen niet aan. De hele insteek van dat stukje interview was gewoon slecht zoals ik m’n vorige post al stelde.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197872954
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:50 schreef Szura het volgende:

[..]

Ze was wel concreet en haar argumentatie nog aan het uitleggen, het antwoord stond hem alleen niet aan. De hele insteek van dat stukje interview was gewoon slecht zoals ik m’n vorige post al stelde.
Het was een vraag die eenvoudig met ja of nee beantwoord kon worden. Daar paste ze het polticustrucje op toe van het antwoord ombuigen naar het eigen campagnepraatje. Prima natuurlijk maar als een interviewer dat afkapt snap ik dat ook.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:58:41 #258
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197873024
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Het was een vraag die eenvoudig met ja of nee beantwoord kon worden. Daar paste ze het polticustrucje op toe van het antwoord ombuigen naar het eigen campagnepraatje. Prima natuurlijk maar als een interviewer dat afkapt snap ik dat ook.
Haar antwoord was: we komen sowieso met een initiatiefwet. En het succesvolle voorbeeld in een andere kwestie was haar argumentatie. Nou prima toch, hoe ze uitlegt hoe PvdD het aanvliegt. Zij komen met de initiatiefwet, dan zal in het debat daarover duidelijk worden hoe de verhoudingen liggen.

Als Hagens dan graag NU wil horen of het uiteindelijk ja/nee wordt, is zijn probleem. Dat is vijf stappen te ver vooruit.

Rutte heeft daar altijd een vast antwoord voor in z’n achterzak: ik ga niet in op deze als-dan-vraag, wij vliegen het zus en zo aan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 7 februari 2021 @ 15:13:47 #259
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_197873290
Hagens is van de rechtse AVROTROS, dus natuurlijk kun je dan veel 'hoe ga je dat betalen' vragen verwachten (en niet zulke vragen over de geldsmijterij van de zittende regeringspartijen).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 7 maart 2021 @ 12:20:22 #260
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198372976
Kaag zal wel minister van Buitenlandse zaken worden, dan kan Blok weer Minister van wonen worden

https://www.vpro.nl/buitenhof.html

Fer komt ook nog even streng zijn tegen de mensen die feestjes houden en dicht bij elkaar staan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 7 maart 2021 @ 12:33:37 #261
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198373200
Grapperhaus kijkt wel heel vrolijk :+
Die heeft er zin in _O-
  zondag 7 maart 2021 @ 12:46:18 #262
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198373403
quote:
6s.gif Op zondag 7 maart 2021 12:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Grapperhaus kijkt wel heel vrolijk :+
Die heeft er zin in _O-
Ja FER kan aankondigen dat de terrassen dicht blijven omdat het onverantwoord is ,dat mensen elkaar aan kunnen raken

En nu komen ze niet meer met een kleine boete weg he, en een strafblad
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 12:26:33 #263
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198492960
Wie was de persoon uit het kabinet die naar Omtzigt gebeld heeft met de opmerking ,
Hou er mee op Je rijd ons in de wielen met die kindertoeslag toestand

Ik denk Mark Rutte

Twan Huys is ook geen vriend van Hoekstar

https://www.vpro.nl/buitenhof.html

https://en.wikipedia.org/wiki/Twan_Huys

[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 14-03-2021 12:49:12 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 16:21:00 #264
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198497533
Niet Mark Rutte zelf, veel te gevaarlijk, hij is naar de Jonge gegaan en heft tegen hem gezegd dat hij zijn onderdanen in bedwang moest houden ;)

Net de uitzending teruggekeken en man man wat was het weer een tenenkrommend optreden van Wopke
En dat met het boek van Omtzigt op tafel _O-

Tweede man in de uitzending was topman van de FNV. Die nog eens genadeloos het ww plan tot de grond toe afbrandde _O-

En dan nog hoe hij partijleider was geworden :D

Nadat de Jonge was terug getreden werd hij gebeld door Ploum de partijvoorzitter:
We hebben een kado voor je wat we je gaan aanbieden en het antwoord daarop is Ja of Ja :') _O- _O-

Buikpijn van het lachen nog steeds, wat een wanvertoning was dit weer van Wopke en wat een vreselijke k*t partij is het toch

Welke idioten stemmen daar nog op dan ben je echt van het padje af :7
  zondag 14 maart 2021 @ 16:34:37 #265
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198497849
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Niet Mark Rutte zelf, veel te gevaarlijk, hij is naar de Jonge gegaan en heft tegen hem gezegd dat hij zijn onderdanen in bedwang moest houden ;)

Net de uitzending teruggekeken en man man wat was het weer een tenenkrommend optreden van Wopke
En dat met het boek van Omtzigt op tafel _O-

Tweede man in de uitzending was topman van de FNV. Die nog eens genadeloos het ww plan tot de grond toe afbrandde _O-

En dan nog hoe hij partijleider was geworden :D

Nadat de Jonge was terug getreden werd hij gebeld door Ploum de partijvoorzitter:
We hebben een kado voor je wat we je gaan aanbieden en het antwoord daarop is Ja of Ja :') _O- _O-

Buikpijn van het lachen nog steeds, wat een wanvertoning was dit weer van Wopke en wat een vreselijke k*t partij is het toch

Welke idioten stemmen daar nog op dan ben je echt van het padje af :7
Ik ga op Omtzigt stemmen , al was het de SGP maakt niet uit
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 19:38:28 #266
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198500841
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
Ik ga op Omtzigt stemmen , al was het de SGP maakt niet uit
Kan ik mij heel goed voorstellen en prima plan, alles is geoorloofd om Wopke te pesten ^O^
Maar overweeg eens om op Chris van Dam te stemmen, die heeft jouw voorkeurstem harder nodig dan Omtzigt
De voorzitter van de parlementaire ondervraging heeft uitstekend werk gedaan met een dito rapport, maar is daarvoor "beloond" :') met plek 47 op de lijst, Om te :r inderdaad, K*t partij is het toch ook

quote:
Met mijn ervaring als politieman en officier van justitie, met mijn ervaring als voorzitter van de commissie die de kinderopvangtoeslag onderzocht, maar ook met mijn oog voor de menselijke maat, wil ik daar in de Tweede Kamer werk van maken. Recht doen!

Iedereen die op mij stemt kan ook een beetje helpen mij recht te doen. Zonder mijzelf op de borst te willen kloppen: plek #47 op de CDA-lijst rechtvaardigt niet mijn inspanningen van de afgelopen jaren. Door specifiek op mij te stemmen (ik heb 20.000 voorkeurstemmen nodig) herstel je iets, draag je met je stem bij aan het rechtzetten van een situatie. Ik hoop je de komende week op inhoud te kunnen overtuigen dat een stem op mij meer dan de moeite waard is!
https://www.cda.nl/vandam

Als je Wopke echt wil vernederen stem hem dan terug de tweede kamer in en laat hem zijn werk afmaken _O_
  zondag 14 maart 2021 @ 20:24:17 #267
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198501552
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 19:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Kan ik mij heel goed voorstellen en prima plan, alles is geoorloofd om Wopke te pesten ^O^
Maar overweeg eens om op Chris van Dam te stemmen, die heeft jouw voorkeurstem harder nodig dan Omtzigt
De voorzitter van de parlementaire ondervraging heeft uitstekend werk gedaan met een dito rapport, maar is daarvoor "beloond" :') met plek 47 op de lijst, Om te :r inderdaad, K*t partij is het toch ook
[..]

https://www.cda.nl/vandam

Als je Wopke echt wil vernederen stem hem dan terug de tweede kamer in en laat hem zijn werk afmaken _O_
Ollongren staat ook op een onverkiesbare plek , ze strijken liever 3 jaar wachtgeld op voor niets doen en Jan met de Pet gaat van twee naar 1 jaar WW
https://www.telegraaf.nl/(...)-toe-aan-versobering
quote:
"Rijksambtenaren staan kennelijk nog steeds boven de wet"
Nu we toch aan het vergelijken zijn, wil ik in deze column ook nog even iets anders aanstippen: de verschillen in werkeloosheidsuitkering bnnen ons land.

Je kunt namelijk niet roepen dat de werkeloosheidsuitkering voor hardwerkende Nederlanders korter moet worden, als je tegelijkertijd die voor je eigen collega’s ongemoeid laat.

Zo staan rijksambtenaren kennelijk nog steeds boven de wet want zij hebben nog steeds recht op een zogenaamde bovenwettelijke werkeloosheidsuitkering, die ruim een jaar langer is dan de werkeloosheidsuitkering van een gewone; werknemer.
quote:
Na de verkiezingen volgende week en het installeren van de nieuwe regering zal de helft van de huidige Tweede Kamerleden namelijk werkeloos zijn.
Ze zijn er zelf klaar mee, f de partij is klaar met hen f ze worden niet herkozen.
Zij kunnen vervolgens maximaal 38 maanden lang wachtgeld opstrijken van
7200 bruto per maand in het eerste jaar en 6400 in de jaren erna
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 20:32:11 #268
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198501710
Ollengkreng mag je niet vergelijken met Chris van Dam
De eerste is een sujet, de tweede een held :7
  zondag 14 maart 2021 @ 20:34:11 #269
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_198501760
Ook vrij belachelijk: Dan hebben ze 2 hoogleraren gevraagd om de berekeningen van cpb te controleren die gaan over een uitgelicht stukje uit het verkiezingsprogramma. Dat die hoogleraren zich daarvoor lenen :') .

Ik vond Hoekstra wel ok.

Twan is wel echt een irritatiefactor.
heitieh
  zondag 14 maart 2021 @ 21:07:27 #270
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198502553
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ollengkreng mag je niet vergelijken met Chris van Dam
De eerste is een sujet, de tweede een held :7
De tweede staat met kennelijke instemming op een onverkiesbare plek 47 , als je op hem stemt ., dan stem je dus feitelijk op je vriend Wopke
Stem jij maar op Omtzigt dus
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 21:37:40 #271
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198503249
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:07 schreef michaelmoore het volgende:
De tweede staat met kennelijke instemming op een onverkiesbare plek 47 , als je op hem stemt ., dan stem je dus feitelijk op je vriend Wopke
Stem jij maar op Omtzigt dus
Met slechts 20.000 voorkeur stemmen zit hij gewoon weer in de tweede kamer ^O^
En dan zit Wopke weer met zijn beul in een partij, leuker is er niet *O*
  zondag 14 maart 2021 @ 21:42:22 #272
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198503338
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:37 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Met slechts 20.000 voorkeur stemmen zit hij gewoon weer in de tweede kamer ^O^
En dan zit Wopke weer met zijn beul in een partij, leuker is er niet *O*
Nee dat wil de man niet , hij is 58 jaar
hij staat met kennelijke instemming op een absoluut onverkiesbare plaats
na de verkiezingen heeft hij recht op 3 jaar zeer flink wachtgeld en is dan rijp voor het prepensioen

Stem dan gelijk op Wopke
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 14 maart 2021 @ 21:59:50 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198503668
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:42 schreef michaelmoore het volgende:
Nee dat wil de man niet , hij is 58 jaar
:?
Op 17 maart 2021 ga ik proberen opnieuw voor 4 jaar in de Kamer te komen. Plek #47 op de CDA-lijst.

Tot slot: om al die stemmen binnen te krijgen moet ik zichtbaar zijn, van me laten horen. Een campagne kost geld. Mocht je interesse hebben om mij financieel te steunen, dan kan dat via onderstaande link. Bij voorbaat hartelijk dank!

https://www.cda.nl/vandam

Ik denk van wel hij vraagt zelfs geld voor zijn campagne ;)
  zondag 14 maart 2021 @ 22:02:30 #274
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_198503704
quote:
6s.gif Op zondag 14 maart 2021 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:?
Op 17 maart 2021 ga ik proberen opnieuw voor 4 jaar in de Kamer te komen. Plek #47 op de CDA-lijst.

Tot slot: om al die stemmen binnen te krijgen moet ik zichtbaar zijn, van me laten horen. Een campagne kost geld. Mocht je interesse hebben om mij financieel te steunen, dan kan dat via onderstaande link. Bij voorbaat hartelijk dank!

https://www.cda.nl/vandam

Ik denk van wel hij vraagt zelfs geld voor zijn campagne ;)
Ja ik vraag ook geld voor mijn campagne , en ik ben 68 jaar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_198836103
quote:
Buitenhof elke zondag om 12.10 uur op NPO1
herhaling: maandag 09.30 uur NPO 2

De spanning is om te snijden op en rondom het Binnenhof en de bestuurlijke impasse is compleet.
In Buitenhof oud-SER voorzitter en oud-Eerste Kamerlid voor D66 Alexander Rinnooy Kan over hoe de formatie weer vlot getrokken kan worden. Wordt het tijd voor een nieuwe manier van leidinggeven?
De politieke cultuur op het Binnenhof staat ter discussie. Chris van Dam (CDA) en Andre Bosman (VVD), allebei voorzitter van een recente, gerenommeerde parlementaire onderzoekscommissie, over het belang van macht en tegenmacht.
In haar nieuwe boek 'Beter wordt het niet' duikt Caroline De Gruyter in de geschiedenis van de Habsburgers om daar de EU van vandaag te ontdekken.
En economisch columnist Maarten Schinkel over het enorme bedrag dat Joe Biden in de Amerikaanse economie wil pompen. Is de grote overheid hiermee definitief terug van weggeweest?

Presentatie: Pieter Jan Hagens
meer info op: https://www.vpro.nl/buitenhof.html

c_/
pi_198836217
Ben wel benieuwd wat Rinnooy Kan van dit alles vindt. Het is vooralsnog zeer stil vanuit de D66-hoek. Pechtold vond de leugens van Rutte, toch wel verrassend, geen enkel probleem.
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:25:33 #277
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198836785
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
....Pechtold vond de leugens van Rutte, toch wel verrassend, geen enkel probleem.
En wij hadden geen moeite met zijn leugens omtrent zijn gekregen appartement ;) :r
  zondag 11 april 2021 @ 14:38:37 #278
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_198961073
Vanochtend weer een uitzending gezien met Eva Gonzales de Perez
Wat een heldin is dat _O_ _O_
Advocaat in de kot al sinds 2017
En er is een commissie werkelijke schade waar alle ouders zich kunnen melden, maar ze kunnen er maar 60 per jaar aan :(
Om te :r dat schorem moeten ze echt iets met een boom en een knoop })
pi_199138650
quote:
Buitenhof elke zondag om 12.10 uur op NPO1
herhaling: maandag 09.30 uur NPO 2

De vertrouwenscrisis in Den Haag duurt voort en op aandringen van de Tweede Kamer worden notulen van de ministerraad voor het eerst in de geschiedenis vervroegd vrijgegeven. SP-partijleider Lilian Marijnissen blikt terug op een turbulente formatieweek. Wie is verantwoordelijk? En gaat het om een dieperliggendprobleem?
Ook bij Buitenhof een uniek moment: niet eerder zaten drie Hoge Colleges van Staat samen aan tafel. Vicepresident van de Raad van State Thom de Graaf, president van de Algemene Rekenkamer Arno Visser en de Nationale ombudsman Reinier van Zutphen luiden de noodklok over de rafelende rechtsstaat en het verliezen van vertrouwen van de burger in de overheid.
En oud-minister van Financin en oud-Eurogroepvoorzitter Jeroen Dijsselbloem over het Europees coronaherstelfonds van 750 miljard: de komende week moeten de EU-lidstaten hun plannen indienen om aanspraak te maken op dit astronomisch bedrag.
De nieuwsfoto is gekozen door Hanneke Mantel.

Presentatie: Twan Huys
Eindredactie: Lieke Kwant
https://www.vpro.nl/buitenhof
pi_199149823
Twan de Man wil het alleen maar over de toeslagenaffaire hebben. Ook steeds vaker fragmenten en citaten ook vorige afleveringen over de toeslagenaffaire nog eens uitgezonden en ook al wil Nederland het niet, de toeslagenaffaire moet en zal ons toegeslagen worden.

Verder goed dat er eindelijk eens over de uitvoering wordt gesproken. Mooi voorbeeld werd genoemd van de man met spierziekte, die eindeloos moet mailen en appen voor een nieuwe stoel in zijn scootmobiel, Ombudsman erbij: de betrokkene zou zo graag de dijk op willen want de wind doet hem zijn dodelijke spierziekte enigszins vergeten, vandaar die nieuwe stoel.
Dat menselijke aspect is er niet tegenwoordig.
En dat speelt niet alleen bij de toeslagenaffaire.
  zondag 25 april 2021 @ 13:09:52 #281
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199149994
Was een goed en duidelijk verhaal , ook van Dijsselbloem, alhoewel hij ook hoorde tot het Mark Rutte kliekje

En nog steeds , als Mark lacht, dan vergeet iedereen serieus het land te besturen
Mark zou weg moeten anders komt het niet goed vrees ik
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 25 april 2021 @ 13:12:23 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199150017
Dijsselbloem was eigenlijk de ideale linkse tegenkandidaat geweest voor de afgelopen verkiezingen.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 25 april 2021 @ 13:13:45 #283
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199150039
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:12 schreef -XOR- het volgende:
Dijsselbloem was eigenlijk de ideale linkse tegenkandidaat geweest voor de afgelopen verkiezingen.
Dijsselbloem is wel een serieuze en deskundige MP , een goede vsionair

Aan Mark Rutte heb je echt helemaal niets
Hij geeft iedere minister de boodschap mee, laat maar waaien ,laat maar aan de markt (wolven) over
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199150054
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:09 schreef michaelmoore het volgende:
Was een goed en duidelijk verhaal , ook van Dijsselbloem, alhoewel hij ook hoorde tot het Mark Rutte kliekje

En nog steeds , als Mark lacht, dan vergeet iedereen serieus het land te besturen
Mark zou weg moeten anders komt het niet goed vrees ik
Je hebt gehoord wat er werd gezegd over de 'inquisitiepolitiek'?
Kamerleden die willen koppensnellen en zelf geen verantwoordelijkheid nemen, dr moeten we vanaf.
  zondag 25 april 2021 @ 13:16:19 #285
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199150072
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:14 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je hebt gehoord wat er werd gezegd over de 'inquisitiepolitiek'?
Kamerleden die willen koppensnellen en zelf geen verantwoordelijkheid nemen, dr moeten we vanaf.
Mark Rutte moet fulltime les gaan geven op een jongens school en nooit meer MP worden
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199150102
Mark Rutte moet blijven en het koppensnellen moet stoppen - arme Asscher - want het is symboolpolitiek, er moet echt iets veranderen bij het maken van wetten, Tweede Kamerleden moeten hun verantwoordelijkheid toegeven en nemen, en de menselijke maat moet terug, of ingevoerd worden als die er nooit is geweest, in de uitvoering.

Ik zie altijd bij dit soort discussies de kip voor me, die kip die vastzat in die hele grote schuur vol met kippen, en niemand die het ziet dat die kip met zijn vleugel vastzit.
Dat krijg je door het systeem, waar iedereen voor verantwoordelijk is, voor grote schuren vol met kippen en met 1 boer die af en toe komt kijken bij de voordeur.
Wat we de dieren aandoen, doen we eens de mensen aan.
  zondag 25 april 2021 @ 13:50:37 #287
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199150447
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:19 schreef Mondkapje het volgende:
Mark Rutte moet blijven en het koppensnellen moet stoppen - arme Asscher - want het is symboolpolitiek, er moet echt iets veranderen bij het maken van wetten, Tweede Kamerleden moeten hun verantwoordelijkheid toegeven en nemen, en de menselijke maat moet terug, of ingevoerd worden als die er nooit is geweest, in de uitvoering.

Ik zie altijd bij dit soort discussies de kip voor me, die kip die vastzat in die hele grote schuur vol met kippen, en niemand die het ziet dat die kip met zijn vleugel vastzit.
Dat krijg je door het systeem, waar iedereen voor verantwoordelijk is, voor grote schuren vol met kippen en met 1 boer die af en toe komt kijken bij de voordeur.
Wat we de dieren aandoen, doen we eens de mensen aan.
Asscher is zelf opgestapt uit schaamte , diepe schaamte

Rutte zou dat ook moeten doen


quote:
Kaag: "ik kan me bijvoorbeeld niet fysiek herinneren of ik in Niger of in Den Haag was."
fysiek herinneren??
Het is een soort virus he in Den haag, (dementie virus )

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 25-04-2021 13:56:06 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 25 april 2021 @ 15:11:20 #288
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199151485
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
..Dijsselbloem is wel een serieuze en deskundige MP , een goede vsionair
:')
Wat hij met SNS gedaan heeft is gewoon oplichting en beroving
Obligaties gewoon voor 0.0 waarderen en de kamer foutief informeren :r
Onlangs op zijn vingers getikt ze krijgen 65% van hun geld terug met wettelijke rente is meer dan 100% omdat het zo lang duurde
Schade minimaal 800 miljoen euro :(
Dat sujet hoort met een beroepsverbod in de gevangenis naast Zalm
  zondag 25 april 2021 @ 15:43:04 #289
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199151871
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 13:19 schreef Mondkapje het volgende:
Mark Rutte moet blijven en het koppensnellen moet stoppen - arme Asscher - want het is symboolpolitiek, er moet echt iets veranderen bij het maken van wetten, Tweede Kamerleden moeten hun verantwoordelijkheid toegeven en nemen, en de menselijke maat moet terug, of ingevoerd worden als die er nooit is geweest, in de uitvoering.

Ik zie altijd bij dit soort discussies de kip voor me, die kip die vastzat in die hele grote schuur vol met kippen, en niemand die het ziet dat die kip met zijn vleugel vastzit.
Dat krijg je door het systeem, waar iedereen voor verantwoordelijk is, voor grote schuren vol met kippen en met 1 boer die af en toe komt kijken bij de voordeur.
Wat we de dieren aandoen, doen we eens de mensen aan.
Het kabinet moet ophouden met het rondpompen van miljarden

Afschaffen al die toeslagen en teruggaven
Ook het oppompen van de betaalbaarheid van wonen en niet woningen bouwen is zo vreselijk slecht
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199152732
quote:
6s.gif Op zondag 25 april 2021 15:11 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:')
Wat hij met SNS gedaan heeft is gewoon oplichting en beroving
Obligaties gewoon voor 0.0 waarderen en de kamer foutief informeren :r
Onlangs op zijn vingers getikt ze krijgen 65% van hun geld terug met wettelijke rente is meer dan 100% omdat het zo lang duurde
Schade minimaal 800 miljoen euro :(
Dat sujet hoort met een beroepsverbod in de gevangenis naast Zalm
Met zulke sociaal-democraten heb je geen neoliberale dictators meer nodig. Wat hij met Griekenland gedaan heeft was asociaal en antidemocratisch.

quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 15:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Het kabinet moet ophouden met het rondpompen van miljarden

Afschaffen al die toeslagen en teruggaven
Ook het oppompen van de betaalbaarheid van wonen en niet woningen bouwen is zo vreselijk slecht
Het is symptoombestrijding maar dat zal moeten blijven zolang de oorzaak niet is weggenomen en dat gaat wel even duren.

Het is ook het eigenlijke probleem niet. Dat zijn figuren als Thom de Graaf bij instituten als de RvS die telkens maar weer het kabinet ter wille zijn met dubieuze juridische redeneringen om de rechtsstaat te passeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 25 april 2021 @ 16:48:12 #291
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199152926
quote:
0s.gif Op zondag 25 april 2021 16:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Met zulke sociaal-democraten heb je geen neoliberale dictators meer nodig. Wat hij met Griekenland gedaan heeft was asociaal en antidemocratisch.
Klopt en telkens vinden ze een grotere randdebiel en misdadiger voor de post van minister van Financin :(
Nu hebben we Wopke smijt met miljarden en is strafrechtelijk verdachte inzake de kot
Het is om te :r
pi_199244998
Bestaat er ook empathie voor de mensen die regelingen moeten uitvoeren? Niet bij Buitenhof. Lekker alles zwartwit bekijken, ga zo door journalistiek.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:51:15 #293
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199248054
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:32 schreef Mondkapje het volgende:
Bestaat er ook empathie voor de mensen die regelingen moeten uitvoeren? Niet bij Buitenhof. Lekker alles zwartwit bekijken, ga zo door journalistiek.
Er bestaat zeker empathie en wel meer dan dat, maar dan moeten ze wel gepresteerd hebben, en dat heeft zij nou juist niet ondanks haar belofte en dat maakt mensen boos en volkomen terecht
Die prietpraat en retoriek van Alexandra is om te :r en daarom wordt ze terecht heel kort gehouden aan tafel
Het systeem is door en door verrot en er moeten mensen gestraft worden voor al dit onrecht
Juist als precedentwerking voor al diegene die denken er nog mee weg te kunnen komen
Bouw maar een aparte gevangenis voor al dit politieke tuig en laat ze dag en nacht luisteren naar al die slachtoffers hun verhalen
Het moet afgelopen zijn met dit wanbeleid :(
  zondag 2 mei 2021 @ 16:11:24 #294
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199248434
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:32 schreef Mondkapje het volgende:
Bestaat er ook empathie voor de mensen die regelingen moeten uitvoeren? Niet bij Buitenhof. Lekker alles zwartwit bekijken, ga zo door journalistiek.
Het is de domme onwetende hautaine politiek die de regelingen verzinnen en geen rekening houden met uitvoerbaarheid

Steenk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 mei 2021 @ 16:21:15 #295
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199248647
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:11 schreef michaelmoore het volgende:
Het is de domme onwetende hautaine politiek die de regelingen verzinnen en geen rekening houden met uitvoerbaarheid
Maar er wel altijd lessen uit trekken voor de toekomst :')
En daar vervolgens geen reet mee doen en op naar de volgende blunder, om te :r
En verantwoordelijken krijgen promotie :(
  zondag 2 mei 2021 @ 16:34:21 #296
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199248891
quote:
6s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Maar er wel altijd lessen uit trekken voor de toekomst :')
En daar vervolgens geen reet mee doen en op naar de volgende blunder, om te :r
En verantwoordelijken krijgen promotie :(
Het is al zo vaak gezegd , de politiek moet ophouden met de overheid steeds maar verder op te blazen door het rondpompen van geld

Terwijl de VVD het als ideaal heeft een kleine overheid ondertussen is de overheid de laatste 10 jaar ruim verdubbeld in omvang
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 mei 2021 @ 16:55:42 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199249242
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
Het is al zo vaak gezegd , de politiek moet ophouden met de overheid steeds maar verder op te blazen door het rondpompen van geld

Terwijl de VVD het als ideaal heeft een kleine overheid ondertussen is de overheid de laatste 10 jaar ruim verdubbeld in omvang
Dat is toevallig net de periode dat randdebiel Rutte aan de macht is, maar gelukkig heeft dit sujet nu radicale ideen hoe het ook anders kan :r
Hij hoort in de gevangenis en nergens anders :(
  zondag 2 mei 2021 @ 17:10:36 #298
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199249502
quote:
6s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat is toevallig net de periode dat randdebiel Rutte aan de macht is, maar gelukkig heeft dit sujet nu radicale ideen hoe het ook anders kan :r
Hij hoort in de gevangenis en nergens anders :(
geef hem nog een termijn en hij krijgt de afschaffing van de dividendbelasting er ook wel doorheen,
alsmede de opheffing van de winstklem voor de zorgverzekeraars

Nog een jaar marktwerking onder het juk van de staats en provincie ambtenaar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 2 mei 2021 @ 18:03:22 #299
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_199250730
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 12:32 schreef Mondkapje het volgende:
Bestaat er ook empathie voor de mensen die regelingen moeten uitvoeren? Niet bij Buitenhof. Lekker alles zwartwit bekijken, ga zo door journalistiek.
Geen empathie, de organisatie die het drama heeft veroorzaakt, moet het falen nu rechtbreien?
Dat noemt men ook wel een gotspe en dat is gebleken!

Ze moeten het daar weghalen, anders blijft het een gebed zonder einde.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  zondag 2 mei 2021 @ 19:25:02 #300
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199251940
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 18:03 schreef Dark het volgende:

[..]

Geen empathie, de organisatie die het drama heeft veroorzaakt, moet het falen nu rechtbreien?
Dat noemt men ook wel een gotspe en dat is gebleken!

Ze moeten het daar weghalen, anders blijft het een gebed zonder einde.
Ze moeten helemaal stoppen met alle overheidssubsidies

verwerk het maar in de belastingen met een korting
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')