en vandaag ??quote:
quote:Week 3 van de coronacrisis
In Buitenhof: Wiebe Draijer, bestuursvoorzitter van de Rabobank over de kredietverschaffing aan bedrijven.
Pete Hoekstra, Amerikaanse ambassadeur en het coronabeleid van president Trump.
Jaap Goudsmit, hoogleraar Harvard Chan School of Public Health, wil veel meer mensen testen op het coronavirus.
En Brenda Ott, kaderhuisarts ouderengeneeskunde.
839.000quote:Op zondag 29 maart 2020 11:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en vandaag ??
https://www.vpro.nl/buitenhof.html
[..]
en hoeveel er van zijn nu gestorven door de corona virus ??quote:
41,9quote:Op maandag 30 maart 2020 12:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en hoeveel er van zijn nu gestorven door de corona virus ??
en hoeveel doden hebben we bespaard door de economie plat te leggen??quote:
Hoeveel doden hebben we veroorzaakt of niet gered omdat we het geld niet beter hebben besteed?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:21 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en hoeveel doden hebben we bespaard door de economie plat te leggen??
Afgezien van de kroegbazen die zich vandaag verhangen hebben na het lezen van de brief van de verhuurder en de brouwerij
quote:Buitenhof, zondag 5 april 2020 - 12:10 uur NPO1
Week 4 van de coronacrisis
In Buitenhof: PvdA-fractievoorzitter Lodewijk Asscher over kwetsbaarheid en ongelijkheid door de maatregelen m.b.t. de coronacrisis.
Wat betekent de coronacrisis voor de wereldpolitiek?
Een gesprek met journalist en schrijver Geert Mak.
AzG algemeen directeur Nelke Manders over de rol van Artsen zonder Grenzen tijdens de coronacrisis.
En de nieuwsfoto met fotograaf David van Dam.
En bij Geert Mak heb ik ook steeds een gevoel, dat hij maar een eenzijdige kijk heeft op de geschiedenis en op de wereld.. Ik bedoel, zijn er geen andere gasten die je voor dit onderwerp kunt uitnodigen?.quote:Op zondag 5 april 2020 12:25 schreef michaelmoore het volgende:
Asscher wat ben jij een zinloze grijze kwal
[..]
Maar Geert durft de waarheid te zeggen , Asscher die geeft wat antwoorden waar hjzelf geen buil aan kan vallen als of het verkiezingen zijnquote:Op zondag 5 april 2020 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En bij Geert Mak heb ik ook steeds een gevoel, dat hij maar een eenzijdige kijk heeft op de geschiedenis en op de wereld.. Ik bedoel, zijn er geen andere gasten die je voor dit onderwerp kunt uitnodigen?.
Hij zit er structureel grandioos naast omdat hij aan ideologisch wensdenken doet, en vervolgens roept hij dat de geschiedenis zo moeilijk te begrijpen is als je er middenin staat. Probeer het eens met analyse ipv dagdromen zou ik zeggen.quote:Op zondag 5 april 2020 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En bij Geert Mak heb ik ook steeds een gevoel, dat hij maar een eenzijdige kijk heeft op de geschiedenis en op de wereld.. Ik bedoel, zijn er geen andere gasten die je voor dit onderwerp kunt uitnodigen?.
quote:In Buitenhof oud-D66-leider Jan Terlouw over regeren in crisistijd en de kwestbare positie van zijn leeftijdgenoten.
Oud-CPB-directeur Coen Teulings en oud-DNB-directeur Lex Hoogduin over de gitzwarte economische voorspelling van het IMF.
Acteur/schrijver Ramsey Nasr en de rol van kunst in coronatijd en de relatie mens en dier met primatoloog Jane Goodall.
Hij zat er dan ook om voor 'Europese' solidariteit te pleiten. En braaf meeknikken als Huys zegt dat 'de politiek' de 'zachte' sectoren als de zorg, het onderwijs en de politie heeft uigehold, terwijl dat toch echt specifieke politieke partijen waren.quote:Op maandag 20 april 2020 12:50 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Is Jan Terlouw eigenlijk nog verliefd op D66? Want de woorden die hij sprak bij buitenhof gaan lijnrecht in tegen het beleid van die partij. Zo is Terlouw pro Keynes, tegen marktwerking in de zorg en geeft hij er blijk van wel over een sociaal hart te beschikken.
quote:De ziektekostenverzekeraars schoten deze week de ziekenhuizen te hulp zodat ze niet in financiële problemen raken. Voorzitter Raad van Bestuur (a.i) zorgverzekeraar VGZ Ab Klink over de impact van corona op de rol van de verzekeraar.
En de partijvoorzitter van 50PLUS Geert Dales over de ruzie in zijn partij.
Met Ab Klink, de man die zijn eigen werkgever voor na zijn politieke carriere heeft gecreeerd. Sowieso belachelijk dat de verzekeraars zelf moeten zorgen dat ziekenhuizen in deze pandemie niet failliet gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 11:48 schreef michaelmoore het volgende:
Wat gaat dit doen met de ziektekostenpremie voor volgend jaar ingevolge de marktwerking van de VVD
Ze mogen wel de winst ophalen maar het verlies zullen ze niet accepteren
[..]
de kosten van de pandemie vallen die buiten de ziektekostendekking dan ?/quote:Op zondag 26 april 2020 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Met Ab Klink, de man die zijn eigen werkgever voor na zijn politieke carriere heeft gecreeerd. Sowieso belachelijk dat de verzekeraars zelf moeten zorgen dat ziekenhuizen in deze pandemie niet failliet gaan.
Geen idee. Feit is dat de ziekenhuizen de salarissen niet meer konden betalen. Ook volstrekt idioot dat Klink nu weer begint te drammen over hun vertrouwensrelatie met ziekenhuizen die zelf samen met de GGD betere methoden verzinnen, maar waarom kan dat niet zonder die verzekeraars die er helemaal geen verstand van hebben? Zou dat niet veel beter gaan zonder die bureaucratische lastendrukverhogers?quote:Op zondag 26 april 2020 12:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de kosten van de pandemie vallen die buiten de ziektekostendekking dan ?/
Maar dank zij die aardplaat is de Noord Zuid lijn er gekomenquote:Op zondag 26 april 2020 15:30 schreef Hexagon het volgende:
Die Dales heeft ook echt een aardplaat voor zn kop
Geert is geen politicusquote:Op zondag 5 april 2020 12:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Maar Geert durft de waarheid te zeggen , Asscher die geeft wat antwoorden waar hjzelf geen buil aan kan vallen als of het verkiezingen zijn
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-twan-huys-a3999315quote:Twan Huys, de wederopstanding
Zap In Buitenhof bleek de gevallen RTL-talkshowhost weer volkomen op zijn gemak. Hij lette op, interrumpeerde, provoceerde en liet soms zijn wenkbrauwen het werk doen.
Arjen Fortuin
11 mei 2020 om 9:23
Leestijd 2 minuten
Hij gaf alleen maar mooie voorzetjes aan De Graaf. Maar goed, bij de NRC zijn ze dan ook niet kritisch denken in staat.quote:Op maandag 11 mei 2020 15:03 schreef zakjapannertje het volgende:
Bij de NRC zijn ze helemaal lyrisch over onze Twan de Man.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-twan-huys-a3999315
quote:verzorgingshuizen en bejaardenhuizen opheffen en de oudere burger tot de dood in een te veel te groot huis laten wonen en hen talloze gesubsidieerde thuiszorg organisaties / tafeltje dekje op de t dak sturen, is een grote misser gebleken
Hij neemt een beetje een loopje met een 77 jarige ervaren staatsman als Tjeenk Willink is , jaquote:Op zondag 31 mei 2020 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is Twan Huys toch ook een valse hoer.
Je kunt geen interessant interview houden als je niet geinteresseerd bent in wat de geinterviewde denkt maar het je er om gaat te vertellen wat de kijker moet denken. Die Sinan waarvan me de achternaam even ontschoten is wil een complex verhaal over achtergrond vertellen, met sociale klasse en cultuur, en Huys framed het meteen eventjes als iets van 'wit' en 'niet wit' Meteen die blikvernauwing alsof hij de divibokaal wil winnen. .quote:Op zondag 31 mei 2020 13:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij neemt een beetje een loopje met een 77 jarige ervaren staatsman als Tjeenk Willink is , ja
dat is erg jammer
Tjeenk Willink gaat de geschiedenis boeken in , simpele Twan Huys in de vergetelheid
Dit heeft Twan Huys altijd al gehad. Buitenhof wordt irritanter met de dag.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt geen interessant interview houden als je niet geinteresseerd bent in wat de geinterviewde denkt maar het je er om gaat te vertellen wat de kijker moet denken.
Ja het is zonde van die goede gasten , hij kan de gasten voortaan beter een briefje geven met wat ze moeten zeggenquote:Op zondag 31 mei 2020 14:08 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Dit heeft Twan Huys altijd al gehad. Buitenhof wordt irritanter met de dag.
Hij had de sminkroom overgeslagen zo te zien. Ik vind het fijner om een buitenmens een beetje opgepimpt te zien dan zo.quote:Op zondag 7 juni 2020 13:09 schreef michaelmoore het volgende:
goed verhaal van die Belg
https://www.vpro.nl/buite(...)hof-7-juni-2020.html
Ach ja dat de dieren uitsterven, dat gebeurt, het hoort bij de versnelde evolutie die door de mens is ingezet denk ikquote:Op zondag 7 juni 2020 13:43 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Hij had de sminkroom overgeslagen zo te zien. Ik vind het fijner om een buitenmens een beetje opgepimpt te zien dan zo.
Dat valse lachje van hem wordt steeds vaker nagedaan op de NPO. Het heeft iets triomfantelijks, van kijk mij nou die domme kijkers eens op het juiste spoor zetten.quote:Op zondag 31 mei 2020 14:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja het is zonde van die goede gasten , hij kan de gasten voortaan beter een briefje geven met wat ze moeten zeggen
Dat smalende lachje in een gesprek met Tjeenk Willink is absurd
Twan je bent een blamage voor de vrije pers
quote:Op zondag 7 juni 2020 13:43 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Hij had de sminkroom overgeslagen zo te zien. Ik vind het fijner om een buitenmens een beetje opgepimpt te zien dan zo.
Twan Huys is een totale faaljournalist. Echt nooit begrepen welk talent men in die ijdele simpelton heeft herkend.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is Twan Huys toch ook een valse hoer.
In datzelfde verhaal: er is nog steeds geen vaccin tegen COVID-19. Dus overal op vakantie gaan is nog steeds niet aan de orde. Ook niet voor Egyptenaren.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed verhaal
Mensen moeten niet zo op een hoopje gaan wonen, de overheid zou hier meer in moeten sturen en verdelen over Europa , straks komen er 110 miljoen Egyptenaren naar Europa
nee die joh gaan ook niet op vakantie,quote:Op zondag 7 juni 2020 18:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In datzelfde verhaal: er is nog steeds geen vaccin tegen COVID-19. Dus overal op vakantie gaan is nog steeds niet aan de orde. Ook niet voor Egyptenaren.
quote:De Egyptische landbouw gebruikt ongeveer 80 procent van het beschikbare water.
Suikerriet, het gewas waaruit suiker gewonnen wordt, is goed voor een groot deel daarvan, samen met katoen en rijst.
In sommige regio's is het verbouwen van rijst al verboden door de overheid, hoewel het product veel geld oplevert op de internationale markt, tot de dagelijkse levensbehoeften behoort in Egypte en kan meehelpen tegen verzilting van de Nijldelta.
Toen Huys bij Holleeder zat te slijmen, voelde het alsof er één integere deelnemer aan het gesprek was.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Twan Huys is een totale faaljournalist. Echt nooit begrepen welk talent men in die ijdele simpelton heeft herkend.
Toen Huys Nieuwsuur verruilde voor een borrelnotenshow op RTL, voelde het alsof er een steenpuist werd weggesneden.
quote:Drs. C.C.M. (Kees) Vendrik
bron: Eerste Kamer der Staten Generaal
Kees Vendrik (1963) is sinds 11 juni 2019 lid van de GroenLinks-Eerste Kamerfractie
In de periode 1998-2010 was hij Tweede Kamerlid en in 2011-2017 lid van de Algemene Rekenkamer. Hij was als Tweede Kamerlid woordvoerder op het gebied van milieu, zorg, hoger onderwijs
en energiebeleid en ook geruime tijd financieel-economisch woordvoerder.
Voor hij Tweede Kamerlid werd was de heer Vendrik medewerker van de Kamerfracties van PSP en GroenLinks en chef-programmering bij politiek-cultureel centrum 'De Balie'.
Sinds 1 april 2017 is hij hoofdeconoom bij de Triodos Bank.
Hij had beter kunnen vragen welke lobby club gaat profiteren van die 20 miljard hobby geldquote:Op zondag 13 september 2020 13:37 schreef Evertjan het volgende:
Wel erg dat Twan maar bij Hoekstra bleef zeuren over de vluchtelingen van Moria. Denk niet dat de minister van Financiën daar iets over te zeggen heeft
ik mag hopen dat ze het niet in een bodemloze put als wegen of spoor gaan steken maar in snel internet voor iedereen of in onderwijs.quote:Op zondag 13 september 2020 14:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen vragen welke lobby club gaat profiteren van die 20 miljard hobby geld
Want denk erom dat er zeer fors gelobbyd gaat worden
Het zal wel geen breed Nederlands fietspaden net worden , dat is te simpel
Ook geen tunnel tussen Almere en Amsterdam
Maar iets als een brede duurzame ecologische hoofdstructuur wel denk ik
wegen en spoor zijn geen bodemloze put, ik hoop het juist wel,quote:Op zondag 13 september 2020 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ze het niet in een bodemloze put als wegen of spoor gaan steken maar in snel internet voor iedereen of in onderwijs.
we zullen het zien ben alleen bang dat wegen en spoor juist minder gebruikt gaan worden in de toekomst door zelf rijdende auto's en thuiswerkenquote:Op zondag 13 september 2020 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wegen en spoor zijn geen bodemloze put, ik hoop het juist wel,
maar ik ben bang dat die 20 miljard vooral gaat in innovatie , ecologische vernieuwingen en duurzaamheid en energietransitie
quote:Op zondag 13 september 2020 20:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wegen en spoor zijn geen bodemloze put, ik hoop het juist wel,
maar ik ben bang dat die 20 miljard vooral gaat in innovatie , ecologische vernieuwingen en duurzaamheid en energietransitie
ha haquote:
quote:uitzending: zondag 12:10 uur NPO1 | herhaling: maandag 09:30 uur NPO2
© kristof van accom / afp
PvdA-leider Lodewijk Asscher over de woningnood en het klaslokaal als nieuw maatschappelijk mijnenveld. Marcel Levi is CEO van University College London Hospitals en belast met de crisisbestrijding van corona in 17 Londense ziekenhuizen. En de bestseller 'Sapiens' van Yuval Noah Harari verschijnt als beeldverhaal.
Presentatie: Pieter Jan Hagens
Eindredactie: Corinne Hegeman
quote:Zondag in Buitenhof:
Een analyse van Jaap De Hoop Scheffer en Paul Bovend'eert van de Amerikaanse verkiezingen:
Donald Trump heeft zich nog altijd niet neergelegd bij zijn verlies.
Wat zijn z'n kansen?
En hoeveel anders zal het buitenlands beleid van president-elect Joe Biden zijn? Khadija Arib wil opnieuw kamervoorzitter worden,
Peter Wennink is CEO van ASML in Veldhoven: nog steeds het hoogst gewaardeerde techbedrijf van Europa.
De nieuwsfoto is gekozen door Ilvy Njiokiktijien.
Vandaag hadden ze het over de Lelylijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lelylijn?wprov=sfti1quote:Op zondag 15 november 2020 12:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja natuurlijk , Nederland is meer dan de randstad , Nederland is klein , dus moet je alle delen goed benutten voor wonen en werkenquote:Op zondag 29 november 2020 13:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het over de Lelylijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lelylijn?wprov=sfti1
Daarmee worden de koeien in Friesland vervangen door mensen. Moeten we dat wel willen?
gaan de mensen dan met de trekschuit ?/quote:Op zondag 29 november 2020 14:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk zal die spoorlijn dan een stevige concurrent worden voor het Prinses Margrietkanaal voor het goederenvervoer, voor de verse melk b.v.
In Buitenhof zei Van Veldhoven dat ze verwacht dat thuiswerken zodanig populair blijft dat mensen b.v. 3 dagen in plaats van 5 dagen per week van en naar hun werk reizen. Dus dat het passagiersvervoer minder toeneemt dan verwacht.quote:Op zondag 29 november 2020 14:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gaan de mensen dan met de trekschuit ?/
Dan kun je dus juist goed in het noorden gaan wonen , en moet er ook goed openbaar vervoer zijn naar Mekka ( de randstad)quote:Op zondag 29 november 2020 14:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In Buitenhof zei Van Veldhoven dat ze verwacht dat thuiswerken zodanig populair blijft dat mensen b.v. 3 dagen in plaats van 5 dagen per week van en naar hun werk reizen. Dus dat het passagiersvervoer minder toeneemt dan verwacht.
Wel leuk, want minister Van Nieuwenhuizen zei daarvoor in WNL op Zondag dat ze 1 a 2 dagen verwachtte en dat er dus echt wel heel veel asfalt nodig is!quote:Op zondag 29 november 2020 14:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
In Buitenhof zei Van Veldhoven dat ze verwacht dat thuiswerken zodanig populair blijft dat mensen b.v. 3 dagen in plaats van 5 dagen per week van en naar hun werk reizen. Dus dat het passagiersvervoer minder toeneemt dan verwacht.
meer en beter asfalt zal altijd nodig zijn , nooit teveel ef te goede infrastructuur al zijn het Ebike fietspaden van 6 meter breedquote:Op maandag 30 november 2020 09:52 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wel leuk, want minister Van Nieuwenhuizen zei daarvoor in WNL op Zondag dat ze 1 a 2 dagen verwachtte en dat er dus echt wel heel veel asfalt nodig is!
Oh wacht ik lees niet goed
quote:Buitenhof zondag 12:10 uur NPO1 | Herhaling maandag 09:30 NPO2
Het CDA gaat met Wopke Hoekstra een nieuw tijdperk in: een tweegesprek met historicus en CDA-kenner Pieter Gerrit Kroeger en oud-commissaris van de Koning Wim van de Donk.
VNO/NCW voorzitter Ingrid Thijssen en correspondent Lia van Bekhoven over de Brexit-onderhandelingen:
deal of No deal.
Een gesprek met advocaat Robert Hein Broekhuijsen en oud-topman Unilever Antony Burgmans de vervolging van oud-ING-CEO Ralph Hamers.
Zoals Kroes het zei dusquote:Op zondag 20 december 2020 13:22 schreef Mondkapje het volgende:
Er wordt een paar keer beweerd, door Twan Huys én door Renske Leyten, dat de uitspraak van Einstein is: 'de mensen die dit veroorzaakt hebben, gaan het niet oplossen.'
Maar de uitspraak van Einstein is: 'We kunnen een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt”
Als iemand nog niet overtuigd was van de geniepigheid van Twan Huys, moeten ze deze uitzending bekijken.quote:Op zondag 20 december 2020 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zoals Kroes het zei dus. Ik was ook al verbaasd toen Twan met die "correctie" kwam.
Knetterende uitzending verder wel.
Ik vond het wel mooi dat Omtzigt die vraag voorspelde, Twan zei dat hij niet vooruit moest interviewen, en toen moest Twan uiteindelijk toch hakkelend die vraag gaan stellenquote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Als iemand nog niet overtuigd was van de geniepigheid van Twan Huys, moeten ze deze uitzending bekijken.
Pieter Omzigt is tenminste echt bezorgd over de mensen die in de problemen zijn gekomen, terwijl Huys alleen maar bezig is met dat het kabinet moet opstappen en probeert Omzigt te verleiden om slechte dingen over Hoekstra te zeggen waar Omzigt niet intrapte en de laatste was duidelijk geirriteerd.
Twan had het voorbereid leek het, die keek op zijn papier. Lijkt me dat Leyten daar gewoon handig gebruik van maakte.quote:Op zondag 20 december 2020 13:53 schreef Mondkapje het volgende:
Toeval of niet dat zowel Twan Huys als Renske Leyten het citaat van Eistein verkeerd zeiden? Ook beiden zijn ze uit op val kabinet.
Twan Huys begon met het verkeerd citeren. Pas aan het einde, herhaalde Leyten het citaat, op dezelfde foute wijze. Stel ze had het nog niet eerder gehoord, dan verwacht je dat ze zou zeggen: hoe was dat citaat van Eistein? Maar ze bracht het alsof ze dat citaat ook kende en dan is het vreemd dat ze het ook verkeerd zegt. Lijkt me dus afgesproken werk tussen Huys en Leyten.
Ik hoop dat Buitenhof met een rectificatie komt. Twan Huys 'verbeterde' het citaat van Smit Kroes zogenaamd, maar het was een leugen, het was zijn versie. Die 'verbetering' is dus een grote fout. Een rectificatie waard.quote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twan had het voorbereid leek het, die keek op zijn papier. Lijkt me dat Leyten daar gewoon handig gebruik van maakte.
Ik vind het een zeer goede uitzendingquote:Op zondag 20 december 2020 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twan had het voorbereid leek het, die keek op zijn papier. Lijkt me dat Leyten daar gewoon handig gebruik van maakte.
juistquote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Als iemand nog niet overtuigd was van de geniepigheid van Twan Huys, moeten ze deze uitzending bekijken.
Pieter Omzigt is tenminste echt bezorgd over de mensen die in de problemen zijn gekomen, terwijl Huys alleen maar bezig is met dat het kabinet moet opstappen en probeert Omzigt te verleiden om slechte dingen over Hoekstra te zeggen waar Omzigt niet intrapte en de laatste was duidelijk geirriteerd.
https://www.vpro.nl/buitenhofquote:Buitenhof zondag 12:10 uur NPO1 | Herhaling maandag 09:30 NPO2
In Buitenhof blikken we met fotograaf Stephan Vanfleteren terug op 2020. Door de lockdown kwam hij in een nieuwe wereld terecht. Zijn ervaringen schreef hij op in “Dagboek van een fotograaf”, een publicatie zonder foto’s.
En de politieke carrière van VVD-erelid Hans Wiegel.
Menu
De redactie van Buitenhof wenst u een gelukkig nieuwjaar!
Zondag 10 januari is er een nieuwe uitzending om 12:10 ur op NPO1
Het grootste waanzin van de afgelopen 20 jaar. Grootheidswaanzin van de stad Groningen.quote:Op zondag 29 november 2020 13:59 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze het over de Lelylijn. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lelylijn?wprov=sfti1
Daarmee worden de koeien in Friesland vervangen door mensen. Moeten we dat wel willen?
Ik heb begrepen dat vooral de Flevolanders hier enthousiast over zijn, nu ze de zoete vruchten van de Hanzelijn hebben geproefd willen ze meer.quote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het grootste waanzin van de afgelopen 20 jaar. Grootheidswaanzin van de stad Groningen.![]()
Bovendien loopt er al een snelle spoorverbinding tussen Groningen en Lelystad, dat maar twee tussenstops heeft (Assen en Zwolle). Sterker nog, ook Leeuwarden, Heerenveen, Assen en Emmen zijn al rechtstreeks aangesloten op Lelystad via de Hanzelijn.
Groningen wil ook een groeikern worden denk ikquote:Op zondag 27 december 2020 12:18 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het grootste waanzin van de afgelopen 20 jaar. Grootheidswaanzin van de stad Groningen.![]()
Bovendien loopt er al een snelle spoorverbinding tussen Groningen en Lelystad, dat maar twee tussenstops heeft (Assen en Zwolle). Sterker nog, ook Leeuwarden, Heerenveen, Assen en Emmen zijn al rechtstreeks aangesloten op Lelystad via de Hanzelijn.
Van groeistad naar groeikern. Dat zou een bijzondere transformatie zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 15:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Groningen wil ook een groeikern worden denk ik
https://www.vpro.nl/buitenhofquote:Uitzending: zondag 12:10 uur NPO1 | Herhaling maandag 09:30 NPO2
© Fjodor Buis / Human
lees meer
De Tweede Kamer heeft officieel reces, maar de politiek lag de afgelopen weken niet stil: in Buitenhof fractievoorzitter van GroenLinks Jesse Klaver. Een gesprek met Ben Verwaayen, ondernemer en topadviseur van premier Rutte. Historicus James Kennedy en Amerika-correspondent Casper Thomas over het diep verdeelde Amerika. En de nieuwsfoto is gekozen door Hanneke Mantel.
Eindredactie: Lieke Kwant
Baudet staat inderdaad met zijn mond vol tandenquote:Op zondag 31 januari 2021 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
En nu Baudet aan moeten horen is ook erg vermoeiend. Hopelijk kan Twan hem een beetje aanpakken.
Nou dat lukt aardig, wat een wezenloze die Thierryquote:Op zondag 31 januari 2021 13:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
En nu Baudet aan moeten horen is ook erg vermoeiend. Hopelijk kan Twan hem een beetje aanpakken.
Hij gaat toch ontkennen dat hij dat gezegd heeft dus dan is het direct einde discussie.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
Twan moet Baudet aanpakken op zijn beschuldiging dat George Soros het covidvirus heeft verspreid met het doel een werelddictatuur te vestigen. En Baudet's irrationele hardvochtige visie dat hij 3 miljoen Nederlandse coronadoden wil accepteren om de werelddictatuur van Soros en de communisten te voorkomen
Nou daar gaan we...quote:Op zondag 31 januari 2021 13:18 schreef Bluesdude het volgende:
Twan moet Baudet aanpakken op zijn beschuldiging dat George Soros het covidvirus heeft verspreid met het doel een werelddictatuur te vestigen. En Baudet's irrationele hardvochtige visie dat hij 3 miljoen Nederlandse coronadoden wil accepteren om de werelddictatuur van Soros en de communisten te voorkomen
Inderdaad. Gewoon ontkennen.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij gaat toch ontkennen dat hij dat gezegd heeft dus dan is het direct einde discussie.
Benieuwd of Van der Staaij, Segers en Wilders ook willen langskomen straks.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wel fijn dat de partijen van klein naar groot langskomen, weten we iig dat hij er tot de verkiezingen niet meer is.
Van der Staaij mag niet werken op zondag natuurlijkquote:Op zondag 31 januari 2021 13:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Benieuwd of Van der Staaij, Segers en Wilders ook willen langskomen straks.
Behalve in crisissituaties neem ik aan, zoals nu in de coronacrisis.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Van der Staaij mag niet werken op zondag natuurlijk
Vergeet Ouwehand niet. Nog 6 weken dus Rutte, Hoekstra, Kaag, Ploumen, Marijnissen en Klaver? Onverklaarbaar waarom dan nu voor Baudet gekozen wordt.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:27 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Benieuwd of Van der Staaij, Segers en Wilders ook willen langskomen straks.
Baudet kreeg al veel aandacht de laatste 5 jaar .quote:Op zondag 31 januari 2021 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vergeet Ouwehand niet. Nog 6 weken dus Rutte, Hoekstra, Kaag, Ploumen, Marijnissen en Klaver? Onverklaarbaar waarom dan nu voor Baudet gekozen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |