Oh gelukkig. Dacht dat het weer aan mijn internet lag lolquote:Op zondag 15 december 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een aidssite, dat laden duurt veel te lang.
Maar dat soort missverkiezingen zijn toch niks aan joh, van die dames met veel te veel make-up op en in aanstellerige jurkjes.quote:Op zondag 15 december 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dacht dat het weer aan mijn internet lag lol
Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel veel bij zag waar ik warm van werd nee.quote:Op zondag 15 december 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat soort missverkiezingen zijn toch niks aan joh, van die dames met veel te veel make-up op en in aanstellerige jurkjes.
Een verkiezing waarbij Planeet Aarde elk jaar wint kan ik al niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 december 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel veel bij zag waar ik warm van werd nee.
En ik kwam er achter dat er dus een Miss Universe en een Miss World verkiezing was. Erg apart
Eigenlijk zouden die beauty-verkiezingen allemaal wel make-up loos moeten inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verkiezing waarbij Planeet Aarde elk jaar wint kan ik al niet serieus nemen.
En alle chicks gewoon in een comfortabele trui en met een joggingbroek aanquote:Op zondag 15 december 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die beauty-verkiezingen allemaal wel make-up loos moeten inderdaad.
Je vergeet een mutsquote:Op zondag 15 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En alle chicks gewoon in een comfortabele trui en met een joggingbroek aan![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergeet een muts
Chicks met mutsen op
Kan toch. Ik heb ook soms binnen een muts op. Is toch gewoon een accessoirequote:Op zondag 15 december 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar binnen een muts op doen lijkt me wat overdreven.
Natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 15 december 2019 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch. Ik heb ook soms binnen een muts op. Is toch gewoon een accessoire
Zit gewoon comfy. En ik heb lang haar en met een muts hoef ik dat niet de hele tijd naar achter te gooienquote:Op zondag 15 december 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet.
Waarom zou je dat binnen op doen? WAAROM?!
Oh ik heb die neiging nooit zo gehad, maar ik doe ook geen muts op als het koud is buiten.quote:Op zondag 15 december 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit gewoon comfy. En ik heb lang haar en met een muts hoef ik dat niet de hele tijd naar achter te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 15 december 2019 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb die neiging nooit zo gehad, maar ik doe ook geen muts op als het koud is buiten.
Door mijn haar strijken vind ik wel wat hebben, dan voel ik me net een topmodel.Ligt er aan. Als ik ergens moet zijn waar mijn muts weer afgaat dan doe ik het ook niet. Want dan ziet je haar er echt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wie heeft dat bepaald?quote:Op zondag 15 december 2019 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat Bill Gates de meest gewaardeerde man is op aarde op dit moment?
quote:
twitter:spectatorindex twitterde op zondag 15-12-2019 om 02:26:50Most admired men in the world, 2019.1. Bill Gates2. Barack Obama3. Jackie Chan4. Xi Jinping5. Jack Ma6. Modi7. Cristiano Ronaldo8. Dalai Lama9. Leo Messi10. Putin(YouGov) reageer retweet
‘De meest gewaardeerde’ in de zin van materie (man met het grootste vermogen), of ‘de meest gewaardeerde’ in de zin dat mensen hem een warm hart toedragen?quote:Op zondag 15 december 2019 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat Bill Gates de meest gewaardeerde man is op aarde op dit moment?
Dat laatstequote:Op zondag 15 december 2019 03:14 schreef Mariocassius het volgende:
[..]
‘De meest gewaardeerde’ in de zin van materie (man met het grootste vermogen), of ‘de meest gewaardeerde’ in de zin dat mensen hem een warm hart toedragen?
thuis gezeten en nietzsche gelezen met mijn bruine shirt in mijn zwarte skinny jeansquote:Op zondag 15 december 2019 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Nog iets leuks gedaan gisteren Trollie?
De dood is inderdaad weer dagje dichterbij onsquote:Op zondag 15 december 2019 12:23 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn
Maar wel iets verder dan gister boys
R.I.P.quote:Op zondag 15 december 2019 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De dood is inderdaad weer dagje dichterbij ons
Uiteindelijk worden we allemaal kinderen van God in het paradijs Amaquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we allemaal kinderen van God in het paradijs Ama
quote:Op zondag 15 december 2019 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we allemaal kinderen van God in het paradijs Ama
???quote:
Werd je maar eens serieus genomenquote:Op zondag 15 december 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik word hier niet helemaal serieus genomen volgens mij ;s
Wat lastigquote:Op zondag 15 december 2019 12:54 schreef Fok-it het volgende:
Ik word hier niet helemaal serieus genomen volgens mij ;s
Ik dacht ik zeg het maar niet.quote:Op zondag 15 december 2019 12:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd je maar eens serieus genomen![]()
Flippiee zal mij tot mijn dood blijven achtervolgen met dit soort schering en inslagquote:
Ik kijk ernaar uitquote:Op zondag 15 december 2019 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De dood is inderdaad weer dagje dichterbij ons
Zolang FOK! blijft bestaan en wij beide actief blijvenquote:Op zondag 15 december 2019 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippiee zal mij tot mijn dood blijven achtervolgen met dit soort schering en inslag
Die man heeft hulp nodig denk ikquote:Op zondag 15 december 2019 13:06 schreef Fok-it het volgende:
Over rip gesproken
Ik denk dat deze man serieus niet lang onder ons zal zijn. Wat een hoopje ellende
Zijn andere interview was nog veel erger. Ik walg van mezelf, leven heeft geen zin meer alles. Niet best neequote:
Daar zal persoonlijk ook wel het een en ander spelen neem ik aan.quote:Op zondag 15 december 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Het is maar een spelletje waarbij je dingetjes naar een bord gooit, man man man
Uit met z'n vriendin?quote:Op zondag 15 december 2019 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn andere interview was nog veel erger. Ik walg van mezelf, leven heeft geen zin meer alles. Niet best nee
Sportquote:Op zondag 15 december 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Het is maar een spelletje waarbij je dingetjes naar een bord gooit, man man man
In het grote geheel maakt het allemaal geen kut doet hier op aarde vriend. Dan kan je beter miljoenen verdienen met een spelletje dat je leuk vindtquote:
Nou miljoenen met darts?quote:Op zondag 15 december 2019 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
In het grote geheel maakt het allemaal geen kut doet hier op aarde vriend. Dan kan je beter miljoenen verdienen met een spelletje dat je leuk vindt
Geen idee. Ik volg het niet. Maar het lijkt me niet dat darts nou een sport/spel is waar zoveel mee gemoeid gaat. Kan me vergissen.quote:Op zondag 15 december 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat miljoenen heeft verdiend?...
Het gaat natuurlijk niet om 1 jaar en het winnen van 1 prijs. Die man is al 20 jaar op tv aan het gooien inclusief lucratieve sponsordealsquote:
4 miljoen volgens mijquote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Maar je hebt gelijk zie ik. Hij heeft paar miljoen aan prijzengeld
https://www.businessinsid(...)an-barneveld-darten/quote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Bijna net zo hoog als het prijzengeld in het dts topicquote:Op zondag 15 december 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die daar posten gun ik nog geen tientje aan prijzengeldquote:Op zondag 15 december 2019 14:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bijna net zo hoog als het prijzengeld in het dts topic
1-0 lekker manquote:Op zondag 15 december 2019 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die daar posten gun ik nog geen tientje aan prijzengeld
Volgens Psvel veel te licht lees ikquote:
Echt hequote:Op zondag 15 december 2019 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens Psvel veel te licht lees ik
Nog nooit zo'n overduidelijke overtreding gezien
Lekker spelertje man die Sinisterraquote:
Zeker weten. Gaat Bommel de kerst wel halen?quote:Op zondag 15 december 2019 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker spelertje man die Sinisterra
Ik voorspelde al tijdje geleden ontslag van Bommel na deze pot dus ben benieuwdquote:Op zondag 15 december 2019 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker weten. Gaat Bommel de kerst wel halen?
Zou wat zijnquote:Op zondag 15 december 2019 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voorspelde al tijdje geleden ontslag van Bommel na deze pot dus ben benieuwd
Misschien kan Afellay het stokje overnemen. Die zal wel weer half jaar rust nodig hebben na zijn rentreequote:
Ibi lijkt mij niet iemand met de nodige voetbalintelligentie om coach te worden.quote:Op zondag 15 december 2019 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Afellay het stokje overnemen. Die zal wel weer half jaar rust nodig hebben na zijn rentree
Dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ibi lijkt mij niet iemand met de nodige voetbalintelligentie om coach te worden.
Zoveel zijn het er niet meer sinds het wat minder gaat. Toen ze titel na titel haalden struikelde je over de PSV'ers.quote:Op zondag 15 december 2019 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee![]()
Wel genot die psvertjes op fok. Dat is echt collectieve zwakzinnigheid
Denk dat ik daar maar naar over switch ja. AZ-Ajax is niet om aan te glurenquote:
Hm tegenwoordig valt dat flink tegen hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, jij bent een man van de wereld.
Hoe is je Frans?
Hey moet jij niet in dat openluchttheater zitten nu?quote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
voulez-vous coucher avec moi, ce soir
Ik bied me aanquote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
in mijn eentje in de koudquote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey moet jij niet in dat openluchttheater zitten nu?
quote:
Zo te zien zat je er niet alleen als je gegaan wasquote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in mijn eentje in de koud
nouuuu
nee
[..]is je vriendin al zwanger?
Nou, als je het toch aanbiedquote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Gelukkig niet. Nee, heb voldoende aan Bio, Wiskunde en Natuurkunde. Is organisatorisch al moeilijk zat.quote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Fok-it het volgende:
Ben je Franse proefwerken aan het nakijken?
Nee dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb Frans laten vallen zodra ik het konquote:Op zondag 15 december 2019 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als je het toch aanbied
[..]
Gelukkig niet. Nee, heb voldoende aan Bio, Wiskunde en Natuurkunde. Is organisatorisch al moeilijk zat.
Probeer iets te kopen vanuit België maar snap er de ballen van.
quote:Op zondag 15 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo te zien zat je er niet alleen als je gegaan was
quote:Op zondag 15 december 2019 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als je het toch aanbied
[..]
Gelukkig niet. Nee, heb voldoende aan Bio, Wiskunde en Natuurkunde. Is organisatorisch al moeilijk zat.
Probeer iets te kopen vanuit België maar snap er de ballen van.
Als het goed is niet. Het oefenen gaat prima tho, maar baby's pas na onze 30e bdayquote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in mijn eentje in de koud
nouuuu
nee
[..]is je vriendin al zwanger?
Deze zin loopt niet heel lekkerquote:Op zondag 15 december 2019 17:32 schreef Kiid het volgende:
In de Eredivisie eindigt zo'n bal de 2e ring in
Ik ook. Was beta boy.quote:Op zondag 15 december 2019 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb Frans laten vallen zodra ik het kon
Prima ja? 1x per maand toch? Of hoe combineer je dat met FIFA?quote:Op zondag 15 december 2019 17:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als het goed is niet. Het oefenen gaat prima tho, maar baby's pas na onze 30e bday
Ik was nergens goed in. Ik ben nergens goed inquote:Op zondag 15 december 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Was beta boy.
Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie.
Dat is wel een beetje de max om het risico op eventuele blessures te beperken. Tegenwoordig heb ik zoveel hobby's dat er niet eens tijd is om te oefenen. Ben druk met F1, cod, Fifa 2k20, DBS, Kerst etc etcquote:Op zondag 15 december 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima ja? 1x per maand toch? Of hoe combineer je dat met FIFA?
Kom je in haar vagina klaar? Zou het niet doen maat! Voor je het weet is ze zwanger.quote:Op zondag 15 december 2019 17:33 schreef Kiid het volgende:
Als het goed is niet. Het oefenen gaat prima tho,
Gelukkig ben je een knappe man.quote:Op zondag 15 december 2019 17:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik was nergens goed in. Ik ben nergens goed in
Als ik dat niet aan mijn zijde zou hebben dan had ik écht niks om op terug te vallenquote:Op zondag 15 december 2019 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een knappe man.
Ik ken niemand die zo heetquote:
Ja, dat is vanuit hygiënisch oogpunt wel de beste optie. Anders gaat het alle kanten op en zit de hele slaapkamer onder.quote:Op zondag 15 december 2019 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je in haar vagina klaar? Zou het niet doen maat! Voor je het weet is ze zwanger.
Heb 3 geboortekaartjes al staan van deze maand.
dankje!quote:
meh, toen ik nog geld in de fik zette was dat met behulp van shag en wiet, vuurwerk nooit echt wat aan gevonden, kijken is wel leukquote:Op zondag 15 december 2019 17:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Binnenkort ook weer vuurwerk. Hoeveel heb jij gekocht dit jaar
Herkenbaar van vroeger. Sinds ik wat ouder ben alleen, komt er wat minder uit en niet meer met 40 km per uur.quote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat is vanuit hygiënisch oogpunt wel de beste optie. Anders gaat het alle kanten op en zit de hele slaapkamer onder.
Zij neemt haar pilletjes en ik heb extra die ik regelmatig in haar eten smokkel als extra stok achter de deur
diep in poeniequote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar deponeer jij je mannenpap het liefste?
Ik ben natuurlijk nog maar 29 jaar. Op het oog zelfs 23/24 dus het komt er echt met veel geweld uitquote:Op zondag 15 december 2019 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar van vroeger. Sinds ik wat ouder ben alleen, komt er wat minder uit en niet meer met 40 km per uur.
Zonde. Is een mooie hobbyquote:Op zondag 15 december 2019 17:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
meh, toen ik nog geld in de fik zette was dat met behulp van shag en wiet, vuurwerk nooit echt wat aan gevonden, kijken is wel leuk
Hier kan ik geen fapje op zetten natuurlijk.quote:
Weet nog dat mijn eerste vriendinnetjes erg schrokken de eerste keren. Ah, was ik maar weer jong.quote:Op zondag 15 december 2019 17:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk nog maar 29 jaar. Op het oog zelfs 23/24 dus het komt er echt met veel geweld uit
hoesoquote:Op zondag 15 december 2019 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier kan ik geen fapje op zetten natuurlijk.
[..]
Weet nog dat mijn eerste vriendinnetjes erg schrokken de eerste keren. Ah, was ik maar weer jong.
AZ wordt kampioenquote:Op zondag 15 december 2019 18:39 schreef naatje_1 het volgende:
Gefeliciteerd @:flippiee met de winst.
echt welquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij weet niks over voetbal
[..]
ik roep het al weken
Dat maakt het niet minder absurdquote:Op zondag 15 december 2019 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij weet niks over voetbal
[..]
ik roep het al weken
Ga jij je stripboekies nou maar weer verder lezenquote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt wel
22 mongolen die tegen een balletje trappen wat valt daar nou niet aan te snappen
die zijn nog altijd geloofwaardiger dan az die kampioen wordtquote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij je stripboekies nou maar weer verder lezen
quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zijn nog altijd geloofwaardiger dan az die kampioen wordt
Deze quoten we even voor het nageslacht.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die zijn nog altijd geloofwaardiger dan az die kampioen wordt
en nu?quote:Op zondag 15 december 2019 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WP heb nieuwe foon.
Ben je nummer kwijt.
App me even.
Godverdomme man, heb deze week al genoeg existentiële crisis gehad.quote:Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
hebben jullie weleens dat je een fractie van een seconde nadenkt over iemand die overleden is alsof diegene nog leeft, onbewust, maar snel weer beseft dat ze weg zijn, dood, net zoals jij op een dag onverhoopt de dood tegemoet zult moeten treden, met dezelfde luciditeit die je nu bezit, hier zittende
Ik heb nog weinig/geen sterfgevallen meegemaakt in mijn omgeving die dit effect zouden kunnen hebben.quote:Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
hebben jullie weleens dat je een fractie van een seconde nadenkt over iemand die overleden is alsof diegene nog leeft, onbewust, maar snel weer beseft dat ze weg zijn, dood, net zoals jij op een dag onverhoopt de dood tegemoet zult moeten treden, met dezelfde luciditeit die je nu bezit, hier zittende
Er is nog nooit echt iemand overleden in mijn leven die me echt aan het hart gingquote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
het besef van je eigen sterfelijkheid werd wat teveel benadrukt in mijn vorige post, belangrijker is voor mij dat gemis van iemand die misschien al vijftien jaar weg is en dat je nog steeds zo erg kunt ervaren met vlagen
quote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig/geen sterfgevallen meegemaakt in mijn omgeving die dit effect zouden kunnen hebben.
gelukkig maar <3quote:Op zondag 15 december 2019 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is nog nooit echt iemand overleden in mijn leven die me echt aan het hart ging
Heb dit niet zo zeer met mensen die zijn overleden, maar meer met mensen die de komende jaren zullen komen te overlijden. Ik mis ze bij voorbaat al.quote:Op zondag 15 december 2019 19:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
het besef van je eigen sterfelijkheid werd wat teveel benadrukt in mijn vorige post, belangrijker is voor mij dat gemis van iemand die misschien al vijftien jaar weg is en dat je nog steeds zo erg kunt ervaren met vlagen
Ik mis deadprez ookquote:Op zondag 15 december 2019 18:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
herken dit ook wel, mijn vader heeft de gezondheid van iemand die bij wijze van spreke vannacht in zijn slaap aan een hartaanval overlijdtquote:Op zondag 15 december 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb dit niet zo zeer met mensen die zijn overleden, maar meer met mensen die de komende jaren zullen komen te overlijden. Ik mis ze bij voorbaat al.
Dat, en mensen waar ik geen contact meer mee heb.
En dat klinkt nu best cru terwijl mijn opa wel dood is gegaan. Mja. Had echt niet zo'n hele speciale band met m'n opa ofzoquote:
had hetzelfde met mijn oma's, een had ik echt speciale band mee, was daar op mijn achttiende nog wekelijks op de koffie terwijl de rest van haar kleinkinderen daar nooit waren, andere zag ik alleen met kerstquote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat klinkt nu best cru terwijl mijn opa wel dood is gegaan. Mja. Had echt niet zo'n hele speciale band met m'n opa ofzo
vond dat altijd wel lkkr de dag nadat je helemaal naar de conjo was van de harddrugsquote:
Mijn ouders zijn eigenlijk al jaren ziek. Oma ook. Tante loopt op laatste benen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
herken dit ook wel, mijn vader heeft de gezondheid van iemand die bij wijze van spreke vannacht in zijn slaap aan een hartaanval overlijdt
oh ja dat is wel erg fijn jaquote:Op zondag 15 december 2019 19:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond dat altijd wel lkkr de dag nadat je helemaal naar de conjo was van de harddrugs
Ja en als ze zelf ook weinig initiatief tonen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had hetzelfde met mijn oma's, een had ik echt speciale band mee, was daar op mijn achttiende nog wekelijks op de koffie terwijl de rest van haar kleinkinderen daar nooit waren, andere zag ik alleen met kerst
is heel logisch
Nou dat dusquote:Op zondag 15 december 2019 19:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond dat altijd wel lkkr de dag nadat je helemaal naar de conjo was van de harddrugs
njah, weet niet welk intitiatief een vrouw van 93 die bijna blind is moet nemenquote:Op zondag 15 december 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en als ze zelf ook weinig initiatief tonen.
Dit klinkt zo eenzaamquote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is wel erg fijn ja
hele dag op de bank naar een beeldscherm staren en beetje uitbrakken
is ook het leukst met vrienden, allemaal met scheve ogen naar de tyfus bij iemand op de kamer hangen, en dan om 5 uur frietje bestellen ofzoquote:
Is goed.quote:Op zondag 15 december 2019 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ama babe. App me pls. Ben je # kwijt.
Ik hou wel van harige poezen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaneel zei dat je hem wel eventjes mocht scheren
Heb nog wel beetje angst om weer zo eenzaam te worden als paar jaar geleden dat ik alleen maar hele dag op bed lag en alleen soms met moeder belde.quote:Op zondag 15 december 2019 19:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook het leukst met vrienden, allemaal met scheve ogen naar de tyfus bij iemand op de kamer hangen, en dan om 5 uur frietje bestellen ofzo
tmiquote:Op zondag 15 december 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wel van harige poezen.
Zieligquote:Op zondag 15 december 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kaneel zei dat je hem wel eventjes mocht scheren
Nee bedoelde ookmeer mijn situatiequote:Op zondag 15 december 2019 19:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
njah, weet niet welk intitiatief een vrouw van 93 die bijna blind is moet nemen
sws was de band met haar eerder ""formeel"", zo van "oh dat is familie daar hoor je op bezoek te gaan"
Had jij op zulke momenten dan nog de zin om te bellen ja? Dat heb ik dan juist niet. Hooguit wat appjes maar als de telefoon overgaat is het wachten tot ze ophangtquote:Op zondag 15 december 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog wel beetje angst om weer zo eenzaam te worden als paar jaar geleden dat ik alleen maar hele dag op bed lag en alleen soms met moeder belde.
Nee. Tijd ook niet opgenomen en wilde haar eigenlijk niet spreken omdat het niet goed ging.quote:Op zondag 15 december 2019 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had jij op zulke momenten dan nog de zin om te bellen ja? Dat heb ik dan juist niet. Hooguit wat appjes maar als de telefoon overgaat is het wachten tot ze ophangt
Matig matig.quote:Op zondag 15 december 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Tijd ook niet opgenomen en wilde haar eigenlijk niet spreken omdat het niet goed ging.
Enorme ruzie gehad toen.
I know.quote:
Wat voor dingen zijn dat dan zoal?quote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.
Dingen gaan langzaam beter, maar stapje voor stapje. Ik probeer mensen al niet meer te ontlopen. Maar actief contact zoeken is nog een ding.
En activiteiten ondernemen is moeizaam. Ik vind af en toe dingen om te doen die leuk zijn (per toeval) maar de stap om dat te gaan doen is te groot.
Een spelletjesavond in de kroeg, pubquiz, dungeons and dragons avond in de game shop, collega's die wat gaan drinken.quote:
Wat zorgt er wel voor dat je die stap zet dan?quote:Op zondag 15 december 2019 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een spelletjesavond in de kroeg, pubquiz, dungeons and dragons avond in de game shop, collega's die wat gaan drinken.
Loka meestalquote:Op zondag 15 december 2019 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zorgt er wel voor dat je die stap zet dan?
Goede invloed wel danquote:
Jawel.quote:
quote:
Ah.quote:Op zondag 15 december 2019 21:04 schreef I het volgende:
[..]
Ben ik al een tijdje niet actief geweest, net weer even gekeken, maar nog steeds gezellig hoor.
Leugens zijn het. Was daar net zo weinig aanwezig als hier.quote:Op zondag 15 december 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah.
Toen ik vroeg waar je was, kreeg ik Discord als antwoord.
Je weet dat je altijd ons hebt tok.quote:Op zondag 15 december 2019 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I know.
Dingen gaan langzaam beter, maar stapje voor stapje. Ik probeer mensen al niet meer te ontlopen. Maar actief contact zoeken is nog een ding.
En activiteiten ondernemen is moeizaam. Ik vind af en toe dingen om te doen die leuk zijn (per toeval) maar de stap om dat te gaan doen is te groot.
Ohquote:Op zondag 15 december 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat topic waar je op me reageerde.
Maar ik vond het een beetje lullig dat daar te vragen.
Ik zal er altijd voor je zijnquote:Op zondag 15 december 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet, en daar ben ik dankbaar voor.
Watskebeurt? WB maat!quote:Op zondag 15 december 2019 21:15 schreef I het volgende:
[..]![]()
Nog steeds niet heeeel actief maar ik probeer er in de avond af en toe weer even te zijn.
Heb je al een gifje in gedachte als je mijn aanstelling bekend maakt? Ik denk dat iets met dbz wel leuk zou zijnquote:Op zondag 15 december 2019 21:12 schreef GGMM het volgende:
Heb ik die gifjes niet voor niks gepost elke dag
quote:Op zondag 15 december 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al een gifje in gedachte als je mijn aanstelling bekend maakt?
Dat is niet echt iets met dbz? Maar oké, kies maar wat leuks uit. Heb je al een dag in gedachte? Vlak voor Kerst zou leuk zijn!quote:
TYquote:
Klassequote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer het, vriend.
Ik heb ook jouw rug.
Herkenbaar. Ik kreeg een vaste aanstelling na 2 maanden terwijl ik dat helemaal niet wilquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef I het volgende:
[..]
TY![]()
Persoonlijke shit, loopt allemaal even niet zo lekker, en werd met m'n neus op de feiten gedrukt. Wou daarom even wat rust (dan denk je dat je al rust genoeg hebt als je hele dagen thuiszit, nja, blijkbaar niet dus), dus even alles aan de kant gelegd en gefocust op familie en mezelf.
Ah balen man. Komt goed, sterkte!quote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef I het volgende:
[..]
TY![]()
Persoonlijke shit, loopt allemaal even niet zo lekker, en werd met m'n neus op de feiten gedrukt. Wou daarom even wat rust (dan denk je dat je al rust genoeg hebt als je hele dagen thuiszit, nja, blijkbaar niet dus), dus even alles aan de kant gelegd en gefocust op familie en mezelf.
Bedankt vriend. Ik doe mijn bestquote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah balen man. Komt goed, sterkte!
Komt goed vriendquote:Op zondag 15 december 2019 21:24 schreef I het volgende:
[..]
TY![]()
Sinds Hans er niet meer is, ben jij de eerste die ik DM als een vrouw een trio met me wil.quote:
Direct ontslag nemenquote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kreeg een vaste aanstelling na 2 maanden terwijl ik dat helemaal niet wil
Dat vind ik een hele eer. Likewisequote:Op zondag 15 december 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds Hans er niet meer is, ben jij de eerste die ik DM als een vrouw een trio met me wil.
quote:Op zondag 15 december 2019 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah balen man. Komt goed, sterkte!
Thanksquote:
Sometimes you just have to hack the knoop through.quote:Op zondag 15 december 2019 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou radicaal zijn. Kan het ook gewoon weigeren
Valt niet mee hoor. Dus ik herken je gevoelquote:Op zondag 15 december 2019 21:30 schreef I het volgende:
[..]
Sometimes you just have to hack the knoop through.
Hopelijk kun jij de zaken beter inschatten dan Hans.quote:Op zondag 15 december 2019 21:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele eer. Likewise
Bij ons is de kans ook het grootst dat het gebeurt. De rest hier fantaseert alleen over vrouwen of hebben een gedrocht thuis zitten
Ik ben hyper intelligentquote:Op zondag 15 december 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk kun jij de zaken beter inschatten dan Hans.
Die kwam met een voorstel waarmee hij de plank volledig missloeg!
Kiid is snel tevreden.quote:Op zondag 15 december 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke vrouw denk je dan dat wij beiden op vallen?
Ik hoef geen bedankje. Wil gewoon laten weten dat je niet alleen bent.quote:Op zondag 15 december 2019 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet, en daar ben ik dankbaar voor.
Ken ik jou?quote:
Gelukkig. Dan is het niet zo gênant.quote:
Je bent me er ook eentjequote:
Voor een avondje hoeven de eisen niet zo hoog te liggen ook.quote:
Dat is alles wat ik niet ben haha.quote:Op zondag 15 december 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een avondje hoeven de eisen niet zo hoog te liggen ook.
Mooie strakke buik, kleine tietjes, en ik ben set.
Ja goedquote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moe maar voldaan.. en in emmen city
Hnnnnnggquote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik niet ben haha.
Angsten zijn dan ook meestal niet reëel.quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoef geen bedankje. Wil gewoon laten weten dat je niet alleen bent.Fijn om te horen dat Loka je ook motiveert.
Maar je bent wel blond, dat is een pre.quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen en meer smaken.quote:Op zondag 15 december 2019 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar je bent wel blond, dat is een pre.
I know. Maar ik vind het dan juist fijn om wat extra bevestiging te horen. Ik heb niet de illusie dat ik het volledig kan laten verdwijnen, maar verzachten hopelijk wel.quote:Op zondag 15 december 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Angsten zijn dan ook meestal niet reëel.
Heb je wel ervaring mee tochquote:Op zondag 15 december 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal ik haar een dm sturen om te kijken of ik haar kan veroveren?
Hoe is de leef verder, Ama?quote:
Tijdje geleden dat ik je heb gesprokenquote:
Ja, ben lang niet online geweest. Fijn om te horen. Hier ook voornamelijk goed, druk op werk. Woon al jaartje samen met de Heppert.quote:Op zondag 15 december 2019 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat ik je heb gesproken![]()
Ja met mij gaat het de laatste tijd erg goed, mag ook wel na zo'n klote begin van 2019. En met jou? Leuk je weer eens te zien hier.
Aah wat super leukquote:Op zondag 15 december 2019 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ben lang niet online geweest. Fijn om te horen. Hier ook voornamelijk goed, druk op werk. Woon al jaartje samen met de Heppert.
Amsterdam?quote:Op zondag 15 december 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik weet niet wat ik met oud en nieuw moet doen want meeste van mijn vrienden gaan naar een kutplek.
Doe wat ik doe. Beetje gamen, beetje porno kijken en proberen klaar te komen klokslag 12.quote:Op zondag 15 december 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik weet niet wat ik met oud en nieuw moet doen want meeste van mijn vrienden gaan naar een kutplek.
Nee ik moet onder de mensen zijn hoor met oud & nieuw.quote:Op zondag 15 december 2019 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe wat ik doe. Beetje gamen, beetje porno kijken en proberen klaar te komen klokslag 12.
Zou je zelf wat kunnen verzinnen?quote:Op zondag 15 december 2019 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Beter hebben mijn vrienden nog een goed idee ofzo of komt er een ander goed idee op mijn pad. Pff matig dit.
Ja weet dus niet wat.. Hebben er gisteren al over lopen brainstormen met paar mensen die ook niet naar die locatie willen maar ja we willen wel een groepje mensen hebben en niet met 4 mensen zitten ofzo.quote:Op zondag 15 december 2019 22:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou je zelf wat kunnen verzinnen?
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 15 december 2019 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik in Amsterdam doen dan alleen?
Nee geen optie.quote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet.
Gewoon lekker thuis chillen, doen wij ook.
Wat is er zo erg aan die locatie?quote:Op zondag 15 december 2019 22:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet dus niet wat.. Hebben er gisteren al over lopen brainstormen met paar mensen die ook niet naar die locatie willen maar ja we willen wel een groepje mensen hebben en niet met 4 mensen zitten ofzo.
Afgelegen, ver weg, je ziet vuurwerk amper, sowieso is er geen stromend water enz. Pff matig matig. Maar ja 1 van de weinige plekken waar een groep mensen in huis kunnen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan die locatie?
Jij ook al?quote:Op zondag 15 december 2019 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe wat ik doe. Beetje gamen, beetje porno kijken en proberen klaar te komen klokslag 12.
Je gaat daar maar gewoon heen.quote:Op zondag 15 december 2019 22:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afgelegen, ver weg, je ziet vuurwerk amper, sowieso is er geen stromend water enz. Pff matig matig. Maar ja 1 van de weinige plekken waar een groep mensen in huis kunnen.
@scrupuleusquote:Op zondag 15 december 2019 22:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ben lang niet online geweest. Fijn om te horen. Hier ook voornamelijk goed, druk op werk. Woon al jaartje samen met de Heppert.
Ik zag het.quote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:scrupuleus
Oei ze woont samen scrup. Abort mission
Akkoordquote:Op zondag 15 december 2019 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja heb weinig andere opties ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |