Oh gelukkig. Dacht dat het weer aan mijn internet lag lolquote:Op zondag 15 december 2019 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een aidssite, dat laden duurt veel te lang.
Maar dat soort missverkiezingen zijn toch niks aan joh, van die dames met veel te veel make-up op en in aanstellerige jurkjes.quote:Op zondag 15 december 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dacht dat het weer aan mijn internet lag lol
Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel veel bij zag waar ik warm van werd nee.quote:Op zondag 15 december 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat soort missverkiezingen zijn toch niks aan joh, van die dames met veel te veel make-up op en in aanstellerige jurkjes.
Een verkiezing waarbij Planeet Aarde elk jaar wint kan ik al niet serieus nemen.quote:Op zondag 15 december 2019 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet heel veel bij zag waar ik warm van werd nee.
En ik kwam er achter dat er dus een Miss Universe en een Miss World verkiezing was. Erg apart
Eigenlijk zouden die beauty-verkiezingen allemaal wel make-up loos moeten inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verkiezing waarbij Planeet Aarde elk jaar wint kan ik al niet serieus nemen.
En alle chicks gewoon in een comfortabele trui en met een joggingbroek aanquote:Op zondag 15 december 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die beauty-verkiezingen allemaal wel make-up loos moeten inderdaad.
Je vergeet een mutsquote:Op zondag 15 december 2019 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En alle chicks gewoon in een comfortabele trui en met een joggingbroek aan![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vergeet een muts
Chicks met mutsen op
Kan toch. Ik heb ook soms binnen een muts op. Is toch gewoon een accessoirequote:Op zondag 15 december 2019 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar binnen een muts op doen lijkt me wat overdreven.
Natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 15 december 2019 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan toch. Ik heb ook soms binnen een muts op. Is toch gewoon een accessoire
Zit gewoon comfy. En ik heb lang haar en met een muts hoef ik dat niet de hele tijd naar achter te gooienquote:Op zondag 15 december 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet.
Waarom zou je dat binnen op doen? WAAROM?!
Oh ik heb die neiging nooit zo gehad, maar ik doe ook geen muts op als het koud is buiten.quote:Op zondag 15 december 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit gewoon comfy. En ik heb lang haar en met een muts hoef ik dat niet de hele tijd naar achter te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 15 december 2019 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik heb die neiging nooit zo gehad, maar ik doe ook geen muts op als het koud is buiten.
Door mijn haar strijken vind ik wel wat hebben, dan voel ik me net een topmodel.Ligt er aan. Als ik ergens moet zijn waar mijn muts weer afgaat dan doe ik het ook niet. Want dan ziet je haar er echt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Wie heeft dat bepaald?quote:Op zondag 15 december 2019 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat Bill Gates de meest gewaardeerde man is op aarde op dit moment?
quote:
twitter:spectatorindex twitterde op zondag 15-12-2019 om 02:26:50Most admired men in the world, 2019.1. Bill Gates2. Barack Obama3. Jackie Chan4. Xi Jinping5. Jack Ma6. Modi7. Cristiano Ronaldo8. Dalai Lama9. Leo Messi10. Putin(YouGov) reageer retweet
‘De meest gewaardeerde’ in de zin van materie (man met het grootste vermogen), of ‘de meest gewaardeerde’ in de zin dat mensen hem een warm hart toedragen?quote:Op zondag 15 december 2019 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie dat Bill Gates de meest gewaardeerde man is op aarde op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |