Kuukske. En ik heb m’n naam nooit veranderdquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noujaaaaaa
[..]
Wie ben jij nou weer?
Fijn hoorquote:Op zondag 15 december 2019 07:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske. En ik heb m’n naam nooit veranderd![]()
Ik ben hier gewoon al heel lang niet meer langs gehuppeld.
Eigenlijk had ik even niets te doen.quote:
Ik heb gisteren een historische kookworkshop gedaan en ik heb zwaan gegetenquote:Op zondag 15 december 2019 07:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, mijn telefoon gaat niet meer aan.
Goed om te horen.quote:Op zondag 15 december 2019 07:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik even niets te doen.
Doet dat lekker in DM johquote:Op zondag 15 december 2019 08:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kende toch lezen man.
Laat mij even van gedachten wisselen met de dame en stoor mij niet.
Ik DM niet met vreemdenquote:Op zondag 15 december 2019 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doet dat lekker in DM joh
Q. CL. MM. En nog een paar.quote:Op zondag 15 december 2019 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welke users zijn je niet vreemd?
Oh? Vertel?quote:
Ik kan je in een hokje plaatsen nu.quote:
Er gaat niks boven hokjes.quote:Op zondag 15 december 2019 08:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan je in een hokje plaatsen nu.
Ik schrijf er meteen een paar woorden bij.
Speels, aardig, moeder en weinig interessants.
Haiquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 15 december 2019 08:32 schreef Californium het volgende:
Met collega en haar vrienden tot half 2 in de kroeg gezeten en Jenga gespeeld
Was leuk
Nu moe, hopelijk kan ik nog een paar uur tukken.
quote:
Hé!quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat een activiteit zo 's ochtends vroeg.
Je hebt smaakmakers en je hebt smaakmakers.quote:Op zondag 15 december 2019 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Niks zo waardevol als de observatie van een ervaringsdeskundige.quote:
Vind je? Zeker geen abbo met geblokkeerde mensen of wat?quote:Op zondag 15 december 2019 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij staan er ook aardig wat op blokkeer.quote:Op zondag 15 december 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
Anderen blokkeren is een blokkade in jezelf.
O dit kan je niet lezen
Bij jou snap ik dat nog wel, jij krijgt zo nu en dan wel simplistisch geneuzel naar je hoofd.quote:Op zondag 15 december 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij staan er ook aardig wat op blokkeer.
Oh dat ook jaquote:Op zondag 15 december 2019 09:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij jou snap ik dat nog wel, jij krijgt zo nu en dan wel simplistisch geneuzel naar je hoofd.
Die blokkeer ik niet.quote:Op zondag 15 december 2019 09:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En een hoop geflirt van gewillige dames natuurlijk.
Wie dan?quote:Op zondag 15 december 2019 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk welke dame er voorrang heeft.
Ik wilde dames typen
Ok.quote:Op zondag 15 december 2019 09:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jouw partner natuurlijk.
Voor jou dan he.
Wist ikquote:
Geef mij eens ongelijk in deze.quote:
Ai, dat is wel echt zuur...quote:Op zondag 15 december 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al twee keer gehad dat er een kerstkaart bij mij was bezorgd die niet voor mij bedoeld was.
Elke keer weer een teleurstelling
Ok doe je adres maar, Air stuurt je wel wat.quote:Op zondag 15 december 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al twee keer gehad dat er een kerstkaart bij mij was bezorgd die niet voor mij bedoeld was.
Het zal een reden hebben dat ze haar adres nooit aan mij heeft gegeven tot nu toe.quote:Op zondag 15 december 2019 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Ok doe je adres maar, Air stuurt je wel wat.
Kansen genoeg gehad inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2019 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal een reden hebben dat ze haar adres nooit aan mij heeft gegeven tot nu toe.
Ik wil je wel wat sturen maar je hebt je adres nog niet gegevenquote:Op zondag 15 december 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft hier echter wel een punt. Er wordt heel veel over kinderen gepraat, maar heel weinig mét kinderen. Dat is echt wel een ding.quote:Op zondag 15 december 2019 12:53 schreef HeatWave het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ak-overgeslagen.html
Kinder nom.
Dat je had maar niet hebt bewaardquote:Op zondag 15 december 2019 12:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil je wel wat sturen maar je hebt je adres nog niet gegeven![]()
Dacht dat FOK! daar juist op draaide.quote:Op zondag 15 december 2019 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is hier geen plek voor zelf-medelijden.
En op trolls zoals hij.quote:Op zondag 15 december 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat FOK! daar juist op draaide.
Blij voor je dat er weer eens op mag.quote:Op zondag 15 december 2019 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Eindelijk tijd om mezelf af te matten.
Meermaals masturberen incl. klaarkomen op een dagquote:Op zondag 15 december 2019 14:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Eindelijk tijd om mezelf af te matten.
quote:Op zondag 15 december 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je had maar niet hebt bewaard
Epstein claimde dat hij 3 keer per dag klaar moest komen wegens gezondheidsredenen.quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meermaals masturberen incl. klaarkomen op een dag
quote:Op zondag 15 december 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Epstein claimde dat hij 3 keer per dag klaar moest komen wegens gezondheidsredenen.
DIe kent alleen voulez vous couchez avec moiquote:Op zondag 15 december 2019 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie van jullie kan een woordje Frans?
@:Faxie ?
Kun jij al een beetje Luxemburgs?quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DIe kent alleen voulez vous couchez avec moi
je voudrais vous entrer avec mon bâtonquote:Op zondag 15 december 2019 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie van jullie kan een woordje Frans?
@:Faxie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |