SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jep, dat was leuk (en natuurlijk dat we overal 6 keer in konden, en soms zelfs konden blijven zitten voor nog een rit, omdat er geen wachtenden waren).quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
was zeker wel helemaal in kerstsfeer
Ik zeg niks...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Het begin klonk als een goedkope remake...
Dat zijn de Bengels met Eeuwige vlam.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Nee hoor, gewoon zoals altijdquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef DJ11 het volgende:
Lijkt me wel leuk om daar rond de kerst te zijnquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jep, dat was leuk (en natuurlijk dat we overal 6 keer in konden, en soms zelfs konden blijven zitten voor nog een rit, omdat er geen wachtenden waren).
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Till i loved you drijfzand en donny
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Er kruipt net een hevig ja-knikkende joekel van een knalgroene leguaan over de tuinmuur. Gaaf!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Till i loved you drijfzand en donny
Die is ook geschrokken van Drijfzandquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Er kruipt net een hevig ja-knikkende joekel van een knalgroene leguaan over de tuinmuur. Gaaf!
Nou, ik denk niet dat je er tijdens de kerstvakantie wilt zijn. Loeidruk en loeiduur.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om daar rond de kerst te zijn
Ik ken dit slechts vaag...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is oom geschrokken van Drijfzand
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Last van ongedierte? SMS leguUIT naar 4949.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is ook geschrokken van Drijfzand
Oh, ik was al aan het bedenken hoe je zo'n beest klaarmaakt..quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Schijtbeest wil niet op de foto, is sneller dan het geluid weer vertrokken...
Die is wel toffer dan de rest idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan hoor je 'Tougher Than the Rest' te draaien
Wrijven op de juiste plaats?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, ik was al aan het bedenken hoe je zo'n beest klaarmaakt..
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is wel toffer dan de rest idd.
Iew.quote:
Ik heb er he-le-maal niets mee. Normaal gesproken zap ik een nummer van Bruce echt verder.quote:
De leguaan had de dresscode niet meegekregenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef Tuned22 het volgende:
Als iedereen dan ook nog in het blauw gekleed is
Dank u, nu kan in mijn beeldscherm schoonmakenquote:
Ook op de juiste plaats gewreven?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Dank u, nu kan in mijn beeldscherm schoonmaken
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Je had het juiste plekje gevonden?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had het juiste plekje gevonden?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je had het juiste plekje gevonden?
Dan heb je de juiste plek dus gevonden?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
Het was vannacht nogal laat (ik had bardienst) en ik ga vroeg slapenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik er om 23:00 uur nog wel een uurtje achteraan knallen. Als mensen om 23:00 uur willen afhaken, ook prima. Ik lees het wel.
Ik ben wat traag vanavond. Ik ga op tijd naar bed.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik er om 23:00 uur nog wel een uurtje achteraan knallen. Als mensen om 23:00 uur willen afhaken, ook prima. Ik lees het wel.
Het was even zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste plek dus gevonden?
Behoorlijk random welquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van random dingen die een mens zo op een zaterdag meemaakt: vanmiddag kwam er een schattig klein meisje aan de deur ‘geld inzamelen voor het ziekenhuis’
Uitleg: "Het vat moest leeg"quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Het was vannacht nogal laat (ik had bardienst) en ik ga vroeg slapen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
In het vliegtuig Rocketman gezien, de film over het leven van Elton.
Dat soirt films zijn behoorlijk voorspelbaar...
David!
Ik heb hem ook gezien. Was niet heel erg onder de indruk, hoewel de muziek natuurlijk wel lekker was.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
In het vliegtuig Rocketman gezien, de film over het leven van Elton.
Dat soort films zijn behoorlijk voorspelbaar...
David!
Ik kakte tijdens Donny en Barbra al bijna in, dus om 23:00 vind ik het wel mooi geweest.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Ja, een bloem:quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je de juiste plek dus gevonden?
Ik ben wel benieuwd naar zijn liedje over de black bean soup nou.quote:
Dat is niet zo snel leegquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uitleg: "Het vat moest leeg"
Daar zal ik eens verandering in brengen dan.quote:
Ja, dat vond ik ook wel leuk om al die songs achter elkaar te horen. Maar het thema 'van niets naar populair en daarna de drugs in door verkeerde types' ken ik nu wel...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien. Was niet heel erg onder de indruk, hoewel de muziek natuurlijk wel lekker was.
Vannacht wel thuis geslapen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet zo snel leegEn ik ging niet eens als laatste weg
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn liedje over de black bean soup nou.
Het gaat de verkeerde kant op in dit topicquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als je erin knijpt komt er een straaltje water uit
Het vat leegmaken, da's de 3e dag van een Drentse bruiloft.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is niet zo snel leegEn ik ging niet eens als laatste weg
Dit keer goed onthouden waar ik mijn fietssleutel opgeborgen hadquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vannacht wel thuis geslapen?
Ik ben laatst ook al op die manier aan een nummer voor in mijn show gekomen:quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar zijn liedje over de black bean soup nou.
Ja, dit past wel bij een liedje over black bean soup.quote:
Jep, ze zijn blijven hangen op de rotondequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op in dit topic
Ik moet straks weer ergens aan tafel schuiven en daarna gaan we de met lichtjes versierde huizen in San Nicolas bekijken. Dat schijnt helemaal een kermis te zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik trek de conclusie dat er weinig (tot geen) animo is, dus start ik Mixxx niet opnieuw op
Straks nog even Toms Ierland kijken
Ja, dat vond ik dus eigenlijk helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat ik een andere zanger met de liedjes van Elton niet leuk ga vinden
Klinkt vreselijk!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet straks weet ergens aan tafel schuiven en daarna gaan we de met lichtjes versierde huizen in San Nicolas bekijken. Dat schijnt helemaal een kermis te zijn.
Daarna vanaf 23.00 uur de nachtkerstmarkt daar bezoeken, overdag is het er te warm...
Nachtkerstmarktquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet straks weer ergens aan tafel schuiven en daarna gaan we de met lichtjes versierde huizen in San Nicolas bekijken. Dat schijnt helemaal een kermis te zijn.
Daarna vanaf 23.00 uur de nachtkerstmarkt daar bezoeken, overdag is het er te warm...
Klinkt als een perfecte vakantiequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet straks weer ergens aan tafel schuiven en daarna gaan we de met lichtjes versierde huizen in San Nicolas bekijken. Dat schijnt helemaal een kermis te zijn.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Zou iemand eigenlijk een jazz-cover hebben gemaakt van dat nummer?
Dat zou best een goede troll-actie zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Zou iemand eigenlijk een jazz-cover hebben gemaakt van dat nummer?
Wie komt er dan binnen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:48 schreef livelink het volgende:
Toch weer interactief bezig, Melting.
Nee, ik vergiste me. Dacht eerst Elton John en Kiki Dee te horenquote:
Zij hebben het nummer Don't go breakin' my heart gezongen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vergiste me. Dacht eerst Elton John en Kiki Dee te horen![]()
![]()
Ik weet het, maar mijn hersenen werken raar vanavond.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij hebben het nummer Don't go breakin' my heart gezongen.
En dat komt weer terug in de Top2000quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zij hebben het nummer Don't go breakin' my heart gezongen.
Dat ze überhaupt werken in het weekend.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het, maar mijn hersenen werken raar vanavond.
was hét nummer van mijn broer en zijn (inmiddels overleden) vrouwquote:
Omdat het de officiële titelsong van de Olympische Spelen in Barcelona was. Samen met dat nummer van Freddie Mercury, trouwens. Beetje een gedeelde eer.quote:
Die apotheose is inderdaad geweldigquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Straks die apotheose.
Die strot van Sarah...
En je durft zomaar toe te geven dat je dat weet?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Omdat Ernst Daniel Smid het ooit bij de Toppers prachtig heeft gezongen![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je durft zomaar toe te geven dat je dat weet?
Tjoent kent geen schaamtequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je durft zomaar toe te geven dat je dat weet?
Ik vind dit nummer nog steeds prachtig. Altijd gevonden, trouwens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Vond het echt prachtig toen.
Die Spelen heb ik compleet gemist, toen werkte ik een zomer op een camping in Italië, ik kreeg niks van de wereld meequote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Omdat het de officiële titelsong van de Olympische Spelen in Barcelona was. Samen met dat nummer van Freddie Mercury, trouwens. Beetje een gedeelde eer.
Dat wordt dan echt de laatste.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Melting het volgende:
Ik heb het iets verkeerd ingeschat.
Hierna nog 1 nummer.
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Spelen heb ik compleet gemist, toen werkte ik een zomer op een camping in Italië, ik kreeg niks van de wereld mee
De enige 2 dingen die ik me van die OS kan herinneren, zijn Freddie&Montserrat en Ellen van Langen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die Spelen heb ik compleet gemist, toen werkte ik een zomer op een camping in Italië, ik kreeg niks van de wereld mee
Fijne avond en nacht nogquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting, ik ga douchen en weer iest fatsoenlijks aantrekken.
Fijne avond nog allemaal!
Neem nog een duikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Kan niet. Hij heeft het druk. Eten, meer eten, lampjes kijken, eten, drinken, kerstmarkt, eten, drinken. Zwaar leven.quote:
Ja, en dat allemaal nadat hij al grapefruitcocktails op heeftquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet. Hij heeft het druk. Eten, meer eten, lampjes kijken, eten, drinken, kerstmarkt, eten, drinken. Zwaar leven.
Dank Melting en veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef Melting het volgende:
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren weer.
Ik ga naar bed.
Fijne avond nog, of ook welterusten.![]()
[ afbeelding ]
Dank je. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de show Melting
![]()
morgen fijne tijd met je moeder
Dank je.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank Melting en veel plezier morgen!
Dank je wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting en een hele fijne dag morgen gewenst!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan niet. Hij heeft het druk. Eten, meer eten, lampjes kijken, eten, drinken, kerstmarkt, eten, drinken. Zwaar leven.
quote:
Ja, kerstmarkt was alleen wat klein, maar wel leuk.quote:
Dan moet je idd wel even bijkomenquote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, kerstmarkt was alleen wat klein, maar wel leuk.
Verlicht kersttafereel was immens met een heus kasteel waar je in kon lopen! (rechts op de foto)
[ afbeelding ]
Vanmorgen vroeg een wandeling met tientallen honden langs het strand gemaakt (vriendin hier zet zich in voor zwerfhonden) en nu even voetbal kijken.
Straks nog maar even relaxen bij het zwembad...
De herinneringen neem je meequote:Op zondag 15 december 2019 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, voordat je het weet meld ik me weer vanuit Nederland...
En de kreeft enzoquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mag het weer ook meenemen, MM.
Ja, die van 2 verloren wedstrijden.quote:
Ik heb 2 lege koffers terug, eens kijken of het er allemaal in past...quote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mag het weer ook meenemen, MM.
Die hebben ze in Nederland ook, zeker in deze tijd van het jaar...quote:
En dan mag je met pensioen?quote:
Kon dat maarquote:
Uitsloverquote:
Bedankt trouwens dat je de lunch komende donderdag voor mij betaalt.quote:
Ik hoop voor je dat ze geen skyradio aanzettenquote:Op maandag 16 december 2019 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat je de lunch komende donderdag voor mij betaalt.![]()
(heb meegeholpen met een projectje van de gemeente en die biedt iedereen die meegeholpen heeft een uitgebreide lunch aan)
Die gaat van 6 hoog het raam uit.quote:Op maandag 16 december 2019 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze geen skyradio aanzetten
misschien betaal ik wel geen belastingquote:Op maandag 16 december 2019 12:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat je de lunch komende donderdag voor mij betaalt.![]()
(heb meegeholpen met een projectje van de gemeente en die biedt iedereen die meegeholpen heeft een uitgebreide lunch aan)
Alsof je niet weg bent geweest.quote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Laatste dagje op Aruba,vanavond laat vliegen we weer naar Nederland.
Nog even strand, zee en de ezelopvang die we sponsoren bezoeken en dan zit het er weer op.
Dinsdagmiddag zijn we dan weer thuis, waarna we woensdag en vrijdag concerten hebben (en ik donderdag nog de 'verplichte' kerstborrel). We pakken de draad gewoon weer op waar we gebleven waren...
Wordt er nog gewerkt wel?quote:Op maandag 16 december 2019 15:48 schreef zorro28 het volgende:
MiddagGister naar het museum geweest, vrijdag had ik kerstdiner, ik ben lekker bezig
Wordt er dit jaar niet meer gewerkt dan?quote:Op maandag 16 december 2019 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
Laatste dagje op Aruba,vanavond laat vliegen we weer naar Nederland.
Nog even strand, zee en de ezelopvang die we sponsoren bezoeken en dan zit het er weer op.
Dinsdagmiddag zijn we dan weer thuis, waarna we woensdag en vrijdag concerten hebben (en ik donderdag nog de 'verplichte' kerstborrel). We pakken de draad gewoon weer op waar we gebleven waren...
Nog 4 dagen door jou, 4 dagen door Symph, 7 door mopperkont, nog genoeg dusquote:Op maandag 16 december 2019 16:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt er dit jaar niet meer gewerkt dan?
Dat zijn 15 dagen en dan is het al 31 december. De rest is dus gewoon vrij tot het nieuwe jaarquote:Op maandag 16 december 2019 16:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog 4 dagen door jou, 4 dagen door Symph, 7 door mopperkont, nog genoeg dus
@Belastingdienst @AIVD @MIVD @NCTV @politie #fraude #ontduiking #pakhemmaarhardaanquote:Op maandag 16 december 2019 12:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
misschien betaal ik wel geen belasting
@NSBquote:Op maandag 16 december 2019 17:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
@:Belastingdienst @AIVD @MIVD @NCTV @politie #fraude #ontduiking #pakhemmaarhardaan
#niksmismeebijfraudequote:
Wie zegt dat ik fraudeer?quote:
6 inmiddelsquote:Op maandag 16 december 2019 16:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog 4 dagen door jou, 4 dagen door Symph, 7 door mopperkont, nog genoeg dus
quote:Op maandag 16 december 2019 17:46 schreef DJ11 het volgende:
Over pakken gesproken: Crimineel Ridouan Taghi aangehouden in Dubai
Jawel hoor. Deze week nog en volgende week nog maandag en dinsdag. En dan nog op 30 en 31 december.quote:Op maandag 16 december 2019 16:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan en doggybags formaat paard meenemen. Daar heb je meer aan.quote:Op maandag 16 december 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze week nog en volgende week nog maandag en dinsdag. En dan nog op 30 en 31 december.
Ik had wel vrij genomen (morgen, vrijdag en volgende week dinsdag), maar door onverwachte drukte kan dat niet doorgaan.
Ik ben er goed chagrijnig van en ik denk dat ik morgenavond het kerstdiner maar over sla uit stil protest.
Ja, maar ik voel me niet zo gezellig.quote:Op maandag 16 december 2019 18:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gaan en doggybags formaat paard meenemen. Daar heb je meer aan.
Je bent gek dat je weer de bende daar op gaat vangen. Je had vrijgenomen, dus je bent er nietquote:Op maandag 16 december 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel hoor. Deze week nog en volgende week nog maandag en dinsdag. En dan nog op 30 en 31 december.
Ik had wel vrij genomen (morgen, vrijdag en volgende week dinsdag), maar door onverwachte drukte kan dat niet doorgaan.
Ik ben er goed chagrijnig van en ik denk dat ik morgenavond het kerstdiner maar over sla uit stil protest.
Ja, ik weet het. Je hebt ook echt gelijk, maar het zijn de klanten die dan niet geholpen worden. Deze week ook wel weer twee sollicitatiegesprekken voor mijn functie zodat ik weer ondersteuning krijg (hopelijk)quote:Op maandag 16 december 2019 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je bent gek dat je weer de bende daar op gaat vangen. Je had vrijgenomen, dus je bent er niet
Snap ik. Was ook een beetje met een knipoog bedoeld. Even een (glim)lach uitlokken.quote:Op maandag 16 december 2019 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me niet zo gezellig.
Regel jij het met mijn baas?quote:Op maandag 16 december 2019 17:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zijn 15 dagen en dan is het al 31 december. De rest is dus gewoon vrij tot het nieuwe jaar
Maar het is toch niet aan jou om dat op te lossen? Jij hebt vrij. Dat er niemand is om het op te vangen is niet jouw probleem.quote:Op maandag 16 december 2019 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Je hebt ook echt gelijk, maar het zijn de klanten die dan niet geholpen worden. Deze week ook wel weer twee sollicitatiegesprekken voor mijn functie zodat ik weer ondersteuning krijg (hopelijk)
Heb je je voorgekomen om volgend jaar beter voor jezelf op te komenquote:Op maandag 16 december 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik wel een show in elkaar bakken. Als iemand anders wil draaien, vind ik het ook prima.quote:Op maandag 16 december 2019 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
Zijn er/is er vanavond nog Dj's of het enkelvoud daarvan?
Wetstechnisch staat de werkgever in zijn recht (geloof ik).quote:Op maandag 16 december 2019 18:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar het is toch niet aan jou om dat op te lossen? Jij hebt vrij. Dat er niemand is om het op te vangen is niet jouw probleem.
Ik zou zeggen laat de boel lekker klappen, dan zien ze pas dat er een structureel probleem is.
Ik heb er mee te maken gehad. Goedgekeurd verlof werd alsnog afgekeurd voor de geplande verlofperiode. Aangezien ik klachtbehandelaar op de klantenservice bij een vrij grote internetprovider was en ze echt niet aannemelijk konden maken dat de internetprovider zonder mijn aanwezigheid in grote problemen zou komen, heb ik alsnog gewoon verlof gehadquote:Op maandag 16 december 2019 18:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wetstechnisch staat de werkgever in zijn recht (geloof ik).
Kosten door afgelasten van een reis etc. zijn den wel voor rekening van de werkgever.
Maar dit is een vaag iets uit de lessen arbeidsrecht die ik heb gehad.
Het is ook weer niet helemaal vrijwillig. Ik kreeg donderdag ook ineens bericht dat de accountants met mij een gesprek wilden morgen en mijn direct leidinggevende is ziek, maar een andere manager gaf aan dat ik dat gesprek eigenlijk niet mocht weigeren.quote:Op maandag 16 december 2019 18:22 schreef CindieY het volgende:
Verlof mag helaas geweigerd worden of ingetrokken worden als er zwaarwegende bedrijfsbelangen zijn. Maar ik begrijp dat livelink zelf heeft toegezegd om te komen werken? Dat had ik ook niet gedaan.
Maar de functie van lifelink klinkt wel wat crucialer, niet vervelend bedoeld.quote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er mee te maken gehad. Goedgekeurd verlof werd alsnog afgekeurd voor de geplande verlofperiode. Aangezien ik klachtbehandelaar op de klantenservice bij een vrij grote internetprovider was en ze echt niet aannemelijk konden maken dat de internetprovider zonder mijn aanwezigheid in grote problemen zou komen, heb ik alsnog gewoon verlof gehad
Dit idd.quote:Op maandag 16 december 2019 18:28 schreef CindieY het volgende:
Ik heb er mee te maken gehad. Goedgekeurd verlof werd alsnog afgekeurd voor de geplande verlofperiode. Aangezien ik klachtbehandelaar op de klantenservice bij een vrij grote internetprovider was en ze echt niet aannemelijk konden maken dat de internetprovider zonder mijn aanwezigheid in grote problemen zou komen, heb ik alsnog gewoon verlof gehad
Ik bedoel aan te geven dat ik het daarom weetquote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar de functie van lifelink klinkt wel wat crucialer, niet vervelend bedoeld.
Heel eerlijk? Klinkt als onder druk zetten, maar dat is vrij simpel geoordeeld op een paar zinnen hier. Ik had iets zwart op wit gewild dat het verlof niet door kan gaan om reden a, b en c.quote:Op maandag 16 december 2019 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook weer niet helemaal vrijwillig. Ik kreeg donderdag ook ineens bericht dat de accountants met mij een gesprek wilden morgen en mijn direct leidinggevende is ziek, maar een andere manager gaf aan dat ik dat gesprek eigenlijk niet mocht weigeren.
Ik sluit nog niet helemaal uit dat ik vrijdag wel vrij neem.
Sterkte!quote:Op maandag 16 december 2019 18:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Als er iemand draait vanavond: ik ben er niet, want ik ga horen wanneer ik geen huis meer heb.
Wat mij betreft leuk als er wordt gedraaid.quote:Op maandag 16 december 2019 18:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik wel een show in elkaar bakken. Als iemand anders wil draaien, vind ik het ook prima.
Alleen op 30 december nog eventjes...quote:Op maandag 16 december 2019 16:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Neemt de volgende het wraakstokje weer over. Die gasten zijn net onkruid, niet te verdelgen.quote:Op maandag 16 december 2019 17:46 schreef DJ11 het volgende:
Over pakken gesproken: Crimineel Ridouan Taghi aangehouden in Dubai
Het gaat nu anders dan met roosteren.quote:Op maandag 16 december 2019 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als iemand me kan roosteren wil ik evt wel wat doen vnaaf
Je kunt mensen idd beter liquideren wanneer je overzicht hebt oiver de situatie, maar aan de andere kant kun je ze beter omleggen voordat ze je te slim af zijn, kwestie van geven en nemen.quote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neemt de volgende het wraakstokje weer over. Die gasten zijn net onkruid, niet te verdelgen.
Maar ik wil graag bij de vierendeling van hem aanwezig zijn...
En elke volgende is weer gewelddadiger en nietsontziender, lijkt het. Maar toch; het blijft goed nieuws dat hij is opgepakt.quote:Op maandag 16 december 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neemt de volgende het wraakstokje weer over. Die gasten zijn net onkruid, niet te verdelgen.
Maar ik wil graag bij de vierendeling van hem aanwezig zijn...
Ik ben uit vormquote:Op maandag 16 december 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat nu anders dan met roosteren.
Ja, we hebben je bietjes al lang niet meer gehoord.quote:
Iemand die me kan PMen van hoe dan?quote:Op maandag 16 december 2019 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, we hebben je bietjes al lang niet meer gehoord.
Ik heb hier geen gegevens bij de hand...quote:Op maandag 16 december 2019 19:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iemand die me kan PMen van hoe dan?
Zijn het dezelfde als voorheen?quote:Op maandag 16 december 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier geen gegevens bij de hand...
Werkt nu allemaal anders, omdat we niet op de normale wijze uitzendenquote:Op maandag 16 december 2019 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dezelfde als voorheen?
O, ok ik ben er ook een tijdje uitgeweest vanwege verschillende redenen, ik zou op een of andere manier best wel weer eens willen draaien nl, maar omdat de OP ook niet word aangepast zou ik niet weten wat ik zou moeten doen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Werkt nu allemaal anders, omdat we niet op de normale wijze uitzenden
Nee, geheel niet...quote:Op maandag 16 december 2019 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn het dezelfde als voorheen?
De OP is al bijna een jaar aangepast...quote:Op maandag 16 december 2019 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
O, ok ik ben er ook een tijdje uitgeweest vanwege verschillende redenen, ik zou op een of andere manier best wel weer eens willen draaien nl, maar omdat de OP ook niet word aangepast zou ik niet weten wat ik zou moeten doen.
Het kost lang om bieten te kweken.quote:Op maandag 16 december 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De OP is al bijna een jaar aangepast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |