SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.quote:
Korte broek en T-shirt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.
Ja, naakt kom je niet binnenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.
Aloha.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Nog even bij het zwembad meeluisteren...
Je gaat niet vertellen hoe lekker warm het daar is, het is hier zo koud !!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Nog even bij het zwembad meeluisteren...
Je hoort het, DDM.quote:
Ok, dan niet...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat niet vertellen hoe lekker warm het daar is, het is hier zo koud !!
Als de kou nou het ergste was. Wat een stortregen vanmiddagquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Oranjestad, Aruba 30oCquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Nope.quote:
Ik zou dan meteen foto's posten als bewijs, zelfs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dus je gaat niet vertellen dat je bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad met een tropische versnapering zit?
Ik zou dat wel doen als ik bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad aan een tropische versnapering zou zitten
Grapefruit cocktail, chippies en een klote uitzicht...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dus je gaat niet vertellen dat je bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad met een tropische versnapering zit?
Ik zou dat wel doen als ik bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad aan een tropische versnapering zou zitten
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dan meteen foto's posten als bewijs, zelfs.
Vreselijk. Je zal er zitten, zegquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grapefruit cocktail, chippies en een klote uitzicht...
[ afbeelding ]
En bedankt hè!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je schijnt er lekker te kunnen etenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie op Facebook meer tropische dingen voorbij komen, bekende zit nu op Curacao. Lekker eten en zonnetje
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij precies andersomquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Dat zwembad en die hitte doet me niks, maar die grapefruit cocktail wel
Ducttape op de tv plakken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
Toch erg..... moest ik mijn ouders net uitleggen hoe ze de ondertiteling uitzetten.
Op Aruba ook, zag ik. Iets met kreeft op tig manierenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Je schijnt er lekker te kunnen eten
Ze luisteren met ondertiteling naar jouw show?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
Toch erg..... moest ik mijn ouders net uitleggen hoe ze de ondertiteling uitzetten.
Dames die echt kunnen zingen. Zelfs live zijn ze zo goed alsof je een perfecte studio-opname hoortquote:
Ik zou zo willen ruilenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Aruba ook, zag ik. Iets met kreeft op tig manieren
Ik moest uit mijn hoofd vertellen op welke knoppen ze moesten drukken op de afstandsbediening..... maar het is gelukt.quote:
Nee, ze zitten één of andere Nederlandstalige serie te kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze luisteren met ondertiteling naar jouw show?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest uit mijn hoofd vertellen op welke knoppen ze moesten drukken op de afstandsbediening..... maar het is gelukt.
Andre van Duin - Ik ben Joep Meloenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:25 schreef Melting het volgende:
Hierna gaan we richting Mad.... met een meloen.
Daarom eet MM ze ook.quote:
Mijn moeder is nu eindelijk zo ver dat ze zelf een programma kan opnemen. Het is welgeteld twee knoppen indrukken, maar ze weet het nu...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest uit mijn hoofd vertellen op welke knoppen ze moesten drukken op de afstandsbediening..... maar het is gelukt.
Grouper, parrotfish, shrimps & lobster was het. Onze vriend is daar de chefkok...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Aruba ook, zag ik. Iets met kreeft op tig manieren
Raar dat (Flip Fantasia) niet op de hoes staat. Het is toch echt onderdeel van de songtitel....quote:
De telefoontjes van mijn schoonmoeder over haar tablet staan me nog helder voor de geestquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn moeder is nu eindelijk zo ver dat ze zelf een programma kan opnemen. Het is welgeteld twee knoppen indrukken, maar ze weet het nu...
ziet er echt super super uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grouper, parrotfish, shrimps & lobster was het. Onze vriend is daar de chefkok...
[ afbeelding ]
Ja, vies hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grouper, parrotfish, shrimps & lobster was het. Onze vriend is daar de chefkok...
[ afbeelding ]
Oh, dat ziet er echt heel erg lekker uit!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer de restjes naar ons toe faxenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plofte zowat, hierna kregen we een plank met 4 desserts van het huis. Is niet op gegaan...
Echt super gaaf dat het zo geslaagd isquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plofte zowat, hierna kregen we een plank met 4 desserts van het huis. Is niet op gegaan...
Mijn echtgenote is onbezoldigd chefkok.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er echt heel erg lekker uit!
Wel dapper van mw MM dat ze voor hem durft te koken dan
Hoeveel moet je er hebben?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Heeft iemand een DVD-cover voor mij? Deze artiesten hebben bedacht dat je zelf maar een cover moet maken:
[ afbeelding ]
Uiteraard is na 18 jaar de link niet meer te vinden![]()
En deze is ruk:
https://i2.imageban.ru/ou(...)0d36a07892d014e0.jpg
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mad zei toch dat er niets meer bij konquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Softshell crab past er ook goed bij
Massive Attackquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:36 schreef ACT-F het volgende:
Heeft iemand een DVD-cover voor mij? Deze artiesten hebben bedacht dat je zelf maar een cover moet maken:
[ afbeelding ]
En deze is ruk:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:36 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is ruk:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of moet de cover ook nog wat met de inhoud te maken hebben?
Welnee, het is toch maar een verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, het is toch maar een verjaardagscadeau
Wie?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Echt 1 op 1 gelijk, zelfs de grote en kleine letters.
Ik ben pas over anderhalve maand jarigquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welnee, het is toch maar een verjaardagscadeau
Dan weet je al 1 kadoquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben pas over anderhalve maand jarig
Gelukkig maar. Kan ik tegen die tijd een cover in elkaar flansen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben pas over anderhalve maand jarig
Spelen ze uit of staat de wind de verkeerde kant op?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:42 schreef DJ11 het volgende:
PEC Zwolle heeft gewonnen [ afbeelding ]
(ja, er staat gewonnen)
Oei, negatieve review dan maar!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
De Wifi bij het zwembad trekt de stream niet zo goed, dus ik lees uitsluitend nog wat mee...
Met dit nummer vind je dat niet ergquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef MadMaster het volgende:
De Wifi bij het zwembad trekt de stream niet zo goed, dus ik lees uitsluitend nog wat mee...
Ze speelden uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Spelen ze uit of staat de wind de verkeerde kant op?
Absoluut een minpunt. Dat het water troebel is, soit, maar WiFi moet werken!!!!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei, negatieve review dan maar!
Venlose Votten Vegersquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze speelden uittegen VVV, in Venlo.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:42 schreef DJ11 het volgende:
PEC Zwolle heeft gewonnen [ afbeelding ]
(ja, er staat gewonnen)
Voute Voetbal Vereniging.quote:
Ach, dan gaan ze toch verhuizen naar de Z in AZ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen bij Az-Ajax zit de spanning meer in de vraag of het stadion niet wegwaait
Maar dan wel met de trein.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:48 schreef ACT-F het volgende:
Toepasselijk nummer. We zijn allemaal toe aan vakantie naar een zonnig oord
+1quote:
En meteen spijt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Bekend disco deuntje uit de 70's.
Ik heb weer geluid, even gereboot...
Zet maar weer uitquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Trek de stekker maar weer uit de wifi.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Kijk, jij weet er weer eenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
Zangeres zonder naam - Vragende kinderogen
Nu pas ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef ACT-F het volgende:
De sterke drank kan nu wel opengetrokken worden.
Ik heb die grapefruitcocktail nu echt hard nodigquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef ACT-F het volgende:
De sterke drank kan nu wel opengetrokken worden.
Grapefruitcocktails halen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen nummers?
Dat is te sterk joh. Dat moet een beetje verdund worden met stroh rum.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb die grapefruitcocktail nu echt hard nodig
Gooi er maar bijquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is te sterk joh. Dat moet een beetje verdund worden met stroh rum.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef just me het volgende:
tje love between my brothers and my sisters... het moet niet gekker worden
Ze was de Tuned1 tot en met Tuned21 aan het uithangenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen nummers?
Puur platonisch, just mequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef just me het volgende:
the love between my brothers and my sisters... het moet niet gekker worden
Not fine.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
Marvin G. I heard it to the grapefine ?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
Een druivenboete ja?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Tuned22 het volgende:
"Every time I come back to my car, I received compliments in my absence. There's always a note saying Parking Fine!".quote:
Dat komt helemaal goed met mijn cocktail vanavondquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:58 schreef Melting het volgende:
livelink wilde een grapefruitcocktail.... dus ik dacht.... ik breng het grapefruitsap alvast.
Ja..... die biertjes kom je toch niet halen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:58 schreef livelink het volgende:
Zeker weten dat Melting deze er stiekem tussen heeft gedaan
Sappig verhaalquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:59 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 krijgt ook ineens zin in vruchtensap nu
Altijd fijn om positieve feedback te krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Every time I come back to my car, I received compliments in my absence. There's always a note saying Parking Fine!".
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... die biertjes kom je toch niet halen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... die biertjes kom je toch niet halen.
De B-kant is gemaakt nadat hij opgepakt is voor stalking de A-kant?quote:
Even aan mijn moeder vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De B-kant is gemaakt nadat hij opgepakt is voor stalking de A-kant?
Yep, de zanger/oprichter...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoe was het ook weer? Eén van die jongens is toch de zoon van Mies Bouwman of zo?
Wat ben je interactief vanavondquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef Melting het volgende:
En ja, livelink.... deze heb ik er ook even tussendoor gedaan.
Ja..... nu is het wel genoeg geweest hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat ben je interactief vanavond
Ach, ik vind dit wel lekker opzwepend.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, jammer dat ie dood is, maar muzikaal missen we er niet veel aan...
Kinderopvang dance muziek...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik vind dit wel lekker opzwepend.
Vragende kinderogen...quote:
Melting, draai dat nummer eens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
Niet dat ik op dit moment nou echt opgezweept hoef te worden.
rond de kerstboomquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk met de kiddo's polonaise door de gang...
Tuned heeft het vaak al staan voordat het nummer hier begintquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de antwoorden loop ik minstens 40 seconden achter. Trage Wifi dus...
Fixedquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:08 schreef livelink het volgende:
Of mijn stream loopt achter, of jullie zijn echt achterlijk snel.
Ik hoorde de eerste tonen en zag 3 antwoorden staan. Dat heb ik normaal niet echt. Maar ik vind het prima, op een telefoon snel typen vind ik sowieso een ramp...quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuned heeft het vaak al staan voordat het nummer hier begint
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
Die plaat duurde me met 8 minuten toch iets te lang.
Fixed.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
Die plaat duurde me met 8 minuten seconden toch iets te lang.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Marc Ardipane * I Like It Loud (Maria, Maria)
Ik vond 45 seconden ook al vrij langquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef Melting het volgende:
Die plaat duurde me met 8 minuten toch iets te lang.
Groepsfoto van R49.quote:
Deze kun je ook wel gebruiken als cover, ACT-Fquote:
Dus toch wel?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Marc Ardipane * I Like It Loud (Maria, Maria)
Dat geldt voor dit nummer ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond 45 seconden ook al vrij lang
Helemaal perfect. Hij is toch zo'n halve homo.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze kun je ook wel gebruiken als cover, ACT-F
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Midden bovenaan moet dan Rafeiro zijn. Kijk maar naar z'n UI.
quote:
Ik had ooit eens het idee om daar een soort van themashow omheen te bouwen. Toevallig kwam ik het mapje vandaag nog tegen...quote:
In het echt vallen we dan toch wel een beetje tegen, vind ik.quote:
Tromgeroffel dames en herenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ooit eens het idee om daar een soort van themashow omheen te bouwen. Toevallig kwam ik het mapje vandaag nog tegen...
Allemaal 5-letter bandnamen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ooit eens het idee om daar een soort van themashow omheen te bouwen. Toevallig kwam ik het mapje vandaag nog tegen...
Eh nee....quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Tromgeroffel dames en herendie bewuste show begint dan met "Heart" van PSB uiteraard
Woorden van 5 letters was niet de insteekquote:
De fiets was meer onder de indruk dan de man.quote:
Leuk hoesjequote:
Ik heb echt geen idee welke andere insteek je met lingo kunt hebben? Het zal wel weer een voor mij onbekende muziekstroming zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Woorden van 5 letters was niet de insteekMisschien, als ik tijd over heb, knal ik die show er komend jaar wel een keertje in.
Zijn er geen elften die kunnen helpen ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
Trouwens.... vandaag duurt de show maar tot +/- 23.00 uur.
Ik heb morgen een dagje Efteling gepland met mijn moeder, en aangezien zij amper kan lopen, wordt het heel de dag rolstoel duwen voor me, dus is al zwaar genoeg.
Hopelijk is het dan morgen wel droog.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
Ik heb morgen een dagje Efteling gepland met mijn moeder, en aangezien zij amper kan lopen, wordt het heel de dag rolstoel duwen voor me, dus is al zwaar genoeg.
Misschien turbotaal?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke andere insteek je met lingo kunt hebben? Het zal wel weer een voor mij onbekende muziekstroming zijn.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
Pak je haar wel goed in?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
Het heeft iets te maken met een opvallende oud-deelnemerquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welke andere insteek je met lingo kunt hebben? Het zal wel weer een voor mij onbekende muziekstroming zijn.
Ik hoop dat het weer een beetje opknaptquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef Melting het volgende:
quote:
was zeker wel helemaal in kerstsfeerquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben jaren geleden in begin december naar Disney Parijs geweest, waar het stervenskoud was. Bij alle attracties konden we gewoon doorlopen, want het was totaal niet druk. Behalve bij Pirates of the Caribbean, want daar was het lekker warm binnen, dus daar stond constant ene lange rij voor om op te warmen
En dan laat je haar achter bij de elfjes?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Deken mee, en ze mag mijn handschoenen aan. Heb die alleen op het einde nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |