SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.quote:
Korte broek en T-shirt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.
Ja, naakt kom je niet binnenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel allemaal in correcte kledij uiteraard.
Aloha.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Nog even bij het zwembad meeluisteren...
Je gaat niet vertellen hoe lekker warm het daar is, het is hier zo koud !!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Nog even bij het zwembad meeluisteren...
Je hoort het, DDM.quote:
Ok, dan niet...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat niet vertellen hoe lekker warm het daar is, het is hier zo koud !!
Als de kou nou het ergste was. Wat een stortregen vanmiddagquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Oranjestad, Aruba 30oCquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Nope.quote:
Ik zou dan meteen foto's posten als bewijs, zelfs.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dus je gaat niet vertellen dat je bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad met een tropische versnapering zit?
Ik zou dat wel doen als ik bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad aan een tropische versnapering zou zitten
Grapefruit cocktail, chippies en een klote uitzicht...quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Dus je gaat niet vertellen dat je bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad met een tropische versnapering zit?
Ik zou dat wel doen als ik bij een graadje of 28 aan de rand van het zwembad aan een tropische versnapering zou zitten
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou dan meteen foto's posten als bewijs, zelfs.
Vreselijk. Je zal er zitten, zegquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grapefruit cocktail, chippies en een klote uitzicht...
[ afbeelding ]
En bedankt hè!quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je schijnt er lekker te kunnen etenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie op Facebook meer tropische dingen voorbij komen, bekende zit nu op Curacao. Lekker eten en zonnetje
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij precies andersomquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
Dat zwembad en die hitte doet me niks, maar die grapefruit cocktail wel
Ducttape op de tv plakken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
Toch erg..... moest ik mijn ouders net uitleggen hoe ze de ondertiteling uitzetten.
Op Aruba ook, zag ik. Iets met kreeft op tig manierenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:21 schreef just me het volgende:
[..]
Je schijnt er lekker te kunnen eten
Ze luisteren met ondertiteling naar jouw show?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
Toch erg..... moest ik mijn ouders net uitleggen hoe ze de ondertiteling uitzetten.
Dames die echt kunnen zingen. Zelfs live zijn ze zo goed alsof je een perfecte studio-opname hoortquote:
Ik zou zo willen ruilenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Aruba ook, zag ik. Iets met kreeft op tig manieren
Ik moest uit mijn hoofd vertellen op welke knoppen ze moesten drukken op de afstandsbediening..... maar het is gelukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |