SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd. Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ben je achterlijk ofzo?quote:
Winnen en alles raken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
Zijn er ook dingen waar hij geen "tikkie" of "dreun"van krijgt?
Yvancka is mijn oude koppelmaat bij de jeugdquote:
Hoe gaat het nu met haar?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yvancka is mijn oude koppelmaat bij de jeugdZe is wel akelig dun, maar lief vrouwke
Ook nog NL kampioen geweest bij de meisjes.
Hoe ziet ze er nu uit?quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yvancka is mijn oude koppelmaat bij de jeugdZe is wel akelig dun, maar lief vrouwke
Wist niet dat ze dartte.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
van "me kleinzoon"quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:39 schreef Zorro het volgende:
Zijn er ook dingen waar hij geen "tikkie" of "dreun" van krijgt?
twitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 19:45:23These are laid out on every table tonight. Ally Pally might look a little bit more daunting for Darin Young when he turns around... #WHDarts https://t.co/4v8fkx7iM3 reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feestje in het land lidl in de brand
Ja dat was echt een legendarische pot.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
De 2017-semi blijft niveau-technisch de beste pot die ik ooit heb gezien.
Die laatste finish van MvG genotquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:48 schreef El-Stinho het volgende:
De 2017-semi blijft niveau-technisch de beste pot die ik ooit heb gezien.
Partypoeper.quote:
Hahahahaha helemaal dubbel daaromquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat fantastisch interview met Genee
Morgen de crematie van het vreugdevuur. Als dat geen kkzooi wordt. Lolquote:
Alsof het André Hazes isquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Over honderd jaar nog over Barney praten
Alsof darten dan nog bestaatquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof het André Hazes is
Sow danquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie docu om uit te zenden voor als Barney dood gaat.
Vanavond @ Thames
Geen idee, dan ben ik er niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof darten dan nog bestaat
Ik ook niet mag ik hopen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, dan ben ik er niet meer.
Opwindend.quote:
Bij haar of bij hem?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
Zou Barney z'n vriendin gewiept hebben vanmiddag om wat spanning weg te nemen?
Als het niet Koert/Co/Coat is dan is het al snel een aidstafel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zeg je negen van de tien keer.
Ik ga hier even bij stil staan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef heywoodu het volgende:
De laatste avond OOIT dat Van Barneveld gaat BEGINNEN aan een WK!
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat was knap geformuleerd!quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is je favoriete tafel?quote:
Dekker is ook echt aids.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het niet Koert/Co/Coat is dan is het al snel een aidstafel.
Misschien moet jij eens terug in je hoek, sukkel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je quotet me, dus dat weet je donders goed, meisje.
Ja rond 10 uur pasquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik zag net het programma op page 1. Barney als 3de?
Mee eens...hopelijk gaat Bas Muijs straks weer analyseren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ron Meulenkamper is saaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii
Vernederd worden door Cross in de WK finalequote:Op zaterdag 14 december 2019 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
Laatste jaar van Taylor
MVG slopen op de metsplee
"Ja ik ken wel hardlopen."quote:
Met de nadruk op NEK.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Sow smeuige anekdotes van Vinnie
Had nooit die finale moeten halen. Iedereen faalde. Gary oa.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vernederd worden door Cross in de WK finale.
Hopp wordt over zes dagen vernederd door Clemens.quote:
Fortuna - RKC?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Wordt weer even met 2 schermen werken.
quote:Stichting Mobiliteit Voor Iedereen
23 uur ·
Stichting MVI wenst Raymond van Barneveld succes tijdens zijn laatste PDC wereldkampioenschap.
Wij vinden het fantastisch dat Raymond ons embleem met trots wil dragen tijdens het WK en zijn afscheidstournee.
Met hopelijk de WK-titel op zak gaan we, na Raymond zijn afscheidsavond, bekijken welke invulling we het ambassadeurschap kunnen gaan geven.
Raymond is begaan met Stichting MVI en wil zich graag inzetten tegen vereenzaming❤️
#ambassadeur #stichtingmvi #raymondvanbarneveld #tegenvereenzaming #PDC #zorg
@Poepz0r kan deze posts wel waarderenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mocht hij willen. Ik pak hem aan.
En Wattimena dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Het is echt walgelijk, dat hoofd van Van der Voort.
@Mani89 doet dat welquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom haalt Vincent die vieze plukken bovenop zijn hoofd niet weg?
lolquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom haalt Vincent die vieze plukken bovenop zijn hoofd niet weg?
Dat is dubbel zo walgelijk.quote:
En met z'n middelvinger op de tafel drukken als hij een punt denkt te makenquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Ah, daar is de irritante interessantdoenerij-pen.
Bij een overwinning van ADO wordt het wel gezellig spannond onderin.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Juichen voor Grunn, maar dat wordt niks met tien man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |