Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelden tot nooit nee, smorgens een gebakken eitje, als lunch groenten met een stukje vlees en savonds avondeten met slechts 2x per week carbs.
Maar gevolg was -enorme- vreetbuien op momenten dat ik er ook weinig controle over had.
Ik denk niet dat je veel mensen kent die 2 of 3 dubbele burgerkingburgers weg kunnen konden zetten
Ik heb iig nu een patroon waarin eten savonds niet meer hoeft, het is nog steeds relatief veel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, jij deed low-carb natuurlijk. Heb je dat nu helemaal losgelaten? Ik heb dat ook geprobeerd, maar ging daar eigenlijk alleen maar meer troep door eten.
Lokquootje. Heb jij dit gezien? Vast iets voor jouquote:
Wat is het homeland in kwestie?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef fietsie het volgende:
Homeland blijft toch een ehm..... boeiend is het verkeerde woord... op een nare manier trekken...
Het is.... rustig hier.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Misschien kan ik hem lokken met deze door schoondochter zelfgebakken taart voor de verjaardag van Kleinzoon J.![]()
[ afbeelding ]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:50 schreef sigme het volgende:
Ik drink een fatsoenlijke whisky
[ afbeelding ]
Ik was na de 3e eigenlijk klaar ermee, de 4e mn best gedaan en 5 vind ik weer helemaal prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Avondje tv hier en niet veel te melden.
Homeland vond ik de eerste 3 serie geweldig, en daarna steeds minder, ben ook gestopt
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Was t gezellig ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik kom ook weer even om het hoekje gluren... beetje brakkig maar op de bank met wijn en een pakje kale toastjes.
(Die ik overigens wel heel lekker vind)
Carry "draagt" het wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:56 schreef Blues het volgende:
Homeland met de heerlijk irritante hysterische, pardon, bipolaire Carry![]()
Wij kijken de film van gisteren op 2: the square, heerlijk wat absurdistische film![]()
Mijn drankkast kan bijna niet meer dicht. Ik koop wel en krijg ook cadeau, maar ik drink gewoon bijna nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Mijne ook niet. Maar drank trekt me sowieso niet, thuis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Is heel maf, ik hoef nergens heen, hoef niet nuchter te blijven, maar mn drankkast trekt echt helemaal niet meer..
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassingquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mooi etiket. Is ie ook lekker?
Verrassende smaak is altijd prima.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:01 schreef sigme het volgende:
Gvd hele reply weg. Nog maar eens proberen.
[..]
Dit etiket zit op een hele serie single malt, single casks. De smaak is altijd een verrassing. Daarom koop ik ze ook. Deze is lekker. Straf, weinig extreem. Van mij mag het veel turviger, maar in de huidige selectie bij de slijter zat geen echte turf.
Oh ik ging met mijn verse lief mee naar kerstdiner van zn werk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waarvan brakkig? Beetje nieuwsgierig
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaaktquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Verrassende smaak is altijd prima.
Ik drink het te weinig om te omschrijven welke ik het lekkerst vind. Ik kom vaak niet verder dan 'schots of iers', want die amerikaanse vind ik niks.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik had er ook eens eentje met veel jodium. Er schijnen liefhebbers te zijn. Ik ben er niet een. Doe mij maar whisky die naar rot hout smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |