Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat naar omstandigheden wel redelijk. Al heeft ze de laatste dagen weer meer pijn. Hoe het verder zal verlopen en hoe snel, is lastig in te schatten.
whyquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even weg. Kan blijkbaar niets meer goed doen.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.![]()
Straks al die mensen met 'Fijne Feestdagen' .
Heh?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel is subjectief, noem eens getallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat veel mensen op fok deze graag willen zien
1.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veel is subjectief, noem eens getallen.
Wanneer was Budapestenaar dan nog meer 'slecht geīnformeerd'?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent weer eens slecht geīnformeerd en je neemt het weer te serieus.
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romanoquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, mijn vraag heb je nog niet beantwoord.
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hč?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romano
Een paar is al veel voor Fok! tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hč?
Kiek dan Topicreeks: VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat 9 op de 10 keer zal ook dan wel niet kloppen.
Haha, ja je moet de cijfers wel een beetje in je voordeel pakkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
16 van de 46 keer, je hoeft geen rekenknobbel op je fontanel te hebben om te weten dat dat geen 9 op de 10 keer is.
Wmb wel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
@:ggmm als in de VBLSC 9 van de 10 keer de topictitel negerseks is dan mag deze toch ook wel af en toe?
Nee, ik heb de volledige link gebruikt die je gaf, dat waren 46 topictitels.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja je moet de cijfers wel een beetje in je voordeel pakken![]()
Van 20-10 tot 12-11 was het 100% negerseks
streepje op verzoekquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, eigen verzoek want drukke tijden op de zaak
serieus nemenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb anders een aantal notes op mijn kerfstok vanwege een TT.
Dus mods worden niet serieus genomen.
NIET serieus nemen, goed lezen.quote:
ik lees wat ik graag wil lezenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NIET serieus nemen, goed lezen.
Onkruid vergaat nietquote:
Velen met u.quote:
Meestal duikt het ergens anders weer op.quote:
Met wie sta jij volgende week onder de mistle toe?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Meestal duikt het ergens anders weer op.
Dus dit is geen onkruid.
Angiequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Met wie sta jij volgende week onder de mistle toe?
Moet dat dan?quote:
vakantiequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:54 schreef MCH het volgende:
[..]
was best lekker hoor maar nu is het bijna vakantie dus weer meer foktijd
Als ik te druk ben ga ik juist meer tijd verspillen op Fok!.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, eigen verzoek want drukke tijden op de zaak
safequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik te druk ben ga ik juist meer tijd verspillen op Fok!.
Als saveheaven, denk ik.
nope, alleen de 27e extra atv dag. verder gewoon werkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij geen 2 weken verkansie na volgende week?
Ik moet nog 4 dagen werken dit jaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, alleen de 27e extra atv dag. verder gewoon werken
.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:56 schreef MCH het volgende:
Volgend jaar valt kerst deels in het weekend
jaar daarna op zaterdag en zondagquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:56 schreef MCH het volgende:
Volgend jaar valt kerst deels in het weekend
MCH z'n date wellichtquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie is die Romano eigenlijk?
Vinkt hopje wel voor me af.quote:
truste Muckstequote:Op zaterdag 14 december 2019 00:01 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken![]()
Slaap lekker mopjes
Ha!quote:
Truste Koentjequote:
Te laatquote:
quote:
Nou dit doet mij wel goed jaquote:
ach ik FOk met pieken en dalenquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Truste Koentje![]()
Lang niet gezien joh
Zo gaat ie helemaal nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 00:07 schreef Muck het volgende:
Help I'm steppin' into the twilight zone
(Den delčn delčn)
The place is a madhouse,
Feels like being cloned
Denk ik weer ergens anders aan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo gaat ie helemaal niet
Oh ja, den delen delen is ergens anders vanquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja, den delen delen is ergens anders van
quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:23 schreef bitterbal het volgende:
Nu zo bitterballen naar binnen proppen. Heb zon honger
Hey maatquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Wakker, zo even lekker over de markt struinen, een vriendelijk praatje hier, wat aankopen daar, sterke koffie, uitgebreide lunch en een biertje(s).
Dat klinkt al iets minder horror.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:19 schreef Karzai het volgende:
om mee te nemen, voor vanmiddag met een biertje
Dacht ook al ja, sommige dingen zijn echt niet te doen in de vroege ochtendquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt al iets minder horror.
Wat mij betreft de meeste dingen niet in de vroege ochtend. #geenontbijterquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ook al ja, sommige dingen zijn echt niet te doen in de vroege ochtend
Lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:29 schreef Karzai het volgende:
al een beetje yoghurt met een peertje gegeten
Over ongeveer een uur weer thuis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:33 schreef Karzai het volgende:
nog in Duitsland Ijs, vandaag weer naar huis?
Het is best een fijn land ja, alleen die drie uur naar de grens.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind het soms wel jammer dat ik zo ver van Duitsland woon
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over ongeveer een uur weer thuis.
[..]
Het is best een fijn land ja, alleen die drie uur naar de grens.
Ik ben van de appelbeignetsquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:49 schreef Karzai het volgende:
misschien dat ik vanmiddag nog een oliebol haal
Al resultaat geboekt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lijnen, dus voor mij zo min mogelijk vette happen
Bratkartoffelnquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan even geen vettigheid meer aan geloof ik.
Paar weken geleden was er 4.5 van de beoogde 10 af, Ik stond net nog op de weegschaal, maar er werd niks weergegeven. Ik denk dat de batterij leeg is.quote:
Goed bezig kerelquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was er 4.5 van de beoogde 10 af, Ik stond net nog op de weegschaal, maar er werd niks weergegeven. Ik denk dat de batterij leeg is.
Jij bent toch niet dik, of overgewichtig?quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog steeds aan het lijnen, dus voor mij zo min mogelijk vette happen
Die spijsquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Mjam, die kerststol is idd goed gevuld.
Kerstcadeautjes kopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tram richting stad is fucking druk
Kquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tram richting stad is fucking druk
Netjes Bos!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paar weken geleden was er 4.5 van de beoogde 10 af, Ik stond net nog op de weegschaal, maar er werd niks weergegeven. Ik denk dat de batterij leeg is.
Knap!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Werkquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig. Hoop ik. Of is het werk?
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
K
Vroege kerstinkopen![]()
![]()
Goeie wel, de stad komende twee weken mijden
Nee, niet heel erg imo. Maar mijn cholesterol is wel aan de hoge kant, dus die moet iig omlaag en mijn ideale gewicht volgens de BMI (niet dat ik daar veel waarde aan hecht) is toch 10kg lager dan dat wat het nu is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij bent toch niet dik, of overgewichtig?
Krijg je ook cholesterolverlagende medicatie?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg imo. Maar mijn cholesterol is wel aan de hoge kant, dus die moet iig omlaag en mijn ideale gewicht volgens de BMI (niet dat ik daar veel waarde aan hecht) is toch 10kg lager dan dat wat het nu is.
Maar ik vind het prima, snoepte toch te veel en zo.
En die beroerte is denk ik ook wel een goede waarschuwing geweest om wat gezonder te eten..
Nee morgenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij weekend toch?
En dat op zaterdagquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanavond feestje op werk en als het goed is sta ik niet tot sluit. En weinig reserveringen
Ja, ik slik cholesterolverlagers. Bedankt voor de feedback. Maar ik voel me goed op dit moment onder dit dieet. Probeer het nog even vol te houden en als ik er ongezond mager uit begin te zien, ga ik wel weer meer spek eten e.d.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg je ook cholesterolverlagende medicatie?
En zit meer in wat je eet, dan hoeveel je eet toch?
Ik denk gezien jouw leeftijd en je verdere fitheid dat je echt pech hebt in 'bouw' van je lijf. Dus genetische aanleg enzo, want jouw leefstijl is verder echt geen trigger voor een beroerte.
Lang verhaal kort: er zijn wel invloeden van buitenaf middels gewicht, voeding, beweging etc, maar groot gedeelte zal toch pech zijn in dit geval.
Dus je bent er niet zelf hoofd'schuldig' aan oid.
Nog korter verhaal: wees niet te streng voor jezelf Bos![]()
Netjes!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zaterdag s vrij rustige dag vanwege de locatie.
Vanmiddag is er ook al uitzending + wedstrijdenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond even darten kijken
Tussen de kantoren zeker?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zaterdag s vrij rustige dag vanwege de locatie.
Hahaha, nee niet extra spekquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik slik cholesterolverlagers. Bedankt voor de feedback. Maar ik voel me goed op dit moment onder dit dieet. Probeer het nog even vol te houden en als ik er ongezond mager uit begin te zien, ga ik wel weer meer spek eten e.d.
Ben jij van de barney army?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond even darten kijken
Zijn hier ¤14,- bij de bakker, een kleintje...quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij een bakker betaalde ik vorig jaar tegen de 10 euro voor een klein kerststolletje. Maar die was niet beter dan deze van Appie.
Gister was ook goede avond. Niet te druk maar omdat we ook een feestje hadden bleef ik alleen over om het restaurant te sluiten. Damn dat was een teringzooiquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis met een rustig dagje
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn hier ¤14,- bij de bakker, een kleintje...
Vond ik echt te duur. AH of Lidl zijn ook prima
Niet dat ik het eet. Één plak per jaar ofzo. Maar Koos vreet er een stuk of tien op in de feestmaand dus dat telt op
Tot diep in de nacht staan afwassen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gister was ook goede avond. Niet te druk maar omdat we ook een feestje hadden bleef ik alleen over om het restaurant te sluiten. Damn dat was een teringzooi![]()
Al dat glaswerk en al die tafels en arg![]()
Dat je niet weet waar je moet beginnen zeg maar.
Heeft ie ooit aan je gleuf gezeten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie ooit aan je gleuf gezeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is ongelooflijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]tien? Ik haal er meestal eentje en dan ben ik wel weer klaar mee voor een jaar
De cadeaubonnen waren ook goor?quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik flikker net 6 kerststollen weg, 3 cadeaubonnen en 7 flessen wijn die ik nu al cadeau had gekregen via mijn werk, gore troep allemaal, zelfs om weg te geven
Jajaquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik flikker net 6 kerststollen weg, 3 cadeaubonnen en 7 flessen wijn die ik nu al cadeau had gekregen via mijn werk, gore troep allemaal, zelfs om weg te geven
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja, morgen weer Heel Holland Bakt![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
Ik betrapte woensdag wel een projectmanager type Harry de slick dick makelaar op het meesneaken van relatiegeschenken mee naar huis![]()
![]()
![]()
Sneue gast
(We hebben een strenge en terechte policy rondom geschenken verdelen enzo. Teringtriest als je dat dan toch meejat man)
Ik krijg hem donderdag. Geen verrassing oid. Je mocht zelf een keuze maken uit een aantal pakketten, dus heb ik al gezien wat er in zit. Maar dat weet ik niet meer precies..quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:29 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik ook een kerstpakket krijg :p
Wel weer mijn emosmiley face in het echt getrokkenquote:
Ja, morgen is de voorronde. Dan zal er vanaf volgende week weer vanuit de tent gebakken worden, met meesterbakkers en afvallers.quote:
Waren het mooie relatiegeschenken? Zou het verhaal nog triester maken als het ook nog kei-lelijke dingen warenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
Ik betrapte woensdag wel een projectmanager type Harry de slick dick makelaar op het meesneaken van relatiegeschenken mee naar huis![]()
![]()
![]()
Sneue gast
(We hebben een strenge en terechte policy rondom geschenken verdelen enzo. Teringtriest als je dat dan toch meejat man)
Dus tķch een verrassingquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg hem donderdag. Geen verrassing oid. Je mocht zelf een keuze maken uit een aantal pakketten, dus heb ik al gezien wat er in zit. Maar dat weet ik niet meer precies..
Goedkope wijnen, chocolade en een pannetonequote:Op zaterdag 14 december 2019 10:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waren het mooie relatiegeschenken? Zou het verhaal nog triester maken als het ook nog kei-lelijke dingen waren
Heel sneu inderdaad. Bij ons worden ze verloot op de laatste werkdag van het jaar. Maar ik weet zeker dat de beste geschenken die verloting niet halenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Sneue gast
Zo'n heerlijk kneuterig programma! En veel te gevaarlijk ook. Geen echte zoetekauw, maar als ik dat kijk dan wil ik zoet zoeter zoetst.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, morgen is de voorronde. Dan zal er vanaf volgende week weer vanuit de tent gebakken worden, met meesterbakkers en afvallers.
Ja wat moet je ermee, kom daar toch nooit langs als ik tijd heb.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De cadeaubonnen waren ook goor?
Ik hoop dat hij schaamrood op zijn kaken hadquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Goedkope wijnen, chocolade en een pannetone
Ik vond het vooral treurig triest![]()
Midden in zijn bek staan uitlachen iig
Daarom, weg flikkeren die onzin allemaal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:30 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
Sneue gast
Netjes, en idd, dat is altijd wel zo. Maar toch, beter dan ditquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel sneu inderdaad. Bij ons worden ze verloot op de laatste werkdag van het jaar. Maar ik weet zeker dat de beste geschenken die verloting niet halen
Ik zag van de week Bak mee met Max, waarin de winnares van vorig jaar de bakker was en dus voordeed hoe je het baksel moest maken. Daar viel ze me een beetje tegen, qua uitleggen e.d.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk kneuterig programma! En veel te gevaarlijk ook. Geen echte zoetekauw, maar als ik dat kijk dan wil ik zoet zoeter zoetst.
Betrapte smoel wel jaquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij schaamrood op zijn kaken had
Ik vind sneeuw alleen leuk, wanneer ik niet hoef te werken, werken in de sneeuw is echt niet leuk met mijn beroep.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Daar ben ik na één dag klaar mee.
Ja veel langer ligt dat toch nooitquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Daar ben ik na één dag klaar mee.
Though guy ben je ook, precies de badass die bitterbal zoektquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:27 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben het ideale type voor bitterbal. De liefde is al beklonken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Though guy ben je ook, precies de badass die bitterbal zoekt
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Bak mee zag ik een keer.. er werd iets heel simpels gemaakt en ik vond het grappig want bedacht mij dat vooral 60+ naar zoiets kijken en dat die toch wel weten hoe je zoiets moet maken.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag van de week Bak mee met Max, waarin de winnares van vorig jaar de bakker was en dus voordeed hoe je het baksel moest maken. Daar viel ze me een beetje tegen, qua uitleggen e.d.
Kwam ongeinteresseerd over op mij, terwijl ik ze in de tent weer erg leuk vond. Niet mijn favoriet van vorig jaar though, want dat was de doventolk, Wieke
Geef me een stol en ik trap die echt helemaal lens, vieze dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Mijn moeder kan nog geen cake bakken hoor 😅😅😅quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bak mee zag ik een keer.. er werd iets heel simpels gemaakt en ik vond het grappig want bedacht mij dat vooral 60+ naar zoiets kijken en dat die toch wel weten hoe je zoiets moet maken.
Vorig jaar heb ik niet gekeken. Dit jaar ga ik het ook weer volgen.
Kijk je ook Masterchef?
Ik las snolquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef me een stol en ik trap die echt helemaal lens, vieze dingen.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Betrapte smoel wel ja
Vond ik nog het mooiste![]()
Zwaar leven op de tramquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Westeinde
Hospital
Ziekenhuis
Toeristen informatie
Vergeet niet uit te checken met...
Mens hou je kop
Ik zit vol vooroordelen wbt bejaardenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder kan nog geen cake bakken hoor 😅😅😅
Dat hospital daar omroepen vind ik altijd zo sufquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Westeinde
Hospital
Ziekenhuis
Toeristen informatie
Mens hou je kop
Zo kijk ik ook naar jouw generatiequote:Op zaterdag 14 december 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit vol vooroordelen wbt bejaarden
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat hospital daar omroepen vind ik altijd zo suf
Verder wel mooie plek, lang gewerkt daar
Ik ken er best een hoop die niks kunnen 😅quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit vol vooroordelen wbt bejaarden
Ik dacht dat de mijne hetzelfde is als de jouwe?quote:
Nee, dat volg ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bak mee zag ik een keer.. er werd iets heel simpels gemaakt en ik vond het grappig want bedacht mij dat vooral 60+ naar zoiets kijken en dat die toch wel weten hoe je zoiets moet maken.
Vorig jaar heb ik niet gekeken. Dit jaar ga ik het ook weer volgen.
Kijk je ook Masterchef?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Westeinde
Hospital
Ziekenhuis
Toeristen informatie
Mens hou je kop
Ja, ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ken er best een hoop die niks kunnen 😅
Moeder van een vriendin kan wel waanzinnig goed bakken. Die maakt met kerst altijd een tulband. Zo simpel maar zo lekker.
Goeie tradities ook dat vind ik
Is ook leuk. Vooral de Britse en Australische.quote:
Beterschap!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:49 schreef Voxs het volgende:
Bij voorbaat excuus voor warrige zinnen en vage logica. Hoofd is griepsig aan het doen.
Mijn ma is uit 49, die kan echt vrij weinigquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ookIk heb echt zo'n beeld van jaren 50 huisvrouwkunde...
Tafeltje dekje, thuisbezorgd of gewoon die gortdroge gehaktbal, aardappel en snotgekookte met teveel boter en'of pakjessaus wegkanen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Oude vrouwen die niet kunnen koken, ok dan ben je echt nutteloos
Brrr!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tafeltje dekje, thuisbezorgd of gewoon die gortdroge gehaktbal, aardappel en snotgekookte met teveel boter en'of pakjessaus wegkanen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tafeltje dekje, thuisbezorgd of gewoon die gortdroge gehaktbal, aardappel en snotgekookte met teveel boter en'of pakjessaus wegkanen.
dingdoen'zequote:Op zaterdag 14 december 2019 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Afijn, dingen doen! Ik meld me vanavond wel weer
Yep!quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn moeder uit 51 kon gelukkig vrij veel. Kookte prima en haar taarten waren ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn ma is uit 49, die kan echt vrij weinig![]()
![]()
En beterschap!!
Ja die zijn er zeker ook, gelukkig ook maarquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn moeder uit 51 kon gelukkig vrij veel. Kookte prima en haar taarten waren ook
Wat zijn wij toch gezegend met al die voedselkeuzes die wij kunnen maken. Al heb ik ook geregeld dat ik in de super sta en mijn hoofd schud om de absurditeit van al die keuze ( en vooral al dat gefabriceerde voedsel)quote:
ocharmequote:Op zaterdag 14 december 2019 11:00 schreef UitStraling het volgende:
De geur van verbrande aardappels is wel DE geur van mijn jeugd.
Ja absoluu, beide helemaal waar!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch gezegend met al die voedselkeuzes die wij kunnen maken. Al heb ik ook geregeld dat ik in de super sta en mijn hoofd schud om de absurditeit van al die keuze ( en vooral al dat gefabriceerde voedsel)
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja absoluu, beide helemaal waar!
En blij dat ik kan koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |