Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Het gaat naar omstandigheden wel redelijk. Al heeft ze de laatste dagen weer meer pijn. Hoe het verder zal verlopen en hoe snel, is lastig in te schatten.
whyquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben even weg. Kan blijkbaar niets meer goed doen.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook al is het van een 'onbekende' wens je toch heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.![]()
Straks al die mensen met 'Fijne Feestdagen' .
Heh?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel is subjectief, noem eens getallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
omdat veel mensen op fok deze graag willen zien
1.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Veel is subjectief, noem eens getallen.
Wanneer was Budapestenaar dan nog meer 'slecht geīnformeerd'?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent weer eens slecht geīnformeerd en je neemt het weer te serieus.
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romanoquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, mijn vraag heb je nog niet beantwoord.
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hč?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten maar in de 40+ sc zijn er ook een paar fans van Romano
Een paar is al veel voor Fok! tegenwoordigquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Een paar' is iets heel anders dan 'veel', hč?
Kiek dan Topicreeks: VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat 9 op de 10 keer zal ook dan wel niet kloppen.
Haha, ja je moet de cijfers wel een beetje in je voordeel pakkenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:44 schreef PoezeligDing het volgende:
16 van de 46 keer, je hoeft geen rekenknobbel op je fontanel te hebben om te weten dat dat geen 9 op de 10 keer is.
Wmb wel hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:40 schreef MCH het volgende:
@:ggmm als in de VBLSC 9 van de 10 keer de topictitel negerseks is dan mag deze toch ook wel af en toe?
Nee, ik heb de volledige link gebruikt die je gaf, dat waren 46 topictitels.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, ja je moet de cijfers wel een beetje in je voordeel pakken![]()
Van 20-10 tot 12-11 was het 100% negerseks
streepje op verzoekquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, eigen verzoek want drukke tijden op de zaak
serieus nemenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb anders een aantal notes op mijn kerfstok vanwege een TT.
Dus mods worden niet serieus genomen.
NIET serieus nemen, goed lezen.quote:
ik lees wat ik graag wil lezenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
NIET serieus nemen, goed lezen.
Onkruid vergaat nietquote:
Velen met u.quote:
Meestal duikt het ergens anders weer op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |