ah jammerquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee ik heb hem weggelegd. Ik ga hem nog wel een keer verder lezen
Klein begin gemaakt in het deel van de moorden. Weet niet. Vond hem best pittig doorheen te komen en met de gedachte dat ik toen nog zo'n 400 paginas moest. Maar ik ga hem zeker nog wel keer oppakken. Moet er even voor gaan zittenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ah jammer
waar ben je gestopt?
Ga je nou meteen weer weg?quote:
En periodekampioen zie ik. Dacht dat ze het zo slecht dedenquote:
JonkGodquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En periodekampioen zie ik. Dacht dat ze het zo slecht deden
vond dat ook het vermoeiendste deel, die medische beschrijvingen hangen je op een gegeven moment echt de keel uit, maar wel goed einde en het laatste deel van het boek is weer heel goedquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klein begin gemaakt in het deel van de moorden. Weet niet. Vond hem best pittig doorheen te komen en met de gedachte dat ik toen nog zo'n 400 paginas moest. Maar ik ga hem zeker nog wel keer oppakken. Moet er even voor gaan zitten
Snap wel dat het een echt goed boek is verder, maar wel voor de echte doorgewinterde literatuurliefhebber. Kan mezelf nou niet echt zo noemen. Max, Mischa & het Tet-offensief lijkt me wel heel tof om te lezen ook. Zag ik op fok ook al paar keer voorbij komenquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vond dat ook het vermoeiendste deel, die medische beschrijvingen hangen je op een gegeven moment echt de keel uit, maar wel goed einde en het laatste deel van het boek is weer heel goed
maar snap je keuze wel
volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je ooit stirner gelezen
8x op rij gewonnen nuquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En periodekampioen zie ik. Dacht dat ze het zo slecht deden
Zit op t moment met teveel ellende om hier teveel aanwezig te zijn, trek ik even niet. Komt wel weer..quote:
Ripquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef I het volgende:
[..]
Zit op t moment met teveel ellende om hier teveel aanwezig te zijn, trek ik even niet. Komt wel weer..
Of niet.
Je blijft maar gewoon en je stelt je maar gewoon niet zo aan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef I het volgende:
[..]
Zit op t moment met teveel ellende om hier teveel aanwezig te zijn, trek ik even niet. Komt wel weer..
Of niet.
ik moest googlen net wie het wasquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben je wel bekend met zijn denkbeelden? echt heel vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |