Wat is deze?quote:
Niet met kerst ben ik alleen?quote:
Ik ga luisterenquote:
Beetje stressvol maar komt wel weer goed. Dat van jou?quote:
deze is mooierquote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet met kerst ben ik alleen?
Weer een stressvolle dag overleefd.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga luisteren
[..]
Beetje stressvol maar komt wel weer goed. Dat van jou?
Groot gelijk, wel lekker zo'n vrije dag.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een stressvolle dag overleefd.
Morgen even lekker genieten van vrije dag.
Toch lekker dat je vanuit huis kunt werken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk, wel lekker zo'n vrije dag.
Ik werk morgen vanuit huis, dat geeft ook wel wat rust
Heb je Faxie nog aan een vrouwtje kunnen helpen op comicswingerscon?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch lekker dat je vanuit huis kunt werken.
Ga je in de vakantie nog wat leuks doen?
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan welquote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij moeten vragen, zo armoedigquote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan wel![]()
Ik heb niet echt vakantie. Tenminste ik heb wel paar dagen vrij gevraagd in het nieuw jaar en daar kijk ik naar uit
En jij?
We hebben wel een paar zeer mooi dames gezien in sexy kleding.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je Faxie nog aan een vrouwtje kunnen helpen op comicswingerscon?
Lekker paar dagen even bijkomen. Vriendje ook vrij?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan wel![]()
Ik heb niet echt vakantie. Tenminste ik heb wel paar dagen vrij gevraagd in het nieuw jaar en daar kijk ik naar uit
En jij?
Jaaa.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben wel een paar zeer mooi dames gezien in sexy kleding.
Maar van sommigen wist ik niet zeker of het wel vrouwen waren.
[..]
Lekker paar dagen even bijkomen. Vriendje ook vrij?
Ik weet niet, loka moet vooral werken. Gaan dagje naar mijn ouders, dagje naar haar ouders.
Zou ik ook wel willen jaquote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Azpi, dump asap je vrienden en ga drugs snuiven met Noelquote:Op donderdag 12 december 2019 18:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had ik maar eens een eenzame kerst
Moet niet te eenzaam worden. Dus moet wel even afspreken met een of twee mensen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa.
Oh dat is toch wel prima toch
He, dat woord kende ik nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik vind het echt grappig dat özturk precies het idiolect heeft van een marokkaanse jongen die de hoofdingang van de plaatselijke albert heijn terroriseert met wiet en energydrank
Daar heb ik het geld niet voor vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Azpi, dump asap je vrienden en ga drugs snuiven met Noel
je leert iedere dag ^^quote:Op donderdag 12 december 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dat woord kende ik nog niet.
Hoezo niet? Solo wilt vast wel voorschieten. Fun fact: ik heb nog nooit zelf voor drugs betaald.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor vriend
Misschien een leuke doelstelling voor volgend jaar iddquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Solo wilt vast wel voorschieten. Fun fact: ik heb nog nooit zelf voor drugs betaald.
Ach, zet het nu ook maar door ook. Die soap heeft lang genoeg geduurdquote:
Totaal niet verrassend verder ookquote:Op donderdag 12 december 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zet het nu ook maar door ook. Die soap heeft lang genoeg geduurd
Je hoopt aan de ene kant toch wel dat de gevolgen goed zichtbaar zijn zodat de nexit-idioten meteen hun illusies in de koelkast kunnen gooienquote:Op donderdag 12 december 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend verder ook
Mja, welke illusies? Dat ze economisch welvarend gaan worden? Vraag me af of ze daarvan overtuigd zijn, ik denk dat het idee van macht meer bij huis aansprekend is. Dit is gewoon een ideologisch punt waarbij de economische kosten voor lief worden genomen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoopt aan de ene kant toch wel dat de gevolgen goed zichtbaar zijn zodat de nexit-idioten meteen hun illusies in de koelkast kunnen gooien
Ik had het over solo dansen, dat is inderdaad leuker om samen te doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan. Maar samen is wel leuker. Dus wanneer gaan we dat doen moems
hi mortax kijk je nog brugklasquote:Op vrijdag 13 december 2019 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst een note gehad wie zal het zijn geweest
Daar had ik het ook over natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had het over solo dansen, dat is inderdaad leuker om samen te doen.
Waarom terugdenken aan mongolen uit het verleden, als er nu nog van dat soort pareltjes rondlopen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
herinneren jullie je ghph nog? wat een mongool was dat
Aardige jongeman was dat. We konden het altijd goed vinden met elkaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waarom terugdenken aan mongolen uit het verleden, als er nu nog van dat soort pareltjes rondlopen?
Ik herinner me een heleboel mongolenquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
Heb je een top 3?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik herinner me een heleboel mongolen
wil je deze met ons delen?quote:
Gereageerd!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:32 schreef Tjacka het volgende:
MUZ / eigen rap, meningen?
@:jr-style-93
@:fok-it
Wat vinden jullie hier van?
kk heb lachkick op station nuquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:32 schreef Tjacka het volgende:
MUZ / eigen rap, meningen?
@:jr-style-93
@:fok-it
Wat vinden jullie hier van?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef Solotovski het volgende:
Het loopt op werk nog moeizamer dan Lucille Werner
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef Solotovski het volgende:
is toch nie gangster is vmbo-emorapquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
Op je 12de op fok. Mi gado. Gangster Stijn is dit
Jongen neem niet alles zo serieusquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is toch nie gangster is vmbo-emorap
Ken ik niet. Met braddie was deze grap herkenbaarder geweestquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:59 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ken ik niet. Met braddie was deze grap herkenbaarder geweest
quote:
Is dit serieusquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ken ik niet. Met braddie was deze grap herkenbaarder geweest
Hij denkt ook serieus dat hij modmateriaal is dus dit zou me niks verbazenquote:
Denk je dat dat het probleem is? Ziet er meer uit als een vrijmibo situatiequote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lastig typen, met een piemel in je kont.
Niet echt ervaring mee, jij wel?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel eens mezelf genomen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet echt ervaring mee, jij wel?
twitter:NoelvanHooft twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 15:36:50Bij Middelbeers zijn we gestrand. De tractoren volgde iemand die naar huis ging en niet naar de luchthaven. #boerenprotest https://t.co/vAiIt8vmTQ reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:01 schreef skysherrif het volgende:
twitter:NoelvanHooft twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 15:36:50Bij Middelbeers zijn we gestrand. De tractoren volgde iemand die naar huis ging en niet naar de luchthaven. #boerenprotest https://t.co/vAiIt8vmTQ reageer retweet
Trek je 'm dan onderlangs en ga je er op zitten?quote:
Podcast?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de mensen die het leuk vinden om zich wat meer te verdiepen in de EU en wat tijd over hebben, is deze aflevering heel interessant en nuttig: https://art19.com/shows/b(...)dd-a574-1399b6ba05bb
Gezond hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist heerlijk gegeten.
Een stoofschotel met pompoen, aardappel, doperwten en chorizo.
Met dit weer zijn de pompoenen ook lekker goedkoop altijd.quote:
Sowieso wel goed comfy wintervoerquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met dit weer zijn de pompoenen ook lekker goedkoop altijd.
En gelijk genoeg voor morgen. Altijd lekker voor 2 dagen koken.quote:
heb je nooit dat je op je leerlingen geilt? lijkt me moeilijk man, als zo'n hitsige 6 vwo'er me onzedelijk voorstel zou doen zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
rt, tijdrovend gezeik altydquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En gelijk genoeg voor morgen. Altijd lekker voor 2 dagen koken.
Ik kan me voorstellen dat als je zelf qua leeftijd in de buurt zit van je leerlingen, het een issue kan zijn. Maar het hadden mijn kinderen kunnen zijn he? Dus nee, ik ben niet bang daarvoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je nooit dat je op je leerlingen geilt? lijkt me moeilijk man, als zo'n hitsige 6 vwo'er me onzedelijk voorstel zou doen zou ik de verleiding niet kunnen weerstaan denk ik
nog steeds spijt dat ik nooit ""uit de kast"" ben gekomen op middelbare, was een klasgenoot die zich echt wel ff lekker tegen de muur op had laten nemen als hij dat wist
ja dat klinkt heel logisch idd, ben zelf nog vet jong natuurlijk en jij begint langzaam maar zeker af te takelenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je zelf qua leeftijd in de buurt zit van je leerlingen, het een issue kan zijn. Maar het hadden mijn kinderen kunnen zijn he? Dus nee, ik ben niet bang daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Scheelt ook wel dat je niet zo aantrekkelijk bent. Verleiden ze je ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je zelf qua leeftijd in de buurt zit van je leerlingen, het een issue kan zijn. Maar het hadden mijn kinderen kunnen zijn he? Dus nee, ik ben niet bang daarvoor.
Sowwwww hé koekoekquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat je niet zo aantrekkelijk bent. Verleiden ze je ook niet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dat klinkt heel logisch idd, ben zelf nog vet jong natuurlijk en jij begint langzaam maar zeker af te takelenIk heb ooit begrepen dat het in de gay-scene ook normaler is om een groot leeftijdsverschil te hebben tussen sekspartners. Weet niet of dat overal is, maar de paar die ik erover heb gesproken vonden het de meest normale zaak van de wereld om seks te hebben met gasten die 20 jaar ouder waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat ook, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scheelt ook wel dat je niet zo aantrekkelijk bent. Verleiden ze je ook niet
komt omdat homo's stiekem pedo's zijn die seks met kinderen willen normaliserenquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit begrepen dat het in de gay-scene ook normaler is om een groot leeftijdsverschil te hebben tussen sekspartners. Weet niet of dat overal is, maar de paar die ik erover heb gesproken vonden het de meest normale zaak van de wereld om seks te hebben met gasten die 20 jaar ouder waren.
Vrouwen hebben ook niet echt moeite met een oudere manquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit begrepen dat het in de gay-scene ook normaler is om een groot leeftijdsverschil te hebben tussen sekspartners. Weet niet of dat overal is, maar de paar die ik erover heb gesproken vonden het de meest normale zaak van de wereld om seks te hebben met gasten die 20 jaar ouder waren.
(((betrouwbare bronnen))), geloof niet alles wat je leest of hoortquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
podcastaflevering ja, van betrouwbare bronnen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
(((betrouwbare bronnen))), geloof niet alles wat je leest of hoort
Liever Robert Jensen. Die zegt tenminste waar het op staat!quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
podcastaflevering ja, van betrouwbare bronnen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever Robert Jensen. Die zegt tenminste waar het op staat!
quote:
Affreus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
komt omdat homo's stiekem pedo's zijn die seks met kinderen willen normaliserensmerig volk
Je moet wat he, nu je 30 bent.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vrouwen hebben ook niet echt moeite met een oudere man
echt nog nooit van dit woord gehoord, maar ga het in de toekomst zeker gebruiken als cultureel kapitaal, waarvoor dankquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus.
[..]
Je moet wat he, nu je 30 bent.
ok Indian Summerquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
Mending slowly, all wounds,
effortlessly as the burden of his sunken
child is lifted but effortlessly again carried
Faintly to the stone heart of an angry son,
an angry son who has done his
swallowing, his memories are bitten pills
So many bitten pills that he has collected,
like the fallen pieces of the broken ground which he now moves on
This ground so unsettled, so endlessly unsettled,
he recounted with the weight of the sunken earth
And still he moves on
This is Earth,
Earth which he has moved on and collected, settled to his own liking
And still he moves on
A voice in the back of his head reminding
him that this is stolen, that this is not his
All these moments, this precious time spent, moments in gravity
All this anxious waiting, all this time spent…
Bij het collecteren deze maand heb ik veel muntjes gekregen die geen geldig betaalmiddel meer zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, mag ik dat brood hebben? Hier, ik heb wat cultureel kapitaal voor je, okok
Wel ok, aankomende dinsdag tentamen waar ik nog niet voor in leermodus ben gekomen, enigszins problematischquote:
had trouwens een vraag omdat ik volgend jaar ook naar de uni wil als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel ok, aankomende dinsdag tentamen waar ik nog niet voor in leermodus ben gekomen, enigszins problematisch
Alleen op de (((UvA)))quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had trouwens een vraag omdat ik volgend jaar ook naar de uni wil als je het niet erg vindt
ik had van een goede vriend van me gehoord dat je een eed moet afleggen met één hand op Het Kapitaal, moet dit ieder studiejaar of alleen na je inschrijving?
Bij de studievereniging moesten we een boom knuffelen. I shit you not.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had trouwens een vraag omdat ik volgend jaar ook naar de uni wil als je het niet erg vindt
ik had van een goede vriend van me gehoord dat je een eed moet afleggen met één hand op Het Kapitaal, moet dit ieder studiejaar of alleen na je inschrijving?
jeetjequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de studievereniging moesten we een boom knuffelen. I shit you not.
Wat wil je gaan doen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jeetje
een studievereniging is niet hetzelfde als een studentenvereniging toch
Correct, studentenvereniging heeft doorgaans een ontgroening, maar bovenal mensen van meerdere studierichtingen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jeetje
Studievereniging was van de opleiding. Hadden af en toe excursies zoals vleermuizen zoeken, vlinders vangen dat soort dingen. En je kreeg 10% korting op je boeken geloof ik. Af en toe een feestje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jeetje
klinkt wel cutequote:Op vrijdag 13 december 2019 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studievereniging was van de opleiding. Hadden af en toe excursies zoals vleermuizen zoeken, vlinders vangen dat soort dingen. En je kreeg 10% korting op je boeken geloof ik. Af en toe een feestje.
Studentenvereniging ging je bij voor goedkoop drinken en wat contact.
1 jaar uni telt nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies, klaar met studeren en direct afgeven op studenten
Ging wel wereld voor me open toen. Liep 24/7 met een stijfje rond.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
klinkt wel cuteja dat was idd het onderscheid dat ik in mijn hoofd had
Wat is je beeld van studenten danquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 jaar uni telt niet
het heeft juist mijn beeld bevestigd
sowwquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging wel wereld voor me open toen. Liep 24/7 met een stijfje rond.
meeste mensen hier zitten in een tokkiebubbel, geef mij de pretentieuze maarquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze zitten echt in een pretentieuze bubbel
Waren 2 lange Friese vrouwen waar ik altijd van droomde.quote:
hellend vlakquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
meeste mensen zitten in een tokkiebubbel, geef mij de pretentieuze maar
Ik moet me hier wel bij aansluitenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
meeste mensen hier zitten in een tokkiebubbel, geef mij de pretentieuze maar
Je bent welkom bij m'n studievereniging hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
meeste mensen hier zitten in een tokkiebubbel, geef mij de pretentieuze maar
watquote:
ja dan moet je geen economische kneusjesstudie doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:13 schreef JanCees het volgende:
echt van die jochies van 18 die denken dat ze wat kunnen
en dan in zo'n kostuum lopen en bekakt praten opeens
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent welkom bij m'n studievereniging hoor
o ja?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren 2 lange Friese vrouwen waar ik altijd van droomde.
Helaas zagen ze mij als hun kleine broertje.
lees verder dan je jodenneus lang is mongooltjequote:Op vrijdag 13 december 2019 19:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat
[..]
ja dan moet je geen economische kneusjesstudie doen natuurlijk
[..]
[..]
o ja?
[..]
Wat je wil gaan doenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
[..]
o ja?
[..]
Deze lopen dan ook vooral rond bijquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:13 schreef JanCees het volgende:
echt van die jochies van 18 die denken dat ze wat kunnen
en dan in zo'n kostuum lopen en bekakt praten opeens
engelsquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
lees verder dan je jodenneus lang is mongooltje
Hadden we in die tijd maar smartphones en goede camera's. Had ik mooie picca van ze gehadquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wat
[..]
[..]
[..]
o ja?
[..]
interesseert me nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt het tegen een MSc sukkel, gedraag je een beetje domme burger
Nummers uit "Muziek voor volwassenen". Elke zaterdagmorgen op Radio Rijnmond met Johan Derksenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik ken geen meer tegenstrijdige personen in deze SC dan JC en Trollie
Johan Derksen zit qua muziek overigens ook in een behoorlijke bubbelquote:
ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Johan Derksen zit qua muziek overigens ook in een behoorlijke bubbel
Vind de muziek die hij geweldig vindt wel iets leuker dan dat er op de radio te horen is.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Johan Derksen zit qua muziek overigens ook in een behoorlijke bubbel
Mwah. Dat hele Americana heb je na 10 nummers ook wel gehoord verderquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind de muziek die hij geweldig vindt wel iets leuker dan dat er op de radio te horen is.
Da's toch die rederij?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt het tegen een MSc sukkel, gedraag je een beetje domme burger
Ik word er niet warm van.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw uit Dirk Gently
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ben je altijd zo?quote:
Gelukkig.quote:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
Die ads als je mobiel fokthet begint een beetje droevig te worden
ads als popupsquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo?
[..]
Gelukkig.
[..]
Wat is er dan?
Komt over het hele beeldscherm. En die site verschuift telkens als je ergens op klikt waardoor je telkens het verkeerde aanklikt. Heel irritantquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo?
[..]
Gelukkig.
[..]
Wat is er dan?
Moet je maar wat vaker op ads klikken en via referrals bestellen. Dan was dit niet nodigquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
Het versprong gisteren de hele tijd toen ik in een livetopic zat ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #7quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
Danny weer met zijn excuses dat het verspringen van pagina niet te verhelpen is. Grappig dat je er vroeger dan nooit last van hadquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #7
Vroeger waren er andere advertentieboerenquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Danny weer met zijn excuses dat het verspringen van pagina niet te verhelpen is. Grappig dat je er vroeger dan nooit last van had
dus?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vroeger waren er andere advertentieboeren
Periodetitelsquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
weet niet lol maar periodetitel zou leuk zijn vanavond
Dan is er met die andere advertentieboeren wellicht iets waardoor het nu niet meer kan wat vroeger wel konquote:
lijkt me nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er met die andere advertentieboeren wellicht iets waardoor het nu niet meer kan wat vroeger wel kon
En als je laptop zit?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt over het hele beeldscherm. En die site verschuift telkens als je ergens op klikt waardoor je telkens het verkeerde aanklikt. Heel irritant
Dan heb je er niet zoveel last vanquote:
mmmmmmquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen gebruikt adblocker lol. Anders is dit hele forum al helemaal onbruikbaarquote:
Heb nergens last van, zonder ad-block.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:53 schreef Fok-it het volgende:
Iedereen gebruikt adblocker lol. Anders is dit hele forum al helemaal onbruikbaar
Zal haar even berichtje sturen of ze in is voor een MMV.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal haar even berichtje sturen of ze in is voor een MMV.
Even laten zien welk gender nog steeds de baas isquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
nice dat je "MMV" zegt en niet "MVM"![]()
![]()
hèquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even laten zien welk gender nog steeds de baas is
hoiquote:
serieus?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
mmv betekent dat de mannen ook met elkaar seksen
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
nice dat je "MMV" zegt en niet "MVM"![]()
![]()
Alleen in CK's hoofd maakt dit uitquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
serieus?Dacht dat mmv of mvm geen enkel verschil uitmaakte
Dat verklaart je verbaasde blik toen mijn piel je bil in gleed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
serieus?Dacht dat mmv of mvm geen enkel verschil uitmaakte
Nou nou nouquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart je verbaasde blik toen mijn piel je bil in gleed.
Wie was daar de Vquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verklaart je verbaasde blik toen mijn piel je bil in gleed.
Ken maar 1 vrouw die Fokkie aantrekkelijk vond, maar die zou nee zeggen.quote:
Ik ben getriggered. Elastic man? :$quote:
wat is daarmeequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben getriggered. Elastic man? :$
het liedje gaat over een depressieve schrijver die een fictief boek heeft geschreven dat "elastic man" heetquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zie ik op de thumbnail dan Plastic Man?
lig dubbelquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het liedje gaat over een depressieve schrijver die een fictief boek heeft geschreven dat "elastic man" heet
het refrein is "people keep asking me, how i wrote plastic man", de "grap" is dus dat mensen denken dat hij die stripboeken heeft geschreven
MAG IK ER TOCH GODVERDOMME WEL DUBBEL OM LIGGEN HOMOBELGquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
staat toch tussen aanhalingstekens jankbal
Ah, nu hoef ik het niet meer te luisteren. Dank je.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het liedje gaat over een depressieve schrijver die een fictief boek heeft geschreven dat "elastic man" heet
het refrein is "people keep asking me, how i wrote plastic man", de "grap" is dus dat mensen denken dat hij die stripboeken heeft geschreven
Zo baasje zo beestjequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
nietzsche kwam uit de kast in 1888 met zijn boek "ikke, homo", en daarna had hij sex met een paard in turin en toen werd hij gek en ging hij brieven sturen aan de paus ofzo
toch uitgevonden waar je het in eerste instantie gehaald had? of toch bij een ander gehaald?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net een lading aan mede besteld voor mijn verjaardag
Is niet dezelfde geloof ik. Maar Elvi had een link gedropped.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
toch uitgevonden waar je het in eerste instantie gehaald had? of toch bij een ander gehaald?
jij krijgt trouwens nog wat van me bedenk ik me nu
Echt zo. Gaat momentje worden hoorquote:
zal je zo ook even een appje sturen anders.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet dezelfde geloof ik. Maar Elvi had een link gedropped.
Ja, denk er soms aan maar dan nooit foon bij de hand. Zal dalijk even zoeken.
Vooruit. Je gaat niet moeilijk doen dat je geen cake lust he?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooruit. Je gaat niet moeilijk doen dat je geen cake lust he?
Beetje 2 flessen wijn drinken en in slaap vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt zo. Gaat momentje worden hoor
dat in combinatie met wat groenvoer en je hebt nog leuke avond ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje 2 flessen wijn drinken en in slaap vallen.
Is het zo voorbij.
Lol stop nu eens met die drugsquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat in combinatie met wat groenvoer en je hebt nog leuke avond ook
Noem je hem nu dik?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat in combinatie met wat groenvoer en je hebt nog leuke avond ook
quote:Ik zoek naar de perfecte Karl Marx-quote om het ijs mee te breken. “Hallo daar kameraad, je hebt niets te verliezen, behalve je stalen kettingen dan.” Hij antwoordt: “Over welke kettingen heb je het?”
Natuurlijk doel ik op de kettingen waarmee het kapitalisme de arbeidersklasse heeft vastgebonden, maar aangezien dat me niet de meest effectieve manier lijkt om hem te versieren zeg ik wat anders. “Jij mag zelf bepalen waar je ze omdoet”.
Mooi tochquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/article/zmaedw/tinder-profiel-stalin
quote:“Ik zou er niks op tegen hebben om een goelag met jou te delen,” zegt Alex zelfs. Lief!
Laatste keer daarvan is alweer jaren geleden. Weet niet zeker of Fokkie daar bij was.quote:
Ja, had wel wat actie verwacht jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
vond het einde wel beetje anticlimax
ik heb met fokkie en fera wel eens gesmoked volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatste keer daarvan is alweer jaren geleden. Weet niet zeker of Fokkie daar bij was.
Al eens gepost hier.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.vice.com/nl/article/zmaedw/tinder-profiel-stalin
ligt aan je werk natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werken is ongezond, werken ik wou dat het niet bestond
fascisme nooit weerquote:
God wat treurig ditquote:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-aan-privedetectivequote:De rechtbank stelt echter dat de privédetective 'gedetailleerd verslag' deed en dat er geen reden was om te twijfelen aan zijn verklaringen. Van uitlokking is volgens de rechter ook geen sprake. De videobeelden van de detective hoefde de rechter niet te zien.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-aan-privedetective
Werken is een verspilling van vrije tijdquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werken is ongezond, werken ik wou dat het niet bestond
Valo domo christorumquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:03 schreef Fok-it het volgende:
Valt me toch tegen van Thierry dat hij Driving home for Christmas niet in het Latijn probeert te zingen
Nog snel even langs gaan voordat ze sluiten danquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)e-aan-privedetective
Wow hier net ook. Hoe toevalligquote:
Wow, lijkt wel alsof de klok bij ons tegelijk looptquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wow hier net ook. Hoe toevallig
FCVD GENOTquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
WEJOOOBHHH
Ik krijg Noodalarm Alert buiten de eerste maandag van de maand
Gewonnen?quote:
Gisteren al gemaakt, ik had 9/10.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
https://ad.win.nl/widget/574
@:JR-Style-93
Niet eens alles goed. Waardeloosquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gisteren al gemaakt, ik had 9/10.
heb je 2666 nou uit eigkquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
https://ad.win.nl/widget/574
@:JR-Style-93
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |