Wat is deze?quote:
Niet met kerst ben ik alleen?quote:
Ik ga luisterenquote:
Beetje stressvol maar komt wel weer goed. Dat van jou?quote:
deze is mooierquote:Op donderdag 12 december 2019 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet met kerst ben ik alleen?
Weer een stressvolle dag overleefd.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga luisteren
[..]
Beetje stressvol maar komt wel weer goed. Dat van jou?
Groot gelijk, wel lekker zo'n vrije dag.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer een stressvolle dag overleefd.
Morgen even lekker genieten van vrije dag.
Toch lekker dat je vanuit huis kunt werken.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Groot gelijk, wel lekker zo'n vrije dag.
Ik werk morgen vanuit huis, dat geeft ook wel wat rust
Heb je Faxie nog aan een vrouwtje kunnen helpen op comicswingerscon?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch lekker dat je vanuit huis kunt werken.
Ga je in de vakantie nog wat leuks doen?
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan welquote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrij moeten vragen, zo armoedigquote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan wel![]()
Ik heb niet echt vakantie. Tenminste ik heb wel paar dagen vrij gevraagd in het nieuw jaar en daar kijk ik naar uit
En jij?
We hebben wel een paar zeer mooi dames gezien in sexy kleding.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je Faxie nog aan een vrouwtje kunnen helpen op comicswingerscon?
Lekker paar dagen even bijkomen. Vriendje ook vrij?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook niet zonder meer voorstellen. Misschien bij een bedrijf dat minder hectisch is dan wel![]()
Ik heb niet echt vakantie. Tenminste ik heb wel paar dagen vrij gevraagd in het nieuw jaar en daar kijk ik naar uit
En jij?
Jaaa.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben wel een paar zeer mooi dames gezien in sexy kleding.
Maar van sommigen wist ik niet zeker of het wel vrouwen waren.
[..]
Lekker paar dagen even bijkomen. Vriendje ook vrij?
Ik weet niet, loka moet vooral werken. Gaan dagje naar mijn ouders, dagje naar haar ouders.
Zou ik ook wel willen jaquote:Op donderdag 12 december 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Azpi, dump asap je vrienden en ga drugs snuiven met Noelquote:Op donderdag 12 december 2019 18:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had ik maar eens een eenzame kerst
Moet niet te eenzaam worden. Dus moet wel even afspreken met een of twee mensen.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa.
Oh dat is toch wel prima toch
He, dat woord kende ik nog niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik vind het echt grappig dat özturk precies het idiolect heeft van een marokkaanse jongen die de hoofdingang van de plaatselijke albert heijn terroriseert met wiet en energydrank
Daar heb ik het geld niet voor vriendquote:Op donderdag 12 december 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Azpi, dump asap je vrienden en ga drugs snuiven met Noel
je leert iedere dag ^^quote:Op donderdag 12 december 2019 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, dat woord kende ik nog niet.
Hoezo niet? Solo wilt vast wel voorschieten. Fun fact: ik heb nog nooit zelf voor drugs betaald.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb ik het geld niet voor vriend
Misschien een leuke doelstelling voor volgend jaar iddquote:Op donderdag 12 december 2019 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Solo wilt vast wel voorschieten. Fun fact: ik heb nog nooit zelf voor drugs betaald.
Ach, zet het nu ook maar door ook. Die soap heeft lang genoeg geduurdquote:
Totaal niet verrassend verder ookquote:Op donderdag 12 december 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zet het nu ook maar door ook. Die soap heeft lang genoeg geduurd
Je hoopt aan de ene kant toch wel dat de gevolgen goed zichtbaar zijn zodat de nexit-idioten meteen hun illusies in de koelkast kunnen gooienquote:Op donderdag 12 december 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend verder ook
Mja, welke illusies? Dat ze economisch welvarend gaan worden? Vraag me af of ze daarvan overtuigd zijn, ik denk dat het idee van macht meer bij huis aansprekend is. Dit is gewoon een ideologisch punt waarbij de economische kosten voor lief worden genomen.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoopt aan de ene kant toch wel dat de gevolgen goed zichtbaar zijn zodat de nexit-idioten meteen hun illusies in de koelkast kunnen gooien
Ik had het over solo dansen, dat is inderdaad leuker om samen te doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan. Maar samen is wel leuker. Dus wanneer gaan we dat doen moems
hi mortax kijk je nog brugklasquote:Op vrijdag 13 december 2019 00:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb laatst een note gehad wie zal het zijn geweest
Daar had ik het ook over natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had het over solo dansen, dat is inderdaad leuker om samen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |