SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Jij krijgt ook nog wel een uitnodiging hoor.quote:
Ik heb het nummer van Swapfiets toegevoegd zodat ik niet alleen ben.quote:
Morgen Sociedad v Barça voor de fijnproever.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Morgenmiddag is echt aids.Gelukkig moet ik werken.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog wel een uitnodiging hoor.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toernooi moet nog beginnen en het is al gezellig hier
mehquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen Sociedad v Barça voor de fijnproever.
Is dit satire?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Trouwens gebrek aan activiteit in dit topic kan verklaard worden dat we in de whatsapp actief zijn: stuur een berichtje als je toegevoegd wil worden
Boksquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Morgenmiddag is echt aids.Gelukkig moet ik werken.
Blubberfietsen op Sporza wordt morgenmiddag puur genotquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen Sociedad v Barça voor de fijnproever.
Mooi digitaal haardvuur erbij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:05 schreef K_uit_h het volgende:
Wat een huiselijke sfeer, gezellige met papa Koert aan tafel.
Barnie niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Bijna alle Nederlandse darters zijn kaal.
Behalve Barney, die heeft een viltstiftkapsel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Bijna alle Nederlandse darters zijn kaal.
Met Matje? Anders kijk ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blubberfietsen op Sporza wordt morgenmiddag puur genot
Ik heb er weken naar uitgekeken dus het zou een deceptie zijn als dit verkeerd afloopt.quote:
Ik dacht zelfs 3....quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
De rug act van VDV tegen Hopp, is dat alweer 2 jaar geleden?
Hij is weer terugquote:
Het dagjesvolk is weer actief allen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb de drukte in de darts-topics gemist mensen, de laatste maanden ging het af en toe niet verder dan @:el-stinho en ik die excelletjes met elkaar deelden welke vloerspelers virtueel geplaatst waren voor toernooien over enkele maanden.
Alle kinderen uit Bangladesh zouden in de jas van The Feather passenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef Szura het volgende:
Kinderen in Bangladesh hebben drie maanden aan die jas van The Feather gewerkt
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:06 schreef Doevelaer het volgende:
De rug act van VDV tegen Hopp, is dat alweer 2 jaar geleden?
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is weer terug. Met de overvloedige regen van de afgelopen dagen wordt dit een heerlijk mudfest.
@Zipportalquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het dagjesvolk is weer actief allen.
Gezien de verbeteringen aan de Euro Tour heb ik ook wel weer goesting naar 2020, maar eerst het WK.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb de drukte in de darts-topics gemist mensen, de laatste maanden ging het af en toe niet verder dan @:el-stinho en ik die excelletjes met elkaar deelden welke vloerspelers virtueel geplaatst waren voor toernooien over enkele maanden.
Tweede.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Barney eerste ronde eruit genote
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nee was al na 4 minuten genoemd netquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:09 schreef Platinumgoat het volgende:
Barney docu CHECK. Duurde 7 minuten!
Jazeker.quote:
Altijd, maar ja, het WK is wel het WK hequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien de verbeteringen aan de Euro Tour heb ik ook wel weer goesting naar 2020, maar eerst het WK.
BINGOquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd, maar ja, het WK is wel het WK he
Volgens mij was dat echt een aidsmiddag maar had ik toch niets beters te doen toen, totaal geen spijt vanquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jazeker.
Waar was jij toen Jenkins en White op één middag een 9-dart gooiden?
Gadverdamme manquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent gooit hem zo even aan om zijn zweet erin op te vangen.
Wegens het “WK is het WK”-vakje of het “GurneyIsBestOke trapt een open deur in”-vakje? Of allebei tegelijkertijd?quote:
Ik geniet nu al volop van de keiharde posts in dit topicquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent gooit hem zo even aan om zijn zweet erin op te vangen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Volgens mij was dat echt een aidsmiddag maar had ik toch niets beters te doen toen, totaal geen spijt van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarkko Komula
Kevin McDine
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent gooit hem zo even aan om zijn zweet reuzel erin op te vangen.
Beidenquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wegens het “WK is het WK”-vakje of het “GurneyIsBestOke trapt een open deur in”-vakje? Of allebei tegelijkertijd?
Jelle Klaasen was ook ooit dun.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:12 schreef tja77 het volgende:
Geen dartpostuur, zal nooit wat winnen.
Elke darter was ooit dun...quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jelle Klaasen was ook ooit dun.
Iedereen was ooit dun.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die graaft lijken op als hobby.quote:
Netjes, ik zit nog vast op het ‘doodsbedreiging richting Dolan van Yannick’- en het ‘totaal niet subtiele dubbelaccount van Klaasweetalles’-vakje...quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
rot op met je appquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word niet toegelaten tot de appgroep vanwege de politieke dingen die ik net zei
De watquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word niet toegelaten tot de appgroep vanwege de politieke dingen die ik net zei
Sorry, we hebben een streng beleid.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Terecht, met dat soort uitspraken moet je kaltgestellt worden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk kwam Wattimenas gehandicapte zusje niet kijken.quote:
nou nou nou gertjequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Terecht, met dat soort uitspraken moet je kaltgestellt worden.
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=147quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zipportal is er niet.
AIVD ingeschakeld.
MvG-Cross in die SF was genot in dit topicquote:
Later wel, ik wil nog even wat sport inhalen voor het echt begintquote:
Ziedende dagjesmensen toen omdat ze Cross niet kenden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
MvG-Cross in die SF was genot in dit topic
En dan om 1:30 op een doordeweekse nacht ofzo
Ik zie graag je barney uiquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de kerstvakantie, dat dan welquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kut appgroep, je lijkt onlogisch wel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, we hebben een streng beleid.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef Grifte het volgende:
Seau, net op tijd terug van het werk. Tijd voor WK Dartsgenot
Die met dat knopje in dr pijptong?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Z’n vriendin waarmee hij had tijdens zijn BDO titel, lustte er volgens mij ook wel pap van.
Dat was een schitterende avond zegquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ziedende dagjesmensen toen omdat ze Cross niet kenden.
Als je kerstvakantie hebtquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef franklop het volgende:
[..]
In de kerstvakantie, dat dan wel
ditquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kut appgroep, je lijkt onlogisch wel.
Dat was genotquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik onlogisch belachelijk maak met die opmerkingen over een appgroep, maar ja, dat weet je niet zeker omdat je niet in de appgroep zitquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rot gewoon op met je kut appgroep, je lijkt onlogisch wel.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is zijn Endgamequote:
Die 164-finish op de helft van de wedstrijd was zo goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat was genot
Cross schroeide iedereen de moeder met z’n T18 en D18 en 100+ finishes
Gooi jezelf wegquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een kutmuziek om op te komen.
Tom Jones-gejammer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een kutmuziek om op te komen.
Als je deze muziek gebruikt moet je jezelf inderdaad weggooienquote:
The Feather heeft enkele microfoons opgegeten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Godskolere wat is dat geluid slecht, regie doe iets!
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:20 schreef MC-Morgan het volgende:
We hebben gister geleerd dat het geoorloofd is om over Jelle heen te plassen in de douche.
Harde kern is nu MALDINGquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Dit topic gaat vieshard
Niet meer gewend hier
Dit soort reactiesquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
The Feather heeft enkele microfoons opgegeten.
Dat meisje genoot een stuk minder.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
De Jelle van een paar jaar geleden was wel echt genieten.... hopelijk komt hij nog eens tot zijn niveau
Natuurlijk.quote:
O nee laat maar dit gaat helemaal misquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geluid via Goudenpijltjes is prima.
Hij regelt chickies voor je zekerquote:Op
[quote][b]Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef KennyPowers het volgende:
Ik mag Jelle wel op zich
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik juich voor Jelle omdat hij speelt voor het juiste vlaggetje.
Twee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Szura het volgende:
Hoeveel reclames heeft de walgelijke engnek B Hearn in deze potjes gestopt? Twee?
Jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
De Jelle van een paar jaar geleden was wel echt genieten.... hopelijk komt hij nog eens tot zijn niveau
Tegen Anderson speelde hij echt goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
Tagliano gaat voor een negentje vanavond.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Tagliano kijkt dit jaar weer mee. Dat worden weer flink wat bans.
Sowquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat meisje genoot een stuk minder.
Ik juich voor Jelle omdat Jelle-vGerwen gewoon een leuk affiche is, en kom op, Burnessquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik juich voor Jelle omdat hij speelt voor het juiste vlaggetje.
Was je er bij dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat meisje genoot een stuk minder.
Ik ben VI-moe.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef Zipportal het volgende:
VI kan mooi oprotten. Dartsen tijd.
Deze vind ik leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tagliano gaat voor een negentje vanavond.
Klaasen ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tagliano gaat voor een negentje vanavond.
Geen handenschudgenotquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik juich voor Jelle omdat Jelle-vGerwen gewoon een leuk affiche is, en kom op, Burness
Ja wat een enorm gebrek aan uitstraling.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik juich voor Jelle omdat Jelle-vGerwen gewoon een leuk affiche is, en kom op, Burness
Ik heb jou nooit gebannedquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Tagliano kijkt dit jaar weer mee. Dat worden weer flink wat bans.
Ook niet, bollequote:Op vrijdag 13 december 2019 20:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee wel aangedragen voor, vetzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |