ja mooi was datquote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Kippenvel inderdaad. Mooi gedaan door Tommiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Komt omdat het een gedicht is geschreven door Wilmink.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Enige jammere is dat ze hetzelfde liedje al eerder hebben gedaan voor Wilmink. Ook door Tommy.
Gaat het vriezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de verandering weer 's een Elfstedentocht-item.
23 jaar en 10 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is de aanleiding het 111-jarig bestaan.
ik ken iemand die als transgender geboren isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef Bocaj het volgende:
Nkkie Tutorials is transgender!![]()
![]()
Vond haar als vrouw al een beetje veel van alles... Oh wacht...
Dat is dan wel weer mooi!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ken iemand die als transgender geboren is
hij mocht van mama kiezen wat'ie mocht worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |