Er is ooit een best leuke film gemaakt gebaseerd op het bordspel Cluedo, onder de Amerikaanse naam Clue. Die film had ook meerdere eindes en verschillende bioscopen kregen verschillende eindes. Op de DVD-versie kan je kiezen voor een willekeurig einde of alle mogelijke eindes achter elkaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 01:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ken eigenlijk alleen een film uit “The Butterfly Effect” reeks met 2 verschillende einden. Was wel raar toen ik de film later nog eens keek
Sowieso een leuk genre, time travel movies.
Cher is het met me eens.
Okquote:Op zaterdag 14 december 2019 01:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is ooit een best leuke film gemaakt gebaseerd op het bordspel Cluedo, onder de Amerikaanse naam Clue. Die film had ook meerdere eindes en verschillende bioscopen kregen verschillende eindes. Op de DVD-versie kan je kiezen voor een willekeurig einde of alle mogelijke eindes achter elkaar
Aanvulling hierop.quote:Op zaterdag 14 december 2019 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ben er nu mee bezig. Zoals vaker met BM moet het onderwerp je wel een beetje aanspreken. Hier zitten meerdere dingen in die dat doen voor mij, dus dat is al een plus.
De keuzes zijn ook echt wel mooi ingewerkt, goeie editing, je zou aan de film niet zien dat je een keuze gemaakt had. Al wil ik wel zeggen (zonder al te veel weg te geven), wanneer je eraan begint, want dat moet je echt wel doen, wees dan niet zo koppig als ik. Er zit wel eens een keuze in waar echt een bepaalde keuze gemaakt moet worden en dat zie je ook wel als je het te vaak 'fout' doet.
![]()
Maar alleen al omdat ik op deze manier meer films (meer soorten ook) zou willen zien zou ik je aanraden deze zeker te kijken. Ik hoop ook dat ze hiermee verder gaan.
SPOILER: Ja echt, ik praat hier over het einde en zo.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 03:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aanvulling hierop.
Imo zeker de moeite waard om eens te kijken, ondanks hier en daar iets te geforceerde keuze.
Zou ik hem een tweede keer opzetten...Ik vraag me af of je wel alles hebt gezien want ik heb echt vijf verschillende films gezien voor mijn gevoelSPOILER: Ja echt, ik praat hier over het einde en zo.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee, nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb niet meegekregen of georgem kaartjes heeft...
Wat heeft je voorkeur/wanneer kan je echt niet? En is één kaartje goed of wil je er sowieso meer?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 07:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel alles hebt gezien want ik heb echt vijf verschillende films gezien voor mijn gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dank, maat andromache heeft maar 1 kaartje en van Meke weet ik het zo niet meer, maar had haar al een dm gestuurd.quote:
Andromache houdt t/m morgen een staanplaats kaartje voor de Finale Familyshow voor je vast omdat je daar graag met ons mee naartoe wilde toch?quote:
Voorkeur:quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft je voorkeur/wanneer kan je echt niet? En is één kaartje goed of wil je er sowieso meer?
Dankjewel, maar ik heb er 2 nodigquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Andromache houdt t/m morgen een staanplaats kaartje voor de Finale Familyshow voor je vast omdat je daar graag met ons mee naartoe wilde toch?
Dus die moet je even DM’en!
En anders heeft Momo nog een zitplaats 1e ring kaartje voor de 1e Semi Familyshow, die houdt ze t/m vanavond vast
Doe ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:58 schreef Greys het volgende:
Zet iig even een Ticketswap alert op alle shows daar. Dan krijg je mail als er iets vrijkomt. Zag gister al eea langskomen met semi juryshow zitplaatsen.
Oh ik heb geen dm gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dank, maat andromache heeft maar 1 kaartje en van Meke weet ik het zo niet meer, maar had haar al een dm gestuurd.
Voor de Finale Live Show op zaterdag?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:00 schreef Guanabana het volgende:
Het is bijna knap om na gisteren nog geen kaartjes te hebben.
Eén dagje niet op FOK komt bij veel mensen nog weleens voor.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:00 schreef Guanabana het volgende:
Knap van mij hè?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:00 schreef Guanabana het volgende:
Geeft niks, dank voor je reactie!quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik heb geen dm gezienIk heb één kaartje nog onder optie dus die komt misschien nog vrij maar daar heb je dus niks aan
Ja. Ik was gisteren overdag weg en savonds (geen leuke) visitequote:Op zaterdag 14 december 2019 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén dagje niet op FOK komt bij veel mensen nog weleens voor.
Tis echt niet gek hoor dat je ivm een leven niet standaard elke dag op FOK bent.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:26 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Ik was gisteren overdag weg en savonds (geen leuke) visite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |