Ja, al wel een week sinds 9 december jl. Met Lee Towers als aanstichter.quote:
quote:
Ja, zo kwam ik er wel achter wat mijn favo proffen en docenten vaak nog naast het lesgeven doen. Dat was hier en daar wel een beetje een deceptiequote:Op vrijdag 13 december 2019 22:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, als de conferentie klaar is kan je zo'n ding net zo goed gebruiken om de wand in de buurt van je kantoortje of in je kantoortje mee te versieren.
En aww![]()
Volgende keer zorgen dat je ook wat niet-koelkast-dingen in huis hebt voor dit soort gevallen? Ik heb bijvoorbeeld altijd wel een zak soep of bonenschotel in huis, die zijn lang houdbaar en nog best goed te eten. Er zijn best veel vegan opties.
Als ik naar mn ouders tsjoek ga ik altijd onder de mast door, in december. Goed te weten dattie weer aanstaatquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zag hem al van verre! Eerlijk is eerlijk, het is toch leuk thuiskomen, door verwelkomd te worden door al die lichtjes.
[..]
Leen Huizer is natuurlijk ook gewoon een ster in die contreienquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, al wel een week sinds 9 december jl. Met Lee Towers als aanstichter.
Dankzij storm is 1 tui uitgevallen en door sterke wind heeft men nog niet kunnen herstellen.
De grootste boom ter wereld staat in IJsselstein en te zien vanaf de parkeerplaats hier, 30 km verderop.
https://nl-nl.facebook.com/degrootstekerstboom
Ja, daarom kijk ik al dagen naar stricly dumpling....helemaal verslaafd!quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:57 schreef fietsie het volgende:
Ik zit iets op Netflix te kijken waarin ze een goddelijk broodje zitten te eten.
Dit is niet tof, nu krijg ik weer trek
Ehm, wees blij dat het op je gezicht is dan, dan heb je vast wat kunnen wennenquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, daarom kijk ik al dagen naar stricly dumpling....helemaal verslaafd!
was vandaag bij een nagelstudio, echt waar!
Ik bijt al nagels sinds ik tanden heb en nu heb ik ipv stompjes, iets van nagels..
Kan nauwelijks typen. heb al krassen op mijn gezicht
Ik zie dit helemaal voor me 🤣quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik bijt al nagels sinds ik tanden heb en nu heb ik ipv stompjes, iets van nagels..
Ik heb al 3 jaar acryl nagels. Typen vind ik nog steeds lastig. Typte altijd met de toppen van mijn vingers.. dat gaat niet meer :’)quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dit zijn ook acrylnagels... topjes van vinger inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar acryl nagels. Typen vind ik nog steeds lastig. Typte altijd met de toppen van mijn vingers.. dat gaat niet meer :’)
Ik moet woensdag weer om ze op te laten vullen en ze hebben deze maand nog geen vijl gezienquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dit zijn ook acrylnagels... topjes van vinger inderdaad
zo natuurlijk gehouden als mogelijk en niet lang maar gewone lengte ivm werk
top!quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik moet woensdag weer om ze op te laten vullen en ze hebben deze maand nog geen vijl gezientel daar zeer snel groeiende nagels bij op.. Ze zijn nu echt heel erg lang.
Maar!
Ik vind ze echt super fijn. Want heb nooit meer ingescheurde nagels.
Kort houden en dan valt het niet eens op.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
top!
Heb wel berperkingen ivm werk.. niet lang, geen kleur. volgens mij mag dit ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Zal wel heel simpel (veel te) gedacht zijn, maar volgens mij hebben de verzekeraars best veel geld achter de handquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:41 schreef fietsie het volgende:
Mooi, er is n nieuwe CAO.
Nu afwachten welke ziekenhuizen omvallen want das wel een serieuze loonsom die erbij komt in een bezuinigingsoperatie die vrijwel overal loopt
Alleen die betalen de lonen nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal wel heel simpel (veel te) gedacht zijn, maar volgens mij hebben de verzekeraars best veel geld achter de hand
Dus moeten ze meer geld naar de ziekenhuizen doen ipv erop zittenquote:Op zaterdag 14 december 2019 09:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen die betalen de lonen niet
Hun doelstelling is “de zorg goedkoper maken” en dus -minder- uitgeven, en zeggen dat ze daar van de politiek en dus van de burger opdracht voor hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2019 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus moeten ze meer geld naar de ziekenhuizen doen ipv erop zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |