Ik kan me voorstellen dat het varieert tussen vakgebieden, maar meerdere van de afdelingen op mijn faculteit (bčta) organiseren zelf jaarlijks of om het jaar een congres en dan hoef je nergens heen te reizen om naar de presentaties te luisteren en de posters te bekijken.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah ok. Ik ben geloof ik nooit naar een congres geweest. Ik denk dat er toen geen in mijn veld waren.
Hipquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef fietsie het volgende:
Laatst was ik ergens waar ze ook "silent sessions" hielden; presentatiescherm en een 10-tal draadloze koptelefoons per scherm. De presentator praat dan in een headsetje, presentatie op het scherm.
Ja best wel. Er waren 5 van die schermen, dus een hele groep mensen stond naar 5 verschillende topics te kijken en luisteren, tegelijk.quote:
Ik weet niet of hij nertsenfokker is. Hij is de woordvoerder van die boerenclub en deed z'n verschrikkelijke uitspraak in het provinciehuis van Den Bosch.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Die nerstenfokker? Die was door z’n verdienmodel al af. Die doet dit om te rellen, want een emigratie staat in de planning
Ik heb ooit een poster gemaakt in Latex. En dat als sociale wetenschapper!quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij gamma-ers doen dat ook hoor. Ik ken echt níemand die zijn posters in iets anders maakt dan powerpoint
Wat leukquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het varieert tussen vakgebieden, maar meerdere van de afdelingen op mijn faculteit (bčta) organiseren zelf jaarlijks of om het jaar een congres en dan hoef je nergens heen te reizen om naar de presentaties te luisteren en de posters te bekijken.
Ik heb zelfs een vak gevolgd in mijn derde jaar waarbij het verplicht was om naar het congres te gaan dat door de afdeling van de docenten georganiseerd werd (het was gratis en "thuiswedstrijd"). Ik heb er naar twee presentaties geluisterd en een paar promovendi vragen gesteld over hun onderzoek.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben misselijk van de schuimkransjes :’)
Wat een mafkeesquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij nertsenfokker is. Hij is de woordvoerder van die boerenclub en deed z'n verschrikkelijke uitspraak in het provinciehuis van Den Bosch.
En die klapjosti zonder enig historsch besef blijft bij z'n vergelijking met Jodendeportaties.![]()
https://www.omroepbrabant(...)-omstreden-uitspraak
Heb er ook een paar op. Ze zijn veel zoeter als vroeger volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben misselijk van de schuimkransjes :’)
Of je eet zelf structureel minder zoet als vroeger ?quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb er ook een paar op. Ze zijn veel zoeter als vroeger volgens mij.
Zo nou glazuur op mijn gebit is ook weg. Krijg er ook zo’n schrale tong van.quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb er ook een paar op. Ze zijn veel zoeter als vroeger volgens mij.
Mwoah denk het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of je eet zelf structureel minder zoet als vroeger ?
Dit klinkt zo grappigquote:Op vrijdag 13 december 2019 21:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ooit een poster gemaakt in Latex.
Een lange blondine in latex, grappig? Eerder ehm....quote:
Dan werkt de NL alert iig goedquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Schrok me net kapot, zit rustig tv te kijken, komt er een nl alert. Er is een flinke brand in een houtbewerking bedrijf, ca 1 km verderop en we moeten ramen en deuren dichthouden
Dat wel ja. Als je de foto’s ziet, fikt t behoorlijkquote:
Is de "kerstboom" al weer aan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik maak wat los, met die postershaha.
(Verder ben ik het ook nooit tegengekomen. Maar hier op de faculteit is het wel hip, die dingen hangen overal en nergens in de gangen.)
Ik duim voor je fiets!
Bah, dat je dan rond 8 uur vertrekt, en dan pas 22:20 in NL thuis aankomt.(File)
En ik had nog zo gehoopt een frietje/patatje te kunnen halen hier om de hoek. Maar alles is natuurlijk dicht. Dus nu bestaat mijn avondmaaltijd uit een zak Dorito's en een kop theeDat was niet helemaal de bedoeling. Eens kijken of ik nog ergens brood in de vriezer heb. (Ik had verder juist de hele koelkast leeggehaald omdat mijn vriend er niet was.)
Ja, als de conferentie klaar is kan je zo'n ding net zo goed gebruiken om de wand in de buurt van je kantoortje of in je kantoortje mee te versieren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik maak wat los, met die postershaha.
(Verder ben ik het ook nooit tegengekomen. Maar hier op de faculteit is het wel hip, die dingen hangen overal en nergens in de gangen.)
Ik duim voor je fiets!
Bah, dat je dan rond 8 uur vertrekt, en dan pas 22:20 in NL thuis aankomt.(File)
En ik had nog zo gehoopt een frietje/patatje te kunnen halen hier om de hoek. Maar alles is natuurlijk dicht. Dus nu bestaat mijn avondmaaltijd uit een zak Dorito's en een kop theeDat was niet helemaal de bedoeling. Eens kijken of ik nog ergens brood in de vriezer heb. (Ik had verder juist de hele koelkast leeggehaald omdat mijn vriend er niet was.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |