Denk dat dat juist wel meevalt. Grote groepen met hetzelfde menu zijn veel makkelijker voor te bereiden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef Barreltje het volgende:
Voor de portemonnee wel vermoed ik.. het lijkt me qua werkdruk nog best pittig..
Door de zuurkool? Geen idee man.quote:
Ik doe voor mezelf ongeveer 500 gram zuurkool op 700 gram aardappels. Maar dat is omdat zuurkoolquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:11 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel zuurkool op hoeveel aardappelen gebruiken jullie? Ik heb 600 gram aardappel en 500 gram zuurkool, maar denk dat het toch misschien te weinig aardappel is.
Ik heb echt ontzettend veel moeite met de nieuwe cast.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu zit ik te twijfelen tussen wc schoonmaken of laatste aflevering van de crown kijken. Ik denk dat ik voor het laatste ga...
Hier zijn ze ook bezig met 'over-the-top' voorbereidingen. Dit jaar voor het eerst (gratis) kerstgedoe in Caprera: https://caprera.nu/agenda/kerst-in-caprera/quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:15 schreef AnneX het volgende:
Hier wordt de foyer in kerstsfeer gebracht. Veel werk voor twee weken. 🎄
Ik kijk toe, de eerste lichtsnoeren doen het al niet.
Het is ook een workout om dat gestampt en smeuīg te krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Zo beginnen aan de eerste 3. Ik geloof dat ik nog wel een pannen-uitdaging krijg. Dacht dat mijn grootste pan groter was
Dat ziet er goed uit, zeg!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook bezig met 'over-the-top' voorbereidingen. Dit jaar voor het eerst (gratis) kerstgedoe in Caprera: https://caprera.nu/agenda/kerst-in-caprera/
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel moeite met de nieuwe cast.
Grote aardappels ftwquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Kramp in aardappel-vast-hou-hand, maar de eerste 3 kg is geschild.Grote aardappels gekocht.
Nog 7kg te gaan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Kramp in aardappel-vast-hou-hand, maar de eerste 3 kg is geschild.Grote aardappels gekocht.
Ja toch en Claire als The Queen was ook gewoon fantastisch. Van mij hadden ze best de andere acteurs mogen houden en dan met make-up aan de slag mogen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursVooral Philip vond ik enorm achteruit gegaan. Die eerste was briljant.
Ik ben enorm fan van de acteerprestaties van Olivia Colman. Vind haar met hele kleine blikken in de ogen of trekjes van haar mond briljant als ER2.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel moeite met de nieuwe cast.
ja, gedeeltelijk had ik dat ook. Aan de andere kant vond ik het ook brilliant om het effect van ouderdom te zien, en hoe de mensen veranderen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursVooral Philip vond ik enorm achteruit gegaan. Die eerste was briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |