abonnement Unibet Coolblue
pi_190434638
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 10:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, de minder intellectueel bedeelden hebben zich wederom laten bedonderen. Zoals altijd eigenlijk.
Waarom? Wat wilden de minder intelectueel bedeelden?
Een einde aan de open grenzen en meer zeggenschap binnen hun eigen land.
Ik zie niet in hoe het verlaten van de EU geen mogelijkheden schept om juist dat te bereiken.
En als het allemaal mogelijk was zonder de EU te verlaten waarom waren de intellectuelen dan zo dom om dat niet te vertellen naar het volk?
Waarom deed de regering daar dan niets aan als het allemaal mogelijk was?
Komop intellectueel bedeelde, vertel het eens.
pi_190434702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Niet echt het is gewoon een voorbeeld van hoe rechts de lagere opleidingscategorie totaal weet te misleiden.
Denk eerder dat je moet stellen dat de lagere opleidingscategorie heel goed door heeft waar "links" met haar draconische klimaat-tunnelvisie die nieuwe mooie hoge belastingen op gaat heffen.
pi_190434721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:22 schreef riazop het volgende:

[..]

Denk eerder dat je moet stellen dat de lagere opleidingscategorie heel goed door heeft waar "links" met haar draconische klimaat-tunnelvisie die nieuwe mooie hoge belastingen op gaat heffen.
Ja inderdaad mensen als jij denken dat geïnformeerd door rechtse media. Bij elke discussie blijkt dat er geen kennis is alleen maar wat de media hebben herhaald tot mensen het gaan geloven.
pi_190434778
Ook leuk van Labour dat ze jarenlange hun eigen achterban als racisten en kanslozen hebben weggezet. Vervolgens lopen ze over naar de conservatieven die wel belooft hebben invulling te geven aan hun stem en dan worden ze weer weggezet als dom volk dat niet weet waar ze voor stemmen. De arrogantie van de users is hier stuitend evenals het dedain naar de oude achterban wat links pretendeert te vertegenwoordigen.
Labour verdient deze nederlaag, sterker nog het had nog veel harder moeten zijn.
Ik hoop dat Labour weer de arbeiders gaan vertegenwoordigen nu het duidelijk is waar het land naartoe wilt.
pi_190434832
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja inderdaad mensen als jij denken dat geïnformeerd door rechtse media. ...
De analyse is hier gewoon dat links overal in Europa kiezers uit het lage inkomen spectrum aan het verliezen is door haar klimaatfantasie.

Als je weinig verdient, zal je wel gek zijn als je links stemt. Vliegen onbetaalbaar, autorijden peperduur, verplichte warmtepompen enzv enzv

Alles wat de lage inkomensklassen nog hebben aan lol, zal worden vernietigd ...

En dat terwijl klimaatactivisten zélf de wereld af reizen. Zij wel.
pi_190434850
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:27 schreef Chivaz het volgende:
Ook leuk van Labour dat ze jarenlange hun eigen achterban als racisten en kanslozen hebben weggezet. Vervolgens lopen ze over naar de conservatieven die wel belooft hebben invulling te geven aan hun stem en dan worden ze weer weggezet als dom volk dat niet weet waar ze voor stemmen. De arrogantie van de users is hier stuitend evenals het dedain naar de oude achterban wat links pretendeert te vertegenwoordigen.
Labour verdient deze nederlaag, sterker nog het had nog veel harder moeten zijn.
Ik hoop dat Labour weer de arbeiders gaan vertegenwoordigen nu het duidelijk is waar het land naartoe wilt.
AMEN
pi_190434967
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:31 schreef riazop het volgende:

[..]

AMEN
Ja we weten dat rechtsvolk niet van feiten houd maar wel van Calimero'en. Oh nee mensen zeggen dat ik een lage opleiding heb snel laat me tegen mijn belang instemmen op andere mensen die ook een lage dunk van me hebben en die me daarbij willen uitpersen. Echt die rechtse identiteitspolitiek werkt zo perfect dat het ergens ook wel eng is.
pi_190435101
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja we weten dat rechtsvolk niet van feiten houd maar wel van Calimero'en. Oh nee mensen zeggen dat ik een lage opleiding heb snel laat me tegen mijn belang instemmen op andere mensen die ook een lage dunk van me hebben en die me daarbij willen uitpersen. Echt die rechtse identiteitspolitiek werkt zo perfect dat het ergens ook wel eng is.
Links rechts bla bla bla.
Feit blijft dat Labour deze mensen in de steek hebben gelaten. Ik snap dat het behoorlijk zuur is om je eigen achterban die je jarenlang voor rotte vis hebt uitgemaakt zien te vertrekken naar de overkant.
Je kan je eerder zorgen maken over je vriendjes van Labour, als blijkt dat Brexit een succes blijkt te zijn en conservatief beleid heeft gezorgd voor banen dan is Labour definitief voorbij.
Met de progressieven die alles racistisch en seksistisch vinden en de moslims waarvan een groot deel anti semitisch is en schijt hebben aan de normen en waarden van het VK gaan ze het niet redden.
pi_190435224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 02:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ongecontroleerde migratie richting UK komt helemaal niet door EU. Daarbij geloven in Brexitbeloftes :') dat waren grotendeels gewoon leugens om mensen over te halen. Reken er maar op dat er meer migratie naar de UK gaat zodra ze uit de EU zijn. De tories hoeven ook niet echt op te letten bij de volgende verkiezingen Labour staat er waardeloos voor. Het nakomen van verkiezingsbeloften zal dus weinig prioriteit hebben. Voorop staat nu zoveel mogelijk te graaien dus publieke voorzieningen privatiseren, Brexit en dan flink aan werknemersrechten schroeven en dergelijke.
Bedenk je ook dat de media in de UK in de handen zijn van een paar bedrijfjes
De ongecontroleerde migratie is wel degelijk mede een gevolg van de EU Dublin akkoorden die asielshoppen vrij eenvoudig maken en daar gaat een sterk aanzuigende werking vanuit. Denemarken bewijst echter dat je als land een beleid kunt voeren de gevolgen hiervan sterk in te perken en in die zin is het wijzen naar de EU een drogreden inderdaad. Labour zal geen sterke tegenstander voor de conservatives zijn de komende jaren.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_190435464
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Waarom? Wat wilden de minder intelectueel bedeelden?
Een einde aan de open grenzen en meer zeggenschap binnen hun eigen land.
Ik zie niet in hoe het verlaten van de EU geen mogelijkheden schept om juist dat te bereiken.
En als het allemaal mogelijk was zonder de EU te verlaten waarom waren de intellectuelen dan zo dom om dat niet te vertellen naar het volk?
Waarom deed de regering daar dan niets aan als het allemaal mogelijk was?
Komop intellectueel bedeelde, vertel het eens.
Einde aan de open grenzen...

Sinds het referendum hebben heel wat EU burgers GB verlaten, door wie denk je dat die vervangen worden?

Boris belooft 50.000 extra verpleegsters. GB leidt zelf niet genoeg mensen op, ze worden al jaren ingevoerd. Sinds het Brexit referendum zijn ruim 20.000 dokters en verplegers afkomstig uit EU-landen weer vertrokken, en nieuwe aanmeldingen vanuit de EU zakten van 6800 naar 800 per jaar.
Er zullen dus nog meer uit de voormalige Britse kolonies aangeworven moeten worden.
1 op 10 dokters en verplegers hebben reeds een niet-EU afkomst. In 2016 heeft de NHS de regels versoepeld: wie de toelatingstest niet haalt mag herkansen. De Tories hebben de cap op visas opgeschort voor medisch personeel, en ook de minimum grens voor jaarlijks inkomen geldt niet voor hen.

Het resultaat van Brexit is dat de NHS werknemers uit Ierland, Polen, Portugal, Italië, Spanje, etc. vervangt door immigranten uit India, de Filipijnen, Nigeria, Zimbabwe, Pakistan, Ghana...

[ Bericht 0% gewijzigd door crystal_meth op 14-12-2019 14:15:58 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190435778
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:49 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De ongecontroleerde migratie is wel degelijk mede een gevolg van de EU Dublin akkoorden die asielshoppen vrij eenvoudig maken en daar gaat een sterk aanzuigende werking vanuit. Denemarken bewijst echter dat je als land een beleid kunt voeren de gevolgen hiervan sterk in te perken en in die zin is het wijzen naar de EU een drogreden inderdaad. Labour zal geen sterke tegenstander voor de conservatives zijn de komende jaren.
Degenen die naar de UK gaan doen dat niet om asiel aan te vragen, maar om er als illegaal te werken en leven. Hun aantal wordt geschat op 800.000 tot 1.200.000, de UK is daarmee de EU lidstaat met het hoogste percentage illegalen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190435841
https://www.spiked-online(...)evenge-of-democracy/

quote:
So now we know. Now we know what happens when you declare war on democracy. Now we know the consequences of demeaning the largest democratic vote in a nation’s history. Now we know what becomes of a political class that sneers at voters, silences their democratic voice, and libels them as racist, xenophobic know-nothings who cannot be trusted with stewardship of the nation. You get punished. You get rebelled against. You get replaced. Last night, in those extraordinary election results, we witnessed the revenge of democracy.
pi_190436088
quote:
De Tories stegen van 42.4% naar 43.6%, een winst van 1.2% is "revenge of democracy"?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190436387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 13:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Links rechts bla bla bla.
Feit blijft dat Labour deze mensen in de steek hebben gelaten. Ik snap dat het behoorlijk zuur is om je eigen achterban die je jarenlang voor rotte vis hebt uitgemaakt zien te vertrekken naar de overkant.
Je kan je eerder zorgen maken over je vriendjes van Labour, als blijkt dat Brexit een succes blijkt te zijn en conservatief beleid heeft gezorgd voor banen dan is Labour definitief voorbij.
Met de progressieven die alles racistisch en seksistisch vinden en de moslims waarvan een groot deel anti semitisch is en schijt hebben aan de normen en waarden van het VK gaan ze het niet redden.
quote:
Kijk dit is wel een mooi voorbeeld, jullie gaan helemaal mee in hetzelfde narratief. Chivaz vertaald nog netjes wat hem is ingegoten naar het Nederlands. Zoost kopieert deze totale onzin gewoon rechtstreeks. Blijkbaar geloven jullie het ook echt. Maar prima hoor steek je kop vooral in het zand en doe net alsof het geen invloed heeft dat de media voornamelijk super rechts is en in handen van miljardairs als Murdoch. Het fijne is wel dat over een aantal jaar wel duidelijk wordt dat wij gelijk hadden en deze mensen zichzelf weer eens in de voet hebben geschoten. Kijken hoe ze dan weer spinnen dat het toch echt aan de EU en links ligt.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 16:50:52 #165
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190438848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 14:24 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Tories stegen van 42.4% naar 43.6%, een winst van 1.2% is "revenge of democracy"?
Dat is spiked, he? Een medium betaald door de Mercers en in handen van extreem-rechtse figuren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 16:53:45 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190438906
quote:
Wel gek dat de winnende partij door een racist geleid werd dus dan is de vraag toch wel gerechtvaardigd waarom de benaming racisten en xenophoben onterecht zou zijn. En de wraak blijft beperkt tot hetzelfde percentage ongeveer als May haalde. Tja.

Maar goed, de ironie is dan wel dat van spiked komt, een medium wat door de extreem-rechtse Mercers gefinancierd word en wat een spreekbuis is voor extreem-rechts en racisten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 16:58:49 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190438998
Maar goed, het zijn natuurlijk geen racisten en xenofoben die voor dit soort mensen stemt. Toch?

quote:
Sally-Ann Hart, who shared the video of the antisemitic trope of Jewish Conspiracy (by claiming George Soros controls the EU), the woman who also 'liked' the Nazi Propaganda comment 'Ein Reich' under the same post.
Hart who also thought a blog detailing, among other things, the 'muslim agenda' to weaken young american men, and confuse them with transgendered tendencies, and to encourage american women to have abortions to stagnate the white population, as 'An affecting read', has still not been suspended (pending results of two investigations) and is now the Right Honorable Member for the Tory held constituency of Hastings and Rye.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190439173
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is spiked, he? Een medium betaald door de Mercers en in handen van extreem-rechtse figuren.
Heb het niet bekeken, de aangehaalde quote volstond... ;)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_190439183
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:27 schreef zoost het volgende:

[..]

Dit is links omdat het alleen maar over de intentie gaat, maar niet over het resultaat. Net als bij immigratie. De intentie was dat zielige immigratie mensen best een kans verdienen in ons rijke land. Het resultaat is dat wij een parallelle samenleving hebben gecreëerd vol kansarmen. Dit gaat ook op voor klimaat maatregelen. Goede intenties, maar geen enkel benul welk resultaat men wil gaan behalen en wat dat dan moet /mag gaan kosten.

Typisch Links..
De immigratie kwam toch echt van rechts om ten gunste van werkgevers lonen te drukken door meer concurrentie onder werknemers te bewerkstelligen.
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:10:16 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_190439242
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De immigratie kwam toch echt van rechts om ten gunste van werkgevers lonen te drukken door meer concurrentie onder werknemers te bewerkstelligen.
Ja maar links wil iets met milieu en klimaat en zijn migrantenknuffelaars! begrijp dat dan!

Dom nationalistisch extreem-rechts wil eigenlijk gewoon terug naar de jaren vijftig. Een mooie blanke samenleving met hutspot, zware shag en een pijpje grolsch.
  Moderator zaterdag 14 december 2019 @ 17:15:40 #171
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190439368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:10 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ja maar links wil iets met milieu en klimaat en zijn migrantenknuffelaars! begrijp dat dan!

Dom nationalistisch extreem-rechts wil eigenlijk gewoon terug naar de jaren vijftig. Een mooie blanke samenleving met hutspot, zware shag en een pijpje grolsch.
Maar niet met het harde werken van de jaren 50, heb ik het idee, daar zijn ze toch wat te lui voor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190440471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 12:24 schreef Klopkoek het volgende:
PGKroeger twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 11:21:46 En net als bij het Brexit-referendum bleven weer veel jongeren weg. De hoge opkomst onder oudere, niet werkende kiezers gaf de Tories hun winst. https://t.co/RLjnNwqotK reageer retweet
Her slechte weer deed het hem.
Tja, als je nu 2x zo stom bent verdien je het ook om in de goot te leven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Redactie Games zaterdag 14 december 2019 @ 18:43:30 #173
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_190440765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:15 schreef vipergts het volgende:

[..]

Tja, als je nu 2x zo stom bent verdien je het ook om in de goot te leven.
Staat nergens bij wat de opkomst was.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_190442360
https://twitter.com/breit(...)850686308700160?s=21

Kijk hier zijn de intellectuelen die op Labour hebben gestemd. Echt wat een niveau wat een intellect, ik ben zo onder de indruk.
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen waarom een arbeider niet met zulke mensen geassocieerd wilt worden.
pi_190443167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 20:12 schreef Chivaz het volgende:
https://twitter.com/breit(...)850686308700160?s=21

Kijk hier zijn de intellectuelen die op Labour hebben gestemd. Echt wat een niveau wat een intellect, ik ben zo onder de indruk.
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen waarom een arbeider niet met zulke mensen geassocieerd wilt worden.
Wat denk je? Breitbart mag niet in het amv ik probeer het in britse politiek?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')