abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:28:09 #101
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_190410817
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Gorraay op 13-12-2019 01:30:39 ]
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_190410818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, liever niet, ik zou niet graag zien dat wij zoveel armen als het VK hebben of een gezondheidszorg die nauwelijks de naam meer mag dragen. Wij hebben minder miljonairs en miljardairs en dat is een goede zaak.
Grotendeels te danken aan de EU.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:29:22 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190410822
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:25 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Ja, waarschijnlijk ben je gebrainwasht. Mooier kan ik het niet maken. Aangezien je dit niet van jezelf vindt ga je hier ook geen stappen tegen ondernemen. Vrij lastig. Ik weet ook niet zo goed wat ik je zou adviseren in die situatie.
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:30:14 #104
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_190410827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik volg de Britse (en Amerikaanse) politiek al bijna 40 jaar en ik zou zeggen: verdiep je eens echt in het onderwerp. Ik lees hier alleen maar de allang ontkrachte verdachtmakingen die op extreem-rechtse sites en vage accounts op Twitter worden geroepen en dat zijn geen neutrale bronnen. Maar misschien dat je daar ook niet naar op zoek bent.
Alsof de duvel ermee speelt: ik zocht even naar wat voorbeelden van Corbyns “foutheid”, en kom nu een lijst tegen in de Daily Mail van dinsdag. Attentie: een feit is ook een feit als de Daily Mail (niet mijn favoriete krant) het meldt. Doe onderzoek naar deze lijst en je zult zien dat het niet verzonnen is:

1. Invited two IRA members to Parliament two weeks after the Brighton bombing
2. Attended Bloody Sunday commemoration with bomber Brendan McKenna
3. Attended meeting with Provisional IRA member Raymond McCartney
4. Hosted IRA-linked Mitchell McLaughlin in Parliament
5. Spoke alongside IRA terrorist Martina Anderson
6. Attended Sinn Fein dinner with IRA bomber Gerry Kelly
7. Chaired Irish republican event with IRA bomber Brendan MacFarlane
8. Attended Bobby Sands commemoration honouring IRA terrorists
9. Stood in minute's silence for IRA gunmen shot dead by the SAS
10. Signed Early Day Motion after IRA massacre, blaming Britain for the deaths
11. Arrested while protesting in support of Brighton bomber's co-defendants
12. Lobbied Government to improve visiting conditions for IRA killers
13. Attended Irish republican event where calls were made for armed conflict against Britain
14. Put up £20,000 bail money for IRA terror suspect Roisin McAliskey
15. Said banned terrorist groups Hamas and Hezbollah were his 'friends'
16. Called for Hamas to be removed from terror banned list
17. Attended wreath-laying at grave of 1976 Munich massacre terrorist (above)
18. Attended conference where Hamas and Popular Front for the Liberation of Palestine were present
19. Photographed at rally in front of Hezbollah flag
20. Attended rally with members of banned Al-Muhajiroun
21. Repeatedly shared platforms with plane hijacker
22. Accepted £20,000 for appearing on state TV channel ofterror-sponsoring Iranian regime
23. Opposed banning Britons from going to Syria to fight for ISIS
24. Defended rights of fighters returning from Syria
25. Voted to let ISIS fighters return from Syria
26. Opposed police 'shoot to kill' policy
27. Signed letter defending Lockerbie bombing suspects
28. Accepted £5,000 donation from academic who said 'Palestinians have a moral right to their terrorism'
29. Chaired Stop The War, which praised the 'internationalism and solidarity' of ISIS
30. Shook hands with cleric Raed Salah after he had been found guilty of incitement to terrorism
31. Shared platform with representative of extremist cleric Muqtada al-Sadr
32. Compared ISIS to U.S. military in interview on Russia Today
33. Opposed proscription of extreme Islamist group Hizb ut-Tahrir
34. Backed Holocaust-denying anti-Zionist extremist Paul Eisen
35. Criticised drone strike that killed Jihadi John
36. Failed to unequivocally condemn the 9/11 attacks
37. Called Colombian terror group M-19 'comrades'
38. Gave speech in support of Gaddafi regime
39. Voted against banning support for the IRA
40. Voted against the Prevention of Terrorism Act three times during the Troubles
41. Voted against emergency counter-terror laws after 9/11
42. Voted against stricter punishments for being a member of a terror group
43. Voted against criminalising the encouragement of terrorism
44. Voted against banning al-Qaeda
45. Voted against control orders for terror suspects
46. Voted against increased funding for the security services to combat terrorism
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_190410830
Nieuwe kantoren erbij in Londen. Bouw start in januari. Doorpakken.

  vrijdag 13 december 2019 @ 01:31:37 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190410837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:28 schreef Gorraay het volgende:
en feit is ook een feit als de Daily Mail (niet mijn favoriete krant) het meldt.
Natuurlijk is een feit een feit, ook als de Daily Mail het vermeldt. Echter is het niet algemeen te accepteren als feit als de Daily Mail iets vermeldt. Dus je zult voor ieder "feit" met een andere bron moeten komen.
pi_190410841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De Romeinen waren ooit ook heersers van de wereld, geschiedenis helpt je geen fuck anno 2020.

Er is geen draagvlak in Nederland voor een Nexit omdat wij veel te veel te verliezen hebben, 70% van de Nederlanders wil in de EU blijven.
Ik durf dat te betwijfelen, in elk referendum waar we de kans hadden om ons uit te spreken tegen de EU gebeurde dat ook.
Er is denk ik voldoende draagvlak ondanks de polls en de eenzijdige media.
De werkende onderklasse vind het niet leuk om met Polen en andere Oostblokkers te concurreren voor een baantje dat net genoeg betaald om van te leven.
Met het openzetten van de grenzen is mijn broer die in de metaal zat er flink op achteruit gegaan.
Bouwvakkers en chauffeurs hebben hun banen ook zien verdwijnen of vanwege goedkope concurrentie. Tel daarbij het gebrek aan betaalbare huurwoningen bij op en we hebben een perfect storm voor een nexit.
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:34:35 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:30 schreef riazop het volgende:
Nieuwe kantoren erbij in Londen. Bouw start in januari. Doorpakken.

[ afbeelding ]
Een of de vijf valt onder de armoede grens in het VK. Maar inderdaad, in Londen staan mooie gebouwen. Alleen zo jammer dat de straten er vol liggen met bedelaars.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 13 december 2019 @ 01:35:07 #109
408813 crew  trein2000
pi_190410850
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik durf dat te betwijfelen, in elk referendum waar we de kans hadden om ons uit te spreken tegen de EU gebeurde dat ook.
Er is denk ik voldoende draagvlak ondanks de polls en de eenzijdige media.
De werkende onderklasse vind het niet leuk om met Polen en andere Oostblokkers te concurreren voor een baantje dat net genoeg betaald om van te leven.
Met het openzetten van de grenzen is mijn broer die in de metaal zat er flink op achteruit gegaan.
Bouwvakkers en chauffeurs hebben hun banen ook zien verdwijnen of vanwege goedkope concurrentie. Tel daarbij het gebrek aan betaalbare huurwoningen bij op en we hebben een perfect storm voor een nexit.
Ik denk dat een groot deel van NL inderdaad voor hervorming van de EU is op bepaalde punten. Maar in een meerderheid voor Nexit geloof ik niet, dat is wel heel drastisch
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_190410852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, liever niet, ik zou niet graag zien dat wij zoveel armen als het VK hebben of een gezondheidszorg die nauwelijks de naam meer mag dragen. Wij hebben minder miljonairs en miljardairs en dat is een goede zaak.
idd dit, ik zou nu niet graag in het VK willen wonen. Huizen zijn belachelijk duur, zorg is daar rampzalig, en in sommige streken is de werkeloosheid dramatisch.
pi_190410853
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat laatste kun je op jezelf toepassen: verdiep je er eens serieus in. Over de Labour-partij kun je zeggen dat die bijv. met een bepaalde mate van antisemitisme kampt maar richting Corbyn zelf ontbreekt het aan bewijs en blijft het bij leuzengeroep en dunne claims. En dat zeg ik als iemand die bepaald geen Corbyn-fan is.
De "Campaign against antisemitism" bracht dit jaar voor de vijfde keer de "antisemitism barometer" uit, waarin stond:
"this is the first study to reveal that antisemitic attitudes are more prevalent on the far-left of the British political spectrum".

Maar in tegenstelling tot de vorige surveys (2015-2018), die enkel 7 vragen over attitude tov Joodse mensen bevatten (en waar extreem rechts ook dit keer het hoogst scoorde), waren er deze keer ook 6 vragen over Israel bij...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:35:52 #112
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410855
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik durf dat te betwijfelen, in elk referendum waar we de kans hadden om ons uit te spreken tegen de EU gebeurde dat ook.
Er is denk ik voldoende draagvlak ondanks de polls en de eenzijdige media.
De werkende onderklasse vind het niet leuk om met Polen en andere Oostblokkers te concurreren voor een baantje dat net genoeg betaald om van te leven.
Met het openzetten van de grenzen is mijn broer die in de metaal zat er flink op achteruit gegaan.
Bouwvakkers en chauffeurs hebben hun banen ook zien verdwijnen of vanwege goedkope concurrentie. Tel daarbij het gebrek aan betaalbare huurwoningen bij op en we hebben een perfect storm voor een nexit.
Als je denkt dat concurren met Polen lastig is dan moet je eens proberen met de hele wereld te concurreren in je eentje als je geen doorvoerland voor de EU meer bent.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190410861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Natuurlijk is een feit een feit, ook als de Daily Mail het vermeldt. Echter is het niet algemeen te accepteren als feit als de Daily Mail iets vermeldt. Dus je zult voor ieder "feit" met een andere bron moeten komen.
Jouw vertrouwde bronnen zijn niet zo vertrouwd meer door velen kerel. Wel echt jammer voor je.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_190410863
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Een of de vijf valt onder de armoede grens in het VK. Maar inderdaad, in Londen staan mooie gebouwen. Alleen zo jammer dat de straten er vol liggen met bedelaars.
alle westerse landen hebben hun deel onder de armoedegrens. Als je daar zo mee begaan bent zou ik maar eens een actie voor Griekenland, Bulgarije en Italie op gaan zetten. Schrijndende armoede daar.
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:38:19 #115
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_190410867
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Natuurlijk is een feit een feit, ook als de Daily Mail het vermeldt. Echter is het niet algemeen te accepteren als feit als de Daily Mail iets vermeldt. Dus je zult voor ieder "feit" met een andere bron moeten komen.
Ik wacht wel op Corbyns aangifte tegen de Daily Mail wegens 46-voudige laster. :D
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:40:57 #116
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410879
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:37 schreef riazop het volgende:

[..]

alle westerse landen hebben hun deel onder de armoedegrens. Als je daar zo mee begaan bent zou ik maar eens een actie voor Griekenland, Bulgarije en Italie op gaan zetten. Schrijndende armoede daar.
En voor de EU was het nog veel erger in die landen. Vreemd. Leg eens uit?

Maar je hebt gelijk, ik geef geen fuck om armoede in Bulgarije, ik wil alleen niet dat wij op hetzelfde nivo als het VK belanden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190410882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:35 schreef MakkieR het volgende:

[..]

idd dit, ik zou nu niet graag in het VK willen wonen. Huizen zijn belachelijk duur,
In Londen. En dat heeft een reden.



pi_190410888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:35 schreef MakkieR het volgende:

[..]

idd dit, ik zou nu niet graag in het VK willen wonen. Huizen zijn belachelijk duur.
Hier in de randstad valt het gelukkig mee. Goed betaalbaar allemaal. Huren is ook geen enkel probleem.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:43:09 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:41 schreef riazop het volgende:

[..]

In Londen. En dat heeft een reden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee, niet alleen in Londen, je weet weer totaal niet waar je over praat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190410890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En voor de EU was het nog veel erger in die landen. Vreemd. Leg eens uit?
Je schijnt begaan te zijn met armoede.

Richt je dan liever, als eu fan, op landen met een groter armoede probleem dan het VK
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:44:12 #121
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:43 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Hier in de randstad valt het gelukkig mee. Goed betaalbaar allemaal. Huren is ook geen enkel probleem.
Vergelijk het eens, zou ik zeggen dan weet je waar je over praat. Voor de verandering.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:44:28 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190410894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:37 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Jouw vertrouwde bronnen zijn niet zo vertrouwd meer door velen kerel. Wel echt jammer voor je.
Hoe dan ook is het niet voor niets dat de Daily Mail ook door Wikipedia niet meer geaccepteerd wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 13-12-2019 10:45:02 ]
  vrijdag 13 december 2019 @ 01:44:59 #123
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_190410897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:38 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik wacht wel op Corbyns aangifte tegen de Daily Mail wegens 46-voudige laster. :D
Zo werkt het niet, dus nee, lachwekkend argument op een goede dag.
  Moderator vrijdag 13 december 2019 @ 01:45:03 #124
54278 crew  Tijger_m
42
pi_190410898
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:43 schreef riazop het volgende:

[..]

Je schijnt begaan te zijn met armoede.

Richt je dan liever, als eu fan, op landen met een groter armoede probleem dan het VK
Dit topic gaat over het VK, niet de hele EU of Bulgarije. Open anders een topic daarover.

Plaatjes van de leuke delen van Londen zijn leuk maar dit is ook Londen, Kensington maar liefst waar mensen levend verbranden omdat de Tories zo leuk "red tape" hadden verwijderd waardoor managers geen uren meer met brandveiligheid bezig hoefden te zijn:

"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_190410901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 01:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe dan ook is het niet voor niets dat de Daily Mail ook door Wikipedia niet meer geaccepteerd wordt.
Wikipedia wordt door een stel linkse activisten beheer(s)d.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 13-12-2019 10:45:39 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')