Je mag hem aanpassen. Heb niet echt meer inspiratiequote:
Ik heb een t verwijderd en een d toegevoegdquote:Op donderdag 12 december 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag hem aanpassen. Heb niet echt meer inspiratie
Ah okéquote:Op donderdag 12 december 2019 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een t verwijderd en een d toegevoegd
Ja idem, ik vind deze er alleen niet fantastisch uitzienquote:
Mijne was lekkerder.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idem, ik vind deze er alleen niet fantastisch uitzien
Die ziet er lekkerder uit jaquote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijne was lekkerder.
[ afbeelding ]
Die ik in Wenen had, was inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in een echte Wiener Schnitzel nu
Lekker dun, krokant, van kalfsvleesquote:Op donderdag 12 december 2019 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ik in Wenen had, was inderdaad![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker dun, krokant, van kalfsvlees
Maar mijn tengere lijfje dan?quote:
Gewoon eraf batsen straksquote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar mijn tengere lijfje dan?
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon eraf batsen straks
Komt goed!
Volgens mij is/was zij echt een teringkindquote:
Kinderen, het is een tweelingquote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is/was zij echt een teringkind
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is/was zij echt een teringkind
Bah. Een van de weinige soorten kaas die ik matig vindquote:
Oh ja is ook zo, de Olsensquote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinderen, het is een tweeling
Een biertje is wel een goed idee. Maar ik heb net een dropje opquote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
Net maar effe wat crackers en een biertje gepakt
Wat erop?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
Net maar effe wat crackers en een biertje gepakt
Echt?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah. Een van de weinige soorten kaas die ik matig vind
Dat is wel een slechte combiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een biertje is wel een goed idee. Maar ik heb net een dropje op
Die look trekt ook mannen aanquote:Op donderdag 12 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn er niet op vooruit gegaan de laatste jaren zeg maar...
Oh ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Die look trekt ook mannen aan![]()
De broer van de oude president enzo
Wat een heksenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn er niet op vooruit gegaan de laatste jaren zeg maar...
En Maoamquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit ik dan met mijn matige water.
Bitte ein Bitquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor wat anders moet ik naar beneden bellen en da's meh.
Ik vind de structuur van de korst niet fijn. Weet dat je die eraf kan halen, maar dan kan je net zo goed smeerkaas nemenquote:
Dat er zo'n dikke Duitse man een 'broodje 'worst' komt brengen op je kamerquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor wat anders moet ik naar beneden bellen en da's meh.
Ja de korst moet er idd wel bijquote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind de structuur van de korst niet fijn. Weet dat je die eraf kan halen, maar dan kan je net zo goed smeerkaas nemen
Ik heb kers en cola.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in die plakkerige Maoam plakjes
Ik ben net als bij wijnen slecht in namen, weet alleen dat ik erg veel lekker vindquote:Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de korst moet er idd wel bij
Welke vind je het lekkerste?
Hrrrquote:Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er zo'n dikke Duitse man een 'broodje 'worst' komt brengen op je kamer
Kaasquote:Op donderdag 12 december 2019 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben net als bij wijnen slecht in namen, weet alleen dat ik erg veel lekker vind
Het was dat of gehaktballetjes in tomatensaus waar muis weer 90% van op eetquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:02 schreef Molo het volgende:
Louis Theroux stuk over hersenletsel bekijken op aanraden van Buda
Wat is die man toch een fantastische interviewer
Muisquote:Op donderdag 12 december 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was dat of gehaktballetjes in tomatensaus waar muis weer 90% van op eet
Ze zijn wel echt serieus heftig aangedaan hoorquote:
Toch mag ik de man welquote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Molo het volgende:
Grote overwinning voor Boris Johnson
Whut???
Ok, ik weet niet wie het dan wel moet doen daar hoor, maar ik had dit niet verwachtquote:
Die kan serieus periodes van vreetbuien hebben waarbij je het idee hebt dat ze een lintworm heeftquote:
Aangrijpende verhalen. Vooral die moeder die na haar ongeluk nog net zo intelligent is, maar haar empathische vermogens kwijt isquote:Op donderdag 12 december 2019 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt serieus heftig aangedaan hoor![]()
Ik zag doorgaans de doelgroep waar je nog wel wat mee kunt bereiken met behandeling zeg maar. Dit is volop aanpassen van omgeving
Ik has meer anti brexit spijtoptanten verwachtquote:Op donderdag 12 december 2019 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wie het dan wel moet doen daar hoor, maar ik had dit niet verwacht
Vrouwenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die kan serieus periodes van vreetbuien hebben waarbij je het idee hebt dat ze een lintworm heeft
Hij wint alleen maar omdat Corbyn nog vreselijker isquote:Op donderdag 12 december 2019 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wie het dan wel moet doen daar hoor, maar ik had dit niet verwacht
Het is omgekeerd nu. Mensen zijn het gezeik zo beu dat ze het gewoon achter de rug willen hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik has meer anti brexit spijtoptanten verwacht
Ja hč... Is het ook, allemaal heel heftig, zeker bij die jongere mensen met gedragsproblemen en mentale stoornissenquote:Op donderdag 12 december 2019 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aangrijpende verhalen. Vooral die moeder die na haar ongeluk nog net zo intelligent is, maar haar empathische vermogens kwijt is
Yep idd.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is omgekeerd nu. Mensen zijn het gezeik zo beu dat ze het gewoon achter de rug willen hebben.
Ja iddquote:Op donderdag 12 december 2019 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik has meer anti brexit spijtoptanten verwacht
Ik moest wel lachen toen die kerel vertelde dat hij de liefde in zijn relatie mist, en zijn vrouw zegt: “You just want a shag. Go out and get one.”quote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hč... Is het ook, allemaal heel heftig, zeker bij die jongere mensen met gedragsproblemen en mentale stoornissen
Toch blijft het een mooie doelgroep
Reteingewikkeld en reteinteressant
Onderscheidt wel de slechtere van de betere behandelaren heb ik gemerkt
Ja dit. Ondemocratisch gedrocht.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep idd.
Ach ik ben opzich niet tegen de EU, wel wat het aan het worden is.
Die Brexit gaat nog wel een tijdje in een situatie blijven hangen waarin er niks gebeurd.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is omgekeerd nu. Mensen zijn het gezeik zo beu dat ze het gewoon achter de rug willen hebben.
O, absoluut, dit gaat nog jááren duren.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die Brexit gaat nog wel een tijdje in een situatie blijven hangen waarin er niks gebeurd.
Waarom kijk je Überhaupt nog tvquote:Op donderdag 12 december 2019 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de tv ook eens aan hoor. Ligt de kabel er weer uit
De verkiezingsuitzending van de BBC staat niet op Netflixquote:Op donderdag 12 december 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom kijk je Überhaupt nog tv![]()
Ik heb hier wel nog een ziggo kastje liggen, maar die heb ik niet eens aangesloten terwijl we hier al sinds september wonen
Kan die niet via Internet bekeken worden en gecast worden naar je tv?quote:Op donderdag 12 december 2019 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De verkiezingsuitzending van de BBC staat niet op Netflix
Dat kan ook. Maar als die kutkabel gewoon werkt, is dat makkelijkerquote:Op donderdag 12 december 2019 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan die niet via Internet bekeken worden en gecast worden naar je tv?
Kan. Ik vind het makkelijker dat ik mijn telefoon en tablet als afstandsbediening kan gebruiken. Hoef ik niet constant te zoeken naar de afstandsbediening.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar als die kutkabel gewoon werkt, is dat makkelijkerDe storing is voorbij nu
Millennialquote:Op donderdag 12 december 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan. Ik vind het makkelijker dat ik mijn telefoon en tablet als afstandsbediening kan gebruiken. Hoef ik niet constant te zoeken naar de afstandsbediening.
Ik leef samen met iemand die alles kwijt weet te raken, laat mijquote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik leef samen met iemand die alles kwijt weet te raken, laat mij
Ja herkenbaar, die botte verkeerde conclusiesquote:Op donderdag 12 december 2019 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen die kerel vertelde dat hij de liefde in zijn relatie mist, en zijn vrouw zegt: “You just want a shag. Go out and get one.”
Maar mooi werk, lijkt me
Bij zulk soort letsel vraag ik me altijd af in hoeverre nabije familie/vrienden/mensen accepteren wat de praktische gevolgen zijn van zulk letsel.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, die botte verkeerde conclusies![]()
Ik hoop echt dat die twee uiteindelijk op andere plaatsen gaan wonen want dit gaat echt die man slopen. En de kinderen ook.
Bizarre situatie, heel knap dat die vent het wilde proberen, maar echt een onmogelijke opgave
Zo pijnlijk. Die kids zijn hun moeder kwijt, terwijl ze levend en wel naast hen op de bank zit. En zij weet niet meer hoe ze liefde moet geven, maar ziet wel dat haar kinderen zich van haar afkeren.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, die botte verkeerde conclusies![]()
Ik hoop echt dat die twee uiteindelijk op andere plaatsen gaan wonen want dit gaat echt die man slopen. En de kinderen ook.
Bizarre situatie, heel knap dat die vent het wilde proberen, maar echt een onmogelijke opgave
vakantiequote:
no lol today....quote:
friday 13th en stresskip thuis vanwege aankomende feestdagenquote:
Oh godquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
friday 13th en stresskip thuis vanwege aankomende feestdagen
O jeequote:Op vrijdag 13 december 2019 07:23 schreef crv het volgende:
[..]
friday 13th en stresskip thuis vanwege aankomende feestdagen
nee man, kei lekker. Wel anders dan andere leverworst, misschien had je wat anders verwachtquote:Op vrijdag 13 december 2019 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, Vocking leverworst is vocking ranzig
Ik vond de textuur raar en de leversmaak was een beetje too much voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2019 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee man, kei lekker. Wel anders dan andere leverworst, misschien had je wat anders verwacht
Tuttut, niet zo overdrijven Fles. Ik mag iets niet lekker vinden zonder dat ik gelijk amorfe smeer gewend ben, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ja als je alleen maar van die amorfe smeer gewend bent is de textuur raar ja
Jij mag van alles kerelquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tuttut, niet zo overdrijven Fles. Ik mag iets niet lekker vinden zonder dat ik gelijk amorfe smeer gewend ben, toch?
Ik eet en drink niet meer tegelijkertijd door die maagverkleining, maar starten met eerst koffie klinkt wel verstandig jaquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eet en drink niet meer tegelijkertijd door die maagverkleining, maar starten met eerst koffie klinkt wel verstandig ja
Nog beetje duf want zware nacht gehad![]()
Jij nog plannen?
Goede plannen!quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Baantjes trekken en werken.
Doorgesmeerd tot op het stuitje?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik eet en drink niet meer tegelijkertijd door die maagverkleining, maar starten met eerst koffie klinkt wel verstandig ja
Nog beetje duf want zware nacht gehad![]()
Jij nog plannen?
Wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:52 schreef Fogel het volgende:
Mijn grove plan voor de dag vandaag: werken, bier drinken in een tent op de kerstmarkt, 1kg Côte de Boeuf eten (gedeeld met vriendin, dat dan weer wel), in hotel pitten. Morgenvroeg genieten van "het beste ontbijt van Noorwegen".
En nog beter, er was vandaag STERKE koffie op de uni
Ik pruts met data.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij?
Ik werd gisteren toevallig ook gebeld voor een cote de boeuf voor 2maar das voor morgen pas
Is het ook!quote:
Haakie!quote:
ETTERBAK!!!!!!!!!!quote:
Mijn baas wilde mij daar naar toe sturen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie mensen of misschien wel zelf gedaan die ervaring hebben met een assertiviteitscursus?
Ben inmiddels al je topickapingen aan het rapporteren ter dossiervorming.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn baas wilde mij daar naar toe sturen.
Gelukkig was ik assertief genoeg om dat te weigeren.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ben inmiddels al je topickapingen aan het rapporteren ter dossiervorming.
een beetje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denken jullie dat het kan werken?
Cursussen zijn altijd goed. Heb ooit eens een Cursus alcohol en verkeer gevolgd en nu snap ik dat ik niet meer stomdronken in de wagen moet stappen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja serieus, hij kaapt ongeveer 80% van de lapo's die ik maakquote:
Nu alleen halfdronken?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Cursussen zijn altijd goed. Heb ooit eens een Cursus alcohol en verkeer gevolgd en nu snap ik dat ik niet meer stomdronken in de wagen moet stappen.
In Bulgaria zit iedereen toch bezopen achter het stuur?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Cursussen zijn altijd goed. Heb ooit eens een Cursus alcohol en verkeer gevolgd en nu snap ik dat ik niet meer stomdronken in de wagen moet stappen.
Ik zie in jou ook niet zo'n leiderquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje.
ik heb wel een cursus leiderschap en communicatie moeten doen.
ik vond er geen zak aan, maar het werkt wel een beetje
Moest je dat doen of werd het gewoon standaard aangeboden?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje.
ik heb wel een cursus leiderschap en communicatie moeten doen.
ik vond er geen zak aan, maar het werkt wel een beetje
Hi zal het wel horen bij zijn volgende functioneringsgesprekquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:30 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja serieus, hij kaapt ongeveer 80% van de lapo's die ik maak
5 halve litertjes moet kunnen.quote:
Vodka?quote:
ik werd er gewoon voor aangemeld.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest je dat doen of werd het gewoon standaard aangeboden?
Neuh. Eén goede pint en je bent standaard al tenminste een half jaar je rijbewijs kwijt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
In Bulgaria zit iedereen toch bezopen achter het stuur?
En enkel na een oppeppend lijntjequote:
Rakijaquote:
Met een flinke draai om zijn oren toe mag ik hopen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hi zal het wel horen bij zijn volgende functioneringsgesprek
Denk dat hij er dan nog netjes mee weg komt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:45 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Met een flinke draai om zijn oren toe mag ik hopen.
Vind ik ook maar hopelijk zijn ze nadien iets minder vriendelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat hij er dan nog netjes mee weg komt.
Op zwart!!!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:48 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vind ik ook maar hopelijk zijn ze nadien iets minder vriendelijk.
Mogelijk gewoon wisseling van de wacht waardoor ik mod word op KLBquote:
Lolquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mogelijk gewoon wisseling van de wacht waardoor ik mod word op KLB
Lijkt me goddelijk om al die kuttopics te sluiten en een nog grotere haat jegens mij te veroorzakenquote:
Koos besloot door plotselinge hoge koorts en hoge hartslag ineens een aantal keer compleet 'out' te gaan dus we hadden een prio 1 ambu over de vloer want ik dacht echt dat hij dood lag te gaanquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doorgesmeerd tot op het stuitje?
Jaloers, zéker op de cote de boeufquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:52 schreef Fogel het volgende:
Mijn grove plan voor de dag vandaag: werken, bier drinken in een tent op de kerstmarkt, 1kg Côte de Boeuf eten (gedeeld met vriendin, dat dan weer wel), in hotel pitten. Morgenvroeg genieten van "het beste ontbijt van Noorwegen".
En nog beter, er was vandaag STERKE koffie op de uni
Ohquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos besloot door plotselinge hoge koorts en hoge hartslag ineens een aantal keer compleet 'out' te gaan dus we hadden een prio 1 ambu over de vloer want ik dacht echt dat hij dood lag te gaan
Gelukkig nu weer alles goed![]()
Meneer heeft zelfs gewoon nul koorts meer, met zijn absurde lijf
Nopequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
WTFquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos besloot door plotselinge hoge koorts en hoge hartslag ineens een aantal keer compleet 'out' te gaan dus we hadden een prio 1 ambu over de vloer want ik dacht echt dat hij dood lag te gaan
Mooi dat het goed afliep, maar weten jullie waar het aan lag en of het evt te voorkomen is dat het nog eens gebeurt?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Jaloers, zéker op de cote de boeuf![]()
En meer
Ik heb trouwens de baan![]()
![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Is een persoonlijkheidsding wat heel diep in de basis zit en dat ga je niet met goedkope regels en trucjes aanleren oplossen
Tot zover mijn genuanceerde antwoord
Dat zijn gewoon mensen die aandacht willen of weinig willen betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had laatst een meneer op werk en die vroeg om een gastic bypass menu. Ken je dat?
Ja alles weer prima nuquote:
Ja ik had er nog nooit van gehoord. We hebben dat ook niet. Maar blijkbaar zijn er wel zaken die daar dus op in spelen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die aandacht willen of weinig willen betalen.
Wat ze meestal willen is een half hoofdgerecht voor de helft van de prijs ofzo
Vind ik debiel
Bestel gewoon alleen een voorgerecht, deel wat je overhoudt van je hoofdgerecht met je tafelgenoten of laat geworden staan wat je niet op kunt en zeik niet zo
Opgelost
Ja dat begrijp ik ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja alles weer prima nu
Ik nog beetje geschrokken wel ja
Gewoon de Roux en Y aanbieden werkt ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mensen die aandacht willen of weinig willen betalen.
Wat ze meestal willen is een half hoofdgerecht voor de helft van de prijs ofzo
Vind ik debiel
Bestel gewoon alleen een voorgerecht, deel wat je overhoudt van je hoofdgerecht met je tafelgenoten of laat geworden staan wat je niet op kunt en zeik niet zo
Opgelost
Soort van koortsstuip idee, want kinderen weleens kunnen hebben. Vooral koorts dempen en ademhalingsinstructies geven (of zelf ademhalingsoefeningen doen) mocht hij ziek zijn en koorts weer ineens zo hard stijgenquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat het goed afliep, maar weten jullie waar het aan lag en of het evt te voorkomen is dat het nog eens gebeurt?
[..]Feli
Vast welquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik had er nog nooit van gehoord. We hebben dat ook niet. Maar blijkbaar zijn er wel zaken die daar dus op in spelen?
Ik had altijd een dosis stesolid in de koelkast voor dat soort gezeik. Kinderen reageren daar beter op dan "adem rustig"quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Soort van koortsstuip idee, want kinderen weleens kunnen hebben. Vooral koorts dempen en ademhalingsinstructies geven (of zelf ademhalingsoefeningen doen) mocht hij ziek zijn en koorts weer ineens zo hard stijgen
Maar schijnt verder geen kwaad te kunnen, al zag het er wel serieus heel eng uit. En ik ben geen type wat snel in paniek raakt zeg maar
Onderdeel van je als persoon, hoe je gevormd ben in de loop der jaren, doorgaans is het geen simpele vaardigheid.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had altijd een dosis stesolid in de koelkast voor dat soort gezeik. Kinderen reageren daar beter op dan "adem rustig"
Ja omdat ik zie dat het zoveel wordt aangebodenquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Onderdeel van je als persoon, hoe je gevormd ben in de loop der jaren, doorgaans is het geen simpele vaardigheid.
Vind ik
Onderbouwd door jarenlang werk in die sector ongeveer
Waarom denk jij dat het je kan helpen?
Eens, als je denkt dat je tegen de aspecten opgewassen bent die leidinggeven met zich meebrengt door een simpele cursus fik je heel snel af, je bent een leider of je bent het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Onderdeel van je als persoon, hoe je gevormd ben in de loop der jaren, doorgaans is het geen simpele vaardigheid.
Vind ik
Onderbouwd door jarenlang werk in die sector ongeveer
Waarom denk jij dat het je kan helpen?
Werkt ook tegen koortskrampen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja klopt, maar gelukkig geen epilepsie hier 😅
Nou ja misschien dat je leert hoe je voor jezelf durft op te komen ofzo? Maar goed het heeft dan met eigenwaarde te maken natuurlijk. Denk dat mensen die zelfverzekerder zijn makkelijker voor zichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens, als je denkt dat je tegen de aspecten opgewassen bent die leidinggeven met zich meebrengt door een simpele cursus fik je heel snel af, je bent een leider of je bent het niet.
Ja beetje lekker en stabiel in je vel zitten is wel een basisvoorwaarde.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja misschien dat je leert hoe je voor jezelf durft op te komen ofzo? Maar goed het heeft dan met eigenwaarde te maken natuurlijk. Denk dat mensen die zelfverzekerder zijn makkelijker voor zichzelf opkomen.
Ja dat laatste denk ik zeker ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ik zie dat het zoveel wordt aangebodenMaar denk idd ook dat het echt een karaktereigenschap is en dat je misschien met heel lang je iets anders aanleren het zou kunnen veranderen.
Oh dat wist ik niet. Goeie tip!quote:
Yes!quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eens, als je denkt dat je tegen de aspecten opgewassen bent die leidinggeven met zich meebrengt door een simpele cursus fik je heel snel af, je bent een leider of je bent het niet.
Mijn strategie is de bekende struisvogelquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje lekker en stabiel in je vel zitten is wel een basisvoorwaarde.
Nicequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lijkt me goddelijk om al die kuttopics te sluiten en een nog grotere haat jegens mij te veroorzaken
Accepteer een rol als mod op NWS uiteraard ook gewoon.
Het werkt zelfs tegen TCA-vergiftiging. Dus als je ergens een depritrut med een overdosis tegenkomt, gewoon een paar ml van de kneut in de aders jagenquote:
De weg van de minste weerstand.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn strategie is de bekende struisvogeltotdat het niet meer stopt en dan is er meestal een typische struisvogel die er vandoor gaat reactie
Ja klopt. Terwijl je zo niets oplost.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De weg van de minste weerstand.
Ligt eraan, soms mogen zulke mensen van mij er best een einde aan maken eigenlijk 😅quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het werkt zelfs tegen TCA-vergiftiging. Dus als je ergens een depritrut med een overdosis tegenkomt, gewoon een paar ml van de kneut in de aders jagen
Kan prima werken hoor. Moet je alleen ook wel accepteren dat je nooit structureel ergens gaat komen qua vooruitgangquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Terwijl je zo niets oplost.
Dan geef je een dosis met wat anders.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms mogen zulke mensen van mij er best een einde aan maken eigenlijk 😅
Hij loopt toch nooit blauwtjes?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven als mod dat wordt oorlog
Kreeg ook ooit zo'n cursus, mijn gestuntel is nog steeds een voorbeeld voor velen die na mij kwamen terwijl ik een meester in het veld ben daarin eigenlijk, totale onzin die cursussen allemaal.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Koos moest ooit een cursus communicatie doen voor werk
![]()
Het was, is en blijft een autist waarbij dat niet zijn sterkste kant is![]()
Cursus of niet
Idemquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan geef je een dosis met wat anders.
Ik zou een slechte arts zijn geloof ik
Hij mag wel op CULquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven als mod dat wordt oorlog
Verandert doorgaans niks iddquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ook ooit zo'n cursus, mijn gestuntel is nog steeds een voorbeeld voor velen die na mij kwamen terwijl ik een meester in het veld ben daarin eigenlijk, totale onzin die cursussen allemaal.
Nou ja hoeft geen groot ding te zijn, gewoon zijn wie je bent, dat is het lekkerste.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Terwijl je zo niets oplost.
Ja nou ik denk dat dat nu het probleem is eigenlijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hoeft geen groot ding te zijn, gewoon zijn wie je bent, dat is het lekkerste.
That's what she saidquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hoeft geen groot ding te zijn, gewoon zijn wie je bent, dat is het lekkerste.
Het is ook lastig om voor jezelf op te komen als je zachtaardig van inborst bent.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nou ik denk dat dat nu het probleem is eigenlijk
ben jij er goed in?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook lastig om voor jezelf op te komen als je zachtaardig van inborst bent.
Redelijk, ik drijf zomaar wat rond, ik kom overal mee weg middels een hoop charme klaarblijkelijk en ik heb mijn mondje meequote:
Gaan mensen wel eens over je grens heen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Redelijk, ik drijf zomaar wat rond, ik kom overal mee weg middels een hoop charme klaarblijkelijk en ik heb mijn mondje mee
Zit ie me niet in de wegquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij mag wel op CUL
Geen censuur meer daar
Dat proberen ze regelmatig wel ja in mijn positie, niet overdreven denk ik, ik heb de gunfactor mee maar als ze echt eroverheen gaan kan ik gruwelijk boos worden en zoals gezegd heb ik dan mijn mondje mee, dus ik red het ook al heb ik geen zin en energie om dagelijks andere apen van de rots te trappen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan mensen wel eens over je grens heen?
Maar kan je ook al je grens aangeven voordat je ontploftquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat proberen ze regelmatig wel ja in mijn positie, niet overdreven denk ik, ik heb de gunfactor mee maar als ze echt eroverheen gaan kan ik gruwelijk boos worden en zoals gezegd heb ik dan mijn mondje mee, dus ik red het ook al heb ik geen zin en energie om dagelijks andere apen van de rots te trappen.
Ik ben trouwens van het humaan leidinggeven dus mijn grootste uitdaging en plezier zit het in hem zoveel mensen prettig te laten werken.
Geeft niets, gewoon zingen zoals je gebekt bent, het is onmogelijk om jezelf al teveel te veranderen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar kan je ook al je grens aangeven voordat je ontploft![]()
Ik kan dat dus niet. Ik kan ook ontploffen maar dan is er al vele malen eerder de grens overschreden.
Het is toch veel beter om zon explosie zien te voorkomen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niets, gewoon zingen zoals je gebekt bent, het is onmogelijk om jezelf al teveel te veranderen.
Hans, Get ze Flammenwerfer!quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden
Ja misschien wel maar mensen leren je ook wel kennen door zo'n explosie, zo werkt het tenminste bij mij en dan gaan ze vanzelf een beetje rekening met mijn grenzen houden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is toch veel beter om zon explosie zien te voorkomen?
Oh ja dan zou het voor mij ook klaar zijn jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ontving al eerder nee op dat aanbod
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan zou het voor mij ook klaar zijn ja
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dan zou het voor mij ook klaar zijn ja
Waarom pas zo laat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:31 schreef bitterbal het volgende:
Moet pas om half 7 beginnen.
Bitterballen dus als avond maaltijd.
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze vaak ja hčquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ontving al eerder nee op dat aanbod
Behalve als ze misschien zegt, dan snapt ze zelf nog niet wat ze wil.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als een vrouw nee zegt bedoelt ze vaak ja hč![]()
![]()
Ja mwahquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Voorspel.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve als ze misschien zegt, dan snapt ze zelf nog niet wat ze wil.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve als ze misschien zegt, dan snapt ze zelf nog niet wat ze wil.
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om het op een zuipen te zetten
Doen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Is het nog beetje vroeg voorquote:
Ben je nou een Limburger of niet?quote:
Ik heb mijn inburgeringscertificaat nog niet, dus moet wel een beetje rustig aan doenquote:
Dan doe je dat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Kwalijk mien jong!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn inburgeringscertificaat nog niet, dus moet wel een beetje rustig aan doen
Is vroeg genoeg kunnen zuipen niet een deel van de dingen die je moet doen om zo'n certificaat te krijgen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn inburgeringscertificaat nog niet, dus moet wel een beetje rustig aan doen
Over ca 2 uur.quote:
om 1600 borrel hierquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Maar die harde klanken uitspreken zijn zo moeilijkquote:
In Limburg?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die harde klanken uitspreken zijn zo moeilijk![]()
Limburgs klinkt gewoon als een modderstroom.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die harde klanken uitspreken zijn zo moeilijk![]()
Nee, in het wilde westen.quote:
Ja, dan pas.quote:
Jouw hele werk is 1 grote borrelquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe de vrijmibo altijd voor werk.
Niet van je hele leven een borrel makenquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw hele werk is 1 grote borrel
Maar wel aan borrelen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, in het wilde westen.
In Limburg word niet aan harde klanken gedaan
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
Drinkt hier iemand eigenlijk weleens jenever?
Ooit een keer gedronken op een huisfeestje waar ik me weinig van herinner. Daarna nooit meerquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
Ja. Fogel blijkbaarquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |