Je mag hem aanpassen. Heb niet echt meer inspiratiequote:
Ik heb een t verwijderd en een d toegevoegdquote:Op donderdag 12 december 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag hem aanpassen. Heb niet echt meer inspiratie
Ah okéquote:Op donderdag 12 december 2019 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een t verwijderd en een d toegevoegd
Ja idem, ik vind deze er alleen niet fantastisch uitzienquote:
Mijne was lekkerder.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idem, ik vind deze er alleen niet fantastisch uitzien
Die ziet er lekkerder uit jaquote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijne was lekkerder.
[ afbeelding ]
Die ik in Wenen had, was inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in een echte Wiener Schnitzel nu
Lekker dun, krokant, van kalfsvleesquote:Op donderdag 12 december 2019 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ik in Wenen had, was inderdaad![]()
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker dun, krokant, van kalfsvlees
Maar mijn tengere lijfje dan?quote:
Gewoon eraf batsen straksquote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar mijn tengere lijfje dan?
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon eraf batsen straks
Komt goed!
Volgens mij is/was zij echt een teringkindquote:
Kinderen, het is een tweelingquote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is/was zij echt een teringkind
Zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is/was zij echt een teringkind
Bah. Een van de weinige soorten kaas die ik matig vindquote:
Oh ja is ook zo, de Olsensquote:Op donderdag 12 december 2019 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kinderen, het is een tweeling
Een biertje is wel een goed idee. Maar ik heb net een dropje opquote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
Net maar effe wat crackers en een biertje gepakt
Wat erop?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
Net maar effe wat crackers en een biertje gepakt
Echt?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bah. Een van de weinige soorten kaas die ik matig vind
Dat is wel een slechte combiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een biertje is wel een goed idee. Maar ik heb net een dropje op
Die look trekt ook mannen aanquote:Op donderdag 12 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn er niet op vooruit gegaan de laatste jaren zeg maar...
Oh ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Die look trekt ook mannen aan![]()
De broer van de oude president enzo
Wat een heksenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn er niet op vooruit gegaan de laatste jaren zeg maar...
En Maoamquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit ik dan met mijn matige water.
Bitte ein Bitquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor wat anders moet ik naar beneden bellen en da's meh.
Ik vind de structuur van de korst niet fijn. Weet dat je die eraf kan halen, maar dan kan je net zo goed smeerkaas nemenquote:
Dat er zo'n dikke Duitse man een 'broodje 'worst' komt brengen op je kamerquote:Op donderdag 12 december 2019 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor wat anders moet ik naar beneden bellen en da's meh.
Ja de korst moet er idd wel bijquote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind de structuur van de korst niet fijn. Weet dat je die eraf kan halen, maar dan kan je net zo goed smeerkaas nemen
Ik heb kers en cola.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
Nu heb ik zin in die plakkerige Maoam plakjes
Ik ben net als bij wijnen slecht in namen, weet alleen dat ik erg veel lekker vindquote:Op donderdag 12 december 2019 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de korst moet er idd wel bij
Welke vind je het lekkerste?
Hrrrquote:Op donderdag 12 december 2019 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat er zo'n dikke Duitse man een 'broodje 'worst' komt brengen op je kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |