En voorin doen niks met de vele ruimtesquote:Op donderdag 12 december 2019 22:12 schreef fetX het volgende:
We staan verdedigend weer ouderwets te schutteren.
Gewoon heel de eerste helft niet gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jens is echt exemplarisch voor dit Feyenoord. Meedoen is leuker dan winnen mentaliteit.
Valt hartstikke mee joh, doe normaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe kinderlijk eenvoudig Pepe Sinisterra wegzet
heb een fragmentje van ayoub gezien bij jong Feyenoord ofzo zo snel mogelijk weg doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef RvLaak het volgende:
Burger & Ayoub ook aan het warm lopen
Zal wel niet en zondag na 45 min is het pijpje leeg..quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wisselt Advocaat voor minuut 75
Ja die moet écht optieften. Verbaast mij dat Advocaat in zijn act trapt.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb een fragmentje van ayoub gezien bij jong Feyenoord ofzo zo snel mogelijk weg doen.
Wss wel iddquote:Op donderdag 12 december 2019 22:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal wel niet en zondag na 45 min is het pijpje leeg..
Marsman in Oranje.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Marsman klemvast, ik dacht ik meld het even.
Fer speelt wel een van zijn betere wedstrijden, eerlijk.quote:
Larsson ook niet echt, buiten zijn goal... En zo kunnen we er wel meer op noemenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer speelt wel een van zijn betere wedstrijden, eerlijk.
Toornstra daarentegen...
Ik wis niet eens dat Toornstra meedeed eerste helft...quote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer speelt wel een van zijn betere wedstrijden, eerlijk.
Toornstra daarentegen...
De eerste helft speelden een paar wel aardig, zoals Senesi. Maar de tweede helft is het traditioneel kut.quote:
Sinisterra moet kunnen dribbelen of op een diepe bal lopen met ruimte voor zich, nu staat hij stilquote:Op donderdag 12 december 2019 22:23 schreef Haringkop het volgende:
Vind Larsson nog wel meevallen, is nog redelijk balvast. Sini is onzichtbaar vandaag.
Die heeft denk ik nul balcontacten gehad vandaag.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wis niet eens dat Toornstra meedeed eerste helft...
Volgens Rijnmond, dubbele wissel aanstaande. Narsing & Ayoupquote:Op donderdag 12 december 2019 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Je vraagt je af waar Dick op wacht, je moet nog twee scoren. Zou hij risico durven nemen?
Echt he.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:30 schreef fetX het volgende:
Het zal eens een keer meezitten. Tering zeg.
Komt goed maatquote:
geluid is gelijk kapot.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ayoub en Narsingh.
We zijn er!
Verschil is dat die Portugees voor volk en vaderland op die bal dook met twee benenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:30 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond: "PAAAAAL", de andere commentator "en bij Feyenoord gaat ie in eigen goal"
Hier ging grammaticaal iets niet goed bij mij.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rot die kutAyoub nou eens uit de club.
Zou me eerlijk gezegd niet eens zo heel erg verbazen als ze in het rechterrijtje eindigenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel dit seizoen zit ook wel echt veel tegen hoor. Los vh feit dat we met name verdedigend vrijwel wekelijks staan te schutteren.
Wat een kneus is dat tochquote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Narsingh scoort niet. Je verwacht het niet.
die kan opeens voor 40 miljoen een transfer maken deze winterquote:
quote:
Had beter Berghuis gewisseld, die raakt geen grassprietquote:
Nou die knie raakte hij toch mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had beter Berghuis gewisseld, die raakt geen grasspriet
Weet niet hoor... Seizoen waar ze zo belachelijk laag eindigden... 10e, uit m'n hoofd...quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit slechter scorende aanvallers gezien bij Feyenoord dan dit jaar, het is echt ongekend. Ik weet zeker dat er in de hoofdklasse gevaarlijkere aanvallers rondlopen.
We scoren bizar weinig dit jaar..quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit slechter scorende aanvallers gezien bij Feyenoord dan dit jaar, het is echt ongekend. Ik weet zeker dat er in de hoofdklasse gevaarlijkere aanvallers rondlopen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
De commentator vindt dat Malacia een goede wedstrijd speelt. HAHAHAHAH
beter Burger voor kokcu en tapia voor Toornstra gewisseld.quote:
Er zijn mensen geweest die tevreden waren met Narsingh. Echt.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, die kan inderdaad níks.
Gewoon het debiele broertje van Sinisterra.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn mensen geweest die tevreden waren met Narsingh. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |