geluid is gelijk kapot.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ayoub en Narsingh.
We zijn er!
Verschil is dat die Portugees voor volk en vaderland op die bal dook met twee benenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:30 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond: "PAAAAAL", de andere commentator "en bij Feyenoord gaat ie in eigen goal"
Hier ging grammaticaal iets niet goed bij mij.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rot die kutAyoub nou eens uit de club.
Zou me eerlijk gezegd niet eens zo heel erg verbazen als ze in het rechterrijtje eindigenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel dit seizoen zit ook wel echt veel tegen hoor. Los vh feit dat we met name verdedigend vrijwel wekelijks staan te schutteren.
Wat een kneus is dat tochquote:Op donderdag 12 december 2019 22:33 schreef De_Kraam het volgende:
Narsingh scoort niet. Je verwacht het niet.
die kan opeens voor 40 miljoen een transfer maken deze winterquote:
quote:
Had beter Berghuis gewisseld, die raakt geen grassprietquote:
Nou die knie raakte hij toch mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had beter Berghuis gewisseld, die raakt geen grasspriet
Weet niet hoor... Seizoen waar ze zo belachelijk laag eindigden... 10e, uit m'n hoofd...quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit slechter scorende aanvallers gezien bij Feyenoord dan dit jaar, het is echt ongekend. Ik weet zeker dat er in de hoofdklasse gevaarlijkere aanvallers rondlopen.
We scoren bizar weinig dit jaar..quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
Nog nooit slechter scorende aanvallers gezien bij Feyenoord dan dit jaar, het is echt ongekend. Ik weet zeker dat er in de hoofdklasse gevaarlijkere aanvallers rondlopen.
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
De commentator vindt dat Malacia een goede wedstrijd speelt. HAHAHAHAH
beter Burger voor kokcu en tapia voor Toornstra gewisseld.quote:
Er zijn mensen geweest die tevreden waren met Narsingh. Echt.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt ongelooflijk, die kan inderdaad níks.
Gewoon het debiele broertje van Sinisterra.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn mensen geweest die tevreden waren met Narsingh. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |