En voorin doen niks met de vele ruimtesquote:Op donderdag 12 december 2019 22:12 schreef fetX het volgende:
We staan verdedigend weer ouderwets te schutteren.
Gewoon heel de eerste helft niet gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jens is echt exemplarisch voor dit Feyenoord. Meedoen is leuker dan winnen mentaliteit.
Valt hartstikke mee joh, doe normaal.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe kinderlijk eenvoudig Pepe Sinisterra wegzet
heb een fragmentje van ayoub gezien bij jong Feyenoord ofzo zo snel mogelijk weg doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef RvLaak het volgende:
Burger & Ayoub ook aan het warm lopen
Zal wel niet en zondag na 45 min is het pijpje leeg..quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wisselt Advocaat voor minuut 75
Ja die moet écht optieften. Verbaast mij dat Advocaat in zijn act trapt.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb een fragmentje van ayoub gezien bij jong Feyenoord ofzo zo snel mogelijk weg doen.
Wss wel iddquote:Op donderdag 12 december 2019 22:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal wel niet en zondag na 45 min is het pijpje leeg..
Marsman in Oranje.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:16 schreef Haringkop het volgende:
Marsman klemvast, ik dacht ik meld het even.
Fer speelt wel een van zijn betere wedstrijden, eerlijk.quote:
Larsson ook niet echt, buiten zijn goal... En zo kunnen we er wel meer op noemenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fer speelt wel een van zijn betere wedstrijden, eerlijk.
Toornstra daarentegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |