quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servi)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de cofficintenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de cofficintenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
Dat zal ze leren zegquote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik gun FOX geen ene cent met hun flop rechten.
Maar Rikkert heeft wel gelijk.quote:
Ajax speelt niet vanavondquote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Zet effe Ajax in de TT en haal die twee andere mongolenclubs er maar uit.
ja maar ik wil Ajax gewoon zienquote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Rikkert heeft wel gelijk.
De hele week al niet.quote:
Dan betaal je gewoon.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja maar ik wil Ajax gewoon zien
en streams zijn voor mega-paupers.
2-1
WONDER VANquote:Op donderdag 12 december 2019 21:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Gaan ze dan eindelijk werken voor hun geld?
Nee, dat was @iksnampoptacosquote:Op donderdag 12 december 2019 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het @:Drizzt die zei dat Marsman in Oranje moest keepen?
Streams zijn niet per se voor paupers, overigens. Dat is gewoon een onzinstelling.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ja
Nou, dat mag ik toch zelf weten?
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Streams zijn niet per se voor paupers, overigens. Dat is gewoon een onzinstelling.
Alleen staat het 0-0 bij de andere pot dus het zegt niets.quote:
SLOPENquote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord gaat PSV kapoet maken zondag
Lol. Er zijn genoeg interessante wedstrijden die door pak 'm beet Ziggo niet worden uitgezonden maar wel het rechtenpakket hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar ik ben het er niet mee eens.
Toch leuk zo’n wedstrijd met veel goals.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen staat het 0-0 bij de andere pot dus het zegt niets.
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch leuk zo’n wedstrijd met veel goals.
Ja dat zal best.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Er zijn genoeg interessante wedstrijden die door pak 'm beet Ziggo niet worden uitgezonden maar wel het rechtenpakket hebben.
Wat een aids is dit zeg. Ga weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Vermakelijke avond. Tijd voor een gezellig nummertje
Ongeveer even goed/slechtquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Is feyenoord nou zo goed of is porto nou zo slecht
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?
hou hier maar mee opquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Vermakelijke avond. Tijd voor een gezellig nummertje
Ik heb dit seizoen een uitstekende streamsite voor wedstrijden die niet op TV zijn. Lopen alleen wat achter, maar liever goed beeld en zien wat er gebeurt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Maar streams zijn kut en lopen altijd vast en Portugees commentaar.
Daar kijken alleen gigantische losers naar.
Eensquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Maar streams zijn kut en lopen altijd vast en Portugees commentaar.
Daar kijken alleen gigantische losers naar.
Aziatische act.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een aids is dit zeg. Ga weg.
Dit is pas echt kwaliteit
Kijk jij naar man United - AZ dan? Heel even volgehouden maar ik zie liever slecht voetbal met doelpunten dan slecht voetbal met louter tranenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?
Ik krijg de hele tijd Zuid-Korea banners met Koreaanse vrouwen hier op FOK! Heb jij daar wat mee te maken?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man niets mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd Zuid-Korea banners met Koreaanse vrouwen hier op FOK! Heb jij daar wat mee te maken?
Ja die eerste maar ik twijfel nog of dit voetbal is.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
porto - feyenoord? Of kijk je az?
stop hier maar meequote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn is een grote man op Den Twitter.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Gvd kon er geen like vanaf nadat ik je zo heb geprezen op twitter @:el-stinho
Dit doet mij enorm, echt enorm veel pijn
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja die eerste maar ik twijfel nog of dit voetbal is.
Tuurlijk. Misschien niet heel hoogstaand, maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja die eerste maar ik twijfel nog of dit voetbal is.
De nieuwe blanke bogardequote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Stijn is een grote man op Den Twitter.![]()
Ik heb in de afgelopen 10 jaar wel genoeg Feyenoord gezien om mezelf nog op regelmatige basis aan die ellende te onderwerpen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kijk jij naar man United - AZ dan? Heel even volgehouden maar ik zie liever slecht voetbal met doelpunten dan slecht voetbal met louter tranen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zou ik Stijn dus nooit echt vertrouwen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Glasgow-Young BoysJAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Eens trouwens. Zijn tegenwoordig prima sites voor. Ook al heb ik heel Fox en Ziggo.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Er zijn genoeg interessante wedstrijden die door pak 'm beet Ziggo niet worden uitgezonden maar wel het rechtenpakket hebben.
Ik ben zuinig op mijn likes.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Vosdemos en knut liken het zelfsquote:Op donderdag 12 december 2019 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom zou ik Stijn dus nooit echt vertrouwen.
Ik zal het ook even liken.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vosdemos en knut liken het zelfs
Glasgow-Young BoysEcht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef leolinedance het volgende:
Suarez speelt toch bij Barcelona?
Ik heb Aad overigens geblokkeerd sinds zijn zwamsessies op Twitter. Dat kwam links- of rechtsom altijd in mijn timeline.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Streamt knut nog wel eens?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Knut tweet momenteel vooral over zijn hond en was gisteren enthousiast over een muziekgroep.quote:
Toch enorm bedanktquote:Op donderdag 12 december 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
2 willekeurige tweets geliked @:rensajacied
Eigenlijk wist ik niet waar het over ging
Het is ook satire denk ikquote:Op donderdag 12 december 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb Aad overigens geblokkeerd sinds zijn zwamsessies op Twitter. Dat kwam links- of rechtsom altijd in mijn timeline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Glasgow-Young Boyshier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is wat vrienden doen.quote:
Mijn quasi politiekmaatschappelijke tweets gaan altijd heel lekker maar qua voetbal lukt het nog niet zoquote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat vrienden doen.
Eigenlijk moet ik nu douchen, maar ik vind de wedstrijd opeens interessant worden
Verder moet ik een hoop accounts negeren die letterlijk iedere scheet liken. Doodvermoeiend.quote:
In welke situatie MOET je douchen buiten in je broek poepen om?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu douchen, maar ik vind de wedstrijd opeens interessant worden
drinken?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In welke situatie MOET je drinken buiten in je broek poepen om?
Hoezo moet je perse nu douchenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een hele brede lijst die ik volg. Zowel links als rechts en qua voetbal van diehard tot zolderkameranalist.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verder moet ik een hoop accounts negeren die letterlijk iedere scheet liken. Doodvermoeiend.
Niet lachen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, jullie kregen valse hoop bij Feyenoord.
Omdat ik net gesport heb en m'n shirt doorzichtig is.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo moet je perse nu douchen
Gewoon lekker zweten op die bank tot de rusfquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik net gesport heb en m'n shirt doorzichtig is.
Ik heb jaren in rechts twitter rondgehangen. Tegenwoordig probeer ik zoveel mogelijk binnenlandse politiek weg te houden.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een hele brede lijst die ik volg. Zowel links als rechts en qua voetbal van diehard tot zolderkameranalist.
rusfquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon lekker zweten op die bank tot de rusf
Bottegod moet natuurlijk gewoon een sliding maken, tussen de bal en de goal in, dan kan ie er nooit in.quote:
pics or gtfoquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme jongen toch.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb jaren in rechts twitter rondgehangen. Tegenwoordig probeer ik zoveel mogelijk binnenlandse politiek weg te houden.
wat is dezequote:Op donderdag 12 december 2019 21:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In welke situatie MOET je douchen buiten in je broek poepen om?
Op dit moment wel naakt waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
pics or gtfo
oh nee, GGMM is een man. Laat maar.
Ja, ik schaam me ervoor moet ik je bekennen.quote:
Soms moet je even eerlijk zijn, en een statement makenquote:
Hadden ze bij Ajax ook (lol)quote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Haha, jullie kregen valse hoop bij Feyenoord.
doe ik ook somsquote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soms moet je even eerlijk zijn, en een statement maken
Een zakelijke 4-4.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord-PSV wordt een ontzettende lollerpot
Mogelijk gemaakt door de Kuyt Foundation.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord-PSV wordt een ontzettende lollerpot
shirtje uitdoen en verwarming aanquote:Op donderdag 12 december 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 12 december 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
doe ik ook soms
is juist goed gewoon alles eruit laten.
Paul van der Bas, Sywert van Lienden, Syp Wynia etc volg ik wel zodat ik niet in een bubbel leef maar aan de idioten als Wierd Duk, Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek kan ik echt niet beginnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb jaren in rechts twitter rondgehangen. Tegenwoordig probeer ik zoveel mogelijk binnenlandse politiek weg te houden.
wie???quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paul van der Bas, Sywert van Lienden, Syp Wynia etc volg ik wel zodat ik niet in een bubbel leef maar aan de idioten als Wierd Duk, Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek kan ik echt niet beginnen.
Mag je Jan Roos wel? (lol)quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Paul van der Bas, Sywert van Lienden, Syp Wynia etc volg ik wel zodat ik niet in een bubbel leef maar aan de idioten als Wierd Duk, Kim Boon en Eva Vlaardingenbroek kan ik echt niet beginnen.
Lol.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Eva is een intellectueel! Een echte!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb me laatst nog vermaakt met die ruzie met Chris Klomp.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar volg ik wel als vermaak
Chris is ook wel een hele nare man verder.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb me laatst nog vermaakt met die ruzie met Chris Klomp.
Eva is dan weer geen lelijke meid.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maar Eva is een intellectueel! Een echte!
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eens.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chris is ook wel een hele nare man verder.
Kim Boon effe gechecked maar daar wil ik mijn winterpeen wel in stekenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]ja die dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben je rechts? "Omdat ik niet links ben".quote:Op donderdag 12 december 2019 21:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Maar Eva is een intellectueel! Een echte!
![]()
![]()
Of mee linedancen?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kim Boon effe gechecked maar daar wil ik mijn winterpeen wel in steken
Helaas zegt dat niks over het innerlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eva is dan weer geen lelijke meid.
Ik ook hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kim Boon effe gechecked maar daar wil ik mijn winterpeen wel in steken
En daarachter loopt een juffrouw die elke bal blind over de achterlijn van de ander schiet.quote:
Sowww, Gert weet van wanten!quote:Op donderdag 12 december 2019 21:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Helaas zegt dat niks over het innerlijk.
Gewoon een keer goed over de keukentafel en een Ubertje bestellen.
Doe ik niet aan maatquote:Op donderdag 12 december 2019 21:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
OK we kunnen haar ook sandwichen #nohommo
Mars > Marsmanquote:Op donderdag 12 december 2019 21:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Marsman kan me niet imponeren deze wedstrijd.
Marskramer > Marsman.
Ik vind nuchter pissen in zo'n grote pisbak al kut.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]Eva gewoon kontplassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Toch knap dat Feyenoord een Braziliaan weet te vinden die niet kan voetballen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Botteghin probeerde iemand te passeren met een poortje
Dat was wel komisch
En dat na Andre Bahiaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toch knap dat Feyenoord een Braziliaan weet te vinden die niet kan voetballen.
Pissen in een urinoir met allemaal dagjesvolk om je heen is echt de grootste aids ooit.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind nuchter pissen in zo'n grote pisbak al kut.
En nee ik douche in de voetbalkleedkamer niet met onderbroek.
Heb jij de oude foto?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb je nog een nieuwe foto van je prachtvrouw?
Het is pas echt kut als je dan niet kan. Dat valt pas op.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pissen in een urinoir met allemaal dagjesvolk om je heen is echt de grootste aids ooit.
Maar als het een stel alternatieve mannen zijn of nog beter, BNers gaat heel de broek uit ?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pissen in een urinoir met allemaal dagjesvolk om je heen is echt de grootste aids ooit.
En dan of heel lang staan of doen alsof je klaar bent en later een hokje inquote:Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het is pas echt kut als je dan niet kan. Dat valt pas op.
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb je nog een nieuwe foto van je prachtvrouw?
dagjesvolk? Je bedoelt op een vliegveld ofzo of watquote:Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Gewoon tegen je medespelers aanpissen onder de douche.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind nuchter pissen in zo'n grote pisbak al kut.
En nee ik douche in de voetbalkleedkamer niet met onderbroek.
Hoelang hebben we nogquote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een mooi moment om het DRT voorspelspel eens in te vullen
Valenciaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:09 schreef KingRoland het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD
In de jeugd altijd spreekkoren zingen jaaaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon tegen je medespelers aanpissen onder de douche.
Morgenavond begint het dus dan moet je de eerste potten + algemene vragen wel hebbenquote:
Ik sta dan gemiddeld vijf minuten te wachten tot mijn stukje pener besluit te druppelen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het is pas echt kut als je dan niet kan. Dat valt pas op.
Wij hebben ooit met een paar man iemand ondergezeken. Maar die gast had een pedoactie uitgehaald.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon tegen je medespelers aanpissen onder de douche.
Wat?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar als het een stel alternatieve mannen zijn of nog beter, BNers gaat heel de broek uit ?
En daarna viel hij weer op volwassen penissen?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij hebben ooit met een paar man iemand ondergezeken. Maar die gast had een pedoactie uitgehaald.
Vond ie stiekem wel fijn natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wij hebben ooit met een paar man iemand ondergezeken. Maar die gast had een pedoactie uitgehaald.
In de categorie dingen die je niet verwachtte te lezen vandaagquote:Op donderdag 12 december 2019 21:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kende de helft van de darters niet dus ik heb gewoon die van Mani gepakt en het tegenovergestelde ingevuld.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een mooi moment om het DRT voorspelspel eens in te vullen
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kende de helft van de darters niet dus ik heb gewoon die van Mani gepakt en het tegenovergestelde ingevuld.
Godverdomme, dan ga je winnenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kende de helft van de darters niet dus ik heb gewoon die van Mani gepakt en het tegenovergestelde ingevuld.
@Mani89 wordt niet serieus genomen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gastje was 17 ofzo, maar best ziek als je dan dingen met snoepjes in speeltuinen gaat doen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En daarna viel hij weer op volwassen penissen?
Nojoke. Wel onder de douche he, niet op straat ofzoquote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de categorie dingen die je niet verwachtte te lezen vandaag
Ok man. Met zijn allen over 1 iemand heen zeiken klinkt ook geheel normaal daarentegenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gastje was 17 ofzo, maar best ziek als je dan dingen met snoepjes in speeltuinen gaat doen.
Misschien is het nu zijn fetish.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nojoke. Wel onder de douche he, niet op straat ofzo
Misschien leest die wel mee.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien is het nu zijn fetish.
Nee natuurlijk is dat niet normaal, maar die gast verdiende het wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok man. Met zijn allen over 1 iemand heen zeiken klinkt ook geheel normaal daarentegen
JR MOORDENAARquote:Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:mani89 wordt niet serieus genomen.
We hebben een pester in ons middenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet normaal, maar die gast verdiende het wel.
We hebben ook ooit een fles bier volgepist, aan een touwtje in de naastgelegen beek laten koelen en toen aan die gozer gegeven
Patricia Paay doet dit iedere week.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok man. Met zijn allen over 1 iemand heen zeiken klinkt ook geheel normaal daarentegen
Leoline, dit hadden wij niet achter jou gezocht.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet normaal, maar die gast verdiende het wel.
We hebben ook ooit een fles bier volgepist, aan een touwtje in de naastgelegen beek laten koelen en toen aan die gozer gegeven
Is ook wel eens wat anders. Normaal zitten hier alleen de gepesten.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We hebben een pester in ons midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |