quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servi)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de cofficintenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de cofficintenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
Dat zal ze leren zegquote:Op donderdag 12 december 2019 21:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik gun FOX geen ene cent met hun flop rechten.
Maar Rikkert heeft wel gelijk.quote:
Ajax speelt niet vanavondquote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Zet effe Ajax in de TT en haal die twee andere mongolenclubs er maar uit.
ja maar ik wil Ajax gewoon zienquote:Op donderdag 12 december 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Rikkert heeft wel gelijk.
De hele week al niet.quote:
Dan betaal je gewoon.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja maar ik wil Ajax gewoon zien
en streams zijn voor mega-paupers.
2-1
WONDER VANquote:Op donderdag 12 december 2019 21:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Gaan ze dan eindelijk werken voor hun geld?
Nee, dat was @iksnampoptacosquote:Op donderdag 12 december 2019 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Was het @:Drizzt die zei dat Marsman in Oranje moest keepen?
Streams zijn niet per se voor paupers, overigens. Dat is gewoon een onzinstelling.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ja
Nou, dat mag ik toch zelf weten?
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Streams zijn niet per se voor paupers, overigens. Dat is gewoon een onzinstelling.
Alleen staat het 0-0 bij de andere pot dus het zegt niets.quote:
SLOPENquote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord gaat PSV kapoet maken zondag
Lol. Er zijn genoeg interessante wedstrijden die door pak 'm beet Ziggo niet worden uitgezonden maar wel het rechtenpakket hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar ik ben het er niet mee eens.
Toch leuk zo’n wedstrijd met veel goals.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen staat het 0-0 bij de andere pot dus het zegt niets.
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Toch leuk zo’n wedstrijd met veel goals.
Ja dat zal best.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol. Er zijn genoeg interessante wedstrijden die door pak 'm beet Ziggo niet worden uitgezonden maar wel het rechtenpakket hebben.
Wat een aids is dit zeg. Ga weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Vermakelijke avond. Tijd voor een gezellig nummertje
Ongeveer even goed/slechtquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Is feyenoord nou zo goed of is porto nou zo slecht
quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?
hou hier maar mee opquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Vermakelijke avond. Tijd voor een gezellig nummertje
Ik heb dit seizoen een uitstekende streamsite voor wedstrijden die niet op TV zijn. Lopen alleen wat achter, maar liever goed beeld en zien wat er gebeurt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Maar streams zijn kut en lopen altijd vast en Portugees commentaar.
Daar kijken alleen gigantische losers naar.
Eensquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat zal best.
Maar streams zijn kut en lopen altijd vast en Portugees commentaar.
Daar kijken alleen gigantische losers naar.
Aziatische act.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een aids is dit zeg. Ga weg.
Dit is pas echt kwaliteit
Kijk jij naar man United - AZ dan? Heel even volgehouden maar ik zie liever slecht voetbal met doelpunten dan slecht voetbal met louter tranenquote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom moet ik per se naar Feyenoord kijken?
Ik krijg de hele tijd Zuid-Korea banners met Koreaanse vrouwen hier op FOK! Heb jij daar wat mee te maken?quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man niets mis mee.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd Zuid-Korea banners met Koreaanse vrouwen hier op FOK! Heb jij daar wat mee te maken?
Ja die eerste maar ik twijfel nog of dit voetbal is.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
porto - feyenoord? Of kijk je az?
stop hier maar meequote:Op donderdag 12 december 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |