quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
@:CherryLips leg eens uit waar je deze boy van kent?
Fotoboek van Wiggum
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Hij houdt wel van poesjes zo te zienquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Zat in de grabbelton.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus hoe kom je daar bij dan bij.
Kan geen kwade vent zijn dan, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij houdt wel van poesjes zo te zien
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maarquote:Op donderdag 12 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Favo FOK!kers CherryLips
Fotoboek van Wiggum
Ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Hehe grinnikquote:Op donderdag 12 december 2019 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jongen waar ik meer mee had moeten doen, zeg maar
Afstand. Mijn sociale autisme.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er ook niet verkeerd uit.
Wat hield je tegen?
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Inmiddels getrouwd en kinderen?
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Getrouwd weet ik niet, kind: Check. Leuk voor hemHad ie bij mij niet gehad.
Lekker stoken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voeg hem toe, kijken wat er gaat gebeuren.
Failliet. Al het geld naar hoerenquote:Op donderdag 12 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me dit geregeld af.
Ik mis hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |